Roosje kan me voorstellen dat je je zo voelt.
[subIkzelf heb dat gevoel ook soms. Soms den ik het is nog te vroeg. ][/sub] Jij bent ook al wat verder dan ik.
Thistleweed het is zowel de rommel alsook dat gevoel van: klus is niet af, dus je kan ook nog niet terug naar de normale situatie (gordijnen weer ophangen enzo).
Dat met die conditie van jou is heel begrijpelijk. Hoef je je echt niet slecht voor te voelen. Ik durf nu helemaal niet meer te fietsen.
Marjolijntje, fijn om te weten, dat alles goed is met je baby.

Dus gewoon wat rustiger aan gaan doen. Dat zal je baas en je collega's maar gewoon moeten accepteren.
Sproetje, je moet echt doen, waar jij je goed bij voelt, dat begrijpt iedereen hier wel, hoor

Covie fijn dat dat met het formulier voor ouderlijk gezag nu toch geregeld is.
Even een vraag, misschien weet een van jullie dit. Toen ik in het ziekenhuis werd opgenomen was dat vanwege verdacht op gebroken vliezen & een longontsteking. De longontsteking was er ook daadwerkelijk, de gebroken vliezen niet. Mijn werkgever had me tot nu toe nog niet ziek gemeld, maar wou dat wel gaan doen, omdat mijn verlof dan 2 weken eerder ingaat en hem dat best wel wat geld scheelt. Prima. Dus nu heeft de administratie de formulieren gemaild van UWV en de vragen die wij moeten invullen. Daarbij zei diegene of ik de periode kon aangeven, dat ik in het ziekenhuis lag met longontsteking en dan in het vervolg vanaf wanneer mijn ziekte zwangerschapsgerelateerd was. Wat moet ik nou invullen: ontslag datum van ziekenhuis of datum van de echo waarop weinig vruchtwater werd vastgesteld?
[ Bericht 29% gewijzigd door Tinuviel op 27-04-2012 17:57:23 ]