Nah die radiator op zolder hoeft voor mij niet zo nodig om eerlijk te zijn. We gaan er alleen maar slapen of ik ben er om de was te vouwen. Als ik slaap staat een verwarming altijd uit en de afgelopen 3 jaar is onze verwarming <10 keer aangeweest. Dat loopt wel los.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat dat meestal meegefinancierd wordt in de hypotheek van een nieuwbouwwoning, als ik het goed heb (wij hebben een iets andere constructie gebruikt). Een huurwoning wordt waarschijnlijk vrij compleet afgeleverd. Je doet zelf de vloer (wat ook een flinke kostenpost is), misschien de muren, en veel meer hoeft er niet. Ik zou dus alleen even die radiator op zolder in de gaten houden. En het dicht laten maken van de trap is misschien een optie?
Maar voor wie een nieuwbouwwoning koopt: reken gerust op 20.000 euro aan bijkomende kosten. Veel vaker hoor ik nog dat mensen rond de 30.000 uitkomen.
Gratis vloer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nah die radiator op zolder hoeft voor mij niet zo nodig om eerlijk te zijn. We gaan er alleen maar slapen of ik ben er om de was te vouwen. Als ik slaap staat een verwarming altijd uit en de afgelopen 3 jaar is onze verwarming <10 keer aangeweest. Dat loopt wel los.
Voor een vloer, met dank aan een tip van Oeke hopen we er ergens een gratis vandaan te halenwel een bult werk, maar je moet er wat voor overhebben
t zelfde geldt voor dingen zoals tuintegels. Dus dan moeten de muren idd nog behangen worden. Maar stiekem hoop ik dat er muurbedekking op zit al, dan doe ik daar niets meer aan
Ik weet wel dat het mee gefinancieerd wordt, maar ik schrik gewoon van de bedragen, ik vind t een hoop geld zo alles bij elkaar. Waarmee ik niets wil zeggen over jullie huis of uitgaven hèmaar meer in het algemeen, wat gaat er vreselijk veel geld in om zo gek weg.
Het is ook veel geld. En tegelijkertijd is het ook zo dat, als je allebei flink werkt en geen idiote kostenposten hebt, je ook heel rap geld spaart. Als je eenmaal kinderen hebt gaat dat minder hard natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:42 schreef mignonne het volgende:
Ik weet wel dat het mee gefinancieerd wordt, maar ik schrik gewoon van de bedragen, ik vind t een hoop geld zo alles bij elkaar. Waarmee ik niets wil zeggen over jullie huis of uitgaven hèmaar meer in het algemeen, wat gaat er vreselijk veel geld in om zo gek weg.
Ja, dat heeft mijn vader ook ooit gedaan bij de klimop die vroeger om ons huis heen woekerde. Hielp niets.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef Teslynd het volgende:
Ik herinner me opeens, dat je soms bij helemaal begroeide bomen ziet, dat het klimop aan de onderkant is doorgesneden. Dan blijft het gewoon om de boom zitten en gaat vanzelf dood. Is dat een oplossing voor tuintjes? Zo hoef je maar 1x per jaar (einde winter of zo) het snoeisel te verwijderen.
cheap ass fotolijstjes kopen en zelf iets van maken misschien?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
En nu moeten we eens wat we al hebben liggen uitzoeken en kijken waar we het op willen hangen! Ik twijfel nog wat ik met de muur bij de trap van de begane grond naar de eerste verdieping zal doen. Fotolijstjes ophangen doet iedereen.
Kan je nog een close-up maken, zodat die penseelsteken en de textuur zichtbaar wordt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het is een beetje suf om er een foto van te maken. De penseelstreken zijn mooi, de kleuren. En, net als ons andere schilderij, roept het een vraag op.
Nou ja, ik denk dat het toch foto's worden, maar dan heel oude. Ik heb tientallen dozen met foto's die van mijn vader zijn geweest. Da's een langlopend project, al die foto's inscannen. Moet ik alleen bedenken hoe ik ze op zou willen hangen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef simmu het volgende:
[..]
cheap ass fotolijstjes kopen en zelf iets van maken misschien?
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Kan je nog een close-up maken, zodat die penseelsteken en de textuur zichtbaar wordt?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Kan je nog een close-up maken, zodat die penseelsteken en de textuur zichtbaar worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |