Ah dat zuigtquote:
Voor mijn kat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ah dat zuigtwaar ben je allergisch voor?
scheer em kaal!quote:
Ik moest lachenquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik moet stoppen met op zaterdagavonden mezelf bewustmaken van het feit dat ik helemaal alleen ben. Nu voel ik me weer kut.
Ga erheen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik word ook gek als ik er aan denk dat er 50 meter verderop een uitgaansgelegenheid is waar een hoop mensen veel plezier hebben.
Ik ga nooit in mijn eentje uit. Dat is totaal geen flikker aan. Ik ga ook niet handelen, want dat kost mij misschien geld en ik krijg er waarschijnlijk niets voor terug.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ga erheen?
Of ga lekker handelen op de zaterdag avond net als mij en tientallen anderen
Risico's nemen in het leven... En bovenal handel begint klein en wanneer je iets verdient steek je dat er weer in terug.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga nooit in mijn eentje uit. Dat is totaal geen flikker aan. Ik ga ook niet handelen, want dat kost mij misschien geld en ik krijg er waarschijnlijk niets voor terug.
Maar van alleen thuis zitten word je ook ongelukkig, zeg je. Als je dat niet doorbreekt, kom je er sowieso niet uit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga nooit in mijn eentje uit. Dat is totaal geen flikker aan. Ik ga ook niet handelen, want dat kost mij misschien geld en ik krijg er waarschijnlijk niets voor terug.
Ik word nog ongelukkiger als ik merk dat ik genegeerd word door mijn omgeving. Ik heb dus een soort angst waardoor ik liever niet weg wil.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Yuki het volgende:
Maar van alleen thuis zitten word je ook ongelukkig, zeg je. Als je dat niet doorbreekt, kom je er sowieso niet uit.
Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je wel in je eentje die kroeg instapt? Dat je net zo'n kutte avond hebt als wanneer je alleen thuis zit. Misschien valt het wel mee en heb je wel een toffe avond.
Het is moeilijk, maar niet geschoten is altijd mis
Logisch want die gasten in die kroeg kennen je niet hop gaan en leer die gasten kennen...!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nog ongelukkiger als ik merk dat ik genegeerd word door mijn omgeving. Ik heb dus een soort angst waardoor ik liever niet weg wil.
Ik heb ze niks te vertellen. Ik heb geen nieuws.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Logisch want die gasten in die kroeg kennen je niet hop gaan en leer die gasten kennen...!
Hoe oud was je ook alweer? Je kijkt toch ook wel het nieuws voetbal of een andere sport etc. Kijk ik geniet gewoon van wat ik nu doe maar als je gek word van binnen zitten dan ga erop uit!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb ze niks te vertellen. Ik heb geen nieuws.
Ok, dat gaat wat verder dan ene beetje angst maar luister soms moet je risico nemen net als ik nu ga doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Het nieuws is te serieus als onderwerp voor een gesprek in de kroeg. Verder kijk ik nooit tv. Ik ga alleen ergens heen als ik vantevoren weet dat er mensen zijn die mijn aanwezigheid waarderen. Met sport heb ik bijvoorbeeld automatisch al een gevoel dat mensen mijn aanwezigheid wel waarderen, omdat die mensen over het algemeen wel goed met anderen overweg kunnen (en dus ook met nieuwe mensen). Zomaar op een sportvereniging gaan kost mij dus totaal geen moeite. Een uitgaansgelegenheid is in mijn hoofd toch iets anders.
Juist en las ik dat iedere keer zeg verdien ik geen zak... Als mijn gevoel en mijn kennis juist zijn heb ik een leuke winst als ik fout ben verlies ik aanzienlijk bedrag. Maar doe het toch!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee sorry. Dat is een te groot risico voor mij.
Dat is mooi voor je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Juist en las ik dat iedere keer zeg verdien ik geen zak... Als mijn gevoel en mijn kennis juist zijn heb ik een leuke winst als ik fout ben verlies ik aanzienlijk bedrag. Maar doe het toch!
Maar jij wil geen risico nemen je wil in je veilige omgeving blijven hangen en over 10 of zelfs 20 jaar doe je nog steeds hetzelfde.quote:
Ik heb ook angst, dat komt omdat ik het gevoel heb dat ik het bij de meeste mensen in de omgeving wel verpest heb. Ik heb sowieso steeds vaker het idee dat ik ergens anders moet gaan wonen, maar die optie is er nog niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nog ongelukkiger als ik merk dat ik genegeerd word door mijn omgeving. Ik heb dus een soort angst waardoor ik liever niet weg wil.
Ik hang helemaal niet in mijn veilige omgeving. Ik heb al een aantal dingen ondernomen. Het enige wat er mist is eigenlijk dat ik wekelijks de keuze heb om ergens heen te gaan (buiten werk, sport, etc om)quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Maar jij wil geen risico nemen je wil in je veilige omgeving blijven hangen en over 10 of zelfs 20 jaar doe je nog steeds hetzelfde.
Ook al had je de keuze ergens naar toe te gaan, je doet het toch niet vanwege je angst om afgewezen te worden. En als je alleen maar uit wil gaan met mensen waarvan je weet dat ze je accepteren, blijf je dus zeker wel hangen in je veilige omgeving. Dus gaan of ophouden met zeuren dat je naar de kroeg zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik hang helemaal niet in mijn veilige omgeving. Ik heb al een aantal dingen ondernomen. Het enige wat er mist is eigenlijk dat ik wekelijks de keuze heb om ergens heen te gaan (buiten werk, sport, etc om)
Grappig. Je denkt dat ik dat nog nooit gedaan heb? Ik weet heel goed wat de oorzaak van die angst is.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef brojo het volgende:
[..]
Ook al had je de keuze ergens naar toe te gaan, je doet het toch niet vanwege je angst om afgewezen te worden. En als je alleen maar uit wil gaan met mensen waarvan je weet dat ze je accepteren, blijf je dus zeker wel hangen in je veilige omgeving. Dus gaan of ophouden met zeuren dat je naar de kroeg zou kunnen gaan.
OT:
Moe, gaar en een beetje aangeschotenGa zo maar eens lekker onder de dekens.
klinkt goed!quote:Op zondag 29 april 2012 00:55 schreef kwiwi het volgende:
Niet goed.. buikpijn, en steken in m'n halve borstkas.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:55 schreef kwiwi het volgende:
Niet goed.. buikpijn, en steken in m'n halve borstkas.
Ik weet waar het van komt; medicijnen. Maar deze keer was het wel erger dan normaal.quote:Op zondag 29 april 2012 09:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]zulke klachten moet je niet te lang aanzien.
Copy that. Door eigen toedoen welteverstaan.quote:
Zwaai je even?quote:Op zondag 29 april 2012 17:21 schreef Houniet het volgende:
Vanavond Utrecht onveilig maken, hopelijk voel ik me dan wat relaxer.
Doe ik! Vredenburg en Poemaquote:Op zondag 29 april 2012 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zwaai je even?
Have fun!
OT: rustigeven helemaal niets dat moet, heerlijk
Bea is in januari jarig, mopquote:Op maandag 30 april 2012 13:06 schreef Houniet het volgende:
Wat een nacht weer!
Nu weer de stad in, brak maar gelukkig.
BEA, Gefeliciteerd ouwe.
Toch doen? Het ergste dat je kan horen is nee?quote:Op maandag 30 april 2012 17:01 schreef Yuki het volgende:
OT: onzeker. Durf niet te beginnen over een afspraak die ik héél graag wil maken![]()
Moet ookquote:Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch doen? Het ergste dat je kan horen is nee?
Hier wel okeig. Al is mijn rug weer wiebelig door het fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 30-04-2012 20:50:31 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |