Dit inderdaad. Hij laat zich gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eerder voor de SGP me dunkt. Ze voelen zich genaaid.
En hij heeft nog wel zo hard gebeden!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef Nielsch het volgende:
VD Staaij snapt nog niet dat zijn rol is uitgespeeld.
twitter:ewaldeng twitterde op donderdag 26-04-2012 om 21:17:30Afgaand op TL is iedereen vergeten dat akkoord maar 4 maanden geldig is - veel ophef om smoel van de jager bij brusselse vrienden te redden reageer retweet
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef Logros het volgende:
[..]
Het kwam er even uit hoe hij tegen vrouwen praat. HIj vond Pechtold z'n bitch.
Implosie en paniek in de PvdA garelen.quote:
Dat topic zit vol gescheld.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Coelho het volgende:
Waarom niet gewoon één topic en samenvoegen met [Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #4
Het debat in twee versnellingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Coelho het volgende:
Waarom niet gewoon één topic en samenvoegen met [Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #4
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Morm_NL het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn Ramon van BNN en Pechtold vader en zoon??
Eerder voor de PVV, want zij kunnen in de toekomst geen aanspraak meer maken op het lang thuiszitten zonder wat uit te voeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Implosie en paniek in de PvdA garelen.
Beiden, de één ziet een royale uitkering voorbijschieten en de ander ziet zijn baantjesfabriek imploderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerder voor de PVV, want zij kunnen in de toekomst geen aanspraak meer maken op het lang thuiszitten zonder wat uit te voeren.
het is gewoon een terechte maatregel.
Tja.... dat noemt men in Den Haag.... bezuinigenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef Green1 het volgende:
Verdomme zeg, krijgen we nu belasting op alles?
Dadelijk krijgen we nog belasting op doodgaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef Green1 het volgende:
Verdomme zeg, krijgen we nu belasting op alles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Maar ik blijf het vreemd vinden dat 10 jaar stilstand, veroorzaakt door het CDA, in 1 keer vergeven wordt door 2 optredens van 1 manquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Logische keuze als je hem vandaag ziet.
Een prima idee. Veel wannabe PVV-ers kwam naast de macht ook af op het geld.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerder voor de PVV, want zij kunnen in de toekomst geen aanspraak meer maken op het lang thuiszitten zonder wat uit te voeren.
het is gewoon een terechte maatregel.
ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ik blijf het vreemd vinden dat 10 jaar stilstand, veroorzaakt door het CDA, in 1 keer vergeven wordt door 2 optredens van 1 man
Zijn mensen echt zo kortzichtig?
Nee. Maar iets beters hebben we niet, alle voortgang moet toegejuicht wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ik blijf het vreemd vinden dat 10 jaar stilstand, veroorzaakt door het CDA, in 1 keer vergeven wordt door 2 optredens van 1 man
Jetta Klijnsma, van de PvdA, die is spastisch meen ik.quote:
ik ookquote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die doos van haar zou ik wel eens...
De Idolisering van de politiek. Weleens van gehoord? Poppetjes > inhoud.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betere partijen: SP, GL, VVD, D66, CU... Keuze zatquote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee. Maar iets beters hebben we niet, alle voortgang moet toegejuicht worden.
Ligt eraan wat je beter vindtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betere partijen: SP, GL, VVD, D66, CU... Keuze zat
twitter:rietbergen twitterde op donderdag 26-04-2012 om 21:26:16De Jager wil niet op de #CDA lijst voor Tweede Kamerverkiezingen. reageer retweet
Als deze 5 partijen een meerderheid krijgen niet natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ewaldeng twitterde op donderdag 26-04-2012 om 21:17:30Afgaand op TL is iedereen vergeten dat akkoord maar 4 maanden geldig is - veel ophef om smoel van de jager bij brusselse vrienden te redden reageer retweet
Kwam minuten voor het debat binnen, kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kentquote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Cerbie het volgende:
Samsom: het pakket was te moeilijk voor mij om te lezen
Ook in vergelijk met Samson?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de minst sterke van het hele stel
Nah, de PvdD dame doet erg haar best om zelf de zwakste schakel te zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de minst sterke van het hele stel
Je bent gewoon jaloers op haar doosquote:Op donderdag 26 april 2012 21:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nah, de PvdD dame doet erg haar best om zelf de zwakste schakel te zijn
Zelfs dan. Tegen die tijd wanneer de verkiezingskoorts stijgt zal alles anders liggen en zoekt iedereen weer zijn eigen hoek op tenzij er wisselgeld is. En dan komt 'misschien' ineens het voordeel van de samenwerking van nu weer om de hoek kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als deze 5 partijen een meerderheid krijgen niet natuurlijk.
Daar hoop ik wel op, het zou doodzonde zijn als we in het najaar wéér opnieuw dergelijke onderhandelingen moeten krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als deze 5 partijen een meerderheid krijgen niet natuurlijk.
Maar wie's er slechter?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij moet ook zeker nog heel veel leren
Nee hoor, mijn eigen doos FTWquote:Op donderdag 26 april 2012 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op haar doos
Sap op de kast krijgen?quote:
Ze is niet sterk....quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Cerbie het volgende:
Hou je mond Sapje speelt hem in de hand
qua onderhandelen is Sap minder.quote:
De Jager krijgt ergens een héél leuk (betaald) baantje. Daarvoor heeft hij de connecties inmiddels wel gelegd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rietbergen twitterde op donderdag 26-04-2012 om 21:26:16De Jager wil niet op de #CDA lijst voor Tweede Kamerverkiezingen. reageer retweet
Denk dat hij ook wel weer minister wil worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De Jager krijgt ergens een héél leuk (betaald) baantje. Daarvoor heeft hij de connecties inmiddels wel gelegd.
Politiek is tegenwoordig voor veel mensen niet meer dan een opstapje naar het bedrijfleven.
Dus bij voorbaat al aangeven dat haar handtekening hier onder geen enkele waarde heeft, indien GL groot genoeg wordtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef MaLo het volgende:
Nou, dat was GL dan. "wij hopen na de verkiezingen eea terug te kunnen draaien". Hier past alleen maar een
Ik als vrouw schaam mij voor mijn politieke mede-vrouwmenschenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik als vrouw schaam mij voor mijn politieke mede-vrouwmenschen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |