abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110852782
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_110852808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Leidsestraat, Eichholtz heeft t volgens mij! Amsterdam dus :)
Leidsestraat idd, of op de overtoom, al is die geloof ik Brits. In Utrecht zit er ook een in de binnenstad. Maar in de etalage van die in de Leidsestraat zie ik altijd exotische kerels staan, dus die heeft ze vast :)
pi_110852825
Mijn computer heeft zojuist van cereals kerels gemaakt, hoezee. Cereals dus :P
pi_110852827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Leidsestraat, Eichholtz heeft t volgens mij! Amsterdam dus :)
Hehe, daar kom ik nou net neit zo vaak, maar heb al een winkeltje in Den Haag gevonden. En die is zondag open. *) Ik voorzie een expeditie.
En "slechts"6,95 voor 481 gram. B-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Moet wel erg lekker zijn ;)
Het is geweldig! Het ziet eruit alsof het alleen maar suiker is, maar eigenlijk zit er minder suiker in dan in gezond uitziende cereal. Heb ik vorig jaar onderzocht. :P
De grap is dat die marshmellow dingen dus ook zacht worden. :P
Gewoon marshmellows door je ontbijtcereal heen! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

herinner me er tegen die tijd aan /warhoofd
Will do! :D
Tofheid! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110852885
Sowieso die collectie van cereals in de US O+
Be someone that makes you happy
pi_110852947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer ga je naar Amerika aurum? ^O^
juni

@Li: thanks!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110853041
Ah henk, ik dacht al als je het in DH niet kan vinden (wat ik me niet voor kan stellen), kan ik wel kijken of ik het mee kan nemen wanneer we naar Niven gaan!

Met je cereals naar Niven :') huhu. Anyway laat maar weten als je wil dat ik even kijk.

Which reminds me, Ml heb je die Spaanse paprikapoeder al gebruikt? Had het meegenomen tijdens een verloren halfuurtje op een tripje naar Belgie, ik heb dit merk zelf nooit gebruikt!
pi_110853098
Gerookt zoet paprikapoeder :9
Mijn blikje begint aardig leeg te raken geloof ik!
pi_110853105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

juni

@Li: thanks!
Waar in Amerika?
pi_110853121
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:25 schreef LieLie het volgende:
Gerookt zoet paprikapoeder :9
Mijn blikje begint aardig leeg te raken geloof ik!
Ja ik vind het ook echt heerlijk! Hier betaal je iets van 4 euro per blikje, in Spanje 90 cent ofzo :') maar goed.
pi_110853148
Trouwens, heeft iemand een tip voor dingen bij de Ikea om mijn keukenspullen goed op te ruimen? Ik hebruik nu lege Lavazza blikken voor rijst enzo en dat werkt goed. Maar al die kruiden en halflege potjes en zakjes, mrhah! Alhoewel het wel erg interessant staat :').
pi_110853196
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook echt heerlijk! Hier betaal je iets van 4 euro per blikje, in Spanje 90 cent ofzo :') maar goed.
Ach ja.. Een kilo pizzabloem kost hier ook 3 euro en in Italie 30 cent ;)

Heb het poeder de laatste keer hier gekocht: http://www.smokey-al.nl/gerookte-paprika/p-1a/
pi_110853264
quote:
Trouwens, heeft iemand een tip voor dingen bij de Ikea om mijn keukenspullen goed op te ruimen? Ik hebruik nu lege Lavazza blikken voor rijst enzo en dat werkt goed. Maar al die kruiden en halflege potjes en zakjes, mrhah! Alhoewel het wel erg interessant staat :').
ja, zo irritant! Ik zou zo graag een goed opbergsysteem hebben, maar inderdaad, halve zakken rijst en pasta, havle pakken bloem....Later maar eens in investeren!

Oh, ik kijk ook uit naar de amerikaanse supermarkten. En sinds ik er een maand ga wonen kan ik ook dingen uitproberen enzo.
pi_110853268
quote:
Ik haal altijd van die weckpotten, werkt goed en ziet er tof uit. Of van die glazen potten met zilverkleurige deksel, die zijn er ook in t klein. Mogelijkheden genoeg sowieso bij de accessoire afdeling :)
pi_110853272
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ach ja.. Een kilo pizzabloem kost hier ook 3 euro en in Italie 30 cent ;)

Heb het poeder de laatste keer hier gekocht: http://www.smokey-al.nl/gerookte-paprika/p-1a/
Ja da's precies die ik ook heb! En die ik in Spanje ben vergeten mee te nemen, net als de heerlijke donkere kastanjehoning, het bakje saffraan voor 39 euro :'), de jamon serrano en de queso manchego. Ach, goede reden om nog eens terug te gaan :D Wel goede business trouwens, bedenk ik me nu.
pi_110853354
Perr, ik gebruik deze voor kruiden http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40064702/
Bij Dille en Kamille hebben ze ook superschattige potjes, maar das een stuk duurder :')
pi_110853368
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:23 schreef Perruche het volgende:
Ah henk, ik dacht al als je het in DH niet kan vinden (wat ik me niet voor kan stellen), kan ik wel kijken of ik het mee kan nemen wanneer we naar Niven gaan!

Met je cereals naar Niven :') huhu. Anyway laat maar weten als je wil dat ik even kijk.

Which reminds me, Ml heb je die Spaanse paprikapoeder al gebruikt? Had het meegenomen tijdens een verloren halfuurtje op een tripje naar Belgie, ik heb dit merk zelf nooit gebruikt!
Tnx! Ik probeer het zondag even in Den Haag. *)
Mocht het niet lukken, dan hoor je het!

O+ :D
Doe wat je niet durft.
pi_110853419
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Nallie het volgende:
Perr, ik gebruik deze voor kruiden http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40064702/
Bij Dille en Kamille hebben ze ook superschattige potjes, maar das een stuk duurder :')
Ja die had ik ook in mijn vorige huis maar die vind ik te klein en zoveel gedoe met overgieten enzo. Maar thanks voor de tip! Ik ga gewoon eens kijken vanavond. Ach, en anders ziet mijn keuken er wel net zo uit als die van David Lebovitz, dat is ook niet zo erg ;')
pi_110853429
Bij Blokker heb je oo wel cheapo potten, wil er zelf ook nog een boel halen, want mijn voorraadkast staat id helemaal vol met geopende zakken pasta/rijst/bloem enzo.

Gerookte paprikapoeder :9 Laatst gekocht bij Dille&Kamille, de kruidenwinkel in de Kinkerstraat heeft het ook. Voor de rest zie ik het nooit ergens?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110853441
Trouwens LieLie wat een leuke site! Ga ik als de keuken klaar is over 2 of 3 weken eens wat van bestellen, gerookte knoflook :o
pi_110853462
Ik zag laatst trouwens ook olijven met lavendel uit Frankrijk, helaas alleen per kilo te bestellen.
pi_110853479
Ik vind dit trouwens wel een mooie serie van de ikea:

pi_110853501
Structuur in het kruidenkastje, dat zoek ik ook nog ja ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110853525
Leuke site idd. Wij gaan binnenkort eens proberen om pulled pork te roken in de bbq :9
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:38:16 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110853553
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja da's precies die ik ook heb! En die ik in Spanje ben vergeten mee te nemen, net als de heerlijke donkere kastanjehoning, het bakje saffraan voor 39 euro :'), de jamon serrano en de queso manchego. Ach, goede reden om nog eens terug te gaan :D Wel goede business trouwens, bedenk ik me nu.
Trattoria Perruche! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110853565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef LieLie het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is precies zo! Maar dan 2 kastjes en 3 planken. 1 plank helemaal vol flessen, 1 plank vol blikes en andere dingen, 1 plank vol chocola en andere zoetigheid. Dan nog 1 kastje vol chinese spullen en boemboes, 1 kastje vol met pasta/rijst/ etc en kruiden.
pi_110853572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:35 schreef Perruche het volgende:
Trouwens LieLie wat een leuke site! Ga ik als de keuken klaar is over 2 of 3 weken eens wat van bestellen, gerookte knoflook :o
Ja, ideaal! Kun je heel lang laten liggen zonder dat het weer kiemt of doorschiet of hoe je dat noemt :+
pi_110853579
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Trattoria Perruche! *O*
Dat lijkt me wel serieus cool!
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:39:36 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110853597
Planning!

O: hk.pannenkoek (2)
B: 20 min oefeneningen
T: plak kaas
L: salade, gerookte kip, gekookt eitje, dressing
T: cabernossi
D: gepocheerde zalm met sjalotdressing, salade

Mijn ouders komen vanmiddag, want die gaan op vakantie en moeten om 8 uur in de bus stappen in R'dam. En morgen de kH-omzeil-poging dag.

Straks ff naar de stad, onze elektrische tandenborstel is overleden. Nieuwe halen dus!

/liefdagboek
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:40:39 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110853634
Onze kruiden staan in één zo'n vakje :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110853663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning!

O: hk.pannenkoek (2)
B: 20 min oefeneningen
T: plak kaas
L: salade, gerookte kip, gekookt eitje, dressing
T: cabernossi
D: gepocheerde zalm met sjalotdressing, salade

Mijn ouders komen vanmiddag, want die gaan op vakantie en moeten om 8 uur in de bus stappen in R'dam. En morgen de kH-omzeil-poging dag.

Straks ff naar de stad, onze elektrische tandenborstel is overleden. Nieuwe halen dus!

/liefdagboek
KH omzeil dag?
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:41:39 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110853678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel serieus cool!
Jaaa! Zekers! Met een webwinkeltje O-)
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:42:25 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110853708
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

KH omzeil dag?
Hele dag weg met oma van Duvel, uit eten enzo. Dus dat wordt een interessante qua lowcarben. Of meer: uitdaging.
pi_110853723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Die van mij is precies zo! Maar dan 2 kastjes en 3 planken. 1 plank helemaal vol flessen, 1 plank vol blikes en andere dingen, 1 plank vol chocola en andere zoetigheid. Dan nog 1 kastje vol chinese spullen en boemboes, 1 kastje vol met pasta/rijst/ etc en kruiden.
Puinzooi is het :P op het aanrecht staan alle flessen olijfolie, azijn ed, pasta en rijst in de apothekerskast en andere voorraad als tomatenpuree in de kelderkast.
pi_110853787
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Puinzooi is het :P op het aanrecht staan alle flessen olijfolie, azijn ed, pasta en rijst in de apothekerskast en andere voorraad als tomatenpuree in de kelderkast.
Ik heb geen kelderkast. Helaas. Als ik die had, zou ik 10-kilo zkken basmati/risotto/paella rijst kunnen kopen, mijn eigen groenten wecken, jams maken O+. Maar dan heb ik ook een tuin nodig. Hmm.
pi_110853828
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb geen kelderkast. Helaas. Als ik die had, zou ik 10-kilo zkken basmati/risotto/paella rijst kunnen kopen, mijn eigen groenten wecken, jams maken O+. Maar dan heb ik ook een tuin nodig. Hmm.
Nu heb je wel een optimistich beeld van onze kelderkast :D
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:45:59 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110853858
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

En tijd. Veel tijd. Toen ik nog voltijds moeder was deed ik het ook. Gaat nu echt niet meer lukken :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110853863
Nou, P&O wil geen fiets zonder passagier meenemen. Dus nu het internet (FOK!, motor-forum) maar afstruinen naar mensen die 'n (extra) fiets mee willen nemen :')
Ja doei.
pi_110853880
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef LieLie het volgende:

SPOILER
Zo ziet het er bij mij ook uit! Sinds kort met een paar maandjes want dat is toch wel handiger dan echt alles los.
pi_110853920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, zo irritant! Ik zou zo graag een goed opbergsysteem hebben, maar inderdaad, halve zakken rijst en pasta, havle pakken bloem....Later maar eens in investeren!

Oh, ik kijk ook uit naar de amerikaanse supermarkten. En sinds ik er een maand ga wonen kan ik ook dingen uitproberen enzo.
ik gebruik opbergdozen van Mepal, in t groot & in t klein. Die staan in de voorraadkast, de kruiden koop ik altijd in potjes. Binnenkort ga ik bij ikea oid allemaal dezelfde kruidenpotjes kopen :D
~ Bonito La Risa ~
pi_110853969
Weet een van jullie trouwens waar je vanilleextract kan kopen in Amsterdam? Zie overal alleen maar essence en online kost verzending net zoveel als het flesje zelf.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:49:39 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110853996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, P&O wil geen fiets zonder passagier meenemen. Dus nu het internet (FOK!, motor-forum) maar afstruinen naar mensen die 'n (extra) fiets mee willen nemen :')
Verkopen ze in Engeland geen (goedkope) fietsen?
pi_110854040
Woei, na 3 weken begin ik het hier eindelijk een beetje te begrijpen. :')
pi_110854066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Verkopen ze in Engeland geen (goedkope) fietsen?
Gratis gegarandeerd goede fiets (+ wat kosten voor de boot) vs. 200 euro voor een fatsoenlijke tweedehands fiets is een makkelijke keuze.
Ja doei.
pi_110854088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Novem het volgende:
Weet een van jullie trouwens waar je vanilleextract kan kopen in Amsterdam? Zie overal alleen maar essence en online kost verzending net zoveel als het flesje zelf.
:9 in Mexico heb je heeeeel goede! Maar ja :').

Volgens mij is zo'n specialiteiten winkeltje niet eens zo'n slecht idee :D

Edit; of zo natuurlijk!
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:52:21 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110854094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gratis fiets (+ wat kosten voor de boot) vs. 200 euro voor een fatsoenlijke tweedehands fiets is een makkelijke keuze.
Vroeg het me gewoon af! :) Maar dat is makkelijke keuze, maar wel gedoe idd.
pi_110854158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

:9 in Mexico heb je heeeeel goede! Maar ja :').

Volgens mij is zo'n specialiteiten winkeltje niet eens zo'n slecht idee :D
idd, denk ik ook weleens aan, een winkeltje met al die speciale ingrediënten die altijd in recepten staan maar die je nooit ergens kan vinden :P
pi_110854209
volgens mij is het in NL nergens te verkrijgen? Ik koop het altijd als ik in de UK ben.

Gewoon van Dr. Oetker :') In iedere supermarkt daar te vinden.

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110854339
Je kan het wel in NL webwinkels kopen, vanille uit madagascar, maar dan kost een flesje 6.50 en de verzendkosten ook. Nja, misschien moet ik het maar gewoon doen :P

Hmm schoonouders komen eind mei naar NL, dus misschien vraag ik het hun wel om mee te nemen ^O^

Toch wel gek dat je het hier nergens kan halen..
pi_110854366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is het in NL nergens te verkrijgen? Ik koop het altijd als ik in de UK ben.

Gewoon van Dr. Oetker :') In iedere supermarkt daar te vinden.

[ afbeelding ]
Oh, dat lijkt me fijn spul!
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:01:29 #51
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110854397
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen aminozuren vandaag?
Geen sporten he, dan geen whey (en te weinig eieren in de koelkast voor bij ontbijt).

En vandaag, vandaag gaan we ouderwets te diep in het glaasje kijken. Afscheidsborrel van oud-collega's, net te horen gekregen dat ik over 14 dagen weer aan de bak kan. Daar moet op gedronken worden. Planning:

O: I don't care
T: I don't care
L: I don't care
T: I don't care
D: Liters bier
T: Bakken met water
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110854406
Trouwens, over het jurkje van gister. Ik had er een stippeltjes-bh onderaan en dat zag je wel bij de witte streep die over mijn borsten loopt. Kun je daar nou het beste een witte, zwarte of huidkleurige bh onderaan doen?
pi_110854486
Altijd huidkleur onder wit! Dan valt het helemaal niet op. Wit en zwart schijnen door en dan zie je de vorm van de bh heel goed.
pi_110854671
Oew, ik heb nog een enorme lading vanille uit Madagscar liggen. Dus daar moet ik vanille extract van gaan maken? En vanille suiker? :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:10:12 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110854702
Ik ga straks in de stad eens ff kijken of ik dat extract hier ergens kan spotten :D. 't Is mooi weer, heb wel zin om ff rond te hobbelen.
pi_110854704
Hahha jaaaaah en dan dikke winst maken met een webshop 8-)
pi_110854709
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, ik heb nog een enorme lading vanille uit Madagscar liggen. Dus daar moet ik vanille extract van gaan maken? En vanille suiker? :D
Vanillesuiker, daar moet ik ook eens een pot voor maken. Suiker erin en lege vanillestokjes erbij.
pi_110854719
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Psst, vanille kopen? :P
pi_110854738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga straks in de stad eens ff kijken of ik dat extract hier ergens kan spotten :D. 't Is mooi weer, heb wel zin om ff rond te hobbelen.
Dat hoef ik hier in een wijde omtrek niet te zoeken denk ik :+
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:11:39 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110854761
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat hoef ik hier in een wijde omtrek niet te zoeken denk ik :+
Ik weet niet waar je woont? :D
pi_110854794
ik gooi standaard mijn gebruikte vanille in de suikerpot. Altijd leuk als iemand hier om suiker bij de koffie vraagt, je krijg standaard vanille suiker :')
pi_110854873
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Woei, na 3 weken begin ik het hier eindelijk een beetje te begrijpen. :')
Is het leuk?

Bij mijn laatste (en huidige) opdracht heeft het me drie maanden gekost om het programma waarbinnen ik werk helemaal te begrijpen. Dat punt is ongeveer nu en nu heb ik nog een week om mijn onderzoek af te ronden en dan rol ik af. :')
pi_110854895
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont? :D
Jij juist wel volgens mij ;)
pi_110854932
Drentenieren!
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:16:27 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110854951
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij juist wel volgens mij ;)
Oh wacht! Ja, belletje rinkelt. Idd, ik denk niet dat jij het daar gaat vinden :').
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 11:19:25 #66
70532 loveli
N
pi_110855044
quote:
Mo had een mooie IKEA-kruidenla, oit in Nijmegen.
crap in = crap out
pi_110855073
Wakker! :Y)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110855082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Novem het volgende:
Altijd huidkleur onder wit! Dan valt het helemaal niet op. Wit en zwart schijnen door en dan zie je de vorm van de bh heel goed.
^O^ morgen even naar op zoek.
pi_110855103
Lijstje:
O: twee boterhammen pindakaas
T: 1 boterham appelstroop die eigenlijk bedoeld was voor de L
T: appeltje
L: 1 boterham appelstroop en 200 gram wortels in de auto
T: banaantje
T: stukje dadeltaart
D: datgeen de pot schaft
T: iets lekkers en een wijntje ivm weekend *O*

Ga proberen nog ergens een S tussen te stoppen, Jillian of Evy.
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:21:05 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110855105
Rode bh's schijn je ook niet te zien onder wit. Maar dat heb ik alleen van horen zeggen, nooit uitgeprobeerd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:23:05 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110855194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
Rode bh's schijn je ook niet te zien onder wit. Maar dat heb ik alleen van horen zeggen, nooit uitgeprobeerd.
Ik wel, en het is wel een beetje afhankelijk van het witte kledingstuk :')
pi_110855205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Mo had een mooie IKEA-kruidenla, oit in Nijmegen.
Wij hebben niet eens een bestekla :'( Dat was de grootste tegenvaller toen we ons huis kochten. Niet veel later ontdekte ik dat er ook geen bestekmandje (meer) in de vaatwasser zat, wat het geheel nog dubieuzer maakte...
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 11:23:45 #73
70532 loveli
N
pi_110855221
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Novem het volgende:
De Makro heeft heel goede vanille, zelf extract proberen te maken? De makro-vanillestokjes zijn groot en sappig :9
crap in = crap out
pi_110855237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wij hebben niet eens een bestekla :'( Dat was de grootste tegenvaller toen we ons huis kochten. Niet veel later ontdekte ik dat er ook geen bestekmandje (meer) in de vaatwasser zat, wat het geheel nog dubieuzer maakte...
Vorige bewoners waren Chinees?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:24:48 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110855255
Als jullie een webshop gaan beginnen, willen jullie dan ook please please please coca cola vanilla gaan verkopen? :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_110855256
quote:

[..]

:D

Maar irritant!
Als ik later groot ben wil ik zo'n hele grote la, meteen onder het blad.
pi_110855268
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vorige bewoners waren Chinees?
Nee Amerikanen! Dus ik stel me zo voor dat zij leefden op hamburgers en fries, dat kan je prima met je handen eten.
pi_110855295
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie een webshop gaan beginnen, willen jullie dan ook please please please coca cola vanilla gaan verkopen? :9.
Neen.

Of deed ik niet mee met de webshop?
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:26:43 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110855309
Gewoon wat extract in je cola mikken. Zelfde effect.
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:27:01 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110855325
quote:

[..]

Dat is bizar :D

Waar heb je nu je bestek dan?
pi_110855336
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee Amerikanen! Dus ik stel me zo voor dat zij leefden op hamburgers en fries, dat kan je prima met je handen eten.
Of ze gingen gewoon altijd uit eten :)

Blijft bizar :')
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:27:27 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110855339
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon wat extract in je cola mikken. Zelfde effect.
Ja of je hebt een colafontein _O-
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:27:50 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110855356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja of je hebt een colafontein _O-
Nog beter!
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 11:28:47 #84
70532 loveli
N
pi_110855389
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, over het jurkje van gister. Ik had er een stippeltjes-bh onderaan en dat zag je wel bij de witte streep die over mijn borsten loopt. Kun je daar nou het beste een witte, zwarte of huidkleurige bh onderaan doen?
Heb het jurkje alleen mobiel gezien, maar vond de strepen niet heel geweldig. Denk dat 'ie effen mooier zou zijn. Model stond mooi!

Huidkleurig als je niet wilt dat men 'em ziet, zou er een effen mooie onder dragen.
crap in = crap out
pi_110855408
Pff, gisteren dacht ik, ik ga morgen nog wel extra aan het werk. Nu denk ik :O
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 11:29:29 #86
70532 loveli
N
pi_110855426
quote:
Fles cola, vanillestokje in mikken, vanillecola?
crap in = crap out
pi_110855506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat is bizar :D

Waar heb je nu je bestek dan?
Het is een IKEA keuken met aan de buitenkanten van die "halve" kastjes met daarin hele onpraktische lades. Dus ik heb zo voorgevormde plastic IKEA bestekbak gekocht, daar de helft vanaf gescheurd/-zaagd/-knipt en dat in zo'n laadje gefrut.

En het mandje heeft T. uit een IKEA vaatwasser geplukt :D
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 11:32:46 #88
70532 loveli
N
pi_110855553
crap in = crap out
pi_110855579
quote:
http://www.kellys-expat-s(...)1672582/Products/Coc
In jouw stadje!
Doe wat je niet durft.
pi_110855587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het is een IKEA keuken met aan de buitenkanten van die "halve" kastjes met daarin hele onpraktische lades. Dus ik heb zo voorgevormde plastic IKEA bestekbak gekocht, daar de helft vanaf gescheurd/-zaagd/-knipt en dat in zo'n laadje gefrut.

En het mandje heeft T. uit een IKEA vaatwasser geplukt :D
Wij hebben ook het bestek in de smalle laatjes. Maar de man die onze keuken heeft aangepast had daar gewoon passende bakjes voor. Ik heb wel messen en vorken in de ene la en lepels in de volgende :P
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:37:51 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110855762
quote:
Oh nice. Ook echt Amerikaanse blikjes volgens mij, ken ze niet van hier.
Niet meer actief op Fok!
pi_110856134
Wat te eten? Ik heb aubergines (als ze nog goed zijn), snijbiet, pastinaak, wortelen, een klein stronkje broccoli, radijsjes..
pi_110856192
Hele mooi radijsjes? Witte en rooie?
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 11:49:05 #94
70532 loveli
N
pi_110856233
Appie heeft meirapen. Geen idee of ze lekker zijn, maar ze zijn gesignaleerd.
crap in = crap out
pi_110856277
:o meiraapjes O+
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:50:18 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110856285
Aapjes kijken *O*
pi_110856293
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is het leuk?

Bij mijn laatste (en huidige) opdracht heeft het me drie maanden gekost om het programma waarbinnen ik werk helemaal te begrijpen. Dat punt is ongeveer nu en nu heb ik nog een week om mijn onderzoek af te ronden en dan rol ik af. :')
De eerste kwartjes beginnen nu te vallen. Voordat ik het meeste door heb zal ik wel een half jaar verder zijn.. En dan ga ik 3 maanden later weer weg. :')

Het is wel erg leerzaam. :Y
pi_110856312
quote:
Wij hebben van de Hema kleine afsluitbare doorzichtige kratjes, daar passen ongeveer 8-10 kruidenpotjes in. Ikea heeft vast ook zoiets :).

Novem, waarschijnlijk gaan we morgen kittens kijken O+. Er is nog keus uit 2, maar ze lijken best op elkaar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110856386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:48 schreef V1z0R het volgende:
Hele mooi radijsjes? Witte en rooie?
En geen bananen nee.
pi_110856412
Planning dinges:
O: dubbele vk bth kaas
T: 2 koffie
L: ??
T: peer, mandarijn, optimel
D: bij Ikea :')
T: grapefruit
pi_110856928
Zo dan! Broertje van Martijn* heeft een mail ontvangen van een Rus. Die wil 500 crackers bestellen :D

* Martijn heeft uitgebreid. Broertje regelt nu alles voor Duitsland/België/rest van de EU. Maar via Ebay heeft een Rus hem weten te vinden. Benieuwd of het doorgaat :+
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 12:07:07 #102
70532 loveli
N
pi_110856954
Wasa?
crap in = crap out
pi_110857002
_O- wauw Coco!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110857030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
Wasa?
Ik zou ze niet proberen te eten :P

MI: ja :D Ik had ook zoiets van: 500? :D :+ _O-
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:10:31 #105
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110857070
Zo coco! Dat tikt lekker aan geloof ik! :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wij hebben van de Hema kleine afsluitbare doorzichtige kratjes, daar passen ongeveer 8-10 kruidenpotjes in. Ikea heeft vast ook zoiets :).

Novem, waarschijnlijk gaan we morgen kittens kijken O+. Er is nog keus uit 2, maar ze lijken best op elkaar.
Nice!! Tijgertjes? Of rooie? Of lapjes?? offfff??
~ Bonito La Risa ~
pi_110857112
500 patronen oke, maar 500 crackers, whut?! :')
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 12:11:44 #107
70532 loveli
N
pi_110857116
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat Martijn verkoopt, ook niet na het invoeren van 'cracker' als zoekterm in ebay.
crap in = crap out
pi_110857159
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zat hier wel even van :o :D
pi_110857353
Steve-O had dus een keer een pallet patronen laten aanrukken, 600 dozen a 100 patronen :')
pi_110857374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
500 patronen oke, maar 500 crackers, whut?! :')
Ik denk dat hij het gewoon daar wil doorverkopen. Kan het me anders ook niet voorstellen. 500 patronen is maar 10 doosjes, dat zou ik ook niet zo heel raar vinden.
pi_110857400
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan! Broertje van Martijn* heeft een mail ontvangen van een Rus. Die wil 500 crackers bestellen :D

* Martijn heeft uitgebreid. Broertje regelt nu alles voor Duitsland/België/rest van de EU. Maar via Ebay heeft een Rus hem weten te vinden. Benieuwd of het doorgaat :+
Met Russen altijd! Vooruit laten betalen voor je verzendt.
pi_110857404
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef V1z0R het volgende:
Steve-O had dus een keer een pallet patronen laten aanrukken, 600 dozen a 100 patronen :')
Die heeft dat een maand lang continu gebruikt of zoiets he? :')

Loveli, dat zijn deze dingen:

Daarmee kun je een ballon vullen met lachgas.
pi_110857414
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Met Russen altijd! Vooruit laten betalen voor je verzendt.
Oh ja! Dat moet sowieso. Anders wordt het niet eens verstuurd.
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 12:24:01 #114
70532 loveli
N
pi_110857468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oki :+
crap in = crap out
pi_110857508
quote:

[..]

Loveli, dat zijn deze dingen: [ afbeelding ]

Met een spuit, patroon na patroon na patroon... :{ Staat in het UVT topic wel link naar.
Die gast wist alles te misbruiken volgens mij :')

Al heeft 'ie laatst z'n vriendin het huis uitgeschopt omdat hij wilde afkicken en zij door bleef zuipen en snuiven...
pi_110857838
Ik zit the Tourist te kijken, maar die Johnny Depp wordt er ook niet mooier op :X
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:39:43 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110857938
quote:

[..]

Loveli, dat zijn deze dingen: [ afbeelding ]

En waarom moet die gast daar 500 van hebben?
Waarom zou je zoiets überhaupt willen hebben? :P.

Serieuze vraag btw!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:47:33 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110858192
Ik overweeg om dit najaar naar Marokko of Jordanië te gaan. Kwam net dit tegen:

http://www.sawadee.nl/puu(...)jordanie-groepsreis/

Ooooh, lijkt me zo gaaf! O+
Niet meer actief op Fok!
pi_110858245
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En waarom moet die gast daar 500 van hebben?
Waarom zou je zoiets überhaupt willen hebben? :P.

Serieuze vraag btw!
Omdat mensen het leuk vinden om lachgas te inhaleren. En dat kun je niet zomaar in een ballon stoppen. Dat kun je met een slagroomspuit doen (maar dat is sowieso duurder en veel groter), maar dus ook met een zgn. cracker.

Waarom drinken mensen alcohol? Of roken ze wiet? Of sigaretten in het algemeen? Of gebruiken ze andere (genots)middelen? Omdat ze het leuk vinden :+

Edit: en 500 stuks omdat die gast ze zelf wil doorverkopen, vermoed ik.

Edit 2: toen Martijn dit idee opvatte, had ik zelf trouwens ook zoiets van: ok..... denk niet dat het erg succesvol zal zijn, maar als jij het leuk vindt... Mgoed, het is dus wél best succesvol. Ik had het niet verwacht, maar er komen tegenwoordig dagelijks een aantal bestellingen binnen.
pi_110858304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:

Marokko is erg gaaf! :Y
pi_110858475
Coco, waar heeft 'ie zijn voorraad dan? Gewoon thuis?
pi_110858509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:55 schreef Perruche het volgende:
Coco, waar heeft 'ie zijn voorraad dan? Gewoon thuis?
Yup. Maar geen 500 stuks natuurlijk. Dus weet niet hoe ze dat willen regelen (als het al doorgaat).

Ze zijn overigens maar heel klein, dus het neemt bijzonder weinig ruimte in beslag.
pi_110858596
Goed, tijd om de was op te ruimen... Nu.. Echt..
pi_110858655
Laatste tentamen gehaald met een 7,5 *O* (statistiekvak dus ben erg tevreden met de 7,5)
Nu 'alleen' nog mijn masterscriptie + stage halen.
pi_110858812
:) voor een groot feestje met 500 ballonnen, kan best ;)

En mogge ofzo.
Vanochtend nog voordat ik aan eten toe kwam boven de toilet gehangen :X primperan erin geduwd en de rest van de pillen en naar bed gegaan toen de kids naar school waren.
Werd 12 uur wakker, ben ondertussen nog 2 keer wakkergebeld, maar ik herinner me maar 1 gesprek :') Hoop dat dat andere gesprek niet belangrijk was.

Net yoghurt met muesli gehad, gister al met al wel aan de 1000 kcal gekomen (heb het door de teller gehaald) maar ik betwijfel of ik dat vandaag opred. Nog vijf dagen...
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:09:30 #126
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110858911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Laatste tentamen gehaald met een 7,5 *O* (statistiekvak dus ben erg tevreden met de 7,5)
Nu 'alleen' nog mijn masterscriptie + stage halen.
*O* jeah
~ Bonito La Risa ~
pi_110859048
Tof Sarabi *O*

Ik doe trouwens pogingen tot teruglezen, maar dat lukt niet echt ;)
pi_110859651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef Mixende_match het volgende:
Zo coco! Dat tikt lekker aan geloof ik! :)

[..]

Nice!! Tijgertjes? Of rooie? Of lapjes?? offfff??
Zwarte met een wit/zilver befje :'), kruising Maine coon O+.

Keukenhof overleefd :). Het was niet bizar druk, maar het waaide wel erg hard voor foto's. Straks eens kijken of er wat gelukt is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110859722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:

Tof! Zou ik ook wel willen :Y.

Sarabi, goed bezig *O*

Mar, sterkte :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110860125
Puik Sarabi! *O*

Hier ook een fijn studiedagje. Ouders zijn lekker de stad in en ik maak goede progressie met m'n essay voor "Indian Society under British Rule", wat ik niet verwacht had. Maar had vanochtend ineens een ingeving waardoor ik nu eigenlijk bijna aan een stuk door kan lezen en tikken 8-) Dit zorgt toch voor minder stress; kan dan dinsdag als ik mijn tutorial heb over mijn essay hopelijk gewoon het essay overleggen en hopelijk wat commentaar erop terug krijgen!
Ja doei.
pi_110860244
Nice, Sarabi!

Tof experiment met apen:

filmpje - experiment
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:50:36 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110860395
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Tof! Zou ik ook wel willen :Y.

Sarabi, goed bezig *O*

Mar, sterkte :*
Ja hè? Ik ben al helemaal enthousiast :@. Zo'n paardrijtocht O+. Ga het ook echt doen, denk ik, als m'n reisgenoot ook wil. Meteen maar even vastleggen op het werk.

Moet alleen even uitzoeken hoe het werkt met CI, of ik iets kan regelen met gewone batterijen, want ik heb maar drie accu's die per stuk maximaal 10 uur meegaan en ik weet niet of ik altijd in de buurt ben van stroom. Zou irritant zijn als ik hele dagen niets kan horen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:51:25 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110860422
^O^ voor Sarabi, nog een jaartje nu dus?
Niet meer actief op Fok!
pi_110860444
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nice, Sarabi!

Tof experiment met apen:

filmpje - experiment
:D ik lolde
pi_110860593
Spuitelf: je kan heel makkelijk zelf vanille extract maken van wodka en vanillestokjes zoals hier staat. Duurt wel ff, maar dan heb je ook wat ;)
pi_110860646
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Nallie het volgende:
Spuitelf: je kan heel makkelijk zelf vanille extract maken van wodka en vanillestokjes zoals hier staat. Duurt wel ff, maar dan heb je ook wat ;)
Ik weet ineens een bestemming voor mijn fles wodka die al enorm lang in mijn huis staat! :D
Iemand nog tips over wat te doen met een halve fles whisky?
Behalve whiskyroom maken voor de chocolademuffins? *)
Doe wat je niet durft.
pi_110860724
Opdrinken? :@
pi_110860812
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Opdrinken? :@
Ik ben niet zo'n alcohol spons! Heb pas een fles wijn open getrokken voor mn risotto en die staat ook nog steeds in de koelkast. >:O
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 14:03:46 #139
70532 loveli
N
pi_110860836
Irish coffe. Of Scottish, afhankelijk van lvh.
crap in = crap out
pi_110860894
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik weet ineens een bestemming voor mijn fles wodka die al enorm lang in mijn huis staat! :D
Iemand nog tips over wat te doen met een halve fles whisky?
Behalve whiskyroom maken voor de chocolademuffins? *)
http://foodgawker.com/?s=whisky ;)
pi_110860953
Oeh! Whiskey sour :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n alcohol spons! Heb pas een fles wijn open getrokken voor mn risotto en die staat ook nog steeds in de koelkast. >:O
pi_110861069
Lijstje:

S: 5,8 km hardlopen
O: overnight oats met chiazaadjes en banaan/kokos
L: 2 speltcrackers, eentje appelstroop, eentje geitenkaas, gekookt ei
T: koffie verkeerd
T: salade van spinazie, tomaat, komkommer, alfalfa, etc.
D: pannekoeken :9
T: yoghurt
B: inpakken... :')
pi_110861617
Oeh whiskey sour :9 lekker! Ik heb nog een halve fles bacardi, jagermeister, ponche en nog wat...

Nallie, waar heb je chiazaad gespot?
pi_110861681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:25 schreef Perruche het volgende:
Oeh whiskey sour :9 lekker! Ik heb nog een halve fles bacardi, jagermeister, ponche en nog wat...

Nallie, waar heb je chiazaad gespot?
Ekoplaza, wel duur hoor, 12 euro voor een pot, maar die stofjes die erin zitten zijn allemaal dingen waar ik op moet letten, dus in t kader van mn gezondheid maar ff geinvesteerd ;) Het is wel een flinke pot!
Ze hebben t ook bij delicious foods op de westerstraat trouwens, zelfde prijs!
pi_110862173
quote:
Opdrinken :?

:W middag slankies! We hebben de deelnemers met rap tempo de stof bijgebracht, dus eerder weekend *O* En aangezien ik moe ben, maar visite krijg, is er voor pizza gekozen voor vanavond *O*
pi_110862260
Ze verkopen vanille-extract voor ¤2,50 per flesje bij www.deleukstetaartenshop.nl. Ook wel te doen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:43:53 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110862267
Wij hebben hier een aeroccino! :o Dus nu heb ik een latte met frothy melk!
pi_110862360
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Opdrinken :?

:W middag slankies! We hebben de deelnemers met rap tempo de stof bijgebracht, dus eerder weekend *O* En aangezien ik moe ben, maar visite krijg, is er voor pizza gekozen voor vanavond *O*
ha, hetzelfde hier. Vooral omdat bezoek om 7 komt, en ik nog wel wat moet werken. Misschien ehb ik net tijd om een pan brownies te maken.
pi_110862375
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ekoplaza, wel duur hoor, 12 euro voor een pot, maar die stofjes die erin zitten zijn allemaal dingen waar ik op moet letten, dus in t kader van mn gezondheid maar ff geinvesteerd ;) Het is wel een flinke pot!
Ze hebben t ook bij delicious foods op de westerstraat trouwens, zelfde prijs!
Oh joh, nooit gezien! Ja ze schijnen idd heel gezond te zijn...
Ik ga dit weekend vanilla extract maken geloof ik :D

Lijstje:
O: dubbele vk boterham kaas
T: 2 cappuccino
T: mandarijn
L: salade met sojadressing en kip, stukje focaccia, yoghurtshake met banaan
T: peer
T: wat zoute stokjes
D: ik denk de pasta bij Ikea :')
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:52:26 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110862585
L is niet met gerookte kip, maar met geroerbakte knoflookgarnaaltjes :9. Best te nassen!

En ik gooi er ook eens wat foto's in. Foto van zojuist. BMI dus overweight.

SPOILER
Is niet dé spijkerbroek overigens :').
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:52:50 #151
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110862597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh joh, nooit gezien! Ja ze schijnen idd heel gezond te zijn...
Ik ga dit weekend vanilla extract maken geloof ik :D

Lijstje:
O: dubbele vk boterham kaas
T: 2 cappuccino
T: mandarijn
L: salade met sojadressing en kip, stukje focaccia, yoghurtshake met banaan
T: peer
T: wat zoute stokjes
D: ik denk de pasta bij Ikea :')
L O+

ben gisteren ook nog bij Ikea geweest, heb de hotdog's weerstaan, en met een boog om restaurant heen gelopen.

Niet dat t eten thuis zoveel gezonder was (bami met babi pangang) :+
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:54:27 #152
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110862660
@XM, ziet er niet verkeerd uit hoor. Je achtergevel ook niet hoor :+

En mijn buurman zegt ook altijd : best te nassen.... Had ik tot voor kort, nog nooit van gehoord :?
~ Bonito La Risa ~
pi_110862773
Zal ik wel krankjorum zijn, maar da's een mooie kont, XM!
pi_110862795
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Zal ik wel krankjorum zijn, maar da's een mooie kont, XM!
" Ook gek is..

Meet hem eens op?
pi_110862823
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
L is niet met gerookte kip, maar met geroerbakte knoflookgarnaaltjes :9. Best te nassen!

SPOILER
Lekker ding *O*
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 14:58:55 #156
70532 loveli
N
pi_110862840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

" Ook gek is..

Meet hem eens op?
En doe eens een close-up?
crap in = crap out
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:59:45 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110862872
Ik doe eens origineel: gatver XM, wat een spek en wat een reet!

....

....

Ja eh nee dus :+ Goed in verhouding hoor, ik zie niet teveel bips/spek. Maar goed, kan het wel blijven zeggen :+
pi_110862877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:58 schreef loveli het volgende:

[..]

En doe eens een close-up?

Maar ziet er goed uit XM!
pi_110863008
Dus ziet er goed uit :9.
pi_110863011
Ik zie het probleem ook niet XM!
Doe wat je niet durft.
pi_110863022
XM, het is je al vaker gezegd: je moet echt het getal op de weegschaal loslaten, want je ziet er gewoon prima uit en zeker niet overweight.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:03:46 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110863040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

" Ook gek is..

Meet hem eens op?
Laatste keer waren de heupjens 106. Zal nu wel 108 ofzo zijn.

Volgens de BMI dinges ben ik dus te zwaar.

En thnx allen :@
pi_110863078
XM, ok, je gaat maar lekker ophouden met zeuren dat je te dik bent vanaf nu, OK? je ziet er supergoed uit :)

*O*
pi_110863092
BMI is ook maar een getal wat iemand ooit heeft bedacht om een richtlijn te bedenken.
108 cm heupen, daar ben ik jaloers op!
Doe wat je niet durft.
pi_110863105
Ziet er niet uit XM, gatver, wat een ranzig dikke reet.

Oh, wacht, dat had Maria al gedaan.

Verder ben ik nog steeds jaloers.

En m'n lunch was lekker. De klusjesmannen zijn weg en m'n ouders zijn er voorlopig nog niet. O+ Rust O+
Ja doei.
pi_110863109
BMI, schmee-M-I :{w

Geen muffintops, geen buik, goede kont... :9
*rent weg voordat 'ie slaag krijgt van Duuf*
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:06:36 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110863139
Oh de buik is er wel hoor :D. Maar working on that B-).
pi_110863142
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ah, joh, hoeveel zegt dat ding dan?

Ik zit precies op de grens goed bmi/te zwaar, maar ik voel me niet meer overweight hoor. Gewicht, centimeters, bmi, niks is heilig.
pi_110863147
Henk wat is jouw heupomtrek dan?
pi_110863161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh de buik is er wel hoor :D. Maar working on that B-).
Houd je hem in dan :?
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:07:58 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110863189
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe je hem in dan :?
Permanent. Als ik m'n buik loslaat, puilt ie uit. Ik ben echt zo gewend om altijd mn buik in te trekken.
pi_110863194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Permanent. Als ik m'n buik loslaat, puilt ie uit. Ik ben echt zo gewend om altijd mn buik in te trekken.
*boks*
Ja doei.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:09:43 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110863244
Ik ademde gewoon normaal hoor op de foto. Niet dat ik 'm echt zo intrek met adem inhouden enzo :').
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:09:49 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110863247
Tja, er kan vast wel wat af zonder dat je er meteen te dun uit ziet, maar voor de mooi is het imo niet nodig (maar ik vind curvy dan ook wel tof :P).

Zou eerder gaan werken aan een Happy XM van binnen en buiten, minder gerelateerd aan grotere/kleinere omvang :Y
pi_110863268
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

XM heb je het idee dat mijn heupen veel slanker zijn?
pi_110863300
XM je bent prachtig :*
pi_110863301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
Henk wat is jouw heupomtrek dan?
De laatste keer dat ik heb gemeten 116 geloof ik. *)
Een en al spier natuurlijk. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_110863324
Waar moet je je heupen meten eigenlijk?
pi_110863345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef LieLie het volgende:
Op het allerdikste punt.
Doe wat je niet durft.
pi_110863348
quote:
Bij je enkels.
Ja doei.
pi_110863351
quote:
Waar je het minste meeste vet hebt natuurlijk :7
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:12:23 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110863353
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

XM heb je het idee dat mijn heupen veel slanker zijn?
Eh ja. Nogal.

En net ff snel gemeten: 109.
pi_110863357
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bij je enkels.

:')
pi_110863396
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tja, er kan vast wel wat af zonder dat je er meteen te dun uit ziet, maar voor de mooi is het imo niet nodig (maar ik vind curvy dan ook wel tof :P).

Zou eerder gaan werken aan een Happy XM van binnen en buiten, minder gerelateerd aan grotere/kleinere omvang :Y
^^

Maar da's lastig, op m'n zwaarst had ik vaak minder problemen mee. Ik was toch altijd dik geweest, werd er altijd al om uitgescholden, maar dan kon ik ze gewoon beste portie klappen geven en dan hielden ze wel op.
Als je dan dunner wordt heb je nog steeds dat idee van jezelf en niemand die erover begint, dus die frustratie ga je op jezelf uiten... :{
pi_110863407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eh ja. Nogal.

En net ff snel gemeten: 109.
Toen ik bij jou was waren mijn heupen 104.

Nogmaals je ziet er harstikke goed uit! Probeer het los te laten, een stralende vrouw is een mooie vrouw :Y
pi_110863433
XM, hot stuff! :)
pi_110863510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar je het minste meeste vet hebt natuurlijk :7
Maar dat zit op mijn billen/bovenbenen, niet op mijn heupen/heupbotten.
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 15:17:45 #188
70532 loveli
N
pi_110863548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bij je enkels.
Dank je. Wéér koffie gemorst.
crap in = crap out
pi_110863582
Dat deed ik al bij de foto's van XM hoor Li!
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:19:35 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110863619
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^^

Maar da's lastig, op m'n zwaarst had ik vaak minder problemen mee. Ik was toch altijd dik geweest, werd er altijd al om uitgescholden, maar dan kon ik ze gewoon beste portie klappen geven en dan hielden ze wel op.
Als je dan dunner wordt heb je nog steeds dat idee van jezelf en niemand die erover begint, dus die frustratie ga je op jezelf uiten... :{
:* O+

Is ook lastig, maar wel een waardevolle investering in de toekomst als het lukt! :Y

Ik vond mezelf vroeger ook altijd dik en lelijk en was daar met grote regelmaat best sad panda om. Tegenwoordig ben ik nog steeds een spekkie (en daar kan ik nog wel eens nare momentjes over hebben), maar in grote lijnen ben ik nu best wel heel blij! Count your blessings enzo. Dus ik probeer mijn geluk wel degelijk niet alleen af te laten hangen van zaken als gewicht enzo - ook al weet ik maar al te goed dat dat niet altijd makkelijk is.
pi_110863679
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Maar dat zit op mijn billen/bovenbenen, niet op mijn heupen/heupbotten.
Dat kan toch, dan heb je misschien wat dikkere* billen en niet zulke dikke heupen. Net als dat je best een slanke taille (dunste stuk) en een wat dikkere buik (dikste stuk) kan hebben.

* schuingedrukt speciaal voor loveli om alles goed te kunnen begrijpen :')
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 15:22:05 #192
70532 loveli
N
pi_110863716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat kan toch, dan heb je dikke billen en niet zulke dikke heupen. Net als dat je best een slanke taille (dunste stuk) en een wat dikkere buik (dikste stuk) kan hebben.
Noem je LieLie nou dik?
crap in = crap out
pi_110863734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Noem je LieLie nou dik?
:')
pi_110863737
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Dank je. Wéér koffie gemorst.
Koffie is bad, hmkay?
Ja doei.
pi_110863902
Maria :*

:W
Voor het eerst in twee weken weer koffie gaat drinken, heel duur bakkie :')
pi_110863918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

SPOILER
Dayum, woman! :9
pi_110863999
Als ik mijn heupen meet, meet ik het breedste stuk van mijn bovenbenen, net onder m'n bottom. Dat vind ik heupen, heupbotten zitten veel hoger bij mij. /anatomie
pi_110864021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:* O+

Is ook lastig, maar wel een waardevolle investering in de toekomst als het lukt! :Y

Ik vond mezelf vroeger ook altijd dik en lelijk en was daar met grote regelmaat best sad panda om. Tegenwoordig ben ik nog steeds een spekkie (en daar kan ik nog wel eens nare momentjes over hebben), maar in grote lijnen ben ik nu best wel heel blij! Count your blessings enzo. Dus ik probeer mijn geluk wel degelijk niet alleen af te laten hangen van zaken als gewicht enzo - ook al weet ik maar al te goed dat dat niet altijd makkelijk is.
En je bent hartstikke mooi!

Al ken ik het heel goed hoor, ik vind mezelf namelijk tamelijk lomp en ik heb van die buien dat ik mezelf vervloek enzo, maar over het algemeen ben ik best tevreden, gewoon omdat ik dit nou eenmaal ben. Zoveel kan ik niet aan mezelf veranderen dus ik kan er maar beter gewoon blij mee zijn...
pi_110864046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:27 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Dayum, woman! :9
En dat! :D
pi_110864222
Mijn vriendje is echt 10 punten sjagrijnig vandaag :D Ik voorspel weinig goeds voor vanavond :')
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:35:47 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110864247
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:29 schreef creepycookie het volgende:

[..]

En je bent hartstikke mooi!

Al ken ik het heel goed hoor, ik vind mezelf namelijk tamelijk lomp en ik heb van die buien dat ik mezelf vervloek enzo, maar over het algemeen ben ik best tevreden, gewoon omdat ik dit nou eenmaal ben. Zoveel kan ik niet aan mezelf veranderen dus ik kan er maar beter gewoon blij mee zijn...
O+ Extra tof om te horen van iemand die me ook in het echt gezien heeft en die ik zelf heel pretty vind :D *Niet Slijmen, Wel Waar :+*

En goede instelling, Cookie O+
pi_110864349
Wc+douche: check!

Dat was wel weer genoeg nuttigs voor vandaag dacht ik zo!

En dat gevoel van afvallen en je nog steeds dik voelen herken ik erg goed, dat duurt wel een tijdje.
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 15:40:55 #203
70532 loveli
N
pi_110864480
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:35 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje is echt 10 punten sjagrijnig vandaag :D Ik voorspel weinig goeds voor vanavond :')
Met of zonder aanwijsbare reden? Of heb je onlangs gespreksonderwerp financien aangesneden?
crap in = crap out
pi_110864525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Met of zonder aanwijsbare reden? Of heb je onlangs gespreksonderwerp financien aangesneden?
Nee, hij is ziek, en dat reageert 'ie op mij af en ik kan daar niet tegen > vicieuze cirkel.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:42:15 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110864530
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
Dat deed ik al bij de foto's van XM hoor Li!
Zo geschrokken? :P
pi_110864583
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:51 schreef Viking84 het volgende:
^O^ voor Sarabi, nog een jaartje nu dus?
Bedankt voor de felicitaties allemaal *O*
En nog een jaartje ja, als het goed is heb ik dit studiejaar wel al mijn masterscriptie af maar dan moet ik volgend jaar nog 2 dagen in de week stagelopen.
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 15:43:55 #207
70532 loveli
N
pi_110864603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee, hij is ziek, en dat reageert 'ie op mij af en ik kan daar niet tegen > vicieuze cirkel.
Vrij logisch dat je daar niet tegen kunt. Ik hoop dat 'ie dat gedrag afleert.
crap in = crap out
pi_110864769
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zo geschrokken? :P
Draak!
pi_110864787
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Vrij logisch dat je daar niet tegen kunt. Ik hoop dat 'ie dat gedrag afleert.
Hm ja, ik heb er een hard hoofd in :').
Ik was vanmorgen zo pissig dat ik het bestek iets te hard in de gootsteen gooide en alle borden brak :'). Volgens mij moet ik weer eens op gaan letten!
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 15:48:59 #210
70532 loveli
N
pi_110864801
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Draak!
Ja dus.
crap in = crap out
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:49:38 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110864834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen zo pissig dat ik het bestek iets te hard in de gootsteen gooide en alle borden brak :'). Volgens mij moet ik weer eens op gaan letten!
Moet je daarom naar IKEA? :')
pi_110864839
:') Lekker bezig hier!
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:49:49 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110864847
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Draak!
pi_110864894
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Moet je daarom naar IKEA? :')
Ook ja! Kan ook zijn dat ze van de HEMA zijn, straks even nakijken.
pi_110864900
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:51:10 #216
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110864910
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat wordt gelijk servies inslaan bij de Ikea dus. ;)
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 15:51:19 #217
70532 loveli
N
pi_110864915
Zwelgje!
crap in = crap out
pi_110864948
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D *gniffel*
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 15:52:04 #219
70532 loveli
N
pi_110864957
Wel een gepaste straf, IKEA.
crap in = crap out
pi_110865121
the joys of my life. Nu dat ik een week offline ga, valt er een gigaproject :') Heb ik weer _O-
Kan ik volgende week gaan ontdekken hoe goed ik kan managen op afstand :+ :P
pi_110865162
Vallen? Als in binnenkomen of misgaan?

Anyway weekend ik ga naar huis tuffen O+
pi_110865182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef _aurum_ het volgende:
the joys of my life. Nu dat ik een week offline ga, valt er een gigaproject :') Heb ik weer _O-
Kan ik volgende week gaan ontdekken hoe goed ik kan managen op afstand :+ :P
Haha, precies waar je al een beetje op zat te wachten :') Joy :+
pi_110865242
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef Ml-etje het volgende:
Vallen? Als in binnenkomen of misgaan?

Anyway weekend ik ga naar huis tuffen O+
als in binnenkomen *O* *O* *O*
pi_110865328
Weekend! *O* Nu alleen nog een borrel. :') en ik kan geeneens drinken want auto. :{
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 16:00:19 #225
70532 loveli
N
pi_110865334
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

als in binnenkomen *O* *O* *O*
Handtas + bijpassende schoenen.
crap in = crap out
pi_110865457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze verkopen vanille-extract voor ¤2,50 per flesje bij www.deleukstetaartenshop.nl. Ook wel te doen.
Die van 2.50 is geen extract, ze noemen het wel zo, maar bij de ingredienten staat synthetische smaakstoffen

Ze hebben het ook van Wilton maar die is 6.96.

2.50 is sowieso nogal goedkoop voor extract :)
pi_110865557
Hm ik heb wel zin in een borrel vanavond.
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:07:42 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110865639
Ik ook :').
pi_110865674
Pff nu het echt moet heb ik echt geen zin meer om in te pakken :')
Gelukkig straks pannenkoeken :P
pi_110865678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:05 schreef Perruche het volgende:
Hm ik heb wel zin in een borrel vanavond.
Voor of na de ikea? Misschien is voor wel het beste. :P
pi_110865685
Ik ben een roze smurf :')
pi_110865768
Oh en XM, ik vind dat je een mooi en sexy lijf hebt! Juist mooi die vormen, maar ik kan me voorstellen dat je baalt van broek-troubles enzo!

Ik ben spelt/havermout/kokos/chocoladekoekjes aan het bakken :9
pi_110866021
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef Novem het volgende:
Oh en XM, ik vind dat je een mooi en sexy lijf hebt! Juist mooi die vormen, maar ik kan me voorstellen dat je baalt van broek-troubles enzo!

Ik ben spelt/havermout/kokos/chocoladekoekjes aan het bakken :9
Lekker! Ga ik binnenkort ook maar weer eens doen, als het weer wat rustiger wordt. De kokoskoekjes van. MI waren trouwens ook lekker.
pi_110866066
Middaaag.

Kom ff een lijstje droppen en dan fftjes wat bijlezen :P

O: yoghurt met muesli en banaan/krentjes/kaneel
L: salade met kipfilet, boterham hummus, whey shake
S: 10 min fietsen, 60 min triceps/borst/buik, 15 min hardlopen
T: proteinereep, appel
D: pasta met kip pesto, salade met chilisaus
T: kwark met pindakaas

Moet nog iets extras eten, ff nog wat bedenken :+ denk snee notenbrood oid

[ Bericht 2% gewijzigd door Siral op 27-04-2012 16:25:16 ]
pi_110866317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:06 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Die kun je ook gewoon hier kopen hoor! Bij van die expat-supermarktjes :)
HPKW, in Den Haag zit op de hoek Fluwelen Burgwal/Herengracht een avondwinkel met ook allerlei rare Amerikaanse artikelen, die zou je eens kunnen proberen, lekker dicht bij CS. Die jongen stelt er een eer in vreemde buitenlandse snoep/reepsoorten te kunnen verkopen als klanten erom vragen, dus je kan ook even de foto van die zak marshmellowdingies laten zien en met je oogharen wapperen, dan heeft hij volgende keer vast zo'n zak chemisch spul in huis :+ .

En XM, is je haar nu veel langer dan eerst? Daarbij ben je natuurijk gewoon een mooie vrouw, dat is het voornaamste wat mensen opvalt, dus niemand kijkt naar die 5 kilo meer of minder anyway.
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:27:11 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110866362
Ja, ik heb het laten groeien! :Y 't Is komt nu ongeveer tot op mn bh-hoogte :). En thnx :@.
pi_110866446
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:25 schreef Laureline het volgende:

[..]

HPKW, in Den Haag zit op de hoek Fluwelen Burgwal/Herengracht een avondwinkel met ook allerlei rare Amerikaanse artikelen, die zou je eens kunnen proberen, lekker dicht bij CS. Die jongen stelt er een eer in vreemde buitenlandse snoep/reepsoorten te kunnen verkopen als klanten erom vragen, dus je kan ook even de foto van die zak marshmellowdingies laten zien en met je oogharen wapperen, dan heeft hij volgende keer vast zo'n zak chemisch spul in huis :+ .

En XM, is je haar nu veel langer dan eerst? Daarbij ben je natuurijk gewoon een mooie vrouw, dat is het voornaamste wat mensen opvalt, dus niemand kijkt naar die 5 kilo meer of minder anyway.
Vind ik ook :)

En je hebt een mooi gevormd lijf! Veel mensen zullen vast jaloers zijn.
pi_110866503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

O+ Extra tof om te horen van iemand die me ook in het echt gezien heeft en die ik zelf heel pretty vind :D *Niet Slijmen, Wel Waar :+*
Oh.
....
Als ik dat tegen je zeg, doe je nooit zo enthousiast...
....
.......
....
;(
pi_110866551
XM, ik sluit me maar gewoon bij de rest aan. Ik wou juist dat ik wat meer heup had. Ik ben gewoon recht :') Zou best sexy heupen en een killer ass willen hebben... :9
pi_110866617
awww Coco!
Grmmbll file en Novem, recept!
pi_110866621
Ik heb vakantie! Een week! *O*

En morgen vrijgezellenfeestje. Maandag komt schoonmoeder met vriend langs --> gourmetten. En dinsdag ga ik langs een vriendin. Gezelligheid :)

Oh, en ik ga lekker sporten weer. Vanaf zondag :+
pi_110866699
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik heb het laten groeien! :Y 't Is komt nu ongeveer tot op mn bh-hoogte :). En thnx :@.
Tof! Ik ben met precies hetzelfde bezig en kom nu ook op bh hoogte. Eens kijken hoe lang ik het krijg. Ik wil namelijk dat Freud zo'n mooie haar-over-boobs-foto van mij maakt. Je snapt dat Freud regelmatig de lengte checkt :+
pi_110866708
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik heb gemeten 116 geloof ik. *)
Een en al spier natuurlijk. B-)
jouw en mijn kont zijn net zo groot alleen jij bent 2 koppen groter :')
pi_110866802
Ik ben ook m'n haar aan het laten groeien maar het is zo stijl, dat ik er niets mee kan :').
pi_110866810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
awww Coco!
Grmmbll file en Novem, recept!
Ik heb maar vanalles bij elkaar gegooid :@

Gelijke delen speltbloem en havermout en daardoorheen best veel gemalen kokos, 50 gram donkere basterdsuiker (kan ook met maple syrup of honing), sommige recepten zeggen 1.5 CUPS suiker, nou, daar begin ik niet aan :P, cacao, rozijnen, beetje zout en kaneel.
Als vocht heb ik amandelmelk gebruikt, maar als je bijv. maple syrup gebruikt heb je dat niet nodig.
pi_110866834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Handtas + bijpassende schoenen.
dat wordt van de zomer pas, duurt ff voor het verwerkt is allemaal :')

En natuurlijk komt er net nog een andere order binnen :X
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:38:11 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110866835
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ik ben ook m'n haar aan het laten groeien maar het is zo stijl, dat ik er niets mee kan :').
Niet steil? Stijl is good!
pi_110866866
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jouw en mijn kont zijn net zo groot alleen jij bent 2 koppen groter :')
Ik ben geen 2 koppen groter! Ik ben neit eens 2 koppen groter dan Phaidra! :P

Maar ik heb keuzestress. Want ik ben een ticket aan het boeken.
Zal ik Liverpool en Belfast doen? Of alleen Belfast en daarvandaan nog een paar dagen een auto huren ofzo?
Doe wat je niet durft.
pi_110866891
Mijn haar komt nu eindelijk bijna over m'n boobs :9

Ik heb jaren kort haar gehad, dus nu dit maar zolang mogelijk proberen te houden, krijg vaak ineens een aanval dat alles eraf moet :P
pi_110866966
Mijn haar is ook over mijn boobs en heeft een hoog afro gehalte :X

It iz I, le pluisje *)
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:41:38 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110866991
Ik ben wel tevreden met mijn haar. Dik, veel en met een flinke slag erin :).
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:42:45 #253
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110867035
Ik ben ook wel tevree met m'n haar! T'is dan wel stijl en je kan er niet zo veel mee, en het zit meestal in een staart.. Maar toch wel blij mee, mooie kleur & mooie dikte. + complimentjes die ik vaak krijg! Pas wilde mijn buuf er ff aan zitten :D
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:43:32 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110867079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet steil? Stijl is good!
je was me voor ;(.

Weekend *O*
straks eerst ff hardlopen en de Coopertest doen als het lekker gaat.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:43:54 #256
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110867100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef Novem het volgende:
Mijn haar komt nu eindelijk bijna over m'n boobs :9

Ik heb jaren kort haar gehad, dus nu dit maar zolang mogelijk proberen te houden, krijg vaak ineens een aanval dat alles eraf moet :P
Haha jaa dat had ik ook altijd! + model zijn bij Swarzkopf hielp nou ook niet echt hoor :')
~ Bonito La Risa ~
pi_110867186
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:41 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn haar is ook over mijn boobs en heeft een hoog afro gehalte :X

It iz I, le pluisje *)
Hahah, daar heb ik ook altijd last van, vooral als het een beetje motregent buiten ;(
Heb m'n haar daarom ook meestal in een staart of vlecht, draag het alleen los als ik zeker weet dat het niet gaat regenen :P
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:45:44 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110867191
Boobs, haar, schouders is mijn top 3.

Buik bungelt ergens onderaan :+
Niet meer actief op Fok!
pi_110867265
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben wel tevreden met mijn haar. Dik, veel en met een flinke slag erin :).
:Y

Freud zegt vaak dat mensen jaloers zijn om mijn haar, dat neem ik dan maar voor waar aan :') Voor nu ben ik jaloers op alle mensen hier met 'over de boobs haar' :+
pi_110867281
Mijn haar is sinds twee uurtjes weer gereduceerd tot op schouderlengte (op de rug net ietsjes langer) :P. Was hard nodig ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110867282
Vroegah had ik ook haar tot aan mijn (mini)boobs O+ Ik wil mijn haar van vroeger terug ;(
pi_110867325
quote:
Goede tekst! :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:49:27 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110867348
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef An24 het volgende:

[..]

:Y

Freud zegt vaak dat mensen jaloers zijn om mijn haar, dat neem ik dan maar voor waar aan :') Voor nu ben ik jaloers op alle mensen hier met 'over de boobs haar' :+
Als ik zit, hangt het al wel over m'n boobs *)
pi_110867386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vroegah had ik ook haar tot aan mijn (mini)boobs O+ Ik wil mijn haar van vroeger terug ;(
Ik zie veel zwangere vrouwen hun haar knippen. Alsof lang haar en kinderen niet samen gaan of zo :D
pi_110867391
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe dan? :? Je nek wordt toch niet korter als je zit? Ik snap het niet :D
pi_110867434
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik zie veel zwangere vrouwen hun haar knippen. Alsof lang haar en kinderen niet samen gaan of zo :D
Toen ik hoorde dat ik zwanger ben, heb ik me een pittig, kort (rood) kapsel aan laten meten :) Dat leek me wel zo gepast.
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:51:15 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110867438
Mn rug is als ik zit wat meer 'ingedrukt'. Ik zit niet kaarsrecht :').
pi_110867467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toen ik hoorde dat ik zwanger ben, heb ik me een pittig, kort (rood) kapsel aan laten meten :) Dat leek me wel zo gepast.
Toch wel ook een knalkleur chino gekocht?
En een amerikaanse vlag om om je nek te hangen? *)
Doe wat je niet durft.
pi_110867481
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mn rug is als ik zit wat meer 'ingedrukt'. Ik zit niet kaarsrecht :').
Ik was het al aan het testen :D Maar inderdaad :+
pi_110867487
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Onder de douche test: zo glad mogelijk strijken en kijken of het haar de boobies raakt :+
pi_110867524
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Lol, in combinatie met mijn bovenstaande post :+.
Niet dat ik het ooit echt kort zou knippen - trauma uit verleden + het staat me écht niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:53:03 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110867538
quote:

[..]

Nu nog gaan linedancen en je komt er wel! ^O^
pi_110867563
quote:

[..]

Zonde! Maar het zal je zeker mooi staan.
pi_110867643
Vroeger had ik dit haar: (heb deze al eens eerder geplaatst)

SPOILER
Toen werd ik ziek, en door de medicijnen is mijn haar echt heel dun geworden. Toen heb ik het moeten laten knippen en het is eigenlijk nooit meer zo vol (of lang) geworden als vroeger. Mis het soms echt heel erg :@
pi_110867680
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Novem het volgende:

[..]

Hahah, daar heb ik ook altijd last van, vooral als het een beetje motregent buiten ;(
Heb m'n haar daarom ook meestal in een staart of vlecht, draag het alleen los als ik zeker weet dat het niet gaat regenen :P
vooral met vochtig weer idd :') Ik draag het buiten eigenlijk altijd los, afro of niet :+

Wat ook veel moeders schijnen te hebben:

V.E.R.S.C.H.R.I.K.K.E.L.I.J.K!!!!!!!!!
pi_110867713
Toen ik een jaar of 13 was heb ik mijn haar heel kort geknipt en iedereen dacht dat ik een jongen was :') Dat ik altijd in baggy jeans en hoodies liep hielp niet echt mee :P

Toen ik een jaar of 22 was heb ik het weer heel kort geknipt, beetje Halle Berry-achtig en dat was wel heel leuk, op de een of andere manier had ik met kort haar veel meer sjans ook :?
pi_110867715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Lol, in combinatie met mijn bovenstaande post :+.
Niet dat ik het ooit echt kort zou knippen - trauma uit verleden + het staat me écht niet.
Check! Ik had een stomme oma die vond dat ik op mijn achtste of zo maar op een jongetje moest lijken. Huilend zat ik in de stoel: "maar oma, ik heb flappies!" snik!
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:57:12 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110867748
O nee, lang haar werkt hier duidelijk sjans-verhogend.
pi_110867771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vroeger had ik dit haar: (heb deze al eens eerder geplaatst)

SPOILER
Toen werd ik ziek, en door de medicijnen is mijn haar echt heel dun geworden. Toen heb ik het moeten laten knippen en het is eigenlijk nooit meer zo vol (of lang) geworden als vroeger. Mis het soms echt heel erg :@
Kan ik me heel goed voorstellen :*
pi_110867806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
O nee, lang haar werkt hier duidelijk sjans-verhogend.
^^
pi_110867839
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Kan ik me heel goed voorstellen :*
Ik houd mezelf dan voor dat het 'maar haar' is. Mtoch.

Nja, thx <3

On a sidenote: Martijn is net naar de Makro geweest. Heeft hij 'lekkers' voor zijn vrouw gekocht:

_O- :D O+
pi_110867847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

vooral met vochtig weer idd :') Ik draag het buiten eigenlijk altijd los, afro of niet :+

Wat ook veel moeders schijnen te hebben:

[ afbeelding ]

V.E.R.S.C.H.R.I.K.K.E.L.I.J.K!!!!!!!!!

HAHAHA zoiets heeft mijn moeder ook, what is air
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:00:05 #283
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110867873
Coco :D Lekkur!! Zijn dat van die zakjes met knetterspul ?
~ Bonito La Risa ~
pi_110867896
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Check! Ik had een stomme oma die vond dat ik op mijn achtste of zo maar op een jongetje moest lijken. Huilend zat ik in de stoel: "maar oma, ik heb flappies!" snik!
Naww. Hier was het wel iets minder dramatisch. Vroeger, toen ik nog geen krullen had, was het hip om je haar net onder je oren recht af te knippen. Ik deed mee. Toen kreeg ik opeens krullen, wat in het begin meer blond kroeshaar was. En het paste niet meer in een staartje ;(. Als ik foto's uit die tijd terug zie, word ik nog steeds een beetje sad... Het heeft jaren geduurd voor ik een beetje blij kon zijn met mijn krullen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110867901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Mixende_match het volgende:
Coco :D Lekkur!! Zijn dat van die zakjes met knetterspul ?
Yup :D O+

Hij weet dat ik dat echt geweldig spul vindt. Neemt 'ie me een hele doos mee :D
pi_110867983
Ik heb veel haar, heel veel haar, en krullen als ik ze een beetje in de goede richting help. En er heeft net de halve middag een masker ingezeten en nu ben ik gedouched en wordt het tijd om te gaan koken :+

coco, kan het me voorstellen, wat een mooie bos was het..
pi_110867992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik houd mezelf dan voor dat het 'maar haar' is. Mtoch.

Nja, thx <3

On a sidenote: Martijn is net naar de Makro geweest. Heeft hij 'lekkers' voor zijn vrouw gekocht:

[ afbeelding ]

_O- :D O+
Is ook!

Is dat knetterkauwgom?

Geweldig! Ik gebruik het nog steeds in nagerechtjes. Erg lekker bij granita van bosvruchten bijvoorbeeld O+
pi_110868021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Naww. Hier was het wel iets minder dramatisch. Vroeger, toen ik nog geen krullen had, was het hip om je haar net onder je oren recht af te knippen. Ik deed mee. Toen kreeg ik opeens krullen, wat in het begin meer blond kroeshaar was. En het paste niet meer in een staartje ;(. Als ik foto's uit die tijd terug zie, word ik nog steeds een beetje sad... Het heeft jaren geduurd voor ik een beetje blij kon zijn met mijn krullen.
*boks*
pi_110868028
Ik heb alle lengtes wel zo'n beetje gehad, nooit gemerkt dat het een of het ander sjansverhogend werkte dat had ik altijd wel maar ik vind zelf lang haar veeeel mooier en makkelijker ook, gepruts met wax om iets van een model te krijgen met kort haar vond ik maar lastig.
pi_110868098
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

*boks*
Een lotgenoot *;
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110868110
Oh ik vond kort haar echt easy, nu ben ik 10 minuten aan het borstelen voor het slapen, kan alleen met vlecht slapen, anders klit het, het moet echt de hele dag drogen als ik het was. Maar het is wel mooi :P
pi_110868117
ik heb gewoon nooit sjans :D
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:06:59 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110868135
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:06 schreef Perruche het volgende:
Je neus groeit.
pi_110868138
quote:
Misschien heb je het gewoon niet door !
pi_110868150
quote:
*boks*
pi_110868156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:07 schreef Novem het volgende:

[..]

Misschien heb je het gewoon niet door !
Dit, dat heb ik ook altijd namelijk ;)
pi_110868208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dit, dat heb ik ook altijd namelijk ;)
Maar hoe weet je dan dat je het niet doorhebt? Ik alleen als iemand anders tegen mij zegt "he, je hebt sjans". Wat een beetje een dooddoener is :+.
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:09:46 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110868233
Ik merk het ook alleen maar als een kerel z'n nek zo ongeveer verdraait hoor. Anders ook niet :').
pi_110868272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dan dat je het niet doorhebt? Ik alleen als iemand anders tegen mij zegt "he, je hebt sjans". Wat een beetje een dooddoener is :+.
Dat vriendinnen of vrienden het dan zeggen, of dat een half uur later t kwartje valt :')
En ik geloof niks van jouw geen-sjans-verhaal, want Fransman!
pi_110868428
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat vriendinnen of vrienden het dan zeggen, of dat een half uur later t kwartje valt :')
En ik geloof niks van jouw geen-sjans-verhaal, want Fransman!
:6 ohja, dat was ik alweer vergeten. Maar dat is 3 maanden geleden! En ik was dronken, telt niet.

Ik heb eigenlijk wel zin om weer eens op stap te gaan!
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:15:12 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110868455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

:6 ohja, dat was ik alweer vergeten. Maar dat is 3 maanden geleden! En ik was dronken, telt niet.

Ik heb eigenlijk wel zin om weer eens op stap te gaan!
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')