Leidsestraat idd, of op de overtoom, al is die geloof ik Brits. In Utrecht zit er ook een in de binnenstad. Maar in de etalage van die in de Leidsestraat zie ik altijd exotische kerels staan, dus die heeft ze vastquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leidsestraat, Eichholtz heeft t volgens mij! Amsterdam dus
Hehe, daar kom ik nou net neit zo vaak, maar heb al een winkeltje in Den Haag gevonden. En die is zondag open.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leidsestraat, Eichholtz heeft t volgens mij! Amsterdam dus
Het is geweldig! Het ziet eruit alsof het alleen maar suiker is, maar eigenlijk zit er minder suiker in dan in gezond uitziende cereal. Heb ik vorig jaar onderzocht.quote:
Will do!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
herinner me er tegen die tijd aan /warhoofd
juniquote:
Ja ik vind het ook echt heerlijk! Hier betaal je iets van 4 euro per blikje, in Spanje 90 cent ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:25 schreef LieLie het volgende:
Gerookt zoet paprikapoeder
Mijn blikje begint aardig leeg te raken geloof ik!
Ach ja.. Een kilo pizzabloem kost hier ook 3 euro en in Italie 30 centquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt heerlijk! Hier betaal je iets van 4 euro per blikje, in Spanje 90 cent ofzomaar goed.
ja, zo irritant! Ik zou zo graag een goed opbergsysteem hebben, maar inderdaad, halve zakken rijst en pasta, havle pakken bloem....Later maar eens in investeren!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Trouwens, heeft iemand een tip voor dingen bij de Ikea om mijn keukenspullen goed op te ruimen? Ik hebruik nu lege Lavazza blikken voor rijst enzo en dat werkt goed. Maar al die kruiden en halflege potjes en zakjes, mrhah! Alhoewel het wel erg interessant staat.
Ik haal altijd van die weckpotten, werkt goed en ziet er tof uit. Of van die glazen potten met zilverkleurige deksel, die zijn er ook in t klein. Mogelijkheden genoeg sowieso bij de accessoire afdelingquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Trouwens, heeft iemand een tip voor dingen bij de Ikea om mijn keukenspullen goed op te ruimen? Ik hebruik nu lege Lavazza blikken voor rijst enzo en dat werkt goed. Maar al die kruiden en halflege potjes en zakjes, mrhah! Alhoewel het wel erg interessant staat.
Ja da's precies die ik ook heb! En die ik in Spanje ben vergeten mee te nemen, net als de heerlijke donkere kastanjehoning, het bakje saffraan voor 39 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach ja.. Een kilo pizzabloem kost hier ook 3 euro en in Italie 30 cent
Heb het poeder de laatste keer hier gekocht: http://www.smokey-al.nl/gerookte-paprika/p-1a/
Tnx! Ik probeer het zondag even in Den Haag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:23 schreef Perruche het volgende:
Ah henk, ik dacht al als je het in DH niet kan vinden (wat ik me niet voor kan stellen), kan ik wel kijken of ik het mee kan nemen wanneer we naar Niven gaan!
Met je cereals naar Nivenhuhu. Anyway laat maar weten als je wil dat ik even kijk.
Which reminds me, Ml heb je die Spaanse paprikapoeder al gebruikt? Had het meegenomen tijdens een verloren halfuurtje op een tripje naar Belgie, ik heb dit merk zelf nooit gebruikt!
Ja die had ik ook in mijn vorige huis maar die vind ik te klein en zoveel gedoe met overgieten enzo. Maar thanks voor de tip! Ik ga gewoon eens kijken vanavond. Ach, en anders ziet mijn keuken er wel net zo uit als die van David Lebovitz, dat is ook niet zo erg ;')quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Nallie het volgende:
Perr, ik gebruik deze voor kruiden http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40064702/
Bij Dille en Kamille hebben ze ook superschattige potjes, maar das een stuk duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trattoria Perruche!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja da's precies die ik ook heb! En die ik in Spanje ben vergeten mee te nemen, net als de heerlijke donkere kastanjehoning, het bakje saffraan voor 39 euro, de jamon serrano en de queso manchego. Ach, goede reden om nog eens terug te gaan
Wel goede business trouwens, bedenk ik me nu.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef LieLie het volgende:
Structuur in het kruidenkastje, dat zoek ik ook nog jaDie van mij is precies zo! Maar dan 2 kastjes en 3 planken. 1 plank helemaal vol flessen, 1 plank vol blikes en andere dingen, 1 plank vol chocola en andere zoetigheid. Dan nog 1 kastje vol chinese spullen en boemboes, 1 kastje vol met pasta/rijst/ etc en kruiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ideaal! Kun je heel lang laten liggen zonder dat het weer kiemt of doorschiet of hoe je dat noemtquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:35 schreef Perruche het volgende:
Trouwens LieLie wat een leuke site! Ga ik als de keuken klaar is over 2 of 3 weken eens wat van bestellen, gerookte knoflook
KH omzeil dag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning!
O: hk.pannenkoek (2)
B: 20 min oefeneningen
T: plak kaas
L: salade, gerookte kip, gekookt eitje, dressing
T: cabernossi
D: gepocheerde zalm met sjalotdressing, salade
Mijn ouders komen vanmiddag, want die gaan op vakantie en moeten om 8 uur in de bus stappen in R'dam. En morgen de kH-omzeil-poging dag.
Straks ff naar de stad, onze elektrische tandenborstel is overleden. Nieuwe halen dus!
/liefdagboek
Hele dag weg met oma van Duvel, uit eten enzo. Dus dat wordt een interessante qua lowcarben. Of meer: uitdaging.quote:
Puinzooi is hetquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die van mij is precies zo! Maar dan 2 kastjes en 3 planken. 1 plank helemaal vol flessen, 1 plank vol blikes en andere dingen, 1 plank vol chocola en andere zoetigheid. Dan nog 1 kastje vol chinese spullen en boemboes, 1 kastje vol met pasta/rijst/ etc en kruiden.
Ik heb geen kelderkast. Helaas. Als ik die had, zou ik 10-kilo zkken basmati/risotto/paella rijst kunnen kopen, mijn eigen groenten wecken, jams makenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Puinzooi is hetop het aanrecht staan alle flessen olijfolie, azijn ed, pasta en rijst in de apothekerskast en andere voorraad als tomatenpuree in de kelderkast.
Nu heb je wel een optimistich beeld van onze kelderkastquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb geen kelderkast. Helaas. Als ik die had, zou ik 10-kilo zkken basmati/risotto/paella rijst kunnen kopen, mijn eigen groenten wecken, jams maken. Maar dan heb ik ook een tuin nodig. Hmm.
En tijd. Veel tijd. Toen ik nog voltijds moeder was deed ik het ook. Gaat nu echt niet meer lukkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb geen kelderkast. Helaas. Als ik die had, zou ik 10-kilo zkken basmati/risotto/paella rijst kunnen kopen, mijn eigen groenten wecken, jams maken. Maar dan heb ik ook een tuin nodig. Hmm.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef LieLie het volgende:
Structuur in het kruidenkastje, dat zoek ik ook nog jaZo ziet het er bij mij ook uit! Sinds kort met een paar maandjes want dat is toch wel handiger dan echt alles los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gebruik opbergdozen van Mepal, in t groot & in t klein. Die staan in de voorraadkast, de kruiden koop ik altijd in potjes. Binnenkort ga ik bij ikea oid allemaal dezelfde kruidenpotjes kopenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, zo irritant! Ik zou zo graag een goed opbergsysteem hebben, maar inderdaad, halve zakken rijst en pasta, havle pakken bloem....Later maar eens in investeren!
Oh, ik kijk ook uit naar de amerikaanse supermarkten. En sinds ik er een maand ga wonen kan ik ook dingen uitproberen enzo.
Verkopen ze in Engeland geen (goedkope) fietsen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, P&O wil geen fiets zonder passagier meenemen. Dus nu het internet (FOK!, motor-forum) maar afstruinen naar mensen die 'n (extra) fiets mee willen nemen
Gratis gegarandeerd goede fiets (+ wat kosten voor de boot) vs. 200 euro voor een fatsoenlijke tweedehands fiets is een makkelijke keuze.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Verkopen ze in Engeland geen (goedkope) fietsen?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Novem het volgende:
Weet een van jullie trouwens waar je vanilleextract kan kopen in Amsterdam? Zie overal alleen maar essence en online kost verzending net zoveel als het flesje zelf.
Vroeg het me gewoon af!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gratis fiets (+ wat kosten voor de boot) vs. 200 euro voor een fatsoenlijke tweedehands fiets is een makkelijke keuze.
idd, denk ik ook weleens aan, een winkeltje met al die speciale ingrediënten die altijd in recepten staan maar die je nooit ergens kan vindenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:
[..]in Mexico heb je heeeeel goede! Maar ja
.
Volgens mij is zo'n specialiteiten winkeltje niet eens zo'n slecht idee
Oh, dat lijkt me fijn spul!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is het in NL nergens te verkrijgen? Ik koop het altijd als ik in de UK ben.
Gewoon van Dr. OetkerIn iedere supermarkt daar te vinden.
[ afbeelding ]
Geen sporten he, dan geen whey (en te weinig eieren in de koelkast voor bij ontbijt).quote:
Vanillesuiker, daar moet ik ook eens een pot voor maken. Suiker erin en lege vanillestokjes erbij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, ik heb nog een enorme lading vanille uit Madagscar liggen. Dus daar moet ik vanille extract van gaan maken? En vanille suiker?
Psst, vanille kopen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, ik heb nog een enorme lading vanille uit Madagscar liggen. Dus daar moet ik vanille extract van gaan maken? En vanille suiker?
Dat hoef ik hier in een wijde omtrek niet te zoeken denk ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga straks in de stad eens ff kijken of ik dat extract hier ergens kan spotten. 't Is mooi weer, heb wel zin om ff rond te hobbelen.
Ik weet niet waar je woont?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat hoef ik hier in een wijde omtrek niet te zoeken denk ik
Is het leuk?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Woei, na 3 weken begin ik het hier eindelijk een beetje te begrijpen.
Oh wacht! Ja, belletje rinkelt. Idd, ik denk niet dat jij het daar gaat vindenquote:
Mo had een mooie IKEA-kruidenla, oit in Nijmegen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Novem het volgende:
Altijd huidkleur onder wit! Dan valt het helemaal niet op. Wit en zwart schijnen door en dan zie je de vorm van de bh heel goed.
Ik wel, en het is wel een beetje afhankelijk van het witte kledingstukquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
Rode bh's schijn je ook niet te zien onder wit. Maar dat heb ik alleen van horen zeggen, nooit uitgeprobeerd.
Wij hebben niet eens een besteklaquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Mo had een mooie IKEA-kruidenla, oit in Nijmegen.
De Makro heeft heel goede vanille, zelf extract proberen te maken? De makro-vanillestokjes zijn groot en sappigquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Novem het volgende:
Weet een van jullie trouwens waar je vanilleextract kan kopen in Amsterdam? Zie overal alleen maar essence en online kost verzending net zoveel als het flesje zelf.
Vorige bewoners waren Chinees?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een besteklaDat was de grootste tegenvaller toen we ons huis kochten. Niet veel later ontdekte ik dat er ook geen bestekmandje (meer) in de vaatwasser zat, wat het geheel nog dubieuzer maakte...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een besteklaDat was de grootste tegenvaller toen we ons huis kochten. Niet veel later ontdekte ik dat er ook geen bestekmandje (meer) in de vaatwasser zat, wat het geheel nog dubieuzer maakte...
Nee Amerikanen! Dus ik stel me zo voor dat zij leefden op hamburgers en fries, dat kan je prima met je handen eten.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie een webshop gaan beginnen, willen jullie dan ook please please please coca cola vanilla gaan verkopen?.
Dat is bizarquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Of ze gingen gewoon altijd uit etenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee Amerikanen! Dus ik stel me zo voor dat zij leefden op hamburgers en fries, dat kan je prima met je handen eten.
Ja of je hebt een colafonteinquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon wat extract in je cola mikken. Zelfde effect.
Nog beter!quote:
Heb het jurkje alleen mobiel gezien, maar vond de strepen niet heel geweldig. Denk dat 'ie effen mooier zou zijn. Model stond mooi!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, over het jurkje van gister. Ik had er een stippeltjes-bh onderaan en dat zag je wel bij de witte streep die over mijn borsten loopt. Kun je daar nou het beste een witte, zwarte of huidkleurige bh onderaan doen?
Fles cola, vanillestokje in mikken, vanillecola?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie een webshop gaan beginnen, willen jullie dan ook please please please coca cola vanilla gaan verkopen?.
Het is een IKEA keuken met aan de buitenkanten van die "halve" kastjes met daarin hele onpraktische lades. Dus ik heb zo voorgevormde plastic IKEA bestekbak gekocht, daar de helft vanaf gescheurd/-zaagd/-knipt en dat in zo'n laadje gefrut.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is bizar
Waar heb je nu je bestek dan?
http://www.kellys-expat-s(...)1672582/Products/Cocquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ook het bestek in de smalle laatjes. Maar de man die onze keuken heeft aangepast had daar gewoon passende bakjes voor. Ik heb wel messen en vorken in de ene la en lepels in de volgendequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is een IKEA keuken met aan de buitenkanten van die "halve" kastjes met daarin hele onpraktische lades. Dus ik heb zo voorgevormde plastic IKEA bestekbak gekocht, daar de helft vanaf gescheurd/-zaagd/-knipt en dat in zo'n laadje gefrut.
En het mandje heeft T. uit een IKEA vaatwasser geplukt
Oh nice. Ook echt Amerikaanse blikjes volgens mij, ken ze niet van hier.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.kellys-expat-s(...)1672582/Products/Coc
In jouw stadje!
De eerste kwartjes beginnen nu te vallen. Voordat ik het meeste door heb zal ik wel een half jaar verder zijn.. En dan ga ik 3 maanden later weer weg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het leuk?
Bij mijn laatste (en huidige) opdracht heeft het me drie maanden gekost om het programma waarbinnen ik werk helemaal te begrijpen. Dat punt is ongeveer nu en nu heb ik nog een week om mijn onderzoek af te ronden en dan rol ik af.
Wij hebben van de Hema kleine afsluitbare doorzichtige kratjes, daar passen ongeveer 8-10 kruidenpotjes in. Ikea heeft vast ook zoietsquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Nice!! Tijgertjes? Of rooie? Of lapjes?? offfff??quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hebben van de Hema kleine afsluitbare doorzichtige kratjes, daar passen ongeveer 8-10 kruidenpotjes in. Ikea heeft vast ook zoiets.
Novem, waarschijnlijk gaan we morgen kittens kijken. Er is nog keus uit 2, maar ze lijken best op elkaar.
Ik heb geen idee wat Martijn verkoopt, ook niet na het invoeren van 'cracker' als zoekterm in ebay.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou ze niet proberen te eten
MI: jaIk had ook zoiets van: 500?
![]()
![]()
Zat hier wel even vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou ze niet proberen te eten
MI: jaIk had ook zoiets van: 500?
![]()
![]()
Ik denk dat hij het gewoon daar wil doorverkopen. Kan het me anders ook niet voorstellen. 500 patronen is maar 10 doosjes, dat zou ik ook niet zo heel raar vinden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:
500 patronen oke, maar 500 crackers, whut?!
Met Russen altijd! Vooruit laten betalen voor je verzendt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan! Broertje van Martijn* heeft een mail ontvangen van een Rus. Die wil 500 crackers bestellen
* Martijn heeft uitgebreid. Broertje regelt nu alles voor Duitsland/België/rest van de EU. Maar via Ebay heeft een Rus hem weten te vinden. Benieuwd of het doorgaat
Die heeft dat een maand lang continu gebruikt of zoiets he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef V1z0R het volgende:
Steve-O had dus een keer een pallet patronen laten aanrukken, 600 dozen a 100 patronen
Oh ja! Dat moet sowieso. Anders wordt het niet eens verstuurd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Met Russen altijd! Vooruit laten betalen voor je verzendt.
Okiquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Daarmee kun je een ballon vullen met lachgas.
Met een spuit, patroon na patroon na patroon...quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die heeft dat een maand lang continu gebruikt of zoiets he?
Loveli, dat zijn deze dingen: [ afbeelding ]
En waarom moet die gast daar 500 van hebben?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die heeft dat een maand lang continu gebruikt of zoiets he?
Loveli, dat zijn deze dingen: [ afbeelding ]
Omdat mensen het leuk vinden om lachgas te inhaleren. En dat kun je niet zomaar in een ballon stoppen. Dat kun je met een slagroomspuit doen (maar dat is sowieso duurder en veel groter), maar dus ook met een zgn. cracker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En waarom moet die gast daar 500 van hebben?
Waarom zou je zoiets überhaupt willen hebben?.
Serieuze vraag btw!
Marokko is erg gaaf!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik overweeg om dit najaar naar Marokko of Jordanië te gaan. Kwam net dit tegen:
http://www.sawadee.nl/puu(...)jordanie-groepsreis/
Ooooh, lijkt me zo gaaf!
Yup. Maar geen 500 stuks natuurlijk. Dus weet niet hoe ze dat willen regelen (als het al doorgaat).quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:55 schreef Perruche het volgende:
Coco, waar heeft 'ie zijn voorraad dan? Gewoon thuis?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Laatste tentamen gehaald met een 7,5(statistiekvak dus ben erg tevreden met de 7,5)
Nu 'alleen' nog mijn masterscriptie + stage halen.
Zwarte met een wit/zilver befjequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef Mixende_match het volgende:
Zo coco! Dat tikt lekker aan geloof ik!
[..]
Nice!! Tijgertjes? Of rooie? Of lapjes?? offfff??
Tof! Zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik overweeg om dit najaar naar Marokko of Jordanië te gaan. Kwam net dit tegen:
http://www.sawadee.nl/puu(...)jordanie-groepsreis/
Ooooh, lijkt me zo gaaf!
Ja hè? Ik ben al helemaal enthousiastquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tof! Zou ik ook wel willen.
Sarabi, goed bezig
Mar, sterkte
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nice, Sarabi!
Tof experiment met apen:
filmpje - experiment
Ik weet ineens een bestemming voor mijn fles wodka die al enorm lang in mijn huis staat!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:56 schreef Nallie het volgende:
Spuitelf: je kan heel makkelijk zelf vanille extract maken van wodka en vanillestokjes zoals hier staat. Duurt wel ff, maar dan heb je ook wat
Ik ben niet zo'n alcohol spons! Heb pas een fles wijn open getrokken voor mn risotto en die staat ook nog steeds in de koelkast.quote:
http://foodgawker.com/?s=whiskyquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet ineens een bestemming voor mijn fles wodka die al enorm lang in mijn huis staat!
Iemand nog tips over wat te doen met een halve fles whisky?
Behalve whiskyroom maken voor de chocolademuffins?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n alcohol spons! Heb pas een fles wijn open getrokken voor mn risotto en die staat ook nog steeds in de koelkast.
Ekoplaza, wel duur hoor, 12 euro voor een pot, maar die stofjes die erin zitten zijn allemaal dingen waar ik op moet letten, dus in t kader van mn gezondheid maar ff geinvesteerdquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:25 schreef Perruche het volgende:
Oeh whiskey sourlekker! Ik heb nog een halve fles bacardi, jagermeister, ponche en nog wat...
Nallie, waar heb je chiazaad gespot?
Opdrinkenquote:
ha, hetzelfde hier. Vooral omdat bezoek om 7 komt, en ik nog wel wat moet werken. Misschien ehb ik net tijd om een pan brownies te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Opdrinken![]()
middag slankies! We hebben de deelnemers met rap tempo de stof bijgebracht, dus eerder weekend
En aangezien ik moe ben, maar visite krijg, is er voor pizza gekozen voor vanavond
Oh joh, nooit gezien! Ja ze schijnen idd heel gezond te zijn...quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ekoplaza, wel duur hoor, 12 euro voor een pot, maar die stofjes die erin zitten zijn allemaal dingen waar ik op moet letten, dus in t kader van mn gezondheid maar ff geinvesteerdHet is wel een flinke pot!
Ze hebben t ook bij delicious foods op de westerstraat trouwens, zelfde prijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet dé spijkerbroek overigens.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Lquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh joh, nooit gezien! Ja ze schijnen idd heel gezond te zijn...
Ik ga dit weekend vanilla extract maken geloof ik![]()
Lijstje:
O: dubbele vk boterham kaas
T: 2 cappuccino
T: mandarijn
L: salade met sojadressing en kip, stukje focaccia, yoghurtshake met banaan
T: peer
T: wat zoute stokjes
D: ik denk de pasta bij Ikea
" Ook gek is..quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Zal ik wel krankjorum zijn, maar da's een mooie kont, XM!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
L is niet met gerookte kip, maar met geroerbakte knoflookgarnaaltjes. Best te nassen!
En ik gooi er ook eens wat foto's in. Foto van zojuist. BMI dus overweight.Lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet dé spijkerbroek overigens.
![]()
Laatste keer waren de heupjens 106. Zal nu wel 108 ofzo zijn.quote:
Ah, joh, hoeveel zegt dat ding dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laatste keer waren de heupjens 106. Zal nu wel 108 ofzo zijn.
Volgens de BMI dinges ben ik dus te zwaar.
En thnx allen
Houd je hem in danquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh de buik is er wel hoor. Maar working on that
.
Permanent. Als ik m'n buik loslaat, puilt ie uit. Ik ben echt zo gewend om altijd mn buik in te trekken.quote:
*boks*quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Permanent. Als ik m'n buik loslaat, puilt ie uit. Ik ben echt zo gewend om altijd mn buik in te trekken.
XM heb je het idee dat mijn heupen veel slanker zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laatste keer waren de heupjens 106. Zal nu wel 108 ofzo zijn.
Volgens de BMI dinges ben ik dus te zwaar.
En thnx allen
De laatste keer dat ik heb gemeten 116 geloof ik.quote:
Op het allerdikste punt.quote:
Eh ja. Nogal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
XM heb je het idee dat mijn heupen veel slanker zijn?
^^quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tja, er kan vast wel wat af zonder dat je er meteen te dun uit ziet, maar voor de mooi is het imo niet nodig (maar ik vind curvy dan ook wel tof).
Zou eerder gaan werken aan een Happy XM van binnen en buiten, minder gerelateerd aan grotere/kleinere omvang
Toen ik bij jou was waren mijn heupen 104.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh ja. Nogal.
En net ff snel gemeten: 109.
Maar dat zit op mijn billen/bovenbenen, niet op mijn heupen/heupbotten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waar je het minste meeste vet hebt natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^^
Maar da's lastig, op m'n zwaarst had ik vaak minder problemen mee. Ik was toch altijd dik geweest, werd er altijd al om uitgescholden, maar dan kon ik ze gewoon beste portie klappen geven en dan hielden ze wel op.
Als je dan dunner wordt heb je nog steeds dat idee van jezelf en niemand die erover begint, dus die frustratie ga je op jezelf uiten...
Dat kan toch, dan heb je misschien wat dikkere* billen en niet zulke dikke heupen. Net als dat je best een slanke taille (dunste stuk) en een wat dikkere buik (dikste stuk) kan hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar dat zit op mijn billen/bovenbenen, niet op mijn heupen/heupbotten.
Noem je LieLie nou dik?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat kan toch, dan heb je dikke billen en niet zulke dikke heupen. Net als dat je best een slanke taille (dunste stuk) en een wat dikkere buik (dikste stuk) kan hebben.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
L is niet met gerookte kip, maar met geroerbakte knoflookgarnaaltjes. Best te nassen!
En ik gooi er ook eens wat foto's in. Foto van zojuist. BMI dus overweight.Dayum, woman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet dé spijkerbroek overigens.
![]()
En je bent hartstikke mooi!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook lastig, maar wel een waardevolle investering in de toekomst als het lukt!![]()
Ik vond mezelf vroeger ook altijd dik en lelijk en was daar met grote regelmaat best sad panda om. Tegenwoordig ben ik nog steeds een spekkie (en daar kan ik nog wel eens nare momentjes over hebben), maar in grote lijnen ben ik nu best wel heel blij! Count your blessings enzo. Dus ik probeer mijn geluk wel degelijk niet alleen af te laten hangen van zaken als gewicht enzo - ook al weet ik maar al te goed dat dat niet altijd makkelijk is.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:29 schreef creepycookie het volgende:
[..]
En je bent hartstikke mooi!
Al ken ik het heel goed hoor, ik vind mezelf namelijk tamelijk lomp en ik heb van die buien dat ik mezelf vervloek enzo, maar over het algemeen ben ik best tevreden, gewoon omdat ik dit nou eenmaal ben. Zoveel kan ik niet aan mezelf veranderen dus ik kan er maar beter gewoon blij mee zijn...
Met of zonder aanwijsbare reden? Of heb je onlangs gespreksonderwerp financien aangesneden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:35 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje is echt 10 punten sjagrijnig vandaagIk voorspel weinig goeds voor vanavond
Nee, hij is ziek, en dat reageert 'ie op mij af en ik kan daar niet tegen > vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Met of zonder aanwijsbare reden? Of heb je onlangs gespreksonderwerp financien aangesneden?
Zo geschrokken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
Dat deed ik al bij de foto's van XM hoor Li!
Bedankt voor de felicitaties allemaalquote:
Vrij logisch dat je daar niet tegen kunt. Ik hoop dat 'ie dat gedrag afleert.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, hij is ziek, en dat reageert 'ie op mij af en ik kan daar niet tegen > vicieuze cirkel.
Hm ja, ik heb er een hard hoofd inquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrij logisch dat je daar niet tegen kunt. Ik hoop dat 'ie dat gedrag afleert.
Moet je daarom naar IKEA?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja, ik heb er een hard hoofd in.
Ik was vanmorgen zo pissig dat ik het bestek iets te hard in de gootsteen gooide en alle borden brak. Volgens mij moet ik weer eens op gaan letten!
quote:
Dat wordt gelijk servies inslaan bij de Ikea dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja, ik heb er een hard hoofd in.
Ik was vanmorgen zo pissig dat ik het bestek iets te hard in de gootsteen gooide en alle borden brak. Volgens mij moet ik weer eens op gaan letten!
Haha, precies waar je al een beetje op zat te wachtenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef _aurum_ het volgende:
the joys of my life. Nu dat ik een week offline ga, valt er een gigaprojectHeb ik weer
![]()
Kan ik volgende week gaan ontdekken hoe goed ik kan managen op afstand![]()
als in binnenkomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef Ml-etje het volgende:
Vallen? Als in binnenkomen of misgaan?
Anyway weekend ik ga naar huis tuffen
Die van 2.50 is geen extract, ze noemen het wel zo, maar bij de ingredienten staat synthetische smaakstoffenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze verkopen vanille-extract voor ¤2,50 per flesje bij www.deleukstetaartenshop.nl. Ook wel te doen.
Voor of na de ikea? Misschien is voor wel het beste.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:05 schreef Perruche het volgende:
Hm ik heb wel zin in een borrel vanavond.
Lekker! Ga ik binnenkort ook maar weer eens doen, als het weer wat rustiger wordt. De kokoskoekjes van. MI waren trouwens ook lekker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef Novem het volgende:
Oh en XM, ik vind dat je een mooi en sexy lijf hebt! Juist mooi die vormen, maar ik kan me voorstellen dat je baalt van broek-troubles enzo!
Ik ben spelt/havermout/kokos/chocoladekoekjes aan het bakken
HPKW, in Den Haag zit op de hoek Fluwelen Burgwal/Herengracht een avondwinkel met ook allerlei rare Amerikaanse artikelen, die zou je eens kunnen proberen, lekker dicht bij CS. Die jongen stelt er een eer in vreemde buitenlandse snoep/reepsoorten te kunnen verkopen als klanten erom vragen, dus je kan ook even de foto van die zak marshmellowdingies laten zien en met je oogharen wapperen, dan heeft hij volgende keer vast zo'n zak chemisch spul in huisquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:06 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Die kun je ook gewoon hier kopen hoor! Bij van die expat-supermarktjes
Vind ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
HPKW, in Den Haag zit op de hoek Fluwelen Burgwal/Herengracht een avondwinkel met ook allerlei rare Amerikaanse artikelen, die zou je eens kunnen proberen, lekker dicht bij CS. Die jongen stelt er een eer in vreemde buitenlandse snoep/reepsoorten te kunnen verkopen als klanten erom vragen, dus je kan ook even de foto van die zak marshmellowdingies laten zien en met je oogharen wapperen, dan heeft hij volgende keer vast zo'n zak chemisch spul in huis.
En XM, is je haar nu veel langer dan eerst? Daarbij ben je natuurijk gewoon een mooie vrouw, dat is het voornaamste wat mensen opvalt, dus niemand kijkt naar die 5 kilo meer of minder anyway.
Oh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Extra tof om te horen van iemand die me ook in het echt gezien heeft en die ik zelf heel pretty vind
*Niet Slijmen, Wel Waar
*
Tof! Ik ben met precies hetzelfde bezig en kom nu ook op bh hoogte. Eens kijken hoe lang ik het krijg. Ik wil namelijk dat Freud zo'n mooie haar-over-boobs-foto van mij maakt. Je snapt dat Freud regelmatig de lengte checktquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik heb het laten groeien!'t Is komt nu ongeveer tot op mn bh-hoogte
. En thnx
.
jouw en mijn kont zijn net zo groot alleen jij bent 2 koppen groterquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik heb gemeten 116 geloof ik.
Een en al spier natuurlijk.
Ik heb maar vanalles bij elkaar gegooidquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
awww Coco!
Grmmbll file en Novem, recept!
dat wordt van de zomer pas, duurt ff voor het verwerkt is allemaalquote:
Niet steil? Stijl is good!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ik ben ook m'n haar aan het laten groeien maar het is zo stijl, dat ik er niets mee kan.
Ik ben geen 2 koppen groter! Ik ben neit eens 2 koppen groter dan Phaidra!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jouw en mijn kont zijn net zo groot alleen jij bent 2 koppen groter
je was me voorquote:
Haha jaa dat had ik ook altijd! + model zijn bij Swarzkopf hielp nou ook niet echt hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef Novem het volgende:
Mijn haar komt nu eindelijk bijna over m'n boobs
Ik heb jaren kort haar gehad, dus nu dit maar zolang mogelijk proberen te houden, krijg vaak ineens een aanval dat alles eraf moet
Hahah, daar heb ik ook altijd last van, vooral als het een beetje motregent buitenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:41 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn haar is ook over mijn boobs en heeft een hoog afro gehalte
It iz I, le pluisje
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben wel tevreden met mijn haar. Dik, veel en met een flinke slag erin.
Goede tekst!quote:
Als ik zit, hangt het al wel over m'n boobsquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Freud zegt vaak dat mensen jaloers zijn om mijn haar, dat neem ik dan maar voor waar aanVoor nu ben ik jaloers op alle mensen hier met 'over de boobs haar'
Ik zie veel zwangere vrouwen hun haar knippen. Alsof lang haar en kinderen niet samen gaan of zoquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vroegah had ik ook haar tot aan mijn (mini)boobsIk wil mijn haar van vroeger terug
Hoe dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik zit, hangt het al wel over m'n boobs
Toen ik hoorde dat ik zwanger ben, heb ik me een pittig, kort (rood) kapsel aan laten metenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zie veel zwangere vrouwen hun haar knippen. Alsof lang haar en kinderen niet samen gaan of zo
Toch wel ook een knalkleur chino gekocht?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat ik zwanger ben, heb ik me een pittig, kort (rood) kapsel aan laten metenDat leek me wel zo gepast.
Ik was het al aan het testenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mn rug is als ik zit wat meer 'ingedrukt'. Ik zit niet kaarsrecht.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik zit, hangt het al wel over m'n boobs
Lol, in combinatie met mijn bovenstaande postquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zie veel zwangere vrouwen hun haar knippen. Alsof lang haar en kinderen niet samen gaan of zo
Nu nog gaan linedancen en je komt er wel!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat ik zwanger ben, heb ik me een pittig, kort (rood) kapsel aan laten metenDat leek me wel zo gepast.
Zonde! Maar het zal je zeker mooi staan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen werd ik ziek, en door de medicijnen is mijn haar echt heel dun geworden. Toen heb ik het moeten laten knippen en het is eigenlijk nooit meer zo vol (of lang) geworden als vroeger. Mis het soms echt heel erg![]()
vooral met vochtig weer iddquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef Novem het volgende:
[..]
Hahah, daar heb ik ook altijd last van, vooral als het een beetje motregent buiten![]()
Heb m'n haar daarom ook meestal in een staart of vlecht, draag het alleen los als ik zeker weet dat het niet gaat regenen
Check! Ik had een stomme oma die vond dat ik op mijn achtste of zo maar op een jongetje moest lijken. Huilend zat ik in de stoel: "maar oma, ik heb flappies!" snik!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lol, in combinatie met mijn bovenstaande post.
Niet dat ik het ooit echt kort zou knippen - trauma uit verleden + het staat me écht niet.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vroeger had ik dit haar: (heb deze al eens eerder geplaatst)Kan ik me heel goed voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen werd ik ziek, en door de medicijnen is mijn haar echt heel dun geworden. Toen heb ik het moeten laten knippen en het is eigenlijk nooit meer zo vol (of lang) geworden als vroeger. Mis het soms echt heel erg![]()
^^quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
O nee, lang haar werkt hier duidelijk sjans-verhogend.
Ik houd mezelf dan voor dat het 'maar haar' is. Mtoch.quote:
HAHAHA zoiets heeft mijn moeder ook, what is airquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vooral met vochtig weer iddIk draag het buiten eigenlijk altijd los, afro of niet
Wat ook veel moeders schijnen te hebben:
[ afbeelding ]
V.E.R.S.C.H.R.I.K.K.E.L.I.J.K!!!!!!!!!
Naww. Hier was het wel iets minder dramatisch. Vroeger, toen ik nog geen krullen had, was het hip om je haar net onder je oren recht af te knippen. Ik deed mee. Toen kreeg ik opeens krullen, wat in het begin meer blond kroeshaar was. En het paste niet meer in een staartjequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Check! Ik had een stomme oma die vond dat ik op mijn achtste of zo maar op een jongetje moest lijken. Huilend zat ik in de stoel: "maar oma, ik heb flappies!" snik!
Yupquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Mixende_match het volgende:
CocoLekkur!! Zijn dat van die zakjes met knetterspul ?
Is ook!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik houd mezelf dan voor dat het 'maar haar' is. Mtoch.
Nja, thx <3
On a sidenote: Martijn is net naar de Makro geweest. Heeft hij 'lekkers' voor zijn vrouw gekocht:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
*boks*quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Naww. Hier was het wel iets minder dramatisch. Vroeger, toen ik nog geen krullen had, was het hip om je haar net onder je oren recht af te knippen. Ik deed mee. Toen kreeg ik opeens krullen, wat in het begin meer blond kroeshaar was. En het paste niet meer in een staartje. Als ik foto's uit die tijd terug zie, word ik nog steeds een beetje sad... Het heeft jaren geduurd voor ik een beetje blij kon zijn met mijn krullen.
Je neus groeit.quote:
Misschien heb je het gewoon niet door !quote:
Dit, dat heb ik ook altijd namelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:07 schreef Novem het volgende:
[..]
Misschien heb je het gewoon niet door !
Maar hoe weet je dan dat je het niet doorhebt? Ik alleen als iemand anders tegen mij zegt "he, je hebt sjans". Wat een beetje een dooddoener isquote:
Dat vriendinnen of vrienden het dan zeggen, of dat een half uur later t kwartje valtquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat je het niet doorhebt? Ik alleen als iemand anders tegen mij zegt "he, je hebt sjans". Wat een beetje een dooddoener is.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat vriendinnen of vrienden het dan zeggen, of dat een half uur later t kwartje valt
En ik geloof niks van jouw geen-sjans-verhaal, want Fransman!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:14 schreef Perruche het volgende:
[..]ohja, dat was ik alweer vergeten. Maar dat is 3 maanden geleden! En ik was dronken, telt niet.
Ik heb eigenlijk wel zin om weer eens op stap te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |