abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113849890
Super!
Heel erg bedankt voor je antwoorden met ondersteunend beeldmateriaal.
Hier gaan we ook bestellen...
pi_113850458
Nu wil ik zeker korting. :s)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113850500
De kast net ingericht. Er past echt héél veel in! En er valt niets uit. Het gaat zo rustig, en de kast is best zwaar (voelt solide) en diep.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:33:38 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113850625
Oh, die kast... ik had m al in het topic van Stiemie gezien, maar darn wat is het mooi ^O^
Het is dat we hier toch weg willen, maar anders had ik er zo zo'n kast in laten zetten, en dan mocht niemand hem opendoen omdat ik de enige zou zijn die daar achter mocht komen, en dan zou het altijd netjes zijn O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113850826
Ik wil ook een trapkast :(
pi_113851467
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
Oh, die kast... ik had m al in het topic van Stiemie gezien, maar darn wat is het mooi ^O^
Het is dat we hier toch weg willen, maar anders had ik er zo zo'n kast in laten zetten, en dan mocht niemand hem opendoen omdat ik de enige zou zijn die daar achter mocht komen, en dan zou het altijd netjes zijn O+
:D!

Ik heb net even in de kast gezeten, voor de gein. :7
pi_113851713
Oh, ik zou nog wel ergens brainstormhulp bij kunnen gebruiken. Ik wil nog steeds iets met deze deur, want de doorkijk vanuit de voordeur vind ik te groot. Iemand leuk ideeën? Ik heb al naar stickers gekeken, maar die vind ik vaak lelijk en anders te duur.

vrijdag 6 juli 2012 @ 15:09:03 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113852262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als wij zo'n kast hadden dan zou dat ook kunnen, want dan zou het mijn kast zijn en zou er wel ruimte zijn om te zitten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 6 juli 2012 @ 15:09:58 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113852289
Plakfolie op die deur, wat niet op de voordeur mag wegens supersonisch glas?

Is dit wat?

http://stickeratelier.nl/(...)e.tpl&product_id=605

[ Bericht 73% gewijzigd door Leandra op 06-07-2012 15:19:21 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113852706
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

coole verstopplek!
pi_113852718
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook. Die platen zelf houden echt niks, want die zijn van flutmateriaal gemaakt. Ik meen me ook te herinneren dat het om de constructie ging. Maar extra navraag doen kan natuurlijk geen kwaad. De mensen van inzetkast.nl zullen er ook wel ervaring mee hebben.
Een vlakke plaat flutmateriaal vastgezet met flutpunaises kan een vierkante constructie van stevige palen verhinderen tot een wiebertje in te zakken..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_113856363
Gaten in het plafond boren, dat doen we dus nooit meer.

Hoe kan ik een afgebrokkeld gat in een gespact plafond het beste bijwerken? Muurvuller? En hoe maak ik de plek dan zo onopvallend mogelijk? Er staat me bij dat de aannemer daar een spuitbusje voor had.
pi_113856392
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Een vlakke plaat flutmateriaal vastgezet met flutpunaises kan een vierkante constructie van stevige palen verhinderen tot een wiebertje in te zakken..
True! Ik moet me er ook niet mee bemoeien.
pi_113857931
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
Gaten in het plafond boren, dat doen we dus nooit meer.

Hoe kan ik een afgebrokkeld gat in een gespact plafond het beste bijwerken? Muurvuller? En hoe maak ik de plek dan zo onopvallend mogelijk? Er staat me bij dat de aannemer daar een spuitbusje voor had.
Ik heb hier op Fok! gelezen dat iemand dat met Tandpasta deed :')

Heb je veel patroon er in zitten? Ik zou kiezen voor witte kit of evt. muuropvuller.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:31:25 #225
100412 mefke79
komt goed!
pi_113859165
eerst muurvuller en dan is er speciale spackpasta spul wat je erop kan doen zodat het er zoveelmogelijk op lijkt. De bouwmarkt verkoopt het in een tube!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113864235
Ik heb het in spuitbusvorm gevonden! Ik heb zojuist eerst het gat opgevuld met muurvuller. Die laat ik in ieder geval 24 uur drogen, dus ik zal zondag met de spuitbus in de weer gaan. Het resultaat wordt vast niet zo heel mooi, maarja, we moeten wat.
pi_113874743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zou nog wel ergens brainstormhulp bij kunnen gebruiken. Ik wil nog steeds iets met deze deur, want de doorkijk vanuit de voordeur vind ik te groot. Iemand leuk ideeën? Ik heb al naar stickers gekeken, maar die vind ik vaak lelijk en anders te duur.

[ afbeelding ]
Raamfolie (bijvoorbeeld zo'n bloemen of grafisch patroon van www.haikje.nl) of bijvoorbeeld een raamgedicht (www.plint.nl)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 6 juli 2012 @ 23:47:04 #228
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_113875603
Spack in spuitbbusvorm van alabastiine inderdaad. Heel goed schuddden voor gebruik en meteen na het spuiten de belletjes dooorprikken.
pi_113901365
Vandaag de vogel- en vlinderhuisjes opgehangen:

pi_113901402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Cyan het volgende:

[..]

Raamfolie (bijvoorbeeld zo'n bloemen of grafisch patroon van www.haikje.nl) of bijvoorbeeld een raamgedicht (www.plint.nl)
Ik vind raamfolie best duur, en het is lastig om iets naar m'n smaak te vinden. Een raamgedicht doet ook weinig voor me.

Ik heb inmiddels een ander idee. Eens kijken of dat wat is!
pi_113903009
Die draaikast he, ik vind 'm reuze leuk.
En een combinatie van het Achterhuis met Narnia :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_113903169
Leuke associatie vind ik dat! Eventueel ook dat tijd/klokkenboek van Tonke Dragt: Aan de andere kant van de deur.
pi_113908806
Mooie gordijnen heb je trouwens Claudia. :) Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Het zal vast al eens genoemd zijn maar 13 delen teruglezen is een beetje veel. ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 00:30:48 #234
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_113911580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind raamfolie best duur, en het is lastig om iets naar m'n smaak te vinden. Een raamgedicht doet ook weinig voor me.

Ik heb inmiddels een ander idee. Eens kijken of dat wat is!
Je kunt er misschien ander glas in (laten) zetten. Of een geheel nieuwe deur. Ik zie regelmatig bij kringloopwinkels wat leuks staan. Van getinte en ondoorzichtige glasplaten tot complete jaren-30-deuren met matglas of alleen een ruitje aan de bovenkant van geribbeld ondoorzichtig glas.

Een nieuwe, dichte deur kan ook, die kost bij Hornbach vanaf 23 euro zoveel. Maar ja, dan moet het wel net passen allemaal.
Stop the world, I want to get out.
pi_113911764
En deur van 23 piek? Is dat niet een dun kastdeurtje?
  zondag 8 juli 2012 @ 00:55:26 #236
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_113912361
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:36 schreef Teslynd het volgende:
En deur van 23 piek? Is dat niet een dun kastdeurtje?
Nee, een betrekkelijk dikke en stevige. Maar wel hol van binnen.
  zondag 8 juli 2012 @ 01:04:29 #237
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_113912600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag de vogel- en vlinderhuisjes opgehangen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vogelhuisje hangt met de opening ongeveer richting noordoosten? Da's in verband met de wind (die waait het vaakst en hardst vanuit het (zuid)westen en het minst en minst hard uit het noordoosten). Ook moet hij eigenlijk niet pal in de zon hangen, want dan worden die beestjes gebraden kippetjes in zo'n hokje.
pi_113912874
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:04 schreef Lkw het volgende:

[..]

Vogelhuisje hangt met de opening ongeveer richting noordoosten? Da's in verband met de wind (die waait het vaakst en hardst vanuit het (zuid)westen en het minst en minst hard uit het noordoosten). Ook moet hij eigenlijk niet pal in de zon hangen, want dan worden die beestjes gebraden kippetjes in zo'n hokje.
En houd de wespen in de gaten!
Hier ook niet gedaan, en nu hebben we een heus wespennest in ons schattige vogelhuisje. ;(
pi_113915975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:22 schreef poemojn het volgende:
Mooie gordijnen heb je trouwens Claudia. :) Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Het zal vast al eens genoemd zijn maar 13 delen teruglezen is een beetje veel. ;)
Welke gordijnen bedoel je? We hebben ze allemaal bij een gordijnspeciaalzaak aan de Middenweg in Amsterdam gehaald. Dat was niet de goedkoopste optie, maar we wilden ze graag op laten hangen en goede gordijnrails hebben.
pi_113915984
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 00:30 schreef Lkw het volgende:

[..]

Je kunt er misschien ander glas in (laten) zetten. Of een geheel nieuwe deur. Ik zie regelmatig bij kringloopwinkels wat leuks staan. Van getinte en ondoorzichtige glasplaten tot complete jaren-30-deuren met matglas of alleen een ruitje aan de bovenkant van geribbeld ondoorzichtig glas.

Een nieuwe, dichte deur kan ook, die kost bij Hornbach vanaf 23 euro zoveel. Maar ja, dan moet het wel net passen allemaal.
Dat vind ik nog eens out-of-the-box denken!

We hadden ervoor kunnen kiezen om een andere deur te nemen, maar we vonden de opties van de aannemer best duur. Ik had ook niet helemaal beseft dat deze deur zo open zou zijn. Als ik het wel had beseft, had ik het ook even aan willen kijken. Het leek me namelijk wel fijn om daardoor meer licht in de woonkamer te hebben. Maar ik merk nu dat we al genoeg licht hebben en dat ik de doorkijk toch te groot vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')