Leidsestraat idd, of op de overtoom, al is die geloof ik Brits. In Utrecht zit er ook een in de binnenstad. Maar in de etalage van die in de Leidsestraat zie ik altijd exotische kerels staan, dus die heeft ze vastquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leidsestraat, Eichholtz heeft t volgens mij! Amsterdam dus
Hehe, daar kom ik nou net neit zo vaak, maar heb al een winkeltje in Den Haag gevonden. En die is zondag open.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leidsestraat, Eichholtz heeft t volgens mij! Amsterdam dus
Het is geweldig! Het ziet eruit alsof het alleen maar suiker is, maar eigenlijk zit er minder suiker in dan in gezond uitziende cereal. Heb ik vorig jaar onderzocht.quote:
Will do!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
herinner me er tegen die tijd aan /warhoofd
juniquote:
Ja ik vind het ook echt heerlijk! Hier betaal je iets van 4 euro per blikje, in Spanje 90 cent ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:25 schreef LieLie het volgende:
Gerookt zoet paprikapoeder
Mijn blikje begint aardig leeg te raken geloof ik!
Ach ja.. Een kilo pizzabloem kost hier ook 3 euro en in Italie 30 centquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt heerlijk! Hier betaal je iets van 4 euro per blikje, in Spanje 90 cent ofzomaar goed.
ja, zo irritant! Ik zou zo graag een goed opbergsysteem hebben, maar inderdaad, halve zakken rijst en pasta, havle pakken bloem....Later maar eens in investeren!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Trouwens, heeft iemand een tip voor dingen bij de Ikea om mijn keukenspullen goed op te ruimen? Ik hebruik nu lege Lavazza blikken voor rijst enzo en dat werkt goed. Maar al die kruiden en halflege potjes en zakjes, mrhah! Alhoewel het wel erg interessant staat.
Ik haal altijd van die weckpotten, werkt goed en ziet er tof uit. Of van die glazen potten met zilverkleurige deksel, die zijn er ook in t klein. Mogelijkheden genoeg sowieso bij de accessoire afdelingquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Trouwens, heeft iemand een tip voor dingen bij de Ikea om mijn keukenspullen goed op te ruimen? Ik hebruik nu lege Lavazza blikken voor rijst enzo en dat werkt goed. Maar al die kruiden en halflege potjes en zakjes, mrhah! Alhoewel het wel erg interessant staat.
Ja da's precies die ik ook heb! En die ik in Spanje ben vergeten mee te nemen, net als de heerlijke donkere kastanjehoning, het bakje saffraan voor 39 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach ja.. Een kilo pizzabloem kost hier ook 3 euro en in Italie 30 cent
Heb het poeder de laatste keer hier gekocht: http://www.smokey-al.nl/gerookte-paprika/p-1a/
Tnx! Ik probeer het zondag even in Den Haag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:23 schreef Perruche het volgende:
Ah henk, ik dacht al als je het in DH niet kan vinden (wat ik me niet voor kan stellen), kan ik wel kijken of ik het mee kan nemen wanneer we naar Niven gaan!
Met je cereals naar Nivenhuhu. Anyway laat maar weten als je wil dat ik even kijk.
Which reminds me, Ml heb je die Spaanse paprikapoeder al gebruikt? Had het meegenomen tijdens een verloren halfuurtje op een tripje naar Belgie, ik heb dit merk zelf nooit gebruikt!
Ja die had ik ook in mijn vorige huis maar die vind ik te klein en zoveel gedoe met overgieten enzo. Maar thanks voor de tip! Ik ga gewoon eens kijken vanavond. Ach, en anders ziet mijn keuken er wel net zo uit als die van David Lebovitz, dat is ook niet zo erg ;')quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Nallie het volgende:
Perr, ik gebruik deze voor kruiden http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40064702/
Bij Dille en Kamille hebben ze ook superschattige potjes, maar das een stuk duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trattoria Perruche!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja da's precies die ik ook heb! En die ik in Spanje ben vergeten mee te nemen, net als de heerlijke donkere kastanjehoning, het bakje saffraan voor 39 euro, de jamon serrano en de queso manchego. Ach, goede reden om nog eens terug te gaan
Wel goede business trouwens, bedenk ik me nu.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef LieLie het volgende:
Structuur in het kruidenkastje, dat zoek ik ook nog jaDie van mij is precies zo! Maar dan 2 kastjes en 3 planken. 1 plank helemaal vol flessen, 1 plank vol blikes en andere dingen, 1 plank vol chocola en andere zoetigheid. Dan nog 1 kastje vol chinese spullen en boemboes, 1 kastje vol met pasta/rijst/ etc en kruiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ideaal! Kun je heel lang laten liggen zonder dat het weer kiemt of doorschiet of hoe je dat noemtquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:35 schreef Perruche het volgende:
Trouwens LieLie wat een leuke site! Ga ik als de keuken klaar is over 2 of 3 weken eens wat van bestellen, gerookte knoflook
KH omzeil dag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning!
O: hk.pannenkoek (2)
B: 20 min oefeneningen
T: plak kaas
L: salade, gerookte kip, gekookt eitje, dressing
T: cabernossi
D: gepocheerde zalm met sjalotdressing, salade
Mijn ouders komen vanmiddag, want die gaan op vakantie en moeten om 8 uur in de bus stappen in R'dam. En morgen de kH-omzeil-poging dag.
Straks ff naar de stad, onze elektrische tandenborstel is overleden. Nieuwe halen dus!
/liefdagboek
Hele dag weg met oma van Duvel, uit eten enzo. Dus dat wordt een interessante qua lowcarben. Of meer: uitdaging.quote:
Puinzooi is hetquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die van mij is precies zo! Maar dan 2 kastjes en 3 planken. 1 plank helemaal vol flessen, 1 plank vol blikes en andere dingen, 1 plank vol chocola en andere zoetigheid. Dan nog 1 kastje vol chinese spullen en boemboes, 1 kastje vol met pasta/rijst/ etc en kruiden.
Ik heb geen kelderkast. Helaas. Als ik die had, zou ik 10-kilo zkken basmati/risotto/paella rijst kunnen kopen, mijn eigen groenten wecken, jams makenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Puinzooi is hetop het aanrecht staan alle flessen olijfolie, azijn ed, pasta en rijst in de apothekerskast en andere voorraad als tomatenpuree in de kelderkast.
Nu heb je wel een optimistich beeld van onze kelderkastquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb geen kelderkast. Helaas. Als ik die had, zou ik 10-kilo zkken basmati/risotto/paella rijst kunnen kopen, mijn eigen groenten wecken, jams maken. Maar dan heb ik ook een tuin nodig. Hmm.
En tijd. Veel tijd. Toen ik nog voltijds moeder was deed ik het ook. Gaat nu echt niet meer lukkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb geen kelderkast. Helaas. Als ik die had, zou ik 10-kilo zkken basmati/risotto/paella rijst kunnen kopen, mijn eigen groenten wecken, jams maken. Maar dan heb ik ook een tuin nodig. Hmm.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef LieLie het volgende:
Structuur in het kruidenkastje, dat zoek ik ook nog jaZo ziet het er bij mij ook uit! Sinds kort met een paar maandjes want dat is toch wel handiger dan echt alles los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gebruik opbergdozen van Mepal, in t groot & in t klein. Die staan in de voorraadkast, de kruiden koop ik altijd in potjes. Binnenkort ga ik bij ikea oid allemaal dezelfde kruidenpotjes kopenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, zo irritant! Ik zou zo graag een goed opbergsysteem hebben, maar inderdaad, halve zakken rijst en pasta, havle pakken bloem....Later maar eens in investeren!
Oh, ik kijk ook uit naar de amerikaanse supermarkten. En sinds ik er een maand ga wonen kan ik ook dingen uitproberen enzo.
Verkopen ze in Engeland geen (goedkope) fietsen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, P&O wil geen fiets zonder passagier meenemen. Dus nu het internet (FOK!, motor-forum) maar afstruinen naar mensen die 'n (extra) fiets mee willen nemen
Gratis gegarandeerd goede fiets (+ wat kosten voor de boot) vs. 200 euro voor een fatsoenlijke tweedehands fiets is een makkelijke keuze.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Verkopen ze in Engeland geen (goedkope) fietsen?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Novem het volgende:
Weet een van jullie trouwens waar je vanilleextract kan kopen in Amsterdam? Zie overal alleen maar essence en online kost verzending net zoveel als het flesje zelf.
Vroeg het me gewoon af!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gratis fiets (+ wat kosten voor de boot) vs. 200 euro voor een fatsoenlijke tweedehands fiets is een makkelijke keuze.
idd, denk ik ook weleens aan, een winkeltje met al die speciale ingrediënten die altijd in recepten staan maar die je nooit ergens kan vindenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:
[..]in Mexico heb je heeeeel goede! Maar ja
.
Volgens mij is zo'n specialiteiten winkeltje niet eens zo'n slecht idee
Oh, dat lijkt me fijn spul!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is het in NL nergens te verkrijgen? Ik koop het altijd als ik in de UK ben.
Gewoon van Dr. OetkerIn iedere supermarkt daar te vinden.
[ afbeelding ]
Geen sporten he, dan geen whey (en te weinig eieren in de koelkast voor bij ontbijt).quote:
Vanillesuiker, daar moet ik ook eens een pot voor maken. Suiker erin en lege vanillestokjes erbij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, ik heb nog een enorme lading vanille uit Madagscar liggen. Dus daar moet ik vanille extract van gaan maken? En vanille suiker?
Psst, vanille kopen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, ik heb nog een enorme lading vanille uit Madagscar liggen. Dus daar moet ik vanille extract van gaan maken? En vanille suiker?
Dat hoef ik hier in een wijde omtrek niet te zoeken denk ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga straks in de stad eens ff kijken of ik dat extract hier ergens kan spotten. 't Is mooi weer, heb wel zin om ff rond te hobbelen.
Ik weet niet waar je woont?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat hoef ik hier in een wijde omtrek niet te zoeken denk ik
Is het leuk?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Woei, na 3 weken begin ik het hier eindelijk een beetje te begrijpen.
Oh wacht! Ja, belletje rinkelt. Idd, ik denk niet dat jij het daar gaat vindenquote:
Mo had een mooie IKEA-kruidenla, oit in Nijmegen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef Novem het volgende:
Altijd huidkleur onder wit! Dan valt het helemaal niet op. Wit en zwart schijnen door en dan zie je de vorm van de bh heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |