Speedy, fijn om te horen, dat er nu in ieder geval iets meer gebeurt en de bevalling kan beginnen. Ik duim nog voor je, dat het nu niet meer lang gaat duren

en dat het voor moeder en kind niet te zwaar wordt. De Mama in spé heeft het niet makkelijk als ik dit zo hoor.
Wat betreft telefoon/ televisie en internet: in het academisch ziekenhuis waar ik lag was het ¤4 per dag voor een telefoonaansluiting (anders kon je ook niet gebeld worden, heel stom

) en televisie. Internet was dan wel weer gratis. Maar ja als je niet weet hoe lang je daar gaat liggen & zoals ik familie in het buitenland hebt, wil je toch ook wel telefoon & televisie hebben voor de afleiding.
Sorbo spannend, veel succes & plezier bij de echo straks.
Liza van harte gefeliciteerd!

Veel plezier met het feestje.
Reistijden zijn idd niet leuk. Bij eerdere banen had ik vaak zo'n 2,5 tot 3 uur reistijd op een dag. Ook nog gedaan na de geboorte van ons zoontje, maar het is wel slopend. Bij de laatste banen ben ik echt vooruit gegaan wat dat betreft met maar 1-1,5 reistijd op een dag. Op dit moment zit ik op 1 uur, dus half uurtje enkele reis met de auto.
KatyM en wat werk van thuis uit doen, zou dat een optie zijn, kun je tenminste even veel werk doen dan op kantoor.
Coco vakantie
Nijnepijn fijn dat goede nieuws van je kindje

Lekker eigenwijsje
Marjolijntje succes bij je afspraak, fijn dat je zo snel kon komen.
Vulpenballetje 7 weken
Hier nog steeds bezig met de klussers. Mijn zoontje beweerde al eerder, dat ze echt niet "bob de bouwer zijn want die is klusser en de mannen bij ons in huis zijn bouwvakkers". Balen is, dat met de afwerking van de kozijnen zoals gebruikelijk het raam niet helemaal open kan. Dus nu laten ze het aan die kant open, waar het raam naartoe open gaat. Baal van het niet af zijn en volgende week maar eens verder kijken.

En het is zo'n rommel nu hier in huis. Gelukkig heeft manlief gezegd, dat hij gaat kijken of hij wat eerder kan komen, zodat ik nog wat rust kan krijgen en om te helpen met de rommel
Wel grappig de ene klusser vroeg aan mij of ik zwanger was (duh dat zie je inmiddels echt wel

, maar ik denk hij zei het omdat hij schuchter is) en hoe ver ik was. Toen ik zei 37 weken vertelde hij dat zijn vriendin 33 weken zwanger is en nog aan het werk en toen hadden wij het even over zwangerschap & verlof.