Ah dat zuigtquote:
Voor mijn kat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ah dat zuigtwaar ben je allergisch voor?
scheer em kaal!quote:
Ik moest lachenquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik moet stoppen met op zaterdagavonden mezelf bewustmaken van het feit dat ik helemaal alleen ben. Nu voel ik me weer kut.
Ga erheen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik word ook gek als ik er aan denk dat er 50 meter verderop een uitgaansgelegenheid is waar een hoop mensen veel plezier hebben.
Ik ga nooit in mijn eentje uit. Dat is totaal geen flikker aan. Ik ga ook niet handelen, want dat kost mij misschien geld en ik krijg er waarschijnlijk niets voor terug.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ga erheen?
Of ga lekker handelen op de zaterdag avond net als mij en tientallen anderen
Risico's nemen in het leven... En bovenal handel begint klein en wanneer je iets verdient steek je dat er weer in terug.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga nooit in mijn eentje uit. Dat is totaal geen flikker aan. Ik ga ook niet handelen, want dat kost mij misschien geld en ik krijg er waarschijnlijk niets voor terug.
Maar van alleen thuis zitten word je ook ongelukkig, zeg je. Als je dat niet doorbreekt, kom je er sowieso niet uit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga nooit in mijn eentje uit. Dat is totaal geen flikker aan. Ik ga ook niet handelen, want dat kost mij misschien geld en ik krijg er waarschijnlijk niets voor terug.
Ik word nog ongelukkiger als ik merk dat ik genegeerd word door mijn omgeving. Ik heb dus een soort angst waardoor ik liever niet weg wil.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:03 schreef Yuki het volgende:
Maar van alleen thuis zitten word je ook ongelukkig, zeg je. Als je dat niet doorbreekt, kom je er sowieso niet uit.
Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je wel in je eentje die kroeg instapt? Dat je net zo'n kutte avond hebt als wanneer je alleen thuis zit. Misschien valt het wel mee en heb je wel een toffe avond.
Het is moeilijk, maar niet geschoten is altijd mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |