abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109156647
Ken al langer een jongen en wist dat hij homoseksueel is voor mij absoluut geen probleem maar zijn ouders zien dat heel anders. Gisterenavond kon hij het niet meer inhouden en heeft zijn ouders verteld over zijn geaardheid.

Hij is daarop direct op straat gezet zonder veel woorden wel met de waarschuwing dat zijn neven er voor gingen zorgen dat zijn geaardheid zou veranderen ons Kruimeltje heeft al veel verteld wat zijn achterlijke neefjes allemaal uitspoken, en voor hun is hij dan ook gruwelijk bang.

Hij verblijft dan ook vanaf gisternacht netjes bij een vriend van mij echter is hij vandaag na school volledig afgetuigd geweest door zijn neven. Hij leeft in pure angst hij is overtuigd dat zijn achterlijke neefjes hem binnenkort gaan afmaken.

Hij wil echter absoluut niet dat ik mij hierin ga inmengen.

Alleen ik zin erg sterk op wraak en aangifte doen bij de politie zal weinig veranderen op korte termijn iets wat deze jongen ook nooit zal durven. Moet ik deze jongen zijn wens respecteren door maar niets te doen of toch ingrijpen en deze honden laten zien wie baas is?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:57:08 #2
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_109156695
En wat wil je dan gaan doen? Zelf die neefjes aanpakken? Daar los je sowieso niks mee op.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:57:45 #3
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_109156706
laten zien wie de baws is
  vrijdag 16 maart 2012 @ 00:57:49 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109156707
Buiten dat het me sterk lijkt dat jij in je eentje een hele groep aan zou kunnen.... niet mee bemoeien als iemand zegt dat ie dat niet wil.

Alleen als het een vrouw is want die willen altijd het tegenovergestelde van wat ze zeggen.
O ja hij is homo, zou ie dan als een vrouw denken?

Ik heb mezelf in de war gemaakt ;(
pi_109156728
pi_109156954
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
En wat wil je dan gaan doen? Zelf die neefjes aanpakken? Daar los je sowieso niks mee op.
Zeker weten wil ik ze aanpakken en met niets doen los ik helemaal niets op. Dat begrijp jij toch ook?

Ik waarschuw ze eerst netjes als ze dan toch verder willen zijn ze gewaarschuwd voor de mogelijke gevolgen van hun acties.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:57 schreef kwiwi het volgende:
Buiten dat het me sterk lijkt dat jij in je eentje een hele groep aan zou kunnen.... niet mee bemoeien als iemand zegt dat ie dat niet wil.

Alleen als het een vrouw is want die willen altijd het tegenovergestelde van wat ze zeggen.
O ja hij is homo, zou ie dan als een vrouw denken?

Ik heb mezelf in de war gemaakt ;(
En natuurlijk kom ik ook niet alleen zo gek ben ik nou ook weer niet. Vergeet niet dat ik niet wil dat deze jongen iets gebeurt ik mag hem namelijk heel graag. Nou nee een homo denkt niet als een vrouw tenminste niet zover ik weet.
pi_109156971
Eigenlijk zou er aangifte gedaan moeten worden, maar ik begrijp dat het moeilijk ligt. Dat brengt extra problemen met zich mee in verband met wraak en zo. Eigenlijk zou hij gewoon altijd in gezelschap moeten zijn van iemand. En sowieso ergens anders gaan wonen.

Heel naar dat die familie er niet mee om kan gaan.

Als je echt bang bent dat hij doodgemaakt gaat worden, en hij ook, dan wordt het heel moeilijk om niet in te grijpen.
pi_109157018
Kan hij niet naar een soort blijf-van-m'n-lijf huis?

Dan is hij in ieder geval een tijdje veilig.
pi_109157029
Edit: niet doen.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 01:27:48 ]
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 01:17:39 #10
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109157051
edit: Nee, ook niet doen.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 01:28:03 ]
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109157069
Aangifte anders blijfen ze door gaan.
The world of SKA music
  vrijdag 16 maart 2012 @ 01:19:23 #12
354945 dikkebroekzak
pi_109157071
edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 01:27:41 (nee.) ]
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109157091
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:17 schreef dikkebroekzak het volgende:
edit
Ga mensen niet aanzetten tot moord, alsjeblieft zeg.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 01:27:26 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 01:23:15 #14
354945 dikkebroekzak
pi_109157115
Anoniem verhuizen zonder nieuw adres aan te geven aan familie of vrienden, nergens met je nieuw adres registreren bij de overheid of postservice, anonieme aangifte doen, en aggressieve waakhond en vuurwapen verstopt achter een dik gegrendelde deur. Komt goed.
― Albert Einstein
pi_109157124
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk zou er aangifte gedaan moeten worden, maar ik begrijp dat het moeilijk ligt. Dat brengt extra problemen met zich mee in verband met wraak en zo. Eigenlijk zou hij gewoon altijd in gezelschap moeten zijn van iemand. En sowieso ergens anders gaan wonen.

Heel naar dat die familie er niet mee om kan gaan.

Als je echt bang bent dat hij doodgemaakt gaat worden, en hij ook, dan wordt het heel moeilijk om niet in te grijpen.
Dat er aangifte moet worden gedaan ben ik met jou eens alleen ik kan niet meer dan een melding maken het is aan hem. En dat zal niet gebeuren want in hun cultuur doe je dat dan weer niet dat is verraad van de familie en zoiets nemen ze niet al te licht op kan ik je vertellen.

quote:
11s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan hij niet naar een soort blijf-van-m'n-lijf huis?

Dan is hij in ieder geval een tijdje veilig.
Geen flauw idee maar wel een puntje om naar te kijken wat daarin mogelijk is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er word ook zeker niemand vermoord tenminste niet vanaf mijn kant een pak rammel doe ik niet flauw over maar moord vind ik een hele grote stap verder.
pi_109157125
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:23 schreef dikkebroekzak het volgende:
Anoniem verhuizen zonder nieuw adres aan te geven aan familie of vrienden, nergens met je nieuw adres registreren bij de overheid of postservice, anonieme aangifte doen, en aggressieve waakhond en vuurwapen verstopt achter een dik gegrendelde deur. Komt goed.
Dit is al een beter advies.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 01:24:31 #17
354945 dikkebroekzak
pi_109157130
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En waar doe ik dat? Ik geef maar een suggestie.

Uiteindelijk bepaalt TS zelf wat hij doet. En zijn vriendjes.
― Albert Einstein
pi_109157132
Ik zou hem aanraden te doen alsof hij hetero is tegenover zijn familie om er vanaf te zijn, en vervolgens ergens anders gaan wonen.

Dan kan hij er zeker van zijn dat ze hem niet opzoeken, en kan de famillie lekker in de waan blijven dat hij hetero is.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_109157133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:24 schreef bjanoo het volgende:

[..]

Dat er aangifte moet worden gedaan ben ik met jou eens alleen ik kan niet meer dan een melding maken het is aan hem. En dat zal niet gebeuren want in hun cultuur doe je dat dan weer niet dat is verraad van de familie en zoiets nemen ze niet al te licht op kan ik je vertellen.
Hij is al verraden door zijn familie.
pi_109157147
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:11 schreef bjanoo het volgende:

[..]

Zeker weten wil ik ze aanpakken en met niets doen los ik helemaal niets op. Dat begrijp jij toch ook?

Ik waarschuw ze eerst netjes als ze dan toch verder willen zijn ze gewaarschuwd voor de mogelijke gevolgen van hun acties.

[..]

Je gaat bij ze langs en zeggen, jongens sorry dat mijn maat een gaylord is maar als jullie hem nog een keer in elkaar stampen, dan... Dan zijn jullie in ieder geval gewaarschuwd?

Is dat niet het domste war je kan doen?
Als met familie echt niet te praten valt, waarom politie niet inschakelen? Die maken di soort gevallen vaker mee.
pi_109157187
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:25 schreef Rhalius het volgende:
Ik zou hem aanraden te doen alsof hij hetero is tegenover zijn familie om er vanaf te zijn, en vervolgens ergens anders gaan wonen.

Dan kan hij er zeker van zijn dat ze hem niet opzoeken, en kan de famillie lekker in de waan blijven dat hij hetero is.
Daar trappen ze dus niet in kan ik je vertellen, dit zien ze echt niet als een grapje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij is al verraden door zijn familie.
Zo zien wij het, hun nou net andersom hij heeft voor een ''smet'' gezorgd op de goede naam van de familie en dat moet recht gezet worden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je gaat bij ze langs en zeggen, jongens sorry dat mijn maat een gaylord is maar als jullie hem nog een keer in elkaar stampen, dan... Dan zijn jullie in ieder geval gewaarschuwd?

Is dat niet het domste war je kan doen?
Als met familie echt niet te praten valt, waarom politie niet inschakelen? Die maken di soort gevallen vaker mee.
Bluffen heet dat door zijn neven op te zoeken met een zo groot mogelijk groep mensen en dan even heel duidelijk maken kom hem aan en je komt aan ons. Dat is gewoon de pest met dit soort volk en hun geweldige cultuur.

Ik weet ook dat als zijn familie er achterkomt dat ik zelf homo ben toch in de problemen kom en dat is nu echt een kwestie van tijd voor dat hun daar achter komen kan ik je vertellen.

En sorry vertrouwen in de politie ben ik al jaren geleden kwijt geraakt ze komen toch altijd te laat.
pi_109157262
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:31 schreef bjanoo het volgende:

Zo zien wij het, hun nou net andersom hij heeft voor een ''smet'' gezorgd op de goede naam van de familie en dat moet recht gezet worden.
Hij had dan beter moeten weten en het nooit moeten vertellen. Maar dat is achteraf, heb je nu niks meer aan...
pi_109157292
Ik blijf erbij dat hij toch moet doen alsof hij hetero is, en moet proberen iemand te vinden die de rol van vriendin kan spelen. Gewoon toegeven dat zijn neven hem hebben laten inzien dat hij niet homo moet zijn, gewoon ze vertellen wat ze willen horen.

En later zogenaamd gaan samenwomen met die vriendin in een andere woonplaats.
pi_109157321
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij had dan beter moeten weten en het nooit moeten vertellen. Maar dat is achteraf, heb je nu niks meer aan...
Maar wat dan? De rest van je leven een toneelspel opvoeren tegen alles en iedereen uitgehuwelijkt worden met een meisje waar je geen gevoelens voor hebt. En hij wil niet leven zoals zijn ouders dat doen en ik kan dat op zich wel begrijpen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:45 schreef Rhalius het volgende:
Ik blijf erbij dat hij toch moet doen alsof hij hetero is, en moet proberen iemand te vinden die de rol van vriendin kan spelen. Gewoon toegeven dat zijn neven hem hebben laten inzien dat hij niet homo moet zijn, gewoon ze vertellen wat ze willen horen.

En later zogenaamd gaan samenwomen met die vriendin in een andere woonplaats.
En ik vind dit geen goed plan en hij heeft zijn gevoelens geuit over wat hij voelt voor het mannelijk geslacht dus en dan is er geen weg meer terug.
pi_109157348
wat wil zijn famillie er dan mee bereiken met hem in elkaar te slaan? Als zij geloven dat hij daar hetero van wordt, laat ze in die waan.

Ik heb het idee dat deze familie niet van Nederlandse afkomst is? Het lijkt me niet dat het Nederlanders ene fuck interesseert of hun neefje homo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')