quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:29 schreef creepycookie het volgende:
[..]
En je bent hartstikke mooi!
Al ken ik het heel goed hoor, ik vind mezelf namelijk tamelijk lomp en ik heb van die buien dat ik mezelf vervloek enzo, maar over het algemeen ben ik best tevreden, gewoon omdat ik dit nou eenmaal ben. Zoveel kan ik niet aan mezelf veranderen dus ik kan er maar beter gewoon blij mee zijn...
Met of zonder aanwijsbare reden? Of heb je onlangs gespreksonderwerp financien aangesneden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:35 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje is echt 10 punten sjagrijnig vandaagIk voorspel weinig goeds voor vanavond
Nee, hij is ziek, en dat reageert 'ie op mij af en ik kan daar niet tegen > vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Met of zonder aanwijsbare reden? Of heb je onlangs gespreksonderwerp financien aangesneden?
Zo geschrokken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
Dat deed ik al bij de foto's van XM hoor Li!
Bedankt voor de felicitaties allemaalquote:
Vrij logisch dat je daar niet tegen kunt. Ik hoop dat 'ie dat gedrag afleert.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, hij is ziek, en dat reageert 'ie op mij af en ik kan daar niet tegen > vicieuze cirkel.
Hm ja, ik heb er een hard hoofd inquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrij logisch dat je daar niet tegen kunt. Ik hoop dat 'ie dat gedrag afleert.
Moet je daarom naar IKEA?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja, ik heb er een hard hoofd in.
Ik was vanmorgen zo pissig dat ik het bestek iets te hard in de gootsteen gooide en alle borden brak. Volgens mij moet ik weer eens op gaan letten!
quote:
Dat wordt gelijk servies inslaan bij de Ikea dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja, ik heb er een hard hoofd in.
Ik was vanmorgen zo pissig dat ik het bestek iets te hard in de gootsteen gooide en alle borden brak. Volgens mij moet ik weer eens op gaan letten!
Haha, precies waar je al een beetje op zat te wachtenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef _aurum_ het volgende:
the joys of my life. Nu dat ik een week offline ga, valt er een gigaprojectHeb ik weer
![]()
Kan ik volgende week gaan ontdekken hoe goed ik kan managen op afstand![]()
als in binnenkomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef Ml-etje het volgende:
Vallen? Als in binnenkomen of misgaan?
Anyway weekend ik ga naar huis tuffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |