Verdommequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, iedereen die de TT leest gerickrolled!
quote:
HA, geWolfRolfed!quote:
goed bezig!quote:
minthy kennende was ze eigenlijk al om 21u vrij...quote:
buh, gaat niet doorquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
de jelmer-doehetzelf-skrillex remix van Frans Bauer...oh god...
welnee, Freek kan dat wel hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef alors het volgende:
het wordt nu wel een beetje treurig hoor, die oude mannen die Freek zo pushen
Idd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
Moet ie nou "kijk me aan als ik je volspuit" op de kermis roepen? Wat een sneue, nietszeggende opdracht.
nja, als ie dat heeft gedaan is het makkelijk om dat te zeggen als hij ontknaapt wordtquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
Moet ie nou "kijk me aan als ik je volspuit" op de kermis roepen? Wat een sneue, nietszeggende opdracht.
Ja, want als dat een keer gaat gebeuren, roepen alle mannen zulke hitsige dingen, jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als ie dat heeft gedaan is het makkelijk om dat te zeggen als hij ontknaapt wordt
ik wel ja. ik schreeuw de meest gore dingen! (egniequote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, want als dat een keer gaat gebeuren, roepen alle mannen zulke hitsige dingen, jaKom op, hij zit daar toch oorspronkelijk om over radio en journalistiek te leren?
Ik doel dus op de eerste keer hè. Wat daarna komt...quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel ja. ik schreeuw de meest gore dingen! (egnie)
ja maar...ik ben nooit verder gekomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel dus op de eerste keer hè. Wat daarna komt...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar...ik ben nooit verder gekomen
leuk, dat meewarige gezichtjequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
"ik zie nu 's nachts Kees en Co. om 10 over 4!"![]()
Nee hoor, ben m'n leven aan het beteren, was om 22u vrijquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
minthy kennende was ze eigenlijk al om 21u vrij...
restecp!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ben m'n leven aan het beteren, was om 22u vrij
Dat is ook niet zo moeilijk.. Slechte zenderquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff Comedy Central ff in de zeik nemen
Ik.vind het een heerlijke zender, lekker kijken naar comedy, hoef ik niet na te denkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk.. Slechte zender
Ik zag dat je het postte! Vind het niet zo erg, ga nu altijd naar Hoogeveen naar de Appie. Ga ik nu gezellig naar jou!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het nieuws over de plaatselijke C al gehoord?
Nou ja, ze worden steeds slechter,,quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik.vind het een heerlijke zender, lekker kijken naar comedy, hoef ik niet na te denken
Oh nee, dat kijk ik niet. Ben meer van de tekenfilms (Family Guy/South Park/Simpsons), Community en Off Centre enzo. Nederlands vind ik niet zo boeiendquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja, ze worden steeds slechter,,
Ik bedoel, kom op.. Hi Ha Hondelul? De meisjes van Thijs?Nederlandse comedy series zijn kut
Die zijn wel goed inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee, dat kijk ik niet. Ben meer van de tekenfilms (Family Guy/South Park/Simpsons), Community en Off Centre enzo. Nederlands vind ik niet zo boeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. natuurlijk
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Komt omdat ze altijd iemand aankijkt als hij haar volspuit.quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 27-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
daar zou ik een steekwapenmoord voor doen!quote:
Levut um nu in!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zou ik een steekwapenmoord voor doen!
Oh nou zo'n groot fan ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
@alors: Danny staat morgen in romein Leeuwarden!
nja, ik denk: die alors wil wel ff lekker soppen voor t podiumquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nou zo'n groot fan ben ik nou ook weer niet hoor.
twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |