Ja, net als bij het CDA die blindelings met dit argument (en natuurlijk het nemen van verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever een pragmatische PvdA die wat te vertellen heeft dan een principiele PvdA die buitenspel staat.
Ze heeft wel een speciaal gezicht vind ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
Op het eerste gezicht is ze wel lekker, op het tweede gezicht een GTST personage.
Dat kon ik er niet uit opmaken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Haar Engelse uitspraak is in ieder geval prima.
Jouw PI is echt irritant ik weer nooit of hè serieus bent of niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Haar Engelse uitspraak is in ieder geval prima.
Goed naar Janis Joplin geluisterd.quote:
En veel zangzaad...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
Doorleefde stem, daar zit gevoel in. En 40 jaar middelenmisbruik.
Drumde bij de Hoe? Hoe?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Streetbeat Pete lijkt me wel 'n baas.
Fixodent.quote:
Wel de slechtste van allemaal.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Streetbeat Pete lijkt me wel 'n baas.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Deze mannen moeten eigenlijk bepalen hoe het verder moet in de politiek en niet Sywert
Beter dan mensen die vooral heel goed op 'play' kunnen drukken, zoals jouw grote helden.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen die wat op een gitaar slaat en blert is meteen geweldig?
Inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef padlarf het volgende:
El Kroppo![]()
Dit is de duidelijk de beste
idd play drukken, zo maak je een heel lied.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Beter dan mensen die vooral heel goed op 'play' kunnen drukken, zoals jouw grote helden.
Die van Johnny B. Goode.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik die 't meest op een zwerver lijkt het beste vond. Die met die muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |