Checkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk oud nieuws,maar zie net dat
Het glazen huis volgend jaar in Leeuwarden staat
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De hint zit al in de naam, een extra waarschuwing leek me niet nodig.
Ik zou er geen cd van aanschaffen maar ze zijn wel leukquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mag ik even melden dat 'The red hot chili pipers' best wel prettig te beluisteren zijn?
Wat ik vooral stuitend vind is dat je als toerist denk: Amsterdam, stoere stad, alles blijft lekker lang open tijdens het stappen. En dan gaan om 02:00u de deuren dichtquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is Amsterdam toch ook een achtergesteld ontwikkelingsgebied. Tijdens het bellen drie keer de verbinding weggevallen vanwege slecht ontvangst
Oh, kan ik me niet herinneren, maar dat is ook irritant.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
In Kopenhagen gaan alle winkels op zaterdag om 4 uur dicht.
Het zwarte schaap.... wil hem meteen knuffelen!quote:
Ik wil 'm opeten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zwarte schaap.... wil hem meteen knuffelen!
Dat doet ik wel met witte lammetjesquote:
Correctquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit schijnbaar... (says Vriend)
[ afbeelding ]
lief dagboekquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ik zag vandaag 3 zwanen in een poldersloot, een ontspannen koe voor een tractorachtig ding in een weiland en een fazant. Dat allemaal in een kwartier durend ritje van Arnhem naar Nijmegen.
Kan wel zijn, maar Amsterdam heeft toch wel een mooiere binnenstad dan Rotterdam. Kijk, dat de Duitsers in '40 Rotterdam vernield hebben, daar kan Rotterdam niets aan doen. Maar dat ze daarna niet veel beters wisten te verzinnen dan de Koopgoot is wel hun eigen schuld. Het enige mooie (en dan ook wel héél indrukwekkende) aan Rotterdam is het enorme havengebied. Dat is zonder meer geweldig. Maar verder als stad?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik vooral stuitend vind is dat je als toerist denk: Amsterdam, stoere stad, alles blijft lekker lang open tijdens het stappen. En dan gaan om 02:00u de deuren dicht
Hier ben ik écht gestopt met lezen want dat is TOTAAL irrelevant. Het gaat over sluitingstijden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar Amsterdam heeft toch wel een mooiere binnenstad dan Rotterdam.
Sluitingstijden van wát? Waar zou je in Rotterdam je avonden willen doorbrengen? Beter een korte avond in een mooi stadscentrum dan een lange avond in een karakterloze steenhoop.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier ben ik écht gestopt met lezen want dat is TOTAAL irrelevant. Het gaat over sluitingstijden.
Het staat toch echt heel duidelijk in mijn post die je zelf quote: Amsterdan, tijdens het stappen. Als toerist zijnde (ik weet tegenwoordig wel wat plekjes). Uitgaansgelegenheden.quote:
Het ging over Amsterdam, niet Rotterdam.quote:Waar zou je in Rotterdam je avonden willen doorbrengen?
En dat is dus een totaal andere discussie. Iets waar ik het overigens niet mee oneens ben.quote:Beter een korte avond in een mooi stadscentrum dan een lange avond in een karakterloze steenhoop.
Nou en?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Nico_S. het volgende:
Nogmaals: de haven van Rotterdam is absoluut indrukwekkend.
* Nembrionic pakt een glaasje appelsapquote:
- er is niemand die dat ontkentquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef Nico_S. het volgende:
Waar het mij om gaat: het centrum van Amsterdam is gezellig, dat van Rotterdam niet.
Prachtig!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- er is niemand die dat ontkent
- er is niemand die anders beweerde
- er is niemand die het over Rotterdam had. Behalve jij dan opeens
Ik ben er zelfs geboren maar dat is geen reden om met een gestrekt been een discussie binnen te vallenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Prachtig!Dan zijn we het er dus over eens dat het centrum van Amsterdam leuker is dan dat van Rotterdam. En ik begon over Rotterdam omdat jij (volgens mij,maar ik kan het mis hebben) uit die regio komt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs geboren maar dat is geen reden om met een gestrekt been een discussie binnen te vallen
Ik ben het met je eens. Rotterdam is lelijk, de sfeer is vaak grimmig op een paar leuke plekken na. Ik kan er helaas ook niets aan doen. Want voor de duidelijkheid: Rotterdam heeft last van hetzelfde sluitingstijdenprobleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |