Ingrijpen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
Sneezeechu, volgens mij doe je het juiste.. Ook al heeft het geen prettige gevolgen...
Ik kan hier geen touw aan vastknopen. Dat bold. Hou je in. Niks geen FP he. Bang zijn voor wat jij doet is meestal niets anders dan bang zijn wat anderen jou kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk vanaf nu. Ik ben niet bang voor hun maar meer bang wat ik doe en daarnaast weet niemand in de buurt hoe alles in elkaar steekt. Dus ik kan dat soort zaken gewoon niet gebruiken en het heeft dan weer gevolgen want ik pik van hun echt niets meer.
Wat je zegt klopt het is gewoon een patstelling...quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan hier geen touw aan vastknopen. Dat bold. Hou je in. Niks geen FP he. Bang zijn voor wat jij doet is meestal niets anders dan bang zijn wat anderen jou kunnen doen.
Wat spook je allemaal uit dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 06:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zo gaar als een tientje gadverdamme
heb geen ritme en slaap veels te weinig enzo..quote:Op vrijdag 27 april 2012 06:32 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Wat spook je allemaal uit dan?
Kom salsa dansen dan enzo, slapen doe je toch al nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 06:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
heb geen ritme en slaap veels te weinig enzo..
ikmoet nu werkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 06:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Kom salsa dansen dan enzo, slapen doe je toch al niet
Kom daarna salsa dansen enzo dan. Ben je te moe zeker he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |