Ik vind het echt schandaligquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef sproet-je het volgende:
Oh en sorry dat ik zo vreselijk slecht me meld. Ik zit in een soort coconnetje en daar kom ik maar moeilijk uit. Ik herken het erg van de eerste maar ik zal mezelf een schop onder de kont geven en wat meer mee posten.
Oh, ikwisthetquote:
Echt niet! Ik heb gisteren (of was het vanmorgen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:17 schreef Regenboogjes het volgende:
Sorbo, heb je dat rood met witte jasje al ingepakt voor me? InB4 Gerbera.![]()
Daar leer je een soort van zelfhypnose om je bevalling makkelijker door te komen. Pijnloos hoeft van mij niet, maar ik wil graag bevallen zonder in paniek te raken zoals ik dat bij mijn 1e bevalling heel erg hadquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:39 schreef Loodje het volgende:
Wow sterkte marjolijntje!
Wat is een mindful birthclass?
Ow leuk, ik ga ook zoiets doen:) Wij beginnen 9 mei dus ben benieuwd:D Heb er veel over gelezen en heb enthousiaste (voor zover dat kan) verhalen gehoord van mensen in mijn omgeving die ook zoiets gedaan hebben. zij zijn er heel positief over. Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden:) Ik ben trouwens ook benieuwd wat ik ervan ga vinden lolquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar leer je een soort van zelfhypnose om je bevalling makkelijker door te komen. Pijnloos hoeft van mij niet, maar ik wil graag bevallen zonder in paniek te raken zoals ik dat bij mijn 1e bevalling heel erg had
Oh, cool! Wil je er ook over posten? Ik ben heel benieuwd ook, wij gaan in juli pas, dan zit ik in mijn 2e trimester als het goed gaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef Loodje het volgende:
[..]
Ow leuk, ik ga ook zoiets doen:) Wij beginnen 9 mei dus ben benieuwd:D Heb er veel over gelezen en heb enthousiaste (voor zover dat kan) verhalen gehoord van mensen in mijn omgeving die ook zoiets gedaan hebben. zij zijn er heel positief over. Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden:) Ik ben trouwens ook benieuwd wat ik ervan ga vinden lol
Ben gelijk nieuwsgierig ga even kijken haha, nog niet gezien maar misschien na vanavond wel:Pquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef Tinuviel het volgende:
Over birth cursussen of films gesprokenHeeft een van jullie de film orgasmic birth gezien? De titel is trouwens een beetje apart want voor zover ik heb gehoord, gaat de film gewoon over een positieve zicht op de bevalling en hoe je positief de bevalling in gaat en doorstaat. Maar dat weet ik alleen van horen-zeggen.
Yw, ons kindje liet zich niet echt zien, 1 keer ging ze verstoppertje spelen met der handjes, wil je een foto maken doet ze haar handjes er snel voorquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Loodje het volgende:
Thanks Speedy, even lekker bijkomen en hopen dat je vrouw en jullie wondertje morgen al naar huis mogen. Zal vast wel:) Weltrusten alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |