Ja.. opeens komt er uit mn vetlaag een heus babybuikje!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:38 schreef Oognip het volgende:
Krijg je al een buikje, Babykloon?Heb je het je kinderen ook al verteld of nog geen goed moment voor gehad?
Mooiquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:04 schreef babykloon het volgende:
[..]
Ja.. opeens komt er uit mn vetlaag een heus babybuikje!![]()
Heb het ze nog niet verteld...Oudste twee waren deze week bij hun vader en dochterlief vertrekt vandaag naar Parijs voor het UDO EK streetdance/hiphop.... Die is pas na het weekend weer terug
Dat gaat goed!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
ze is aan het infuus, baby hoofdje was te voelen, baarmoeder is week dus het echt werk kan eindelijk beginnen, vanmiddag/avond?
laten we hopen!
Ik hoop dat het nu vlot zal gaan en dat jullie vanmiddag jullie kindje al mogen vasthoudenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
ze is aan het infuus, baby hoofdje was te voelen, baarmoeder is week dus het echt werk kan eindelijk beginnen, vanmiddag/avond?
laten we hopen!
ja, ik heb internet op mn mobiel, maar moest 4 e per dag voor de tv betalenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gaat zeker goed, en ja we hopen vanmiddag/vanavond ons kindje in de handen te hebben
En het heeft indd wel lang genoeg geduurd nu! Zo nog een echo om te kijken of het kindje goed ligt![]()
Wel belachelijke prijzen trouwens voor internet.
4 euro voor 1 uurtje
24 uur = 15 euro.
168 uur = 20 euro.
Nou ja je weet maar nooit hoe lang je hier moet liggen dus gelijk maar 20 euri gedaan, toch maar snel kijken voor i-net mobiel abbo
Gelukkig kan ik foto's plaatsen, dus als het zover is verschijnt hier wel een foto
Waaaaah, spannend! Daar zo ik ook vroeg van wakker wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi plofkipjes!
Was weer om half vijf wakker vanmorgen. Ik hoop dat dat niet mijn nieuwe hobby wordt. Moe nu! Ik ga zo, als Isabeau slaapt ook maar even lekker op de bank liggen. 24 Kitchen opzetten, dan val ik zo in slaap.
En dan vanmiddag een echo! Als het goed is weten we vanmiddag of ik een jongentje of een meisje in mijn buik heb!
Spannend!! Ben erg benieuwd of het een jongetje of meisje is! Ik zet in op een meisje!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi plofkipjes!
Was weer om half vijf wakker vanmorgen. Ik hoop dat dat niet mijn nieuwe hobby wordt. Moe nu! Ik ga zo, als Isabeau slaapt ook maar even lekker op de bank liggen. 24 Kitchen opzetten, dan val ik zo in slaap.
En dan vanmiddag een echo! Als het goed is weten we vanmiddag of ik een jongentje of een meisje in mijn buik heb!
En wie doet dan de flesjes midden in de nacht?!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Mwah ik ben een ochtendmens dat scheelt.. manlief echt een avondmens. Dus we waren het er al over eens dat ik de ochtendfles doen en hij er 's avonds de laatste fles in stopt
Nog even niet aan denkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef Vulpenballetje het volgende:
[..]
En wie doet dan de flesjes midden in de nacht?!
Gewoon in de kelder of de schuur leggen 's nachtsquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef Vulpenballetje het volgende:
[..]
En wie doet dan de flesjes midden in de nacht?!
We gaan met z'n allen, dus zij weten het ook. Ze gaan er open over zijn, dus dat kan ik ook, maar ik wacht wel met vertellen tot zij het hun naasten hebben verteld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Sorbo! Wil je hier ook melden of houd je het liever voor jezelf? En willen de aanstaande ouders het ook weten? Of is het alleen maar voor jou en je partner dat jullie het eten?
quote:
Dat gaat wel lukken!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:28 schreef Thistleweed het volgende:
Ik lees over Coco heen, vakantie!! Relexed hoor Coco, lekker uitrusten en genieten.
Hahahahaha!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Sorbootje het volgende:
Op die arts assistent?![]()
Gefeliciteerd Nijnepijn!
Het was een mevrouw. Maar ze was best leuk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Sorbootje het volgende:
Op die arts assistent?![]()
Gefeliciteerd Nijnepijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |