SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik kan nog vrolijk door posten na de 300 ja..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is eigenlijk onzin AT want jij kan met je modskillz nu toch de laatste post maken.
Ja maar tochquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan nog vrolijk door posten na de 300 ja..
Maar dan is het topic wel al dicht
Kijk kinders, toen papa zo oud was als jullie.. had ie toch orgies, nondejuquote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel filmen voor het nageslacht he
Dan ken je me nietquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kijk kinders, toen papa zo oud was als jullie.. had ie toch orgies, nondeju
En nu zit ie opgescheept met die moeder van jullie
Ik overdrijf for the sake of drama.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Als de TT te ver gaat ofzo mag je hem wel laten veranderen hoor. Was niet zo bedoeld.
Ik heb geeneens toegangquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar barrie durft niet met mij mee naar kpd
he dat rijmt
Nee dat daar kan mijn tere ziel niet aanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar barrie durft niet met mij mee naar kpd
he dat rijmt
Volgens mij had ik eerst toegang maar heb daar maar 1x in gekekenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij, dan slaap je tenminste zonder nachtmerries
FAO? Fed's Anale Orgasmes?quote:
Wtf?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga mijn verdriet wegdrinken ajuus bosschenaren
Ah, een Two Hand Fap!quote:
Shifto heeft ooit zo'n Jehova binnen gelaten toen ie knetterstoned was, kerel een bak koffie gegeven en ernstig stoned zitten discussiërenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef bijdehand het volgende:
Is er trouwens een massale Jezusactie in de stad? Werd echt 6x aangesproken door zo'n gast![]()
hij 'Gelooft u in Jezus?'
ik 'Ik heb geen zin in een discussie'
hij 'Maar het is geen discussie'
ik 'Ik heb hier geen zin in'
hij 'Waar ga je heen als je dood gaat denk je?'
ik 'Dat zie ik dan wel'
hij 'Denk je daar niet over na?'
ik 'Als het zover komt'
hij 'Elke dag kan je laatste zijn'
ik 'Doei'
Toen werd ik gered door een onbekend meisje.
Gewoon heel hard in zijn gezicht blaffen alsof je een kwijlende Duitse Herder bent en heel hard roepen dat je 'm op gaat eten. Moet je eens opletten hoe snel die weg is.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef bijdehand het volgende:
Is er trouwens een massale Jezusactie in de stad? Werd echt 6x aangesproken door zo'n gast![]()
hij 'Gelooft u in Jezus?'
ik 'Ik heb geen zin in een discussie'
hij 'Maar het is geen discussie'
ik 'Ik heb hier geen zin in'
hij 'Waar ga je heen als je dood gaat denk je?'
ik 'Dat zie ik dan wel'
hij 'Denk je daar niet over na?'
ik 'Als het zover komt'
hij 'Elke dag kan je laatste zijn'
ik 'Doei'
Toen werd ik gered door een onbekend meisje.
De kogel voor die man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:04 schreef bijdehand het volgende:
Jouw roostermaker, DJ, jouw roostermaker
Loodvergiftiging in zijn hoofdquote:
Za ik hier eens voor de veiligheid gaan zorgenquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Loodvergiftiging in zijn hoofd![]()
DJ ze pesten mij
Veiligheid? Gewoon er vol op los meppen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Za ik hier eens voor de veiligheid gaan zorgen
Niet als je het met zn 2en doetquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:35 schreef bijdehand het volgende:
Beetje raar om op het werk te gaan fappen.
Ik fap fijner in gezelschap, ik discrimineer niet tussen man en vrouwquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:52 schreef bijdehand het volgende:
Jij vieze fapperBeetje fappen met een andere vent erbij
Ik doe heul niet mee!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef shifto het volgende:
MR doet ook mee
In Nagasakiiii they like bukkakkeeeee
Ik geloof je nietquote:
Volgens mij heb ik echt een heel erg beeld van mezelf gecreëerd, of niet?quote:
Ach, beter dan dat we zeggen dat je oud bent, toch?quote:
Echte liefdequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik fap fijner in gezelschap, ik discrimineer niet tussen man en vrouw
Ja. Ik denk dat jij iemand bent die graag fapt waar shifto bij is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt een heel erg beeld van mezelf gecreëerd, of niet?
Sarcasme? Alsjeblieft zeg ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat jij iemand bent die graag fapt waar shifto bij is.
Waarom noem jij alles echte liefde?quote:
Ik zou oprecht NIET weten hoe jij bij mij die indruk gewekt zou kunnen hebben, dat weet je tochquote:
Iets wat niet rijmt op lorgie zou al heel leuk zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is een goeie vraag
Ik zal eens proberen met wat sterkere dingen te komen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is een goeie vraag
Ik zal eens proberen met wat sterkere dingen te komen
Rijpt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iets wat niet rijpt op lorgie zou al heel leuk zijn
Nou... Maar ik zeg niets meer denk ik voordat ik echt dom ga doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou oprecht NIET weten hoe jij bij mij die indruk gewekt zou kunnen hebben, dat weet je toch
?quote:
Omg, doe niet zo onzekerquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef Muisraket het volgende:
Nou... Maar ik zeg niets meer denk ik voordat ik echt dom ga doen.
Jouw slechte geheugen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg, doe niet zo onzekerIk zou echt niet weten hoe jij bij mij die indruk hebt kunnen wekken hoor
Omfg, wat heb je dan gezegd?quote:
Ik heb niet zozeer iets gezegd, maar aan de hand van opmerkingen die jij ooit maakte en zo. Maar goed, sorry, ik had er niet over moeten beginnen. Heel laf om nu niets te zeggen natuurlijk maar aarggh ik lul mezelf vast.quote:
Ik maak wel vaker dat soort opmerkingen, maar ik doelde op opmerkingen die jij gemaakt zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer iets gezegd, maar aan de hand van opmerkingen die jij ooit maakte en zo. Maar goed, sorry, ik had er niet over moeten beginnen. Heel laf om nu niets te zeggen natuurlijk maar aarggh ik lul mezelf vast.Anyway, over op de orde van de dag.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker dat soort opmerkingen, maar ik doelde op opmerkingen die jij gemaakt zou moeten hebbenAch, maakt niet uit, we willen allemaal niet fappen met shifto erbij
Fappen met iemand erbij lijkt me echt heel erg raar. Oké, als je met iemand een relatie hebt niet, maar voor de rest lijkt het me wel...vreemd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker dat soort opmerkingen, maar ik doelde op opmerkingen die jij gemaakt zou moeten hebbenAch, maakt niet uit, we willen allemaal niet fappen met shifto erbij
Eén Dave Mustaine voor je topic.quote:
Fap jij überhaupt wel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fappen met iemand erbij lijkt me echt heel erg raar. Oké, als je met iemand een relatie hebt niet, maar voor de rest lijkt het me wel...vreemd.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén Dave Mustaine voor je topic.
[ afbeelding ]
Ik ga onvoorspelbaar doen: ga nu niet vragen of je het een keer wil proberen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fappen met iemand erbij lijkt me echt heel erg raar. Oké, als je met iemand een relatie hebt niet, maar voor de rest lijkt het me wel...vreemd.
Ik ben je voor eeuwig dankbaar nu.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga onvoorspelbaar doen: ga nu niet vragen of je het een keer wil proberen.
Graag gedaan.
quote:
Een facepalmende man i.p.v.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Fap jij überhaupt wel?
[..]Uhh dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een facepalmende man i.p.v.breekt zo lekker de week.
Kut reclame jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dodge de meest interessante vraag ooit gesteld in dit topic maar
Thinking about thinking of you. ♫
Meest interessante vraag ooit, bitch please.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Kut reclame jaMaar dodge de meest interessante vraag ooit gesteld in dit topic maar
Oooh dat is redelijk normaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja Shifto ik fap 2x per week denkend aan jou.
Meisjes fappen niet. En ze poepen niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Kut reclame jaMaar dodge de meest interessante vraag ooit gesteld in dit topic maar
Ik mag niet fappen van mij geloof dus denk ik altijd aan jou, shifto.quote:
quote:
Denken dat mensen dit geloven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik mag niet fappen van mij geloof dus denk ik altijd aan jou, shifto.
Muisraket, 2012
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |