SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik kan nog vrolijk door posten na de 300 ja..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is eigenlijk onzin AT want jij kan met je modskillz nu toch de laatste post maken.
Ja maar tochquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan nog vrolijk door posten na de 300 ja..
Maar dan is het topic wel al dicht
Kijk kinders, toen papa zo oud was als jullie.. had ie toch orgies, nondejuquote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel filmen voor het nageslacht he
Dan ken je me nietquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kijk kinders, toen papa zo oud was als jullie.. had ie toch orgies, nondeju
En nu zit ie opgescheept met die moeder van jullie
Ik overdrijf for the sake of drama.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Als de TT te ver gaat ofzo mag je hem wel laten veranderen hoor. Was niet zo bedoeld.
Ik heb geeneens toegangquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar barrie durft niet met mij mee naar kpd
he dat rijmt
Nee dat daar kan mijn tere ziel niet aanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar barrie durft niet met mij mee naar kpd
he dat rijmt
Volgens mij had ik eerst toegang maar heb daar maar 1x in gekekenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij, dan slaap je tenminste zonder nachtmerries
FAO? Fed's Anale Orgasmes?quote:
Wtf?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga mijn verdriet wegdrinken ajuus bosschenaren
Ah, een Two Hand Fap!quote:
Shifto heeft ooit zo'n Jehova binnen gelaten toen ie knetterstoned was, kerel een bak koffie gegeven en ernstig stoned zitten discussiërenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef bijdehand het volgende:
Is er trouwens een massale Jezusactie in de stad? Werd echt 6x aangesproken door zo'n gast![]()
hij 'Gelooft u in Jezus?'
ik 'Ik heb geen zin in een discussie'
hij 'Maar het is geen discussie'
ik 'Ik heb hier geen zin in'
hij 'Waar ga je heen als je dood gaat denk je?'
ik 'Dat zie ik dan wel'
hij 'Denk je daar niet over na?'
ik 'Als het zover komt'
hij 'Elke dag kan je laatste zijn'
ik 'Doei'
Toen werd ik gered door een onbekend meisje.
Gewoon heel hard in zijn gezicht blaffen alsof je een kwijlende Duitse Herder bent en heel hard roepen dat je 'm op gaat eten. Moet je eens opletten hoe snel die weg is.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef bijdehand het volgende:
Is er trouwens een massale Jezusactie in de stad? Werd echt 6x aangesproken door zo'n gast![]()
hij 'Gelooft u in Jezus?'
ik 'Ik heb geen zin in een discussie'
hij 'Maar het is geen discussie'
ik 'Ik heb hier geen zin in'
hij 'Waar ga je heen als je dood gaat denk je?'
ik 'Dat zie ik dan wel'
hij 'Denk je daar niet over na?'
ik 'Als het zover komt'
hij 'Elke dag kan je laatste zijn'
ik 'Doei'
Toen werd ik gered door een onbekend meisje.
De kogel voor die man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:04 schreef bijdehand het volgende:
Jouw roostermaker, DJ, jouw roostermaker
Loodvergiftiging in zijn hoofdquote:
Za ik hier eens voor de veiligheid gaan zorgenquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Loodvergiftiging in zijn hoofd![]()
DJ ze pesten mij
Veiligheid? Gewoon er vol op los meppen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Za ik hier eens voor de veiligheid gaan zorgen
Niet als je het met zn 2en doetquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:35 schreef bijdehand het volgende:
Beetje raar om op het werk te gaan fappen.
Ik fap fijner in gezelschap, ik discrimineer niet tussen man en vrouwquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:52 schreef bijdehand het volgende:
Jij vieze fapperBeetje fappen met een andere vent erbij
Ik doe heul niet mee!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef shifto het volgende:
MR doet ook mee
In Nagasakiiii they like bukkakkeeeee
Ik geloof je nietquote:
Volgens mij heb ik echt een heel erg beeld van mezelf gecreëerd, of niet?quote:
Ach, beter dan dat we zeggen dat je oud bent, toch?quote:
Echte liefdequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik fap fijner in gezelschap, ik discrimineer niet tussen man en vrouw
Ja. Ik denk dat jij iemand bent die graag fapt waar shifto bij is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt een heel erg beeld van mezelf gecreëerd, of niet?
Sarcasme? Alsjeblieft zeg ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat jij iemand bent die graag fapt waar shifto bij is.
Waarom noem jij alles echte liefde?quote:
Ik zou oprecht NIET weten hoe jij bij mij die indruk gewekt zou kunnen hebben, dat weet je tochquote:
Iets wat niet rijmt op lorgie zou al heel leuk zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is een goeie vraag
Ik zal eens proberen met wat sterkere dingen te komen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is een goeie vraag
Ik zal eens proberen met wat sterkere dingen te komen
Rijpt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iets wat niet rijpt op lorgie zou al heel leuk zijn
Nou... Maar ik zeg niets meer denk ik voordat ik echt dom ga doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou oprecht NIET weten hoe jij bij mij die indruk gewekt zou kunnen hebben, dat weet je toch
?quote:
Omg, doe niet zo onzekerquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef Muisraket het volgende:
Nou... Maar ik zeg niets meer denk ik voordat ik echt dom ga doen.
Jouw slechte geheugen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg, doe niet zo onzekerIk zou echt niet weten hoe jij bij mij die indruk hebt kunnen wekken hoor
Omfg, wat heb je dan gezegd?quote:
Ik heb niet zozeer iets gezegd, maar aan de hand van opmerkingen die jij ooit maakte en zo. Maar goed, sorry, ik had er niet over moeten beginnen. Heel laf om nu niets te zeggen natuurlijk maar aarggh ik lul mezelf vast.quote:
Ik maak wel vaker dat soort opmerkingen, maar ik doelde op opmerkingen die jij gemaakt zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer iets gezegd, maar aan de hand van opmerkingen die jij ooit maakte en zo. Maar goed, sorry, ik had er niet over moeten beginnen. Heel laf om nu niets te zeggen natuurlijk maar aarggh ik lul mezelf vast.Anyway, over op de orde van de dag.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker dat soort opmerkingen, maar ik doelde op opmerkingen die jij gemaakt zou moeten hebbenAch, maakt niet uit, we willen allemaal niet fappen met shifto erbij
Fappen met iemand erbij lijkt me echt heel erg raar. Oké, als je met iemand een relatie hebt niet, maar voor de rest lijkt het me wel...vreemd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker dat soort opmerkingen, maar ik doelde op opmerkingen die jij gemaakt zou moeten hebbenAch, maakt niet uit, we willen allemaal niet fappen met shifto erbij
Eén Dave Mustaine voor je topic.quote:
Fap jij überhaupt wel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fappen met iemand erbij lijkt me echt heel erg raar. Oké, als je met iemand een relatie hebt niet, maar voor de rest lijkt het me wel...vreemd.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén Dave Mustaine voor je topic.
[ afbeelding ]
Ik ga onvoorspelbaar doen: ga nu niet vragen of je het een keer wil proberen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fappen met iemand erbij lijkt me echt heel erg raar. Oké, als je met iemand een relatie hebt niet, maar voor de rest lijkt het me wel...vreemd.
Ik ben je voor eeuwig dankbaar nu.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga onvoorspelbaar doen: ga nu niet vragen of je het een keer wil proberen.
Graag gedaan.
quote:
Een facepalmende man i.p.v.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Fap jij überhaupt wel?
[..]Uhh dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een facepalmende man i.p.v.breekt zo lekker de week.
Kut reclame jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dodge de meest interessante vraag ooit gesteld in dit topic maar
Thinking about thinking of you. ♫
Meest interessante vraag ooit, bitch please.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Kut reclame jaMaar dodge de meest interessante vraag ooit gesteld in dit topic maar
Oooh dat is redelijk normaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja Shifto ik fap 2x per week denkend aan jou.
Meisjes fappen niet. En ze poepen niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Kut reclame jaMaar dodge de meest interessante vraag ooit gesteld in dit topic maar
Ik mag niet fappen van mij geloof dus denk ik altijd aan jou, shifto.quote:
quote:
Denken dat mensen dit geloven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik mag niet fappen van mij geloof dus denk ik altijd aan jou, shifto.
Muisraket, 2012
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Denken dat mensen dit geloven.Ik fap alleen op KK.
Telefoontje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
Vrijdaaaaaaaaaaaaag!Waar MohMi vol spanning op een telefoontje wacht
Zal ik anoniem bellen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
Date? Werk? Dokter? Politie? WAT?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Waar heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef MohMi het volgende:
Stomme shifto!En hij belt niet anoniem, HA!
Ik krijg vandaag iets te horen over mijn sollicitatie van gisteren
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Muisraket het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MR toch, wat heeft FOK! met je gedaan..Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef shifto het volgende:
[..]
MR toch, wat heeft FOK! met je gedaan..
Komt goed, schatjequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bij Translink in AmersfoortEn de functie klinkt echt super leuk, dus ben heel erg bgenieuwd!
Valt me mee dat ik de schuld niet krijgquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef shifto het volgende:
[..]
MR toch, wat heeft FOK! met je gedaan..
Plaatje komt van FOK!, niet van jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Valt me mee dat ik de schuld niet krijg_!
Fappen, schimmelkuttenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]Heb een vreemde bui deze ochtend.
Ik heb nooit serieus gezegd dat ik fap. Want dat dat van KK niet serieus was, is wel duidelijk lijkt me. En wat heeft schimmel nou weer te maken met maagd zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Fappen, schimmelkuttenDat verwacht jij niet bij onze kleine topic virgin
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb nooit serieus gezegd dat ik fap. Want dat dat van KK niet serieus was, is wel duidelijk lijkt me. En wat heeft schimmel nou weer te maken met maagd zijn?
Ik weet helemaal niets.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
In mijn hoofd weet jij niet wat al die dingen zijn
Bedankt voor deze uiterst nuttige, plezante informatie.quote:
Soms lijkt het dan net of je zonder lakens slaaptquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uiterst nuttige, plezante informatie.
Voor mij 11,5 uurquote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms lijkt het dan net of je zonder lakens slaapt![]()
_!
Probably (speciaal voor MR) PIZZA!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor mij 11,5 uurwat ga je eten na het bier?
Omdat je lakens dan zo omhooggehouden wordenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Probably (speciaal voor MR) PIZZA!Geloof het of niet maar dat is misschien wel al 2 weken geleden
Bedankt voor deze uiterst nuttige, plezante informatie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je lakens dan zo omhooggehouden worden
Geeeeeeeeen idee nog. Als ik dat nu al bedenk krijg ik honger.quote:
Dag poentjequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uiterst nuttige, plezante informatie.
Bij dezen ga ik u verlaten.
Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet,
Muisraket.
Kip, shoarma, pepperoni en nog meer dode dierenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Geeeeeeeeen idee nog. Als ik dat nu al bedenk krijg ik honger.
Dude! Ik heb gister een stukje Spanish Sizzler op of hoe heet ie van NYP, en ik vond em KAI lekker! Ik begin pizza te lusten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Probably (speciaal voor MR) PIZZA!Geloof het of niet maar dat is misschien wel al 2 weken geleden
Dikke oma'squote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dude! Ik heb gister een stukje Spanish Sizzler op of hoe heet ie van NYP, en ik vond em KAI lekker! Ik begin pizza te lusten!Word ik helemaal een dikke oma
![]()
Uiteraard, ik ben pr0 dode dierenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kip, shoarma, pepperoni en nog meer dode dieren
saggy ass tittiesquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dikke oma'sVan die saggy tetten enzo
Ik ben het met je eens. (2x)quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben pr0 dode dieren
[..]
saggy ass titties
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:07 schreef bijdehand het volgende:
O ja hoor, het gaat over dode dieren en saggy tieten en fed is er weer.
Hoi Fedderich
Een man naar mijn hart.quote:
Dat is ook aardig reizen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bij Translink in AmersfoortEn de functie klinkt echt super leuk, dus ben heel erg bgenieuwd!
Klopt idd, 54 min van station tot stationquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is ook aardig reizen dan?
A'foort is qua reistijd net zo ver als ik moet..
Ja echt exact tegen het station aan, 40 sec lopen zoietsquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:29 schreef bijdehand het volgende:
En je werk ligt vlakbij het station? Dat scheelt natuurlijk wel dan
Dan valt 54 minuten nog wel mee. Vooral als je een smartphone, boek of mp3 hebtquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja echt exact tegen het station aan, 40 sec lopen zoietsDat scheelt idd een hoop, heb zelf ook altijd de grootste hekel aan nog moeten bussen in de stad zelf.
Overigens was ik nog nooit in Amersfoort geweest tot gisterSchijnt er best leuk te zijn.
Kunnen jullie bekant carpoolenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Amersfoort is best een aardige stad ja. Wel erg duur om te wonen
Ik moet zelf naar Hilversum, dat is met de auto grotendeels dezelfde route. Pas de laatste 15minuten rij ik een andere kant op.
Met de trein zou ik ook kunnen gaan, maar dan moet ik hier in Hilversum nog 20min fietsen. En ook in den bosch nog een klein kwartiertje fietsen. En hoewel ik beweging erg fijn vindt, weegt dat niet op tegen het feit dat ik met de auto een halfuur langer kan blijven liggen
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan valt 54 minuten nog wel mee. Vooral als je een smartphone, boek of mp3 hebt
Wederom een functie als Tester maar dan met meer verantwoordelijkheid (moet net beginnende Testers begeleiden) en de hele testaanpak is een stuk professioneler. Tevens is er veel meer mogelijkheden qua doorgroeien. Spannend dus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat voor functie is het eigenlijk?
Doorgroeimogelijkheden zijn altijd fijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!En op de heenweg fijn bakkie koffie en broodje erbij
[..]
Wederom een functie als Tester maar dan met meer verantwoordelijkheid (moet net beginnende Testers begeleiden) en de hele testaanpak is een stuk professioneler. Tevens is er veel meer mogelijkheden qua doorgroeien. Spannend dus!
Het is het me waard!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Doorgroeimogelijkheden zijn altijd fijn
Maar het is die waaay extra reistijd dus waard? Want bij mijn weten werkte je nu toch gewoon in de stad?
Of is die baan gewoon simpelweg ten einde gekomen?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:58 schreef bijdehand het volgende:
Over een half uurtje ga ik Chinees eten
Kei lekker manquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef MohMi het volgende:
[..]Heb ik al zeker een jaar niet meer op ofzo!!
Die sate van de chinees...
Mooie deal!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is het me waard!Plus, stel dat ik na een jaarcontract een vaste aanstelling krijg aangeboden, mag ik op hun kosten verhuizen (weet niet precies de details daaromtrent), iets wat me ook aanspreekt
Wat?quote:
Dat vroegen ze netquote:
Vind je het gek. Ik hoef letterlijk niets te doenquote:
En dan toch jankenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind je het gek. Ik hoef letterlijk niets te doen
Ja, want het is werk. En dat betekent vroeg opstaan.quote:
En betaald krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, want het is werk. En dat betekent vroeg opstaan.
Ja, maar vroeg opstaan is moeilijk voor iemand van mijn leeftijdquote:
Voor stage, voor school of ga je ook echt werken binnenkort?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach toch goed van je
Ik ben nu volop sollicitatiebrieven aan het maken, maar dat is zo saai
Werkquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor stage, voor school of ga je ook echt werken binnenkort?
Nicequote:
Komende tijd in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NiceIk dacht dat je misschien nog verder wilde studeren!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komende tijd in ieder geval niet.Nu werk zoeken.
Omdat ik mezelf (nu) niet nog 4 jaar op school zie zitten. Plus ik weet echt niet of ik het wel wil, daarnaast geen motivatie etc. Iets wat te maken heeft met mijn opleiding.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom niet?
En wat voor werk wil je doen??
Dan zou ik ook niet gaan studeren nee...quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf (nu) niet nog 4 jaar op school zie zitten. Plus ik weet echt niet of ik het wel wil, daarnaast geen motivatie etc. Iets wat te maken heeft met mijn opleiding.Heb iets van 25 a4tjes vol met dingen dus die site's ga ik allereerst inspecteren.
Ik heb weinig geleerd, maar kan alles.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet gaan studeren nee...
Maar wat voor iets kan je? Echt brieven schrijven of ook gewoon wetteksten onderzoeken en kijken welke je moet gebruiken en hoe en wat en waar enzo?Ik heb geen idee wat jij in die tijd allemaal hebt geleerd
Ja, maar dat is volgens mij bij elke studie. Heb ik later als het goed is ook hoor. Vroeg me meer af wat MBO rechten of hoe dat ook heet inhoudtquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb weinig geleerd, maar kan alles.Bijv. dingen die ik op school heb geleerd, pas ik heel anders in de praktijk toe. Mijn stages zijn zo anders dan dat ik op school heb geleerd. Op school kreeg ik over diverse vakken de basis te weten en tijdens mijn stage ben ik juist veel te weten gekomen over een bepaalde richting. Nu waar ik stage loop vind ik het gewoon zo tof om veel van iets af te weten. En dat is toch informatie die ik 99% van daar heb geleerd en niet vanuit de les.
Ja uiteraard daar zitten dikke verschillen in. Vergeleken met WO is MBO en HBO sowieso meer praktischer. Maarjaquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat is volgens mij bij elke studie. Heb ik later als het goed is ook hoor. Vroeg me meer af wat MBO rechten of hoe dat ook heet inhoudtAls ik kijk wat HBO rechten is is dat al heel anders dan WO rechten
Dat praktische maakt niet zo veel uit met wat ik ga doen. Maar bedoel ook de manier waarop stof wordt behandeld. En de hoeveelheid enzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja uiteraard daar zitten dikke verschillen in. Vergeleken met WO is MBO en HBO sowieso meer praktischer. Maarja
Ja oke. Maar het is maar goed ook toch, dat het er bij jou heel anders eraan toe gaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat praktische maakt niet zo veel uit met wat ik ga doen. Maar bedoel ook de manier waarop stof wordt behandeld. En de hoeveelheid enzo
Dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke. Maar het is maar goed ook toch, dat het er bij jou heel anders eraan toe gaat
De basis enzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nietMaar daarom vroeg ik me wel af wat jij nou precies leert
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Muisraket het volgende:
Even een vraagje: pasfoto bij je CV, ja of nee?
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Muisraket het volgende:
Niet voor werk, maar voor iets voor school.quote:
Oh nou, succesquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet voor werk, maar ik moet voor iets voor school.
Dankjewel, jij succes met je echte sollicitaties!quote:
Ja, maar ik leer bijv theorie, mijn zusje (HBO) moet vooral rapporten schrijven enzo.quote:
Dat is alleen verstandig als je een buitenlandse naam hebt vertelde een leraar van mequote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Muisraket het volgende:
Ja wel de theorie dan, thank god geen rapporten enzo. Enkele keren een betoog ofzo maar verder wel echt de stof. Zo'n vraag is nog moeilijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar ik leer bijv theorie, mijn zusje (HBO) moet vooral rapporten schrijven enzo.
Laat ook maar zitten
Slimme vent wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is alleen verstandig als je een buitenlandse naam hebt vertelde een leraar van me
Wij moeten ook soms een betoog schrijven als onderdeel van een tentamen ofzo. Daarmee haal ik altijd mijn punt opquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wel de theorie dan, thank god geen rapporten enzo. Enkele keren een betoog ofzo maar verder wel echt de stof. Zo'n vraag is nog moeilijk uit te leggen.
Schrijfopdrachten! Puntenophogers pur sang.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij moeten ook soms een betoog schrijven als onderdeel van een tentamen ofzo. Daarmee haal ik altijd mijn punt op
Ja, en dan een volkomen dode pols hebben nadat je een blaadje volgeschreven hebtquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij moeten ook soms een betoog schrijven als onderdeel van een tentamen ofzo. Daarmee haal ik altijd mijn punt op
Hij vertelde zo: 'Ja, de ouders van een vriend van mij dachten origineel te zijn en noemden hem Ali. Hij had meer dan twintig keer gesolliciteerd en kon geen baan krijgen, dus ik raadde hem aan om een pasfoto bij zijn brief + CV te doen zodat ze zagen dat hij blank was. Een week later had hij een baan.'quote:
Het zal wel niet zo nauw komen, maar aangezien ik geen goede pasfoto heb en niet echt fotogeniek ben, laat ik de foto wel zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hangt er een beetje vanaf waar je op solliciteert..
Heb zelf wel een foto bij m'n cv. Hoewel geen pasfoto als wat je in je paspoort hebt natuurlijk, met de boeventronie die je daar tegenwoordig op moet hebben.
Maar niet ieder bedrijf zit te wachten op modernere CV's. Hoewel het in jouw geval een opleiding is, die kunnen een beetje vooruitstrevendheid vast wel waarderen.
Bij de sollicitaties die ik heb moeten checken in mijn bestuursfuncties, hadden de cv's die er visueel uitsprongen wel een streepje voor. Maar dat is heel subjectief, ik ben zelf ook een keer keihard afgewezen omdat ze mijn cv te druk vonden terwijl mn kwalificaties goed waren.
In dit tijdperk maakt men gebruik van een computer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en dan een volkomen dode pols hebben nadat je een blaadje volgeschreven hebt
Nah, ik schrijf heel erg beknopt, dus heb meestal minder dan de helft van het gemiddelde nodig qua regels enzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en dan een volkomen dode pols hebben nadat je een blaadje volgeschreven hebt
Of extra goed en netjes schrijven en dan in half doktershandschrift eindigen waardoor je telkens opnieuw kan beginnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij vertelde zo: 'Ja, de ouders van een vriend van mij dachten origineel te zijn en noemden hem Ali. Hij had meer dan twintig keer gesolliciteerd en kon geen baan krijgen, dus ik raadde hem aan om een pasfoto bij zijn brief + CV te doen zodat ze zagen dat hij blank was. Een week later had hij een baan.'
Die vent kan mooi vertellen
Ik vind precies hetzelfde hoor, alleen dan gewoon de lay-out. Niet iedereen is even handig in Word maar je ziet wel wanneer er gewoon de nodige moeite in is gestopt. Een foto vind ik zelf niet heel belangrijk. Na het lezen van een CV begint toch het Googlenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hangt er een beetje vanaf waar je op solliciteert..
Heb zelf wel een foto bij m'n cv. Hoewel geen pasfoto als wat je in je paspoort hebt natuurlijk, met de boeventronie die je daar tegenwoordig op moet hebben.
Maar niet ieder bedrijf zit te wachten op modernere CV's. Hoewel het in jouw geval een opleiding is, die kunnen een beetje vooruitstrevendheid vast wel waarderen.
Bij de sollicitaties die ik heb moeten checken in mijn bestuursfuncties, hadden de cv's die er visueel uitsprongen wel een streepje voor. Maar dat is heel subjectief, ik ben zelf ook een keer keihard afgewezen omdat ze mijn cv te druk vonden terwijl mn kwalificaties goed waren.
Ja, meestal zijn dat pedofielen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
En stel iemand is niet te vinden op Google, kan dat geen argwaan wekken? Anno 2012 zegmaar
Nee, geloof het of niet, maar niet iedereen doet aan social media enzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
En stel iemand is niet te vinden op Google, kan dat geen argwaan wekken? Anno 2012 zegmaar
Nee die zijn te vinden bij ''hoeveel procent homo ben ik''quote:
En hoeveel procent ben jij?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee die zijn te vinden bij ''hoeveel procent homo ben ik''
Ik kreeg daar ooit ''commentaar'' op. Na mij gegoogled te hebben dachten ze dat ik een huiskluizenaar was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, geloof het of niet, maar niet iedereen doet aan social media enzoMaar in mijn branche komt dat niet vaak voor
Het is ook een hele slechte gewoonte om te doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kreeg daar ooit ''commentaar'' op. Na mij gegoogled te hebben dachten ze dat ik een huiskluizenaar was.
10. En dat is omdat ik van appletini's houdquote:
Omgquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:46 schreef Muisraket het volgende:
Oh god, google ik op mijn naam, zijn de eerste drie hits van Facebook, waarvan één een FB update van FOK!.
Dat is ook wel erg eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is ook een hele slechte gewoonte om te doen eigenlijk.Ik heb wel eens iemand uitgenodigd die ik gegoogled had en bleek ik gewoon een ander persoon voor mij te hebben met dezelfde naam!
Dus het is niet geheel ongevaarlijk, die aannames van google
Lol. Ik krijg een raar document te zien, en nog wat crap.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:46 schreef Muisraket het volgende:
Oh god, google ik op mijn naam, zijn de eerste drie hits van Facebook, waarvan één een FB update van FOK!.
Jouw naam staat hier ook gewoon als je homepage hequote:
Niemand heeft mijn naamquote:
Heb ik ook gedaan, maar dit waren publieke updates van andere mensen.quote:
Yup, mijn homepage is ook hit 5 op google ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw naam staat hier ook gewoon als je homepage he
JAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:54 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand zin in een paar pannekoeken?
Met poedersuiker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:54 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand zin in een paar pannekoeken?
Bak er voor mij ook een paar. Tot straks!quote:
Weet niet of MohMi die in huis heeft!quote:
Ga dan ook gewoon mee naar haar toe.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:58 schreef shifto het volgende:
Wow, een echt goeden grap BDH, moest echt lachen gewoon!
Hou jij eens even heel gauw je mondquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In dit tijdperk maakt men gebruik van een computer.
En natuurlijk sowieso een beetje opletten wat je zelf op internet gooit icm met je naam. Op facebook blijf ik altijd ver van die dingenquote:
Heb ook nog een eigen webadres gekocht. Beetje personal branding, mar heb er (nog) nooit wat mee gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Yup, mijn homepage is ook hit 5 op google ofzoEerst LinkedIn en facebook idd, maar je ziet er niets
Foto van jezelf met je duimen omhoog à la Jeroomquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb ook nog een rijsthamster.nl (of .com weet ik zo even neit) gekocht. Beetje personal branding, maar heb er (nog) nooit wat mee gedaan
Moet ik je domein hosten op mijn server?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb ook nog een Hhijstasters.nl (of .com weet ik zo even neit) gekocht. Beetje personal branding, maar heb er (nog) nooit wat mee gedaan
1 Verlepte Vulva is niet veel. Vraag is: wat wil je ermeequote:Op vrijdag 27 april 2012 15:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet ik je domein hosten op mijn server?Kost 1 VV een half uur per maand
Moet te regelen zijn.
VV een verlepte vulva noemenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1 Verlepte Vulva is niet veel. Vraag is: wat wil je ermee
Oh bedoelde je de vriendin van Thijs. Ik dacht dat je gewoon een oude hoer wilde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
VV een verlepte vulva noemen
Feitelijk maak je gewoon Thijs zn monster piemel belachelijk.
Iedereen weet dat je dat gewoon schrijft als Tuxxx in dit topic.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh bedoelde je de vriendin van Thijs. Ik dacht dat je gewoon een oude hoer wilde.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je dat gewoon schrijft als Tuxxx in dit topic.
Ik vier het nooit echt. Gewoon afspreken met iemand en dan chillenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:20 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn jullie qday plannen?
(Ja zijn vast al lang besproken, maar heb het gemist)
Kutjes worden volgens mij niet opgerekt door grote pikken en/of veel seks. Want ik heb een keer een chick gepaald die echt moeilijk strak was maar net uit een 2e lange relatie kwam en meermaals per week neukte, gedurende zo'n 3/4 jaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoow inderdaad, wat zeg je nou bdh?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Meteen even netjes vragen of bdh en shifty in hun quote ook even mn naam weg willen halen, driehonderd posts terug ondertussenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dank voor het wijzen op die blunder van me BB
Mijn luiheid geeft je van nu af aan je de toestemming ze daarvoor te gebruiken!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Meteen even netjes vragen of bdh en shifty in hun quote ook even mn naam weg willen halen, driehonderd posts terug ondertussen
Kan wel mn modpowers gebruiken, maar dat is weer zo niet netjes
Wat een humor hebben wijquote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:58 schreef shifto het volgende:
Wow, een echt goeden grap BDH, moest echt lachen gewoon!
What the...quote:
Wat is erquote:
Rijsthamster en Hhijstasters.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen, zo slecht dat het is
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen, zo slecht dat het is
quote:
Den Boschquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:20 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn jullie qday plannen?
(Ja zijn vast al lang besproken, maar heb het gemist)
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je dat gewoon schrijft als Tuxxx in dit topic.
Dat staat nog niet van. Maar een team van wetenschappers is daar 24/7 mee bezig!quote:
Ik hoop dat ze gasmaskers en speloncologie-gear bij hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat staat nog niet van. Maar een team van wetenschappers is daar 24/7 mee bezig!
En wapens voor de wilde beestenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gasmaskers en speloncologie-gear bij hebben.
quote:
Lol. Hier is de afdaling nog maar net begonnenquote:
Hier heb ik geen woorden voor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol. Hier is de afdaling nog maar net begonnenEn toch brandt het vuur al
En ik zit weer te lachenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol. Hier is de afdaling nog maar net begonnenEn toch brandt het vuur al
Ik wel: jakkiebahquote:
Die site vond ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dus even speloncologie opzoeken, krijg ik dit:
- Speloncoloog (1): Arts gespecialiseerd in tumoren in liefdesgrotjes. Speloncoloog (2): Specialist op het gebied van kwaadaardige taalwoekeringen.
- Spermabonk: Het kenmerkende geluid van een kwakkie dat ter aarde wordt geplengd.
- Spermafrost: Chronische frigiditeit bij mannen die ijsballen veroorzaakt.
- Sperman: Osperma Bin Laden, de meest gezochte zaaddonor ter wereld.
- Spermareet: Bips na bevlekte ontvangenis.
- Spermat: Vloerbedekking van Onan.
- Sperpa: Vrouwelijk zaad.
- Spetvrees: Ziekelijks angst voor zelfbevlekking.
![]()
![]()
In hun mond/punaniquote:
Ja maar dan is het nog geen vrouwelijk zaadquote:
Wel als haar naam er op staat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog geen vrouwelijk zaad
- Penentratie: Vegetarische verkrachting.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:59 schreef Kutstudent het volgende:
Spijkerjak: Langharige Tibetaanse denimkoe.
Wat zijn dit voor bloedjoekels.![]()
Ik word misselijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:14 schreef Kutstudent het volgende:
Tuxxx gespot:
- Spleetzwam: Beruchte vaginale schimmel waar je schizo van kunt worden.
Daar heb ik maar 1 ding op te zeggen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |