abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110857616
Ik lees over Coco heen, vakantie!! Relexed hoor Coco, lekker uitrusten en genieten.
pi_110857685
Nachtvoedingen zal ik in mijn verlof doen omdat mannie dan weer aan het werk is. En daarna .. gewoon in de schuur stoppen :9 .. Nee grapje, ik denk gewoon om en om. Ligt er een beetje aan wie langer kan blijven liggen als mijn 'plan' wordt goedgekeurd :9
pi_110857696
Coco geniet van je vakantie!
pi_110857825
Even een wals, mag over een half uurtje naar de vlos toe, bloeddruk controleren en hartje luisteren van de kleine.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110857863
Fijn dat je meteen mag komen Marjolijntje, rustig aan en veel succes.
pi_110858309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco geniet van je vakantie!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:28 schreef Thistleweed het volgende:
Ik lees over Coco heen, vakantie!! Relexed hoor Coco, lekker uitrusten en genieten.
Dat gaat wel lukken! :D
pi_110859007
Fijn dat je mag komen Marjolijntje .. hoop dat ze je wat gerust kan stellen!
pi_110859453
oooh vakantie. Ik ben jaloers ;) Geniet er van Coco :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110860177
Ik wil weekend :') ... Kword met de minuut gaarder
pi_110860541
KatyM
:*

Leuk liza *O*
veel plezier!

Sorbootje
Spannend! Veel plezier!

Xanteh
Ja goed idee haha.
Helaas ben ik niet zo'n fit, misschien lukt het morgen ;)

Coco
Vakantie *O*

En ik zag een mijlpaal *O*

Een :* voor marjolijntje
pi_110860975
We hebben een hartje!!!
En een net zo eigenwijze als z'n zuster! Hij wilde niet goed draaien, dus kon niet zo goed opgemeten worden. De arts gaat uit van nu 9 weken, maar dat is niet helemaal zeker. Volgende week weer terug om te kijken of ie dan beter ligt.
Ons gummibeertje, Casper het spookje! O+
pi_110861038
nijnepijn *O*
pi_110861110
Nijnepijn, wat leuk en fijn dat jullie het hartje hebben gehoord!
pi_110861148
O+ wat fijn nijnepijn!! Is toch spannend he die echo!
Ook al voel je je waarschijnlijk al hartstikke zwanger enzo, het kloppende O+ is toch wel even een bevestiging!

nog 11 dagen en dan mag ik ook! ben al aan 't aftellen. :@ 'gelukkig' ben ik intussen al wel wat misselijk en heb ik wat kwaaltjes, maar men wat duurt dat wachten lang!
vragen mag!
pi_110861463
Ik was echt enorm zenuwachtig. Vannacht al gedroomd over een tweeling. Ging die arts-assistent eerst nog veel vragen stellen, en de vorige bevalling bespreken. Ondertussen zat ik maar te wachten op de echo.
Wel grappig dat ik die eco van regenboogjes pas gezien had, het klopte ook gewoon. De arts assistent noemde dit ook ons gummibeertje. O+ Ik ben nu al verliefd op hem.
pi_110861593
Op die arts assistent? ;)

Gefeliciteerd Nijnepijn!
pi_110861700
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Sorbootje het volgende:

Gefeliciteerd Nijnepijn!
Hahahahaha!
vragen mag!
pi_110861982
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Sorbootje het volgende:

Gefeliciteerd Nijnepijn!
Het was een mevrouw. Maar ze was best leuk!
pi_110862174
Yeah hartje voor Nijnepijn! *O*

Marjolijntje, succes! :*
pi_110862389
Ik ga Isabeau maar eens wakker maken. Dan gaan we zo naar Amersfoort voor de echo. Spannennnnnnnd!
pi_110862499
*O* voor Nijnepijn
pi_110862552
Nijn, hoera voor een kloppend hartje O+ *O*
pi_110862825
Nijn, wat fijn, dat jullie straks echt echt met zn vieren zijn :P (sorry kon het niet laten, lees teveel Nijntje :') )

*O* *O* *O* Hoezee!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:32:25 #174
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110864118
Felicia Leunk
27-04-2012 om 14:15
3070 gram

pi_110864264
Speedy, fijn om te horen, dat er nu in ieder geval iets meer gebeurt en de bevalling kan beginnen. Ik duim nog voor je, dat het nu niet meer lang gaat duren ^O^ en dat het voor moeder en kind niet te zwaar wordt. De Mama in spé heeft het niet makkelijk als ik dit zo hoor.

Wat betreft telefoon/ televisie en internet: in het academisch ziekenhuis waar ik lag was het ¤4 per dag voor een telefoonaansluiting (anders kon je ook niet gebeld worden, heel stom :o ) en televisie. Internet was dan wel weer gratis. Maar ja als je niet weet hoe lang je daar gaat liggen & zoals ik familie in het buitenland hebt, wil je toch ook wel telefoon & televisie hebben voor de afleiding.

Sorbo spannend, veel succes & plezier bij de echo straks.

Liza van harte gefeliciteerd! *O* Veel plezier met het feestje.

Reistijden zijn idd niet leuk. Bij eerdere banen had ik vaak zo'n 2,5 tot 3 uur reistijd op een dag. Ook nog gedaan na de geboorte van ons zoontje, maar het is wel slopend. Bij de laatste banen ben ik echt vooruit gegaan wat dat betreft met maar 1-1,5 reistijd op een dag. Op dit moment zit ik op 1 uur, dus half uurtje enkele reis met de auto.

KatyM en wat werk van thuis uit doen, zou dat een optie zijn, kun je tenminste even veel werk doen dan op kantoor.

Coco vakantie *O*

Nijnepijn fijn dat goede nieuws van je kindje *O* Lekker eigenwijsje

Marjolijntje succes bij je afspraak, fijn dat je zo snel kon komen.

Vulpenballetje 7 weken *O*

Hier nog steeds bezig met de klussers. Mijn zoontje beweerde al eerder, dat ze echt niet "bob de bouwer zijn want die is klusser en de mannen bij ons in huis zijn bouwvakkers". Balen is, dat met de afwerking van de kozijnen zoals gebruikelijk het raam niet helemaal open kan. Dus nu laten ze het aan die kant open, waar het raam naartoe open gaat. Baal van het niet af zijn en volgende week maar eens verder kijken. :o En het is zo'n rommel nu hier in huis. Gelukkig heeft manlief gezegd, dat hij gaat kijken of hij wat eerder kan komen, zodat ik nog wat rust kan krijgen en om te helpen met de rommel O+ *;

Wel grappig de ene klusser vroeg aan mij of ik zwanger was (duh dat zie je inmiddels echt wel :P , maar ik denk hij zei het omdat hij schuchter is) en hoe ver ik was. Toen ik zei 37 weken vertelde hij dat zijn vriendin 33 weken zwanger is en nog aan het werk en toen hadden wij het even over zwangerschap & verlof.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110864275
*O* Gefeliciteerd SpeedyGJ *O*
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:36:47 #177
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110864277
*O* *O* *O* Gefeliciteerd SpeedyGJ *O* *O* *O*
pi_110864320
*O* *O* *O* Van harte gefeliciteerd SpeedyGJ *O* *O* *O* . Wat een lieve foto O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110864587
Van harte Speedy en vrouw! *O*
pi_110865028
Thistleweed verlof *O*

Mijlpalen *O*

Nijnepijn ook fijn *O*

En natuurlijk *O* *O* Gefeliciteerd Speedy en vrouw!! *O* *O*
Wat een mooie foto het geluk straalt er ook af! O+

Verder wil ik even zeggen dat ik me tot vanmorgen echt druk heb gemaakt om niks over dat stomme rotpapier van de erkenning. Één belletje naar de gemeente en ze sturen me gewoon een nieuw bewijsje op :@ :D
pi_110865379
Speedy, van harte gefeliciteerd! O+ het zit erop! Geniet :Y
pi_110865842
Speedy + vrouw, gefeliciteerd O+ O+
pi_110865940
Gefeliciteerd!! Speedy+vrouw
Wat n mooie foto :) trotse moeder met lieve beeb O+

ikwilook!

Fijn covie :D! Haha
pi_110865964
*O* Speedy en vrouw van harte gefeliciteerd!! Mooie foto O+

Nijn wat fijn een hartje gehoord! *O*

Marjolijntje fijn dat je meteen even langs mag komen bij je vk. Succes!

Sorbo succes en veel plezier bij de echo!

Covie ah nou gelukkig maar! ( denk je ook aan het formulier om het ouderlijk gezag nog te regelen? )
pi_110866415
Gefeliciteerd Speedy en vrouw!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:30:52 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110866527
Speedy & vrouw gefeliciteerd! *O*
pi_110866671
Speedy, gefeliciteerd! *O* Lieve foto O+
pi_110866963
Gefeliciteerd Speedy en mevrouw Speedy!! *O* *O*
vragen mag!
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:47:01 #189
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110867247
Gefeliciteerd fam. Speedy!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110867720
Oh fijn Nijnepijn! O+

En Speedy van harte! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110867752
Speedy, gefeliciteerd!! *O*

nijnepijn, een kloppend hartje, geweldig O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110868130
Lenehe een meisje en een goede echo *O*

Nijnepijn een kloppend hartje *O*

Speedy gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O*

Sorbo heb je een voorgevoel over je logeetje?

*O* voor de mijlpalen en het verlof van Thistleweed..

Marjolijntje hopelijk kan de VK je weer wat gerust stellen.

Sam hoe is het bezoek aan de gyn afgelopen?

En voor iedereen die het kan gebruiken :*

Hier overheerst het ' ik wil ook' op het moment een beetje maar ik wacht geduldig af O-)
pi_110868399
Speedy, gefeliciteerd!

Tinuvil ik vind het altijd verschrikkelijk als er allemaal mensen over de vloer zijn en er overal geklust wordt. Hoop voor je dat je snel uit de troep bent.

Ik heb trouwens echt een conditie van nul. Net even naar de winkel gefietst, kwam amper vooruit, haha. Voel me wel een beetje een kneus.
pi_110868617
Verse baby en goede echo! *O*

Ik ben weer thuis, mn dag liep iets anders dan geplanned.. Eerst naar de verloskundige, die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG wegens het minder / anders voelen van de baby. Mn moeder gebeld en die kon gelukkig mee (moest met een uur in het ziekenhuis zijn, vriend heeft 1,5 uur reistijd). CTG was gelukkig goed en er is ook nog een echo gemaakt, ook die was goed. Nog voldoende vruchtwater.
Moet nu rust houden, donderdag terug voor nog een keer CTG en echo en vanaf donderdag ook pas weer gaan werken, halve dagen. En met 34 weken met verlof. Als donderdag alles gewoon goed is, weer gewoon bij de verloskundige op controle.

En nu ben ik kapot. :O
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110868688
Speedy, gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

En LeNeHe en Nijnepijn gefeliciteerd met de mooie echo's!

Oh en sorry dat ik zo vreselijk slecht me meld. Ik zit in een soort coconnetje en daar kom ik maar moeilijk uit. Ik herken het erg van de eerste maar ik zal mezelf een schop onder de kont geven en wat meer mee posten.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110868825
Gelukkig dat alles goed was marjolijntje. En ergens ook wel fijn dat je nu ook in het ziekenhuis te horen hebt gekregen dat je rustig aan moet doen, sta je toch weer sterker op je werk. Nu kun je dit gewoon allemaal aangeven en dan hopen dat ze minder zeuren.

Ach sproet, volgens mij snapt iedereen dat wel hier toch? Heerlijk lijkt me dat, zo'n coconnetje.
pi_110869259
Gefeliciteerd Speedy en vrouw! *O*

Wel schrikken marjolijntje, maar gelukkig is alles goed! Echt rustig aan gaan doen nu he? Beloof je t? :) ik had gepland om gewoon allebei fijn te bevallen met een week of 38/39 O+.
pi_110869559
Gelukkig is alles goed Marjolijntje, nu lekker op de bank en de beentjes omhoog!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110869610
Jeetje marjolijntje dat is schrikken, gelukkig is alles goed O+

Bijtje, het formulier voor het ouderlijk gezag krijgt mijn vriend mee bij de aangifte.
Dus dat kan ik nog niet kwijtraken of vergeten :7 :+

LLM'ers dat ik-wil-ook gevoel kan ik me best voorstellen hoor!
Nu hebben jullie vast alles al klaar en dan is het wachten geblazen. En het wordt er natuurlijk niet makkelijker op zo aan het einde. En dan ook nog lekker gemaakt worden met zo een lief baby foto'tje O+
pi_110869624
Joepie Speedy! Gefeliciteerd! *O*

Muwahha Covie heb je je voor niks zo druk zitten maken!

Marjolijntje, fijn dat alles toch goed is! Kan je gerust je weekend in .. En lekker rustig aan gaan doen enzo he!

Sproetje, goed dat je je meldt! We begonnen al te denken ;) ... Maar tis je goed recht om je lekker in je coconnetje terug te trekken hoor :)

Roosje komt allemaal goed .. kan nooit lang meer duren bij jou *O* .. En bij Zoe ook niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')