Checkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk oud nieuws,maar zie net dat
Het glazen huis volgend jaar in Leeuwarden staat
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De hint zit al in de naam, een extra waarschuwing leek me niet nodig.
Ik zou er geen cd van aanschaffen maar ze zijn wel leukquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mag ik even melden dat 'The red hot chili pipers' best wel prettig te beluisteren zijn?
Wat ik vooral stuitend vind is dat je als toerist denk: Amsterdam, stoere stad, alles blijft lekker lang open tijdens het stappen. En dan gaan om 02:00u de deuren dichtquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is Amsterdam toch ook een achtergesteld ontwikkelingsgebied. Tijdens het bellen drie keer de verbinding weggevallen vanwege slecht ontvangst
Oh, kan ik me niet herinneren, maar dat is ook irritant.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
In Kopenhagen gaan alle winkels op zaterdag om 4 uur dicht.
Het zwarte schaap.... wil hem meteen knuffelen!quote:
Ik wil 'm opeten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zwarte schaap.... wil hem meteen knuffelen!
Dat doet ik wel met witte lammetjesquote:
Correctquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit schijnbaar... (says Vriend)
[ afbeelding ]
lief dagboekquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ik zag vandaag 3 zwanen in een poldersloot, een ontspannen koe voor een tractorachtig ding in een weiland en een fazant. Dat allemaal in een kwartier durend ritje van Arnhem naar Nijmegen.
Kan wel zijn, maar Amsterdam heeft toch wel een mooiere binnenstad dan Rotterdam. Kijk, dat de Duitsers in '40 Rotterdam vernield hebben, daar kan Rotterdam niets aan doen. Maar dat ze daarna niet veel beters wisten te verzinnen dan de Koopgoot is wel hun eigen schuld. Het enige mooie (en dan ook wel héél indrukwekkende) aan Rotterdam is het enorme havengebied. Dat is zonder meer geweldig. Maar verder als stad?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik vooral stuitend vind is dat je als toerist denk: Amsterdam, stoere stad, alles blijft lekker lang open tijdens het stappen. En dan gaan om 02:00u de deuren dicht
Hier ben ik écht gestopt met lezen want dat is TOTAAL irrelevant. Het gaat over sluitingstijden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar Amsterdam heeft toch wel een mooiere binnenstad dan Rotterdam.
Sluitingstijden van wát? Waar zou je in Rotterdam je avonden willen doorbrengen? Beter een korte avond in een mooi stadscentrum dan een lange avond in een karakterloze steenhoop.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier ben ik écht gestopt met lezen want dat is TOTAAL irrelevant. Het gaat over sluitingstijden.
Het staat toch echt heel duidelijk in mijn post die je zelf quote: Amsterdan, tijdens het stappen. Als toerist zijnde (ik weet tegenwoordig wel wat plekjes). Uitgaansgelegenheden.quote:
Het ging over Amsterdam, niet Rotterdam.quote:Waar zou je in Rotterdam je avonden willen doorbrengen?
En dat is dus een totaal andere discussie. Iets waar ik het overigens niet mee oneens ben.quote:Beter een korte avond in een mooi stadscentrum dan een lange avond in een karakterloze steenhoop.
Nou en?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Nico_S. het volgende:
Nogmaals: de haven van Rotterdam is absoluut indrukwekkend.
* Nembrionic pakt een glaasje appelsapquote:
- er is niemand die dat ontkentquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef Nico_S. het volgende:
Waar het mij om gaat: het centrum van Amsterdam is gezellig, dat van Rotterdam niet.
Prachtig!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- er is niemand die dat ontkent
- er is niemand die anders beweerde
- er is niemand die het over Rotterdam had. Behalve jij dan opeens
Ik ben er zelfs geboren maar dat is geen reden om met een gestrekt been een discussie binnen te vallenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Prachtig!Dan zijn we het er dus over eens dat het centrum van Amsterdam leuker is dan dat van Rotterdam. En ik begon over Rotterdam omdat jij (volgens mij,maar ik kan het mis hebben) uit die regio komt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs geboren maar dat is geen reden om met een gestrekt been een discussie binnen te vallen
Ik ben het met je eens. Rotterdam is lelijk, de sfeer is vaak grimmig op een paar leuke plekken na. Ik kan er helaas ook niets aan doen. Want voor de duidelijkheid: Rotterdam heeft last van hetzelfde sluitingstijdenprobleem.
Ja, waarom zijn er nog sluitingstijden als we volgens de overheid toch in een 24 uurs economie leven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En sluitingstijden zijn overal ruk.
En chocola is overal lekker
Veel toeristen weten dat niet, waardoor het voor die groep kan tegenvallen dat alles om 2 uur al dicht is/lijkt te zijn. En zo zijn we weer bij het beginquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd maar niet alles sluit om 2 uur in Amsterdam. Paradiso en Melkweg gaan tot 4 uur door, ook door de week. Kwestie van waar je heengaat dus
Ik had al zo'n vermoeden dat de bewering van Nem niet klopte dus ben eens op google gaan kijken: cafe weber en cafe Mokum zijn ook gewoon tot 4 uur open in het weekend en door de week tot 3 uur. En dat zijn de eerste twee die ik vond dus er zullen er ongetwijfeld meer zijn. Dacht eigenlijk al dat het niet klopte want in de tijd dat ik in Amsterdam woonde ging ik ook tot diep in de nacht uit. Dus sorry Nem, maar dat alles om 2 uur dicht gaat in Amsterdam klopt echt nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel toeristen weten dat niet, waardoor het voor die groep kan tegenvallen dat alles om 2 uur al dicht is/lijkt te zijn. En zo zijn we weer bij het begin
En ik had al gezegd dat:quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd maar niet alles sluit om 2 uur in Amsterdam. Paradiso en Melkweg gaan tot 4 uur door, ook door de week. Kwestie van waar je heengaat dus
Bitterzoet en Jimmy Woo zijn in het weekend tot 4 uur open, Sugar Factory de hele week tot 5 uur. Ik ben het dus echt even met je oneens want daarmee heb ik de grootste stapplekken bekekenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik had al gezegd dat:
a) ik de plekken wel weet
b) wat toeristen betreft. Die weten echt niet wat Melkweg of Paradiso is. In ieder geval niet in grote getalen.
Sorry MaJo, maar ik heb nergens beweerd dat ALLES dicht is. Dus mijn bewering klopt nog steeds.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat de bewering van Nem niet klopte dus ben eens op google gaan kijken: cafe weber en cafe Mokum zijn ook gewoon tot 4 uur open in het weekend en door de week tot 3 uur. En dat zijn de eerste twee die ik vond dus er zullen er ongetwijfeld meer zijn. Dacht eigenlijk al dat het niet klopte want in de tijd dat ik in Amsterdam woonde ging ik ook tot diep in de nacht uit. Dus sorry Nem, maar dat alles om 2 uur dicht gaat in Amsterdam klopt echt niet
Je vergeet de Escape, Studio80 en nog een lijst. Maar je begrijpt het niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bitterzoet en Jimmy Woo zijn in het weekend tot 4 uur open, Sugar Factory de hele week tot 5 uur. Ik ben het dus echt even met je oneens want daarmee heb ik de grootste stapplekken bekeken
Met deze quote suggereer je dat wel:quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry MaJo, maar ik heb nergens beweerd dat ALLES dicht is. Dus mijn bewering klopt nog steeds.
Bij alle grote plekken waar ik gekeken heb gaan de deuren om 4 of 5 uur dicht. En dan werkelijk alle plekken, ik kan er zelfs geen een vinden die om 2 uur dicht gaat. Dus ja, je bewering klopt nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik vooral stuitend vind is dat je als toerist denk: Amsterdam, stoere stad, alles blijft lekker lang open tijdens het stappen. En dan gaan om 02:00u de deuren dicht
Blijkbaar begrijp ik het niet neequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet de Escape, Studio80 en nog een lijst. Maar je begrijpt het niet.
Nee, dat sugereer ik niet. Je leest het woord "alle" maar je mist de context en de plek in de zin.quote:
Mijn bewering dat er een hoop dicht is om 2u klopt wel. De meeste toeristen denken lekker te feesten op 't Leidsche en daar gaan de meeste tenten toch echt vroeg dicht. Helaas weten ze niet beter. En ja, een deel weet wel de plekjes te vinden, veel ook niet.quote:Bij alle grote plekken waar ik gekeken heb gaan de deuren om 4 of 5 uur dicht. En dan werkelijk alle plekken, ik kan er zelfs geen een vinden die om 2 uur dicht gaat. Dus ja, je bewering klopt niet
Ik ben niet eigenwijs. Jij gaat een vermeende stelling van mij ontkrachten die ik helemaal niet gemaakt heb. Als ik je daar een paar keer op wijs blijf je zoeken het tegendeel te bewezen van een stelling die helemaal niet gemaakt isquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijp ik het niet neeDoe eens niet zo eigenwijs
Daar heb je gelijk in, maar alle grote clubs zijn open dus ik vind het wel meevallen met dat er veel vroeg dicht isquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat sugereer ik niet. Je leest het woord "alle" maar je mist de context en de plek in de zin.
"hopen dat alles open is en dat valt tegen" is wat anders dan "alles is dicht".
Qua kroegen heb je waarschijnlijk wel gelijk (al zag ik dat de meeste kroegen rond het leidseplein tot 3 uur open zijn) maar in bijna geen een wereldstad blijven kroegen lang open volgens mij, clubs daarentegen welquote:Mijn bewering dat er een hoop dicht is om 2u klopt wel. De meeste toeristen denken lekker te feesten op 't Leidsche en daar gaan de meeste tenten toch echt vroeg dicht. Helaas weten ze niet beter. En ja, een deel weet wel de plekjes te vinden, veel ook niet.
Je kan ook gewoon toegeven dat het misschien minder erg is dan je eerst lijkt te stellenquote:Ik ben niet eigenwijs. Jij gaat een vermeende stelling van mij ontkrachten die ik helemaal niet gemaakt heb. Als ik je daar een paar keer op wijs blijf je zoeken het tegendeel te bewezen van een stelling die helemaal niet gemaakt is
Zoals ik al eerder zei gaan kroegen volgens mij overal ter wereld eerder dicht dan clubs. Dan is Londen nog een heel stuk suffer dan Amsterdamquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwnens, besides the point maar als je als toerist niet van clubs houdt, dan ben je dus wel degelijk de Sjaak.
Dat is trouwens ook opgerekt en niet meer 23:00u En ja, we kunnen met andere landen gaan vergelijken maar dat schiet niet opquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei gaan kroegen volgens mij overal ter wereld eerder dicht dan clubs. Dan is Londen nog een heel stuk suffer dan Amsterdam![]()
Pechtold vind ik altijd zelfvoldaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat Sap, Slob en Pechtold trouwens wel erg zelfvoldaan bij P&W zitten
Ligt het aan mij of is dat filmpje heeeel irritant ge-edit?quote:
Is het misschien ook in Amsterdam zo dat je na een bepaalde tijd ergens niet meer binnen komt? In Utrecht kom je na 3 uur nergens meer binnen, ook al blijft het tot 4 uur open. Daardoor lijkt het misschien ook minder lang door te gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet je als toerist verdiepen ja maar zelfs in deze tijd is het lastig de leuke plekken te vinden.
[..]
Dat is trouwens ook opgerekt en niet meer 23:00u En ja, we kunnen met andere landen gaan vergelijken maar dat schiet niet opMaar in New York veel laat open, in Brighton ook. Montreal ook. En dan heb ik het over kroegen.
Maar neem Groningen als voorbeeld. Daar zijn veel kroegen laat open.
Ik vind Sap nu het ergste, maar Pechtold heeft dat inderdaad wel van naturequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pechtold vind ik altijd zelfvoldaan
Ja, ik verdiep me er ook in maar de leukste plekken ben ik nog altijd beland door locals te vragen waar nog wat te doen isquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het misschien ook in Amsterdam zo dat je na een bepaalde tijd ergens niet meer binnen komt? In Utrecht kom je na 3 uur nergens meer binnen, ook al blijft het tot 4 uur open. Daardoor lijkt het misschien ook minder lang door te gaan
En ik vind zeker dat je je als toerist in dit soort dingen moet verdiepen. Zo zijn G. en ik op een paar toffe plekken terecht gekomen in Berlijn
Liever een lekker wijf in bikini achter me, dan kijk ik even de andere kant opquote:
Ik snap echt niet wat Sap heeft dat haar tot partijleider heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind Sap nu het ergste, maar Pechtold heeft dat inderdaad wel van nature
Samsom heeft trouwens wel een grote misser gemaakt de afgelopen dagen: ze zijn vandaag 5 zetels gedaald in de peilingen, dat is niet best
Ik kan die unitit nog een keertje posten?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Liever een lekker wijf in bikini achter me, dan kijk ik even de andere kant op
Locals werkt ook goed inderdaadquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik verdiep me er ook in maar de leukste plekken ben ik nog altijd beland door locals te vragen waar nog wat te doen is
Of een taxi-chauffeur.
Ik ook niet neequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat Sap heeft dat haar tot partijleider heeft gemaakt.
Ik vond die foto wel meevallen eigenlijk, er is maar een heel klein stukje dat aan elkaar vastzitquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan die unitit nog een keertje posten?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan die unitit nog een keertje posten?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond die foto wel meevallen eigenlijk, er is maar een heel klein stukje dat aan elkaar vastzit
Maar op de linkerfoto heeft ze een bikini aan, op de rechterfoto niet. Als zij ook een bikini aan heeft dan zie je volgens mij geen verschil omdat er dan ook een cleavage is doordat de borsten naar elkaar toegedrukt worden. Als het linker meisje de bikini uit doet staan die borsten ook veel verder naar buitenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hele tussenlijn is weg.
Die linkerfoto is niet dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar op de linkerfoto heeft ze een bikini aan, op de rechterfoto niet. Als zij ook een bikini aan heeft dan zie je volgens mij geen verschil omdat er dan ook een cleavage is doordat de borsten naar elkaar toegedrukt worden. Als het linker meisje de bikini uit doet staan die borsten ook veel verder naar buiten
Dat snap ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die linkerfotos is niet dezelfde persoon.
Veel mannen niet nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat mannen vaak niet beseffen dat borsten zonder bh veel meer naar buiten staan dan zonder bh
Ik bedoel daar overigens jou niet mee want jij hebt denk ik meer borsten gezien dan welke man ook in dit topicquote:
Nuance: live gezienquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel daar overigens jou niet mee want jij hebt denk ik meer borsten gezien dan welke man ook in dit topic
Ja live bedoel ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nuance: live gezien
Virtueel durf ik daar geen uitspraak over te doen.
En ik snapte dat je mij daar niet mee bedoelde.
Ik heb het origineel! Ik DM je even.
En dan ziet het er ook wel een beetje gek uit toch, of niet?quote:
Zeker jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan ziet het er ook wel een beetje gek uit toch, of niet?
Ik heb vandaag trouwens bij de pizzeria 3 legen dozen besteld
Dat was wel het eerste wat ik dachtquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ennuh, het is geen site die ik bezoek ofzo
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker jaMaar beter dan een borst die helemaal doorloopt, zeg maar 1 borst helemaal overdwars
Ieh dat is engquote:
Iemand poste die foto op een webmasterforum. Ik zit nu naar die site te kijken maar is nou geen kwaliteit te noemenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was wel het eerste wat ik dacht![]()
Hoe kom je er dan aan?
Ik kan er ook ééntje met 3 posten. Daar is zelfs een video van.quote:
Whehequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand poste die foto op een webmasterforum. Ik zit nu naar die site te kijken maar is nou geen kwaliteit te noemen
Neuh laat maarquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan er ook ééntje met 3 posten. Daar is zelfs een video van.
En het is knap gemaakt.
quote:Uhm, hoezo dat?Voor de uientaarten?
Oh, nee nog niet over nagedacht. Is wel gezellig natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehe
Heb je nog nagedacht over 5 mei trouwens? Of ga je naar Haarlem?
Wat een suffe doedelsquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kom die toko binnen. Staan er 3 Mario's in de open keuken te kijken voor orders.
Achter de kasse 2 jonge ventjes.
Ik zeg: "ik heb een rare vraag, ik heb 3 lege dozen nodig"
Die ventjes kijken me aan en het blijft stil. Blijkbaar wil hij uitleg
Ik zie vanuit mijn ooghoek al dat zo'n Mario 3 dozen pakt.
Dus ik denk: "mooi".
Blijft dat ventje me vragen aankijken. Moest ik het uit gaan leggen
Ik zag dat je stond als "misschien" en dat verbaasde me al een beetjequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, nee nog niet over nagedacht. Is wel gezellig natuurlijk
En naar Haarlem? Vanwege K? Ik denk niet dat ik daar wat te zoeken heb als jullie er niet zijn
Ja, dat laatste was ik vergeten. Dus werd het een misschien want misschien gingen jullie ook welquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag dat je stond als "misschien" en dat verbaasde me al een beetjeWij gaan sowieso naar Utrecht
Ah op die manierquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat laatste was ik vergeten. Dus werd het een misschien want misschien gingen jullie ook wel
Ik zit me ook ernstig af te vragen of C+L zin hebben om binnen een week alweer ergens anders te slapenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manierWij gaan sowieso naar Utrecht en het lijkt me gezellig als je meegaat
Ook als F&M en C&A gaan trouwens. Oeh en C&L zijn er dan natuurlijk ook weer, maar dan wordt het wel een erg vol huis
Of ze zitten nog zo in de flow dat het ze niets uitmaaktquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit me ook ernstig af te vragen of C+L zin hebben om binnen een week alweer ergens anders te slapen(alhoewel blijven slapen natuurlijk geen must is)
Ik krijg spontaan trek in die uientaartquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
De eerste uientaart is trouwens klaar. Morgenochtend de tweede maken. Nu wordt het bedtijd.
Een dag bierdrinken in het verschiet.
Hoe is het met H&M, V&D en P&C tegenwoordig? Om nog maar te zwijgen over B&D, L&H of S&Squote:Op zaterdag 28 april 2012 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manierWij gaan sowieso naar Utrecht en het lijkt me gezellig als je meegaat
Ook als F&M en C&A gaan trouwens. Oeh en C&L zijn er dan natuurlijk ook weer, maar dan wordt het wel een erg vol huis
Ik ga morgen naar de nieuwe Lush in Utrecht en dan ga ik wel even checken hoe het met H&M gaat, dat laat ik je morgen wel wetenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe is het met H&M, V&D en P&C tegenwoordig? Om nog maar te zwijgen over B&D, L&H of S&S
Ben je die term al vergeten?quote:
Ja dat vroeg ik dus ook maar heb er geen goed antwoord op gekregen, behalve een formulier wat ik niet kan lezenquote:
Juistem!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:16 schreef MaJo het volgende:
VRA --> Verzoek/Rapport/Aanvraag (formulier)
Ik snap alleen niet helemaal waarom dat relevant is voor mijquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juistem!
Ben niet zo heel helder meer nu en zo'n formulier is alweer zo'n 26 jaar geleden dat ik die gezien heb...
Daar kom ik wel voor in aanmerkingquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:20 schreef MadMaster het volgende:
SMEV vrijstelling = Vrijstelling voor Sport, Marsen en Veldloop
Ja, is legerformulier voor aanvraag verlof, melding vermissing e.d.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet helemaal waarom dat relevant is voor mijMaar wat doe je dan precies met zo'n formulier? Iets aanvragen binnen het leger?
Ik ga tukken![]()
Nee, Er staat er een boel tussen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:18 schreef MaJo het volgende:
Ken je al deze termen Cobra?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Militair_jargon
Dat kwam door deze post:quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, is legerformulier voor aanvraag verlof, melding vermissing e.d.
Geen idee wat dat met jou van doen heeft.
Trusten!!
quote:
Je bent in België geweest?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en toen was ik weer thuis na een avondje internationaal bierdrinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Hoi PS.quote:
Gevonden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De professor was heel enthousiast over ons onderzoeksplan.Wel een aantal aanpassingen, maar ze was erg onder de indruk van hoe we al haar vragen en aanmerkingen wisten te beantwoorden. Mede dankzij oefenen op jullie
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 03:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik had hier goed nieuws gepost maar toen gingen Majo en Nem en Nico daarover heen ruzie maken
Furthermore het lijkt er op dat mijn medicijnen zijn gaan werken...
Nog plannen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier moet de avond nog beginnen
ja! gezellig wat drinken met mensen hier bij mij en dan misschien door naar een feestje. De mensen die komen zijn overwegend Europees, en op zijn minst multi cultureel; mijn Fransman, een Bulgaar, een Roemeen, een Georgiër, een Amerikaans-Koreaanse, een Latijns-Amerikaanse en een Amerikaan die vloeiend is in Duits, zichzelf aardig wat Nederlands geleerd heeft en van de herfst in Denemarken gaat studerenquote:
Ik had het wel gezien hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik had hier goed nieuws gepost maar toen gingen Majo en Nem en Nico daarover heen ruzie maken
Nicequote:Furthermore het lijkt er op dat mijn medicijnen zijn gaan werken...
Daar ga je wel een paar dagen over doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:24 schreef Nembrionic het volgende:
Over international bieren gesproken: ik ga me straks loslaten op deze lijst: http://www.zbf.be/index.php?lang=NL&page=2
Nou, we zijn er maar een paar uurtjesquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ga je wel een paar dagen over doen.
Dan heb je vast al een lijst gemaakt welke je wel wil proeven?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, we zijn er maar een paar uurtjes
Het zijn proefglaasjes van 15cl. En als je er 10 haalt dan is het al erg veel. En gezien het aantal brouwerijen is uitgebreid(nieuwe locatie) én de helf lanceert aldaar een nieuw bier....is het onbegonnen werk
Er zijn er 3 of 4 die ik zéker wil proeven.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je vast al een lijst gemaakt welke je wel wil proeven?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We onderbreken dit topic even voor de reclame.
[ afbeelding ]
Daar had een volkswijsheid je wel voor kunnen waarschuwenquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
En iets van bier na wijn is geen goed idee....
Maar het is toch ook:quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar had een volkswijsheid je wel voor kunnen waarschuwen
"Bier op wijn geeft venijn. Wijn op bier geeft plezier"
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:38 schreef Soempie het volgende:
Of zijn die Engelsen een sadistisch volkje?
Seefbier. Heb je het daar niet eerder over gehad?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn er 3 of 4 die ik zéker wil proeven.
Een lijstje maken heb ik eerder geprobeerd maar dat is net als met concerten op Lowlands vroeger: dat gaat niet. Je wilt veeeeel meer proeven dan dat mogelijk is en halverwege je lijst gaat de lijst overboord
Wat voor mij op de lijst staat:
Seefbier, dat is een "herontdekt" recept uit Antwerpen.
Troubadour Westkust Black Imperial IPA (nieuw)
Buffalo Oak Aged
Dochter van de Korenaar Belle-Fleur
En ik zie net dat één van mijn favoriete kleine brouwerijen er staat![]()
Dus daar ga ik absoluut langs
als ik me niet vergis heeft het komt het voor uit de middeleeuwen. Het klootjesvolk dronk bier en het gegoede volg wijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
Dus ik heb gewoon te veel gezopen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik me niet vergis heeft het komt het voor uit de middeleeuwen. Het klootjesvolk dronk bier en het gegoede volg wijn.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar het is toch ook:
Beer after wine and you'll feel fine, wine after beer and you'll feel queer
Ik heb er in ieder geval ook al van gehoordquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Seefbier. Heb je het daar niet eerder over gehad?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
queer (kwîr)
adj. queer·er, queer·est
1. Deviating from the expected or normal; strange: a queer situation.
2. Odd or unconventional, as in behavior; eccentric. See Synonyms at strange.
3. Of a questionable nature or character; suspicious.
4. Slang Fake; counterfeit.
5. Feeling slightly ill; queasy.
6. Offensive Slang Homosexual.
7. Usage Problem Of or relating to lesbians, gay men, bisexuals, or transgendered people.
Uitgaande van punt 5 hebben ze gelijk
Ik ben nog niet zo wakker![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
queer (kwîr)
adj. queer·er, queer·est
1. Deviating from the expected or normal; strange: a queer situation.
2. Odd or unconventional, as in behavior; eccentric. See Synonyms at strange.
3. Of a questionable nature or character; suspicious.
4. Slang Fake; counterfeit.
5. Feeling slightly ill; queasy.
6. Offensive Slang Homosexual.
7. Usage Problem Of or relating to lesbians, gay men, bisexuals, or transgendered people.
Uitgaande van punt 5 hebben ze gelijk
Ik ben nog niet zo wakker![]()
Trust me, eigenlijk zou het een Opheliatje moeten hetenquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Trust me, eigenlijk zou het een Opheliatje moeten heten![]()
![]()
Anyways, kaneelbeschuit is ook een soort ontbijt toch?
De FP is weer eens "snel". Dat stond 2 dagen geleden al in de kranten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goedemorgen
We gaan er weer eens allemaal aan:
'Instorten reactor 4 Fukushima betekent wereldwijde catastrofe'
Smaakt die beter met paprika of naturel chips?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dacht dat je zei dat er niet zoveel hoefde te gebeuren?
Misschien kan TM een sessie met je doen om er over heen te komen.
Dan laat hij wat foto's van zijn jaar klussen zien en dan besef je je ineens dat het allemaal wel meevalt
Wat ist?quote:
Heet Etcie in het echt dan niet Myrna?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat kan wel kloppen, je heet dan ook geen Nico, terwijl dat bij TM wel het geval is
Slapen.quote:
Briefgeheim, we mogen er niets over zeggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heet Etcie in het echt dan niet Myrna?
quote:
ik wou dat ik het wistquote:
Wat moet er nog allemaal gebeuren?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wou dat ik het wistben het wel zat om Ăłf aan het werk te zijn Ăłf te klussen. Volgende keer ben ik denk ik in staat om alles uit te besteden
Die volgorde klinkt in elk geval verstandigquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Verven is bijna klaar, verwarming moet nog weer worden aangesloten en getest of die nergens lekt, vloeren leggen (en eerst kopen) ramen poetsen, meubels kopen/verhuizen en de boel inrichten.
Nu gaat het ineens hard!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Verven is bijna klaar, verwarming moet nog weer worden aangesloten en getest of die nergens lekt, vloeren leggen (en eerst kopen) ramen poetsen, meubels kopen/verhuizen en de boel inrichten.
Met een Kangoo zullen ze er nog wel een tijdje over doen. Kan je niet een Transit regelen zodat ze het sneller af kunnen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Onze buren hebben besloten vandaag hun badkamer leeg te halen en zijn met een kango bezig.
En wij krijgen zo wat mensen op bezoek om onze trip naar Schotland te bespreken...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een Kangoo zullen ze er nog wel een tijdje over doen. Kan je niet een Transit regelen zodat ze het sneller af kunnen?
Hier in Groningen zijn geen sluitingstijdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En sluitingstijden zijn overal ruk.
En chocola is overal lekker
Nog steeds dus. Ik ben een keer vanuit de kroeg naar een tentamen gegaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
En in het kader van mosterd na de maaltijd:
[..]
Hier in Groningen zijn geen sluitingstijden
Moet ik dan met dat ding hun huis binnen rijden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een Kangoo zullen ze er nog wel een tijdje over doen. Kan je niet een Transit regelen zodat ze het sneller af kunnen?
we hebben een Eckte Schilder, vader van een vriendquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:33 schreef Soempie het volgende:
Je hebt iemand die het schilderwerk voor je doet? Of schilderen jullie met z'n allen? Dan valt het te-doen-lijstje toch best wel heel erg mee?Kun je volgende week verhuizen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je in plaats van een klusdip ook een kooktip beschikbaar?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had er iemand een klusdip nodig? Gratis af te halen; in bezit van niet afgewerkte keuken, badkamer, wc, zolder en lekkend keukendak
Ik heb vandaag ook een kookdip. Aardappels, broccoli, hamburgers en vanilleyoghurt is isquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je in plaats van een klusdip ook een kooktip beschikbaar?
Ik zit te denken aan wentelteefjes, pannenkoeken of bapao. Dat laatste heeft alleen als nadeel dat ik geen magnetron hebquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
iarl
[..]
Ik heb vandaag ook een kookdip. Aardappels, broccoli, hamburgers en vanilleyoghurt is is
Voor bapao?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het mogelijk om een gasoven als stoomoven te gebruiken door een bak water onderin de oven te zetten?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
iarl
Ik heb vandaag ook een kookdip. Aardappels, broccoli, hamburgers en vanilleyoghurt is is
En als mr Ophelia het nou eens ontwikkeltquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben benieuwd of ik dat in voldoende mate ga ontwikkelen
Ik denk het niet, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het mogelijk om een gasoven als stoomoven te gebruiken door een bak water onderin de oven te zetten?
Het is een gedeelde klusdipquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En als mr Ophelia het nou eens ontwikkelt
Ik vermoed dat de vlammen dan uitgaan door een gebrek aan zuurstof. Misschien zou het kunnen als je de ovendeur op een kier houdt, maar dan staat de hele keuken weer te stomenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eerlijk gezegd
Het is heel herkenbaar. Vorig jaar heb ik 3 maanden (bijna 4) echt non-stop geklust in ons nieuwe huis. Nu moet ik toch echt zin maken voor de middelkleine klusjes, laat staan de echt grotequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is een gedeelde klusdip![]()
Maar ik denk dat het wel goedkomt, als we wachten tot die mini er is komt het er nooit meer van. (Of wordt het in ieder geval lastiger)
Ik denk dat een gasoven sowieso niet luchtdicht genoeg is om in te kunnen stomen als in een stoomoven. (er is nog een verschil tussen een stoompan en een stoomoven)quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de vlammen dan uitgaan door een gebrek aan zuurstof. Misschien zou het kunnen als je de ovendeur op een kier houdt, maar dan staat de hele keuken weer te stomen
Ik heb er geen last van gehad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat in voldoende mate ga ontwikkelen
Heel verleidelijk. Maar ik wacht wel tot morgen rond 0900 uur.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh, biertje? Het is Guinness-tijd hier
en ook dezequote:But Of Course Dress
As a celebrated jazz singer, returning to your hometown always excites the locals, especially when you arrive wearing a striking outfit like this formfitting rouge dress! As shy folks approach, tapping you on a cap-sleeved shoulder of this bolero-like number to ask for autographs, you simply can’t turn anyone down! Suddenly, a swarm surrounds you, offering compliments about the buttoned, rounded back opening of your sheath, the thin belt you’ve placed beneath its padded bust, and the patent shoes you’ve paired with it, and before you know it, your pen runs out of ink! The crowd dies down, but one last fan asks for a photo with you, and responding, "Certainly," you smooth down this dress, suddenly extremely glad you chose it to wear today!
Die laatste is mooi!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik wou deze, maar die hadden ze niet meer in S
[ afbeelding ]
Dus nu krijg ik een mailtje als ze hem weer hebben
ja hequote:
Hm, dan ben ik juist weer aan de koffiequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
Heel verleidelijk. Maar ik wacht wel tot morgen rond 0900 uur.
Mooiquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net deze jurk besteld:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en ook deze
[ afbeelding ]
Als je dat wil.. surequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooipost je ook pics als je ze aan hebt?
ik vind het altijd lastig om flatterende kleding voor mijn figuur te vinden... maar deze dingen lijken juist perfectquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:31 schreef Lotusss het volgende:
Binnenkort maar eens rondneuzen voor leuke grote maten kleding voor een zeer beperkt budget... hoezeer ik dat groene jurkje ook leuk vind, het past niet bij mijn lichaam momenteel...
Ik vind die eerste geniaalquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind het altijd lastig om flatterende kleding voor mijn figuur te vinden... maar deze dingen lijken juist perfect
Ja ik ook, vooral nu ik Mad Men kijk. Zaterdag een feestje waar ik het waarschijnlijk voor ga dragen, met hoge zwarte hakkenquote:
quote:
Ik vind die groene ook veel te kort inderdaadquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
Dat groen jurkje is mooi, maar veel te kort.
Rode vind ik waarschijnlijk ook te kort omdat het niet meerekt. En wat een bullshit tekst om een jurkje aan te prijzen, zeg. Doet me denken aan die domme verhalen bij iBood en Groupon. Zo slecht.
Tof dat je prof enthousiast is, PS.![]()
Ik heb ook nesteldrang nodig, het is hier echt ranzig.
Ik heb ook een aardige assquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind die groene ook veel te kort inderdaadAls je een beetje ass hebt (en dat heb ik
) dan puilt die er volgens mij zo onderuit
Als ik aangenomen word dan moet ik ook eens flink gaan shoppen naar jurkjes en rokjes. De meesten die ik heb kan ik niet meer aan doordat ik best aangekomen benEn in de Tweede Kamer vind ik het toch wel netjes om niet in spijkerbroek rond te lopen
Maar hangt je ass er dan niet uit? Dat heeft niks met lange of korte benen te makenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ook een aardige assEn met te kort... ja daar heb ik zelden een probleem mee
Al scheelt het dat ik dwerg-achtig korte beentjes heb
nee normaal gesproken (net) nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar hangt je ass er dan niet uit? Dat heeft niks met lange of korte benen te makenIk voel me er zelf gewoon niet echt gemakkelijk bij als ik zo'n jurkje de hele tijd naar beneden moet trekken
Ik ben erg van de korte rokjes en jurkjes, maar dit hierboven is echt té...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook korte beentjes, maar dat is toch echt te kort voor mij.
Tegenwoordig zijn de jurkjes zo ontzettend kort dat ik regelmatig denk 'Meid, trek wat aan, ik zie bijna je kut.'
Zoals dit: mooie vrouw, mooi topje.
Als het 10 cm langer was geweest, was het een mooie jurk, een stuk stijlvoller.
[ afbeelding ]
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, ik voel me er alleen zelf niet zo prettig bij. Ben nog niet helemaal gewend aan mijn nieuwe fysiekquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
Zelf draag ik niks dat over mijn knieën gaat, anders lijk ik nog veel korter.![]()
Ik vind wat dikker zijn echt geen reden om korte rokjes of jurkjes te mogen dragen, maar het moet wel een beetje fatsoenlijk blijven.
Ach, ik heb blubberbenen en dikke kuiten, en ik draag ook rokjes. Alleen als ze nog een stuk boven mijn knieën uitkomen draag ik toch liever een panty.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, ik voel me er alleen zelf niet zo prettig bij. Ben nog niet helemaal gewend aan mijn nieuwe fysiek
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef wyccie het volgende:
PS, bedankt, nu zit ik weer te shoppen, terwijl ik dat niet moet doen.
Als het erg kort is draag ik ook altijd een panty hoor, huidskleurig of zwart.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ik heb blubberbenen en dikke kuiten, en ik draag ook rokjes. Alleen als ze nog een stuk boven mijn knieën uitkomen draag ik toch liever een panty.
PS, bedankt, nu zit ik weer te shoppen, terwijl ik dat niet moet doen.
Zou jij zijn tieten dan willen hebben?quote:Op zondag 29 april 2012 00:00 schreef wyccie het volgende:
Toch best pijnlijk als Emile Ratelband meer tiet heeft dan ik.![]()
[ afbeelding ]
Is trouwens ook een unitit of niet?
Herkenbaar, doe ik ook vaak bij H&M onlinequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Met die korte lengte hierboven helpt een panty ook niks meer. Zie je alsnog ondergoed, een bilplooi of flapjes.
Ik gooi mijn mandje maar weer leeg. Het is net zoals vroeger met de speelgoedcatalogus in december. Dan zit ik blij alles aan te kruisen wat ik wil en dan het boek dichtslaan en wegstoppen.![]()
Misschien volgende week even in echte winkels wat koopjes doen.
Nog tips voor andere goedkope winkels dan de H&M?
Mwah, ik vind ze te unititterig en te wijd naar buiten staan (vetbult aan de zijkant van zijn borst).quote:
Bershka is wat verder weg. En ook niet mijn smaak zie ik online.quote:Op zondag 29 april 2012 00:05 schreef MaJo het volgende:
Herkenbaar, doe ik ook vaak bij H&M onlineBershka heeft ook wel leuke dingen en is ook cheap
Ik weiger nog altijd een legging te dragen. Hoe ingeburgerd het ook is.quote:Op zondag 29 april 2012 00:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe alleen een panty als het een fatsoenlijke lengte is, anders heb ik eigenlijk altijd een legging aan (dus ondoorzichtig).
Het voordeel van een legging vind ik dat ik mn warme sokken aan kanquote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weiger nog altijd een legging te dragen. Hoe ingeburgerd het ook is.
De meeste panty's die ik heb zijn ook gewoon dik en ondoorzichtig.
Het stomme is dat ik juist een echt rokjes/jurkjes meisje ben, heb altijd maar 1 of 2 broeken gehad en verder heeel veel jurkjes. Dus ik moet het inderdaad weer vaker dragenquote:Op zondag 29 april 2012 00:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe alleen een panty als het een fatsoenlijke lengte is, anders heb ik eigenlijk altijd een legging aan (dus ondoorzichtig).
En MaJo, je hebt hartstikke lange benen, dus show ' em!
Dat vind ik ook fijn van leggings inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 00:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het voordeel van een legging vind ik dat ik mn warme sokken aan kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |