Verdommequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, iedereen die de TT leest gerickrolled!
quote:
HA, geWolfRolfed!quote:
goed bezig!quote:
minthy kennende was ze eigenlijk al om 21u vrij...quote:
buh, gaat niet doorquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
de jelmer-doehetzelf-skrillex remix van Frans Bauer...oh god...
welnee, Freek kan dat wel hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef alors het volgende:
het wordt nu wel een beetje treurig hoor, die oude mannen die Freek zo pushen
Idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
Moet ie nou "kijk me aan als ik je volspuit" op de kermis roepen? Wat een sneue, nietszeggende opdracht.
nja, als ie dat heeft gedaan is het makkelijk om dat te zeggen als hij ontknaapt wordtquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
Moet ie nou "kijk me aan als ik je volspuit" op de kermis roepen? Wat een sneue, nietszeggende opdracht.
Ja, want als dat een keer gaat gebeuren, roepen alle mannen zulke hitsige dingen, jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als ie dat heeft gedaan is het makkelijk om dat te zeggen als hij ontknaapt wordt
ik wel ja. ik schreeuw de meest gore dingen! (egniequote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, want als dat een keer gaat gebeuren, roepen alle mannen zulke hitsige dingen, jaKom op, hij zit daar toch oorspronkelijk om over radio en journalistiek te leren?
Ik doel dus op de eerste keer hè. Wat daarna komt...quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel ja. ik schreeuw de meest gore dingen! (egnie)
ja maar...ik ben nooit verder gekomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel dus op de eerste keer hè. Wat daarna komt...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar...ik ben nooit verder gekomen
leuk, dat meewarige gezichtjequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
"ik zie nu 's nachts Kees en Co. om 10 over 4!"![]()
Nee hoor, ben m'n leven aan het beteren, was om 22u vrijquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
minthy kennende was ze eigenlijk al om 21u vrij...
restecp!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ben m'n leven aan het beteren, was om 22u vrij
Dat is ook niet zo moeilijk.. Slechte zenderquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff Comedy Central ff in de zeik nemen
Ik.vind het een heerlijke zender, lekker kijken naar comedy, hoef ik niet na te denkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk.. Slechte zender
Ik zag dat je het postte! Vind het niet zo erg, ga nu altijd naar Hoogeveen naar de Appie. Ga ik nu gezellig naar jou!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het nieuws over de plaatselijke C al gehoord?
Nou ja, ze worden steeds slechter,,quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik.vind het een heerlijke zender, lekker kijken naar comedy, hoef ik niet na te denken
Oh nee, dat kijk ik niet. Ben meer van de tekenfilms (Family Guy/South Park/Simpsons), Community en Off Centre enzo. Nederlands vind ik niet zo boeiendquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja, ze worden steeds slechter,,
Ik bedoel, kom op.. Hi Ha Hondelul? De meisjes van Thijs?Nederlandse comedy series zijn kut
Die zijn wel goed inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee, dat kijk ik niet. Ben meer van de tekenfilms (Family Guy/South Park/Simpsons), Community en Off Centre enzo. Nederlands vind ik niet zo boeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. natuurlijk
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Komt omdat ze altijd iemand aankijkt als hij haar volspuit.quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 27-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
daar zou ik een steekwapenmoord voor doen!quote:
Levut um nu in!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik een steekwapenmoord voor doen!
Oh nou zo'n groot fan ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
@alors: Danny staat morgen in romein Leeuwarden!
nja, ik denk: die alors wil wel ff lekker soppen voor t podiumquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nou zo'n groot fan ben ik nou ook weer niet hoor.
twitter:
een mashup van de 2 grootste hits in NL allertijden... Zorba's Dance van Trio Hellenique en Gotye....quote:
Iemand die op mij letquote:
Ik heb een talent om de meest nutteloze dingen te onthouden.quote:
Mijn ogenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:26 schreef Pino112 het volgende:
'Beter als het origineel' komt vaak binnen.
ALS?
ja, daar was ik weerquote:
Herkenbaar... Helaas werkt dat niet zo met lesstof voor tentamensquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een talent om de meest nutteloze dingen te onthouden.
[..]
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Helaas werkt dat niet zo met lesstof voor tentamens
idem...en waar ik nog slechter in was.....woordjes stampen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Helaas werkt dat niet zo met lesstof voor tentamens
Altijd 10en voor Frans, Duits en Engels, ik was daar een kei in. Tot je dan examen Frans hebt, leesvaardigheid, en je geen bal van Frans blijkt te kunnenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
Dirty Denims!
[..]
idem...en waar ik nog slechter in was.....woordjes stampen!
ik had dan geen eindexamen Frans, maar wel Engels en Duits en ik kon juist alles...behalve woordjes stampen.....lezen, luisteren, schrijven en zelfs naamvallen wilden nog wel. hoewel ik bij naamvallen-proefwerk gewoon spiekte op het blaadje van de docent...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Altijd 10en voor Frans, Duits en Engels, ik was daar een kei in. Tot je dan examen Frans hebt, leesvaardigheid, en je geen bal van Frans blijkt te kunnen
kom jij maar naar mij toe lapzwans!quote:
Duits heb ik zo snel mogelijk laten vallen, prutnaamvallen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had dan geen eindexamen Frans, maar wel Engels en Duits en ik kon juist alles...behalve woordjes stampen.....lezen, luisteren, schrijven en zelfs naamvallen wilden nog wel. hoewel ik bij naamvallen-proefwerk gewoon spiekte op het blaadje van de docent...
haha, wij kregen een blaadje met links de 3e en rechts de 4e naamval. docent gaf proefwerk met dat blaadje in zijn hand en streepte aan welk woord hij vroeg. ik zat linksvooraan en kon precies zien waar hij dat streepje zette. een 9.8 was het resultaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Duits heb ik zo snel mogelijk laten vallen, prutnaamvallen.
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga lekker mijn eigen gang
goedzo! gooi die kont maar in de kribquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga lekker mijn eigen gang
Kost me hier steeds minder moeite, nu op andere plekken nogquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedzo! gooi die kont maar in de krib
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 23:33:59Met het geruststellende idee dat Dries Roelvink een Oranje single gaat maken naar bed.Niet in een gele zwembroek maar in grijs hema katoen. reageer retweet
Grijs hema-katoen? TMI!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
Wilfred en Johan krijgen concurrentie:twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 23:33:59Met het geruststellende idee dat Dries Roelvink een Oranje single gaat maken naar bed.Niet in een gele zwembroek maar in grijs hema katoen. reageer retweet
ik zat er net aan te denken een foto van mezelf in Grijs Hema Katoen te posten.....quote:
Je kan me niet geiler krijgen dan met grijs Hema-katoen... Vind ik nog fijner dan flanelquote:
quote:
Flanelquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan me niet geiler krijgen dan met grijs Hema-katoen... Vind ik nog fijner dan flanel
Ik in niets, scheelt weer wasgoedquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik slaap meestal in een satijnen nachthemd
Nee, dat niet. Krijg je zo'n skischanseffect vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n hele lange, met hooggesloten boord
Het wat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Krijg je zo'n skischanseffect van
een wat??? ow wacht.....volgens mij is dat iets waar ik geen last van zou hebben...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik sowieso al, de schans wordt dan alleen wat steilerquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier wordt het woord ook gebruikt:quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Skischanseffect. Ski, schans en effect.
je moet er ff bijzetten dat die site 18+ is!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier wordt het woord ook gebruikt:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=110973.120
Waarom, staat toch in de URL?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet er ff bijzetten dat die site 18+ is!
niet iedereen onder de 18 weet wat seks is lieve Dago...quote:
Dan boeit het ze ook niet dat het 18+ is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
niet iedereen onder de 18 weet wat seks is lieve Dago...
gewoon ff waarschuwen. koters van onder de 18 die niet weten wat seks is lezen daar allemaal shockerende dingen waar ze nog niet klaar voor zijn. en dan klagen ze jou aan en dat wil je toch niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan boeit het ze ook niet dat het 18+ is.
Dan klagen ze me maar aan..quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon ff waarschuwen. koters van onder de 18 die niet weten wat seks is lezen daar allemaal shockerende dingen waar ze nog niet klaar voor zijn. en dan klagen ze jou aan en dat wil je toch niet?
tsk tsk, niet zo stoer doen. zelfs met al jouw geld kun je Spong en Hammerstein niet van je afhouden hoorquote:
Nu heb ik voor de rest van de avond Mysterious girl in m'n hoofdquote:
en 3 knappe mannen op je netvliesquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu heb ik voor de rest van de avond Mysterious girl in m'n hoofd
Snel, zet Dragostea din tei op!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu heb ik voor de rest van de avond Mysterious girl in m'n hoofd
Nee, dat red ik wel zonder geld...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tsk tsk, niet zo stoer doen. zelfs met al jouw geld kun je Spong en Hammerstein niet van je afhouden hoor
nou zeg.....t zijn de seksbommen van 3fm!quote:
nou, dat is een verbetering....quote:
Aanklagen over zoiets? In Nederland?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon ff waarschuwen. koters van onder de 18 die niet weten wat seks is lezen daar allemaal shockerende dingen waar ze nog niet klaar voor zijn. en dan klagen ze jou aan en dat wil je toch niet?
Ik verdedig je wel, heb net een tentamen recht met een krappe voldoende afgeslotenquote:
popje, ik draaf gewoon een beetje doorquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Aanklagen over zoiets? In Nederland?Hier zegt de rechter gewoon "had je maar moeten kijken wat er in de url staat". Gezond verstand noemen ze zoiets
Je kunt ook iets te serieus reageren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Aanklagen over zoiets? In Nederland?Hier zegt de rechter gewoon "had je maar moeten kijken wat er in de url staat". Gezond verstand noemen ze zoiets
maar heb je 3 geestelijk behinderde oostblokkers in je hoofd...quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt ook iets te serieus reageren.
Mwoah, ik vond een van de drie wel leuk...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar heb je 3 geestelijk behinderde oostblokkers in je hoofd...
mmmm.....moet ik me nu beledigd voelen omdat je mij ook wel leuk vond?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik vond een van de drie wel leuk...![]()
Haal eruit wat je wil en voel je zoals je je wilt voelenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm.....moet ik me nu beledigd voelen omdat je mij ook wel leuk vond?
zo, cursusje zweven gevolgd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Haal eruit wat je wil en voel je zoals je je wilt voelen
Jup. En m'n nichten die net een paar jaar ouder zijn dan ik zaten kwijlend voor de tvquote:
Nee, zou ik meer moeten doen...quote:
ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jup. En m'n nichten die net een paar jaar ouder zijn dan ik zaten kwijlend voor de tv
wehehehe, wist ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, zou ik meer moeten doen...![]()
Heb er helemaal niets mee
Slinger ik deze ff aan:quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
Ik slinger gewoon even deze aan om van Peter Andre af te komen:
en ik deze...quote:
mais oui!quote:
trusten!quote:
quote:
gmtaquote:
ben blij dat ik daar geen last van heb. sterkte!quote:
Klopt! Hoop op een graad of 22, met een zacht briesjequote:
das Lykke Li. ik kan er ook niets aan doen verderquote:
Kan die eigenlijk ook nog acteren? Die wanhopige blik van haar aan het einde van de clip, daar word je serieus een beetje bang van.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das Lykke Li. ik kan er ook niets aan doen verder
ik zou bij god niet weten hoe die clip gaat, dus ik moet je het antwoord helaas schuldig blijvenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan die eigenlijk ook nog acteren? Die wanhopige blik van haar aan het einde van de clip, daar word je serieus een beetje bang van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Die snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
Iets met ogen of brillen, weet alleen niet wat Pearl Jam ermee te maken heeft...
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou bij god niet weten hoe die clip gaat, dus ik moet je het antwoord helaas schuldig blijven
ze is bezeten! Your mother sucks cocks in hellquote:
Uit welke film kwam die quote ook alweer? Ik deed hem vanavond richting een collega, maar heb die film volgens mij nog nooit gezien...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze is bezeten! Your mother sucks cocks in hell
The Exorcist!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Uit welke film kwam die quote ook alweer? Ik deed hem vanavond richting een collega, maar heb die film volgens mij nog nooit gezien...
Ah, ik dacht Poltergeist... Exorcist heb ik idd nog nooit gezien, ook niet van planquote:
The Exorcistquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik dacht Poltergeist... Exorcist heb ik idd nog nooit gezien, ook niet van plan![]()
Poltergeist is ook vet. jaaaaaaaaaren geleden en ik herinnerde me nog steeds dequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik dacht Poltergeist... Exorcist heb ik idd nog nooit gezien, ook niet van plan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uit Poltergeist 2And if you think that I've been loosing my way
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Poltergeist is ook vet. jaaaaaaaaaren geleden en ik herinnerde me nog steeds deKan me alleen nog herinneren dat er iets van vlees op een aanrecht lag, waar van alles uit kwam springen. Maanden mee in m'n hoofd gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uit Poltergeist 2![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Misschien dat ik het samen met iemand wel aandurf, maar alleen moet ik het niet gaan kijkenquote:
just give me a sign. ik heb zelfs de dvd ergens...met engelse subs volgens mijquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien dat ik het samen met iemand wel aandurf, maar alleen moet ik het niet gaan kijken
Al zo vaak gezien en ik vind em ook best mee vallen. Heb wel engere films gezienquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien dat ik het samen met iemand wel aandurf, maar alleen moet ik het niet gaan kijken
maar wat was de engste? ik denk dat ik Blair Witch daartoe reken en Paranormal Activity toen ik helemaal alleen thuis was en in het donker met koptelefoon op keek...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al zo vaak gezien en ik vind em ook best mee vallen. Heb wel engere films gezien
Really? Ik hoor eigenlijk geen verschil, dus hij zal er best wat van bakken.quote:
really, ik keek op de camquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Really? Ik hoor eigenlijk geen verschil, dus hij zal er best wat van bakken.
Blair Witch vond ik niet eng. Ik denk White Noise. Midden in de nacht gekeken, stomste idee ooitquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar wat was de engste? ik denk dat ik Blair Witch daartoe reken en Paranormal Activity toen ik helemaal alleen thuis was en in het donker met koptelefoon op keek...
die heb ik gezien volgens mij....maar weet er weinig meer vanquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blair Witch vond ik niet eng. Ik denk White Noise. Midden in de nacht gekeken, stomste idee ooit
Meh, ik weet het niet... Zit bij IT al tegen het plafond, terwijl die niet zo vies is als die horrorfilms...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
puik decolleté heeft die zangeres btw....
[..]
just give me a sign. ik heb zelfs de dvd ergens...met engelse subs volgens mij
Ondanks dat ik vaak van anderen hier hoor dat ik een grote bek heb en een brutaaltje ben (quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al zo vaak gezien en ik vind em ook best mee vallen. Heb wel engere films gezien
Ik schrik ook sneller naarmate ik ouder word. Als jong CindieY'tje keek ik lachend naar bepaalde films, en laatst schrok ik al bij een trailerquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vaak van anderen hier hoor dat ik een grote bek heb en een brutaaltje ben (), ben ik in werkelijkheid een zeer gevoelig typje. Zit bij spannende films al tegen het plafond van schrik als iemand hoest...
er is verschil tussen vies en eng......blair witch of paranormal act zijn niet vies, maar met wat inlevingsvermogen voor veel mensen wel eng. qua vies denk ik eerder aan Human Centipede (mensen worden met monden aan anussen genaaid) of splatterhorror a la Braindead.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik weet het niet... Zit bij IT al tegen het plafond, terwijl die niet zo vies is als die horrorfilms...
[..]
Ondanks dat ik vaak van anderen hier hoor dat ik een grote bek heb en een brutaaltje ben (), ben ik in werkelijkheid een zeer gevoelig typje. Zit bij spannende films al tegen het plafond van schrik als iemand hoest...
Ik hou het maar bij Tom & Jerry. Minder spannend, ook leuk!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik schrik ook sneller naarmate ik ouder word. Als jong CindieY'tje keek ik lachend naar bepaalde films, en laatst schrok ik al bij een trailer
Die centipede zag ik laatst eens bij South Parkquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is verschil tussen vies en eng......blair witch of paranormal act zijn niet vies, maar met wat inlevingsvermogen voor veel mensen wel eng. qua vies denk ik eerder aan Human Centipede (mensen worden met monden aan anussen genaaid) of splatterhorror a la Braindead.
dan moet je zeker I Love Dries links laten liggen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die centipede zag ik laatst eens bij South Park![]()
![]()
En ik heb een hekel aan zowel vies als eng
Ik hoor Pino al de hele dag! Geheel terecht, overigensquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
Pino wordt genoemd!
ik zou het niet op 4 mei zingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrees niet!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je zeker I Love Dries links laten liggen...
Ik moest hardop lachen, alleen in mn bedjequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
Pino wordt genoemd!
ik zou het niet op 4 mei zingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet papa ff bij je komen liggen jongen? ben je weer bang in het donker?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, alleen in mn bedje
Naakt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, alleen in mn bedje
Die aflevering heb ik ook gezien, inderdaad. Ik houd ook niet van gore trouwens, al helemaal niet als er nauwelijks een verhaal achter zitquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Die centipede zag ik laatst eens bij South Park![]()
![]()
En ik heb een hekel aan zowel vies als eng
Ik niet, maar ik moet wel weer vroeg op... Klusdagjequote:
Same here... behalve dat vroeg opstaan...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik moet wel weer vroeg op... Klusdagje
Ik begeleid jongens die daar hard om moeten lachen, vind ik een beetje eng-ig...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook gezien, inderdaad. Ik houd ook niet van gore trouwens, al helemaal niet als er nauwelijks een verhaal achter zit
Greyhound
twitter:roos3fm twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 00:25:21Wie heeft me dat groc aangeraden? Ik stik zowat joh! #whisky #heetwater #citroen #honing #gatver reageer retweet
Ik ook, heel fijn. Stomme hoofdpijn en m'n nek- en schouderspieren lijken wel van fucking betonquote:
Ook leuk, paar weken geleden nog gedaan!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Same here... behalve dat vroeg opstaan...
Morgen langs de Ikea.
Groc! Als je ziek bent, dat drinken en je zweet alles er uit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
had Rudy toch bijna weer een baan gehad...twitter:roos3fm twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 00:25:21Wie heeft me dat groc aangeraden? Ik stik zowat joh! #whisky #heetwater #citroen #honing #gatver reageer retweet
ik kijk bij heel onsmakelijke dingen weg en verder moet er om lachen. ik kan niet lachen om echte martelingen en moorden en dergelijke trouwens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begeleid jongens die daar hard om moeten lachen, vind ik een beetje eng-ig...
Ja, geniaal spulquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Groc! Als je ziek bent, dat drinken en je zweet alles er uit.
Ze lachen dus bij marteling, SAW is favoriet bij de meestequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk bij heel onsmakelijke dingen weg en verder moet er om lachen. ik kan niet lachen om echte martelingen en moorden en dergelijke trouwens.
Stenders steunen....quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef Green1 het volgende:
Wat zitten die lui daar nou toch te doen heel de tijd, behalve bier drinken.Die halve studio zit vol..
Radio maken!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef Green1 het volgende:
Wat zitten die lui daar nou toch te doen heel de tijd, behalve bier drinken.Die halve studio zit vol..
nja, lachen doe ik er niet om, maar ik kijk het wel met een soort van plezier.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze lachen dus bij marteling, SAW is favoriet bij de meeste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Sadistquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, lachen doe ik er niet om, maar ik kijk het wel met een soort van plezier.
maar ik voel geen behoefte mensen te martelen, verkrachten of vermoorden. dat dat even duidelijk isquote:
Bij een aantal jongens heb ik het vermoeden dat er niet eens zoveel voor nodig is om over die grens te gaan, Breivik-achtigen in een notendopquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik voel geen behoefte mensen te martelen, verkrachten of vermoorden. dat dat even duidelijk is
heel verstandig. en dat is je ook wel toevertrouwd lijkt mequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij een aantal jongens heb ik het vermoeden dat er niet eens zoveel voor nodig is om over die grens te gaan, Breivik-achtigen in een notendop![]()
En ja, ik hou dat goed in de gaten![]()
Het spelen van CoD beperken en andere activiteiten aanbieden, daarnaast veel specialistische hulp vanuit de GGZquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel verstandig. en dat is je ook wel toevertrouwd lijkt me
CoD?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het spelen van CoD beperken en andere activiteiten aanbieden, daarnaast veel specialistische hulp vanuit de GGZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |