nee, ik kon 't eventueel laten intapen bij een fysiotherapeut, maar dan moest de zwelling inderdaad eerst een beetje weg zijn. ik heb toen maar kort niet gelopen. een paar dagen met krukken, maar dat was ook al snel niet echt meer nodig. ik moest 'm vooral niet te zwaar belasten en ik heb heel lang geen hakkenschoenen kunnen verdagen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies... hoe lang heb jij toen "plat" gelegen? Heb jij er wel iets van verband oid om gekregen?
Huizenmarkttopic #196: de HRA voor scheefleners blijft in stand.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef mefke79 het volgende:
simmu, prima!
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Want als dat zo is, dan kan je beter gaan oversluiten voor 1 januari, dan heb je een nieuwe rentevasteperiode en hoef je je pas over 10 jaar weer druk om te maken.
Toevallig hadden wij de hypotheekmeneer vd week hier, en het zijn volgens mij zaken die los van elkaar staan, je hebt een hypotheek voor X jaar (meestal 30) en een rentevasteperiode voor Y jaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:01 schreef simmu het volgende:
mefke, is het goed dat ik die vraag ff naar het huizentopic sleep? want het is mij niet helemaal duidelijk of je na afloop van de rentevaste periode nu wel of niet een nieuwe hypo afsluit!
En door de daling van de huizenprijzen, kan het zomaar zijn dat je ook in zult moeten gaan op het nieuwe rentevoorstel van je hypotheekverstrekker, omdat je onderpand in waarde gedaald is. Naar een andere hypotheekverstrekker gaan, betekent een nieuwe taxatie, nieuwe hypotheek en dan is de vraag of het allemaal nog past.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toevallig hadden wij de hypotheekmeneer vd week hier, en het zijn volgens mij zaken die los van elkaar staan, je hebt een hypotheek voor X jaar (meestal 30) en een rentevasteperiode voor Y jaar.
Als je aan het eind van de rentevaste periode de hypotheek niet aanpast, en dus instemt met het nieuwe rentevoorstel van de hypotheekverstrekker, dan heb je nog steeds dezelfde hypotheek.
Ik ken het. Hoe staat het trouwens met werk bij jou?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:14 schreef mefke79 het volgende:
Leandra, dat dacht ik ook en dat blijkt dus te kloppen. Mooi. Klaar. Slotje voor die vraag.
Mensen, ik moet echt echt echt aan het werk. Maar het wil niet.
Okay, dan hoop ik dat het bij ook zo gaat. Ik heb geen krukken... dus hinkel/strompel door het huis en ga op de knieën de trap op. Hakkenschoenen geen last van, die draag ik nooit. Er werd wel aangeraden goede stevige schoenen de komende tijd te dragen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef trui het volgende:
[..]
nee, ik kon 't eventueel laten intapen bij een fysiotherapeut, maar dan moest de zwelling inderdaad eerst een beetje weg zijn. ik heb toen maar kort niet gelopen. een paar dagen met krukken, maar dat was ook al snel niet echt meer nodig. ik moest 'm vooral niet te zwaar belasten en ik heb heel lang geen hakkenschoenen kunnen verdagen.nog steeds heb ik last na een dag op een bepaald paar laarzen dat net iets hogere hakken heeft dan ik normaal draag.
Dat vroeg ik me ook af...quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom heb je geen uitvaartverzekering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |