abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110850452
Speedy + vrouw
succes!! :%
hoop dat jullie snel je kindje in jullie armen hebben :*

*O* thistleweed verlof!

Marjolijntje
:*
hoop dat je het e.e.a. zo kunt regelen dat het goed is voor jou & je beeb!
mijn werk belde ook (zelfs toen ik koorts had, of ik toch écht niet kon werken) dus ik weet
hoe irritant!
Zou lekker zijn als je met 34weken met verlof gaat :* (en daar hoeft geen discussie over gevoerd worden toch? ik bedoel.. ze kunnen iemand toch niet dwingen om langer door te werken? :{ )

(oh had gerberaatjes post nog niet gelezen :@)
maar dat dus!

SE
brr lijkt me vies

dankjewel bunny!
*O* 26weken!

-O- hier om 7:45 wakker geworden van schilders enz die bij de buren aan het (elektrisch)schuren zijn.
Vanmorgen maar naar de kapper met (8>
& vanmiddag weer mn bed opzoeken O+ nu al zin in
  vrijdag 27 april 2012 @ 08:43:31 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_110850491
Waaaaaaahh estrys!!! Wat leuk <3
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_110850943
Speedy wow je vrouw al 24u bezig... Hopelijk gaat het vanaf nu voorspoediger en kunnen jullie vandaag jullie kindje in de armen sluiten. Zet m op!!

Gerberaatje wat goed dat je pcm vrij bent en dat minimuppet gedraaid is. Hopelijk is ze lief voor mama en gaat ze niet al te vaak meer andersom liggen.

SE dat zal toch niet dat ze je dan nu weer onderop de stapel hebben gelegd? Gewoon wat van gaan zeggen dan hoor! En succes met het vieze drankje, blegh...

Marjolijntje wat stom vervelend van je werk zeg :( hebben ze niets beters te doen dan jou lastig vallen ofzo?! En ik zou zeker met 34 weken met verlof gaan nu. Je hebt het duidelijk nodig, je lichaam geeft dat nu gewoon aan dus ik zeg, luisteren! ;)

Thisletweed 1e dag verlof *O* geniet ervan!!

Bunny *O* 26 weken!!

En ik ben vandaag 31 weken! *O* straks weer eens een buikfototje maken als ik me heb aangekleed. Loop nog even lekker in mijn slobberbroek rond :)
pi_110850979
Goedemorgen :W

Zo bezoek van de klusjesmannen en aan het einde van de dag hebben wij beneden voor en in de kamer van mijn zoontje nieuwe ramen & kozijnen.

Zo jullie gaan echt te snel voor mij op een dag, dat ik de klussers heb en mijn zoontje thuis is.

*O* voor Gerbera, die zich weer beter voelt.

:* Sterkte en veel succes voor Speedy & vrouw & Sam. Ik hoop dat er gauw iets gebeurt en jullie komen te weten waar je aan toe bent.

Thistleweed, nog even volhouden, dan mag je weer eten. En *O* voor je verlof.

Sterrenmunt fijn om alle eerste dingen in gang te hebben gezet.

Marjolijntje beterschap en sterkte, hoop dat je je gauw beter voelt en de vk je kan helpen. De rest weet ik even niet meer.

Hopelijk vandaag de gordijnband voor de babykamer inleveren om te maken. Heb het met manlief besproken. Ook mijn zelfgeknutselde frame laten zien en die vond hij heel mooi. Dus we komen steeds een beetje verder. En ik heb gebeld voor de geboortekaartjes. De aanpassingen zijn al gemaakt, maar ze waren vergeten het te sturen 8)7. Lekkere regeltante ben ik vandaag :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:12:04 #105
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110851027
Hai, Ik kreeg net een aanbieding van de Kruidvat, pak luiers nr 2 voor 4,99 (56 stuks zitten erin) Ik weet niet ofdat iedereen dezelfde aanbieding krijgt, maar goed, wel handig toch?

Verder wens ik iedereen die aan het bevallen, puffen, of ziek zwak en misselijk is veel succes ^O^
:W
pi_110851176
Awww, marjolijntje :* wat jammer dat het zo moet gaan met je werk.

Zoë, ga je een nieuw kapsel nemen? Of alleen je (8>

Zo, hier is drankje atten weer gelukt. Meisje had hulp nodig met het instellen van het apparaat (?) vandaar dat het zo lang duurde. 'Maar ik kan wel prikken hoor', Sure, de bloedspettertjes zaten nog net niet op m'n kleren. Al met al is het wel eens soepeler verlopen. Ik verheug me nu al op dat enorm lekkere broodje wat ik straks ga kopen! En eten om 11 uur... :9
pi_110851273
Oeh! Bijna eten SE, wat ga je halen? Lekker dan, je verwacht toch wel dat iemand gewoon om kan gaan met de apparaten die ze moet bedienen voor haar werk. Maargoed, als het maar gelukt is.

Spannende dag zo, Speedy, veel succes hoor!

Bijtje 31 weken!
pi_110851378
Bijtje
31weken *O*

Tinuviel
:{ vergeten te sturen? Sjong

SE
Laat m'n pony wat bijknippen (nu kan het nog :9)
En m'n lief moet ook dus dat komt goed uit.

:X brr! Je hebt wel lekkere broodjes verdient! Hihi

Ohh mega kramp :X
O+ bankhangen
pi_110851474
Sam, fijn dat de CTG goed was!

Gerbera minder pijn, fijn zeg!

Xanteh, hopelijk begint het toch nog vanzelf allemaal, succes hoor!

Speedy, succes voor jou en je vrouw, klinkt allemaal best heftig!

Thistleweed, verlof!!

En Marjolijntje wat een rotsituatie met je werk zeg! :*

Ik had gisteravond geen internet meer, dus nu even gauw via werk. Bedankt voor alle jompels!
We hebben bijna een uur moeten wachten voordat we aan de beurt waren dus ik had wel klotsende oksels tegen die tijd. :D
We hadden echt een hele aardige gynaecoloog, een wat oudere man die alles heel duidelijk uitlegde en echt de tijd nam. We hebben bijna een uur binnen gezeten.
Het zag er allemaal goed uit. De navelstreng voor 100% bekijken is eigenlijk niet mogelijk, maar de flow was goed en hij heeft wel een heel stuk van de navelstreng kunnen bekijken, en zag geen vreemde dingen. Deze keer zit de navelstreng in ieder geval wél in de placenta aangehecht.
We hebben nog wat 3D plaatjes meegekregen, met een duimend meisje. Ook was ze aan het zwaaien en prikte ze met haar duimpje in haar oog :D

En sorry als ik iemand vergeten ben, ga nu gauw aan 't werk :P
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110851493
Bunny 26 en Bijtje 31 weken *O*

Rebel- angel en Estrys lekker verlof met de kerstdagen en over oud en nieuw *O* Mijn vorige verlof begon half januari, was wel vrij met de kerstdagen maar in januari in de sneeuw reizen naar werk was minder leuk ;)

Zoë klinkt naar een leuke dag, veel plezier bij de kapper.

SupremeEvil gelukkig drankje is achter de boeg.

Speedy wat vervelend om te horen, dat het zo lang duurt & pijnvol is. Ik duim voor jullie ^O^ dat baarmoeder er klaar voor is en jullie kleine meid er wat spoed achter zet vandaag. Misschien wil zij toch wel snel in mama's en papa's armen liggen en van het weer genieten :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110851542
Klinkt goed Lenehe, echt fijn dat je echo zo goed is gegaan. Kan me wel heel goed voorstellen dat het spannend is voor je!
pi_110851627
Jullie hebben veel geschreven gister!
Wel wat bijgelezen,maar er is te weinig blijven hangen om fatsoenlijk op te reageren :@
Bagger geslapen vannacht en he tlijkt wel of mijn lichaam echt een inhaalslag aan het maken is... :o
pi_110851682
Krijg je al een buikje, Babykloon? :o Heb je het je kinderen ook al verteld of nog geen goed moment voor gehad?
pi_110851700
Fijn dat de echo er zo mooi uit zag Lenehe *O*

Zoe.. lekker rusten jij! :)
pi_110852083
Hoop dat ik t nog trek om naar de kapper te gaan
:X misselijk en kramp pff
(bewegingen van de baby doen echt zeer)

Frustrerend dit, ga maar weer ff op bed

ga ik doen twinkle :Y

Fijn lenehe dat t allemaal goed was!! :*
pi_110852294
Fijn dat de echo goed was LeNeHe!

[klaagpost]

Hier begin ik t nu wel gehad te hebben met werken hoor. Elke dag om 6 uur op, thuis nog 10 min fietsen, dan 55 min in de trein, dan bij m'n werk nog een kwartier fietsen. Pfffk, en dan de terugreis weer hetzelfde. Die 9 uur per dag werken + reizen worden nu wel veel ;(.

Maargoed, ik hou nog even vol, nog maar 9 werkdagen O+, dan verlof *O*.

[/klaagpost]

Klote Zoe, dat je je zo naar voelt. Kramp en misselijkheid, blegh. Hopelijk komt je meiske snel *O*.

Gerbera, jouw klachten klinken ook echt naar, heel veel sterkte :*

Verder niet onthouden :).
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:03:47 #117
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110852461
*O* ze is aan het infuus, baby hoofdje was te voelen, baarmoeder is week dus het echt werk kan eindelijk beginnen, vanmiddag/avond? *O* laten we hopen!
pi_110852488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:38 schreef Oognip het volgende:
Krijg je al een buikje, Babykloon? :o Heb je het je kinderen ook al verteld of nog geen goed moment voor gehad?
Ja.. opeens komt er uit mn vetlaag een heus babybuikje! :D
Heb het ze nog niet verteld...Oudste twee waren deze week bij hun vader en dochterlief vertrekt vandaag naar Parijs voor het UDO EK streetdance/hiphop.... Die is pas na het weekend weer terug
pi_110852505
Katy ik kan me dat helemaal voorstellen hoor.. dat van die reistijd!
Ik sta elke dag rond een uur of 5/5.15 op.
5.45 zit ik in de auto .. meestal iets voor 7 op kantoor.. Dan werken tot half 4.. En dan rond 16.45 weer thuis. Enige 'geluk' dat ik heb is dat ik niet hoef te fietsen.

Openbaar vervoer is geen optie ivm paniekstoornis
Later opstaan/vertrekken en langer doorwerken ook niet ivm file.
Red het nu wel.. ben ook echt een ochtendmens. Maar ik ben benieuwd hoe het me vergaat als ik zover ben als jij ;)
pi_110852579
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:04 schreef babykloon het volgende:

[..]

Ja.. opeens komt er uit mn vetlaag een heus babybuikje! :D
Heb het ze nog niet verteld...Oudste twee waren deze week bij hun vader en dochterlief vertrekt vandaag naar Parijs voor het UDO EK streetdance/hiphop.... Die is pas na het weekend weer terug
Mooi O+
Nog even afwachten dus ;)
pi_110852595
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
*O* ze is aan het infuus, baby hoofdje was te voelen, baarmoeder is week dus het echt werk kan eindelijk beginnen, vanmiddag/avond? *O* laten we hopen!
Dat gaat goed!
pi_110852865
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hoop dat het nu vlot zal gaan en dat jullie vanmiddag jullie kindje al mogen vasthouden O+

Succes!!!
pi_110852878
Katy, dat klinkt zwaar... nog even volhouden! (uurtje eerder weg per dag is geen optie?)
pi_110852968
Ahh Speedy dus er zit weer een beetje schot in de zaak! Een mooie dag om een kindje te krijgen.. tenminste, hier is het zonnig ^O^
pi_110852977
Lenehe, yay voor de goede echo!

Speedy, hoop dat de baby nu speedy komt! Duurt al lang genoeg voor jullie denk ik...

Katy, aftellen maaar

En ik ga denk ik een ENORM lekker broodje gezond samenstellen :9
Nomnom!
pi_110853164
Twinkle, jouw reisschema klinkt ook pittig, hier ging het ook goed hoor, maar sinds deze week ben ik er wel klaar mee. Maargoed nu 31,5 week, dus mag ook wel :).

Gerbera, nou dat wordt me niet echt in dank afgenomen, zitten al erg krap en daarbij komt er een reorganisatie aan, ik wil graag m'n baan houden :). Dus beter even op safe spelen en weinig eisen stellen. :).

Oh Speedy! Het is bijna zover, spannend *O*
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:28:11 #127
34663 SpeedyGJ
pi_110853191
Gaat zeker goed, en ja we hopen vanmiddag/vanavond ons kindje in de handen te hebben O+
En het heeft indd wel lang genoeg geduurd nu! Zo nog een echo om te kijken of het kindje goed ligt :)

Wel belachelijke prijzen trouwens voor internet.
4 euro voor 1 uurtje :{
24 uur = 15 euro.
168 uur = 20 euro.

Nou ja je weet maar nooit hoe lang je hier moet liggen dus gelijk maar 20 euri gedaan, toch maar snel kijken voor i-net mobiel abbo :)

Gelukkig kan ik foto's plaatsen, dus als het zover is verschijnt hier wel een foto ;)
pi_110853434
Zio da's aan de prijs Speedy!

Haha Katy .. ik vind dat altijd wel grappig. Als andere mensen vertellen over hun reistijd is meestal mijn eerste reactie: Woow, zoveel?!
Terwijl als ik dan naar mezelf kijk... 2,5 uur reistijd per dag .. Tja.

Vanochtend het plan + motivatie gemaild naar leidinggevende. Als dat zo overgenomen wordt zit ik wel gebakken voorlopig hoor. Ga in dat plan wel minder werken uiteraard (24 uur per 4 weken minder) en wat meer thuis werken. Dan hoeft boontje straks niet elke dag naar de gastouder, want daar voel ik me zelf niet zo lekker bij. Zeker niet wanneer ie nog zo klein en kwetsbaar is.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:41:36 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110853674
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gaat zeker goed, en ja we hopen vanmiddag/vanavond ons kindje in de handen te hebben O+
En het heeft indd wel lang genoeg geduurd nu! Zo nog een echo om te kijken of het kindje goed ligt :)

Wel belachelijke prijzen trouwens voor internet.
4 euro voor 1 uurtje :{
24 uur = 15 euro.
168 uur = 20 euro.

Nou ja je weet maar nooit hoe lang je hier moet liggen dus gelijk maar 20 euri gedaan, toch maar snel kijken voor i-net mobiel abbo :)

Gelukkig kan ik foto's plaatsen, dus als het zover is verschijnt hier wel een foto ;)
ja, ik heb internet op mn mobiel, maar moest 4 e per dag voor de tv betalen :D
pi_110853882
Ja en je kunt wel zeggen ik doe het niet.. maar lig je daar ook maar te drentelen en te draaien in je bed .. Duurt de dag ook lang lijkt me.

Duurt ie vandaag sowieso :') .. echt een concentratie van 0,0 niks.
pi_110853908
Goedemorgen!

Speedy spannend!
Babykloon ben beniwud hoe je kinderen erop gaan reageren het zal een grote verrandering zijn.

Vandaag 37.1 :D vannacht flinke krampen gehad naar een hete douche maar helaas hebben die neit doorgezet. Vannacht de kleine heel eventjes gevoeld toen ik goed ging liggen na van de wc af te komen en sindsdien is het weer geheel stil. Vanmiddag dus weer even afwachten wat ze op de poli doen. Eigenlijk hoop ik wel dat ze de inleiding gaan vervroegen ze ligt er immers klaar voor en is ook goed op groei.

Hier gelukkig internet op mn mobiel en mag eventueel van mijn ouders hun ah internet usb stick gebruiken voor de laptop.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110854055
Speedy en vrouw heel erg veel succes vandaag :*

Thistleweed *O* wat heerlijk, geniet er van!

En Gerbera wat fijn! Hopelijk blijft het de komende tijd zo goed gaan :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:03:06 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110854461
Succes Speedy!

Ik vind het trouwens wel erg prijzig hoor. Bij ons hadden we gratis wifi en tv. (en gratis internet computers in de hal).
pi_110854473
In het ziekenhuis waar ik wil bevallen is het ook (nog) gratis allemaal.
pi_110855403
Wow, internet is duur! Je zou zeggen dat ze dat als ziekenhuizen inderdaad gratis aanbieden als service!
Maar ben benieuwd naar de foto speedy, als het zover is!

Nu eindelijk: foooood! :) En vanmiddag op zoek naar een vaatwasser O+
pi_110856005
Hoi plofkipjes!

Was weer om half vijf wakker vanmorgen. Ik hoop dat dat niet mijn nieuwe hobby wordt. Moe nu! Ik ga zo, als Isabeau slaapt ook maar even lekker op de bank liggen. 24 Kitchen opzetten, dan val ik zo in slaap.

En dan vanmiddag een echo! Als het goed is weten we vanmiddag of ik een jongentje of een meisje in mijn buik heb!
pi_110856112
Smakelijk SE! c_/

Duur internet inderdaad! Ik doe 't ook mobiel :Y.
Hopelijk zijn 't nu de laatste uurtjes voor jou en je vriendin speedy!

Die reistijden hier, pfieuw, hoe doen jullie dat :o. En dat vroeg opstaan :O.
Al moet ik niet spreken, toen ik nog kindloos was, deed ik dat ook zonder problemen. Maar sinds de kleine er is, ik zou 't echt niet meer trekken.

Vanavond feestje voor mijn verjaardag. Nou ja, feestje, etentje :Y). Gisteren mijn ananasijs al voorbereid :9. Net nog een jurkje gescoord. Zo eentje die nu nog mijn buikje verdoezelt, maar dat genoeg rekt om tot een maand of 4-5 (schat ik :D) mee te gaan. Voorbeeldig, toch :D.
pi_110856234
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi plofkipjes!

Was weer om half vijf wakker vanmorgen. Ik hoop dat dat niet mijn nieuwe hobby wordt. Moe nu! Ik ga zo, als Isabeau slaapt ook maar even lekker op de bank liggen. 24 Kitchen opzetten, dan val ik zo in slaap.

En dan vanmiddag een echo! Als het goed is weten we vanmiddag of ik een jongentje of een meisje in mijn buik heb!
Waaaaah, spannend! Daar zo ik ook vroeg van wakker worden ;). En al zeker niet meer kunnen slapen overdag! Ik wil het ook zo graag weten! Vanaf hoeveel weken zien ze dat nu weer?
Ik denk dat ik echo heb op 12 - 16 en 20 weken, maar kunnen ze 't met 16 weken al zien?
pi_110856241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi plofkipjes!

Spannend!! Ben erg benieuwd of het een jongetje of meisje is! Ik zet in op een meisje!
En daar moet je geen gewoonte van gaan maken zeg, dat vroege wakker worden!

Smakelijk SupremeEvil! Geniet maar lekker van je broodje!

Speedy en vrouw succes, hopelijk is de kleine er nu snel!

Uhm er waren wat mijlpalen, maar ben ff vergeten van wie :@ , maar iig *O* voor de mijlpalen, waaronder mijn eigen van 7 weken!!

En verder ben ik het ff kwijt.....
vragen mag!
pi_110856308
Spannend Sorbo! Wil je hier ook melden of houd je het liever voor jezelf? En willen de aanstaande ouders het ook weten? Of is het alleen maar voor jou en je partner dat jullie het eten?

Mwah ik ben een ochtendmens dat scheelt.. manlief echt een avondmens. Dus we waren het er al over eens dat ik de ochtendfles doen en hij er 's avonds de laatste fles in stopt :+
pi_110856329
Ik jompel ook nog even mee voor de mijlpalen *O*.
Sorry ben daar blijkbaar niet zo erg attent in :*
pi_110856382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Twinkle20 het volgende:

Mwah ik ben een ochtendmens dat scheelt.. manlief echt een avondmens. Dus we waren het er al over eens dat ik de ochtendfles doen en hij er 's avonds de laatste fles in stopt :+
En wie doet dan de flesjes midden in de nacht?! :P
vragen mag!
pi_110856420
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

Nog even niet aan denken ;)
pi_110856495
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

Gewoon in de kelder of de schuur leggen 's nachts :P dan hoor je ze niet en ben je zo van de nachtvoedingen af! ^O^
pi_110856532
Sorbootje! Spannend!!! Laat je het ons weten?

Liza, leuk zo'n etentje :) Zelf ananasijs gemaakt? Klinkt wel lekker!

Note to self, geen Grey's Anatomy kijken in zwangere toestand :'(
Oh enne, Reisrijden. Ik rij ook dik 2 uur op een dag (4 dagen) Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden, of hoe lang ik in m'n auto pas, haha
pi_110856536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Sorbo! Wil je hier ook melden of houd je het liever voor jezelf? En willen de aanstaande ouders het ook weten? Of is het alleen maar voor jou en je partner dat jullie het eten?

We gaan met z'n allen, dus zij weten het ook. Ze gaan er open over zijn, dus dat kan ik ook, maar ik wacht wel met vertellen tot zij het hun naasten hebben verteld.
pi_110856687
*O* Voor alle mijlpalen

En ik zag voorbij komen dat hier al iemand 24 uur lang ligt te bevallen? Pff, ik hoop echt voor jullie dat de kleine vandaag komt en je eindelijk kan kennis maken met de baby O+

Sommigen van jullie moeten echt ver reizen naar het werk :o Ik hoefde gelukkig alleen maar een klein kwartiertje te fietsen en soms bracht mijn man me naar het werk zodat we 5 minuten extra in bed konden liggen :@ (hij bood het aan elke keer :P)

Zoë vandaag naar de kapper, wat gaat het worden? Lekker kort rood pittig kapsel? hahaha ;)

Ik ga maar eens eten, hongerrrr
pi_110856712
En jij veel plezier bij de echo Sorbootje, spannend hoor :Y
pi_110857441
Sorbo, spannend! Veel plezier :)

Vulpenballetje, hurray voor de mijlpaal *O*

Ik heb vakantie! Een week. Yay! Ga er vandaag vroeg een einde aan breien en zo al richting huis O+
pi_110857591
Spannend hoor Sorbo, ben benieuwd wat het gaat worden.

vulpenballetje 7 weken *O*

En reistijden zijn stom. Normaal gesproken had ik met de trein ongeveer 3 uur op een dag, anderhalf heen en anderhalf terug, als de aansluiting goed is en er geen vertragingen zijn. In mijn zwangerschap heeft mijn man me heel vaak gebracht en gehaald, we werken redelijk dicht bij elkaar dus dat is goed te doen. Scheelde toch een stuk, nu was ik ongeveer 2 uur op een dag kwijt. Zou wel veel liever dichterbij werken maarja.. zit er niet in. Ook wel vervelend dat we door onze reistijd ook verlengde kinderopvang nodig gaan hebben, iets waar ik helemaal niet zo heel blij mee ben. Wel fijn dat het bestaat hoor, anders hadden we toch een probleem gehad.
pi_110857616
Ik lees over Coco heen, vakantie!! Relexed hoor Coco, lekker uitrusten en genieten.
pi_110857685
Nachtvoedingen zal ik in mijn verlof doen omdat mannie dan weer aan het werk is. En daarna .. gewoon in de schuur stoppen :9 .. Nee grapje, ik denk gewoon om en om. Ligt er een beetje aan wie langer kan blijven liggen als mijn 'plan' wordt goedgekeurd :9
pi_110857696
Coco geniet van je vakantie!
pi_110857825
Even een wals, mag over een half uurtje naar de vlos toe, bloeddruk controleren en hartje luisteren van de kleine.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110857863
Fijn dat je meteen mag komen Marjolijntje, rustig aan en veel succes.
pi_110858309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco geniet van je vakantie!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:28 schreef Thistleweed het volgende:
Ik lees over Coco heen, vakantie!! Relexed hoor Coco, lekker uitrusten en genieten.
Dat gaat wel lukken! :D
pi_110859007
Fijn dat je mag komen Marjolijntje .. hoop dat ze je wat gerust kan stellen!
pi_110859453
oooh vakantie. Ik ben jaloers ;) Geniet er van Coco :*
pi_110860177
Ik wil weekend :') ... Kword met de minuut gaarder
pi_110860541
KatyM

Leuk liza *O*
veel plezier!

Sorbootje
Spannend! Veel plezier!

Xanteh
Ja goed idee haha.
Helaas ben ik niet zo'n fit, misschien lukt het morgen ;)

Coco
Vakantie *O*

En ik zag een mijlpaal *O*

Een :* voor marjolijntje
pi_110860975
We hebben een hartje!!!
En een net zo eigenwijze als z'n zuster! Hij wilde niet goed draaien, dus kon niet zo goed opgemeten worden. De arts gaat uit van nu 9 weken, maar dat is niet helemaal zeker. Volgende week weer terug om te kijken of ie dan beter ligt.
Ons gummibeertje, Casper het spookje! O+
pi_110861038
nijnepijn *O*
pi_110861110
Nijnepijn, wat leuk en fijn dat jullie het hartje hebben gehoord!
pi_110861148
O+ wat fijn nijnepijn!! Is toch spannend he die echo!
Ook al voel je je waarschijnlijk al hartstikke zwanger enzo, het kloppende O+ is toch wel even een bevestiging!

nog 11 dagen en dan mag ik ook! ben al aan 't aftellen. :@ 'gelukkig' ben ik intussen al wel wat misselijk en heb ik wat kwaaltjes, maar men wat duurt dat wachten lang!
vragen mag!
pi_110861463
Ik was echt enorm zenuwachtig. Vannacht al gedroomd over een tweeling. Ging die arts-assistent eerst nog veel vragen stellen, en de vorige bevalling bespreken. Ondertussen zat ik maar te wachten op de echo.
Wel grappig dat ik die eco van regenboogjes pas gezien had, het klopte ook gewoon. De arts assistent noemde dit ook ons gummibeertje. O+ Ik ben nu al verliefd op hem.
pi_110861593
Op die arts assistent? ;)

Gefeliciteerd Nijnepijn!
pi_110861700
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Sorbootje het volgende:

Gefeliciteerd Nijnepijn!
Hahahahaha!
vragen mag!
pi_110861982
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef Sorbootje het volgende:

Gefeliciteerd Nijnepijn!
Het was een mevrouw. Maar ze was best leuk!
pi_110862174
Yeah hartje voor Nijnepijn! *O*

Marjolijntje, succes! :*
pi_110862389
Ik ga Isabeau maar eens wakker maken. Dan gaan we zo naar Amersfoort voor de echo. Spannennnnnnnd!
pi_110862499
*O* voor Nijnepijn
pi_110862552
Nijn, hoera voor een kloppend hartje O+ *O*
pi_110862825
Nijn, wat fijn, dat jullie straks echt echt met zn vieren zijn :P (sorry kon het niet laten, lees teveel Nijntje :') )

*O* *O* *O* Hoezee!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:32:25 #174
34663 SpeedyGJ
pi_110864118
Felicia Leunk
27-04-2012 om 14:15
3070 gram

pi_110864264
Speedy, fijn om te horen, dat er nu in ieder geval iets meer gebeurt en de bevalling kan beginnen. Ik duim nog voor je, dat het nu niet meer lang gaat duren ^O^ en dat het voor moeder en kind niet te zwaar wordt. De Mama in spé heeft het niet makkelijk als ik dit zo hoor.

Wat betreft telefoon/ televisie en internet: in het academisch ziekenhuis waar ik lag was het ¤4 per dag voor een telefoonaansluiting (anders kon je ook niet gebeld worden, heel stom :o ) en televisie. Internet was dan wel weer gratis. Maar ja als je niet weet hoe lang je daar gaat liggen & zoals ik familie in het buitenland hebt, wil je toch ook wel telefoon & televisie hebben voor de afleiding.

Sorbo spannend, veel succes & plezier bij de echo straks.

Liza van harte gefeliciteerd! *O* Veel plezier met het feestje.

Reistijden zijn idd niet leuk. Bij eerdere banen had ik vaak zo'n 2,5 tot 3 uur reistijd op een dag. Ook nog gedaan na de geboorte van ons zoontje, maar het is wel slopend. Bij de laatste banen ben ik echt vooruit gegaan wat dat betreft met maar 1-1,5 reistijd op een dag. Op dit moment zit ik op 1 uur, dus half uurtje enkele reis met de auto.

KatyM en wat werk van thuis uit doen, zou dat een optie zijn, kun je tenminste even veel werk doen dan op kantoor.

Coco vakantie *O*

Nijnepijn fijn dat goede nieuws van je kindje *O* Lekker eigenwijsje

Marjolijntje succes bij je afspraak, fijn dat je zo snel kon komen.

Vulpenballetje 7 weken *O*

Hier nog steeds bezig met de klussers. Mijn zoontje beweerde al eerder, dat ze echt niet "bob de bouwer zijn want die is klusser en de mannen bij ons in huis zijn bouwvakkers". Balen is, dat met de afwerking van de kozijnen zoals gebruikelijk het raam niet helemaal open kan. Dus nu laten ze het aan die kant open, waar het raam naartoe open gaat. Baal van het niet af zijn en volgende week maar eens verder kijken. :o En het is zo'n rommel nu hier in huis. Gelukkig heeft manlief gezegd, dat hij gaat kijken of hij wat eerder kan komen, zodat ik nog wat rust kan krijgen en om te helpen met de rommel O+ *;

Wel grappig de ene klusser vroeg aan mij of ik zwanger was (duh dat zie je inmiddels echt wel :P , maar ik denk hij zei het omdat hij schuchter is) en hoe ver ik was. Toen ik zei 37 weken vertelde hij dat zijn vriendin 33 weken zwanger is en nog aan het werk en toen hadden wij het even over zwangerschap & verlof.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110864275
*O* Gefeliciteerd SpeedyGJ *O*
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:36:47 #177
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110864277
*O* *O* *O* Gefeliciteerd SpeedyGJ *O* *O* *O*
pi_110864320
*O* *O* *O* Van harte gefeliciteerd SpeedyGJ *O* *O* *O* . Wat een lieve foto O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110864587
Van harte Speedy en vrouw! *O*
pi_110865028
Thistleweed verlof *O*

Mijlpalen *O*

Nijnepijn ook fijn *O*

En natuurlijk *O* *O* Gefeliciteerd Speedy en vrouw!! *O* *O*
Wat een mooie foto het geluk straalt er ook af! O+

Verder wil ik even zeggen dat ik me tot vanmorgen echt druk heb gemaakt om niks over dat stomme rotpapier van de erkenning. Één belletje naar de gemeente en ze sturen me gewoon een nieuw bewijsje op :@ :D
pi_110865379
Speedy, van harte gefeliciteerd! O+ het zit erop! Geniet :Y
pi_110865842
Speedy + vrouw, gefeliciteerd O+ O+
pi_110865940
Gefeliciteerd!! Speedy+vrouw
Wat n mooie foto :) trotse moeder met lieve beeb O+

ikwilook!

Fijn covie :D! Haha
pi_110865964
*O* Speedy en vrouw van harte gefeliciteerd!! Mooie foto O+

Nijn wat fijn een hartje gehoord! *O*

Marjolijntje fijn dat je meteen even langs mag komen bij je vk. Succes!

Sorbo succes en veel plezier bij de echo!

Covie ah nou gelukkig maar! ( denk je ook aan het formulier om het ouderlijk gezag nog te regelen? )
pi_110866415
Gefeliciteerd Speedy en vrouw!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:30:52 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110866527
Speedy & vrouw gefeliciteerd! *O*
pi_110866671
Speedy, gefeliciteerd! *O* Lieve foto O+
pi_110866963
Gefeliciteerd Speedy en mevrouw Speedy!! *O* *O*
vragen mag!
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:47:01 #189
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110867247
Gefeliciteerd fam. Speedy!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110867720
Oh fijn Nijnepijn! O+

En Speedy van harte! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110867752
Speedy, gefeliciteerd!! *O*

nijnepijn, een kloppend hartje, geweldig O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110868130
Lenehe een meisje en een goede echo *O*

Nijnepijn een kloppend hartje *O*

Speedy gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O*

Sorbo heb je een voorgevoel over je logeetje?

*O* voor de mijlpalen en het verlof van Thistleweed..

Marjolijntje hopelijk kan de VK je weer wat gerust stellen.

Sam hoe is het bezoek aan de gyn afgelopen?

En voor iedereen die het kan gebruiken :*

Hier overheerst het ' ik wil ook' op het moment een beetje maar ik wacht geduldig af O-)
pi_110868399
Speedy, gefeliciteerd!

Tinuvil ik vind het altijd verschrikkelijk als er allemaal mensen over de vloer zijn en er overal geklust wordt. Hoop voor je dat je snel uit de troep bent.

Ik heb trouwens echt een conditie van nul. Net even naar de winkel gefietst, kwam amper vooruit, haha. Voel me wel een beetje een kneus.
pi_110868617
Verse baby en goede echo! *O*

Ik ben weer thuis, mn dag liep iets anders dan geplanned.. Eerst naar de verloskundige, die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG wegens het minder / anders voelen van de baby. Mn moeder gebeld en die kon gelukkig mee (moest met een uur in het ziekenhuis zijn, vriend heeft 1,5 uur reistijd). CTG was gelukkig goed en er is ook nog een echo gemaakt, ook die was goed. Nog voldoende vruchtwater.
Moet nu rust houden, donderdag terug voor nog een keer CTG en echo en vanaf donderdag ook pas weer gaan werken, halve dagen. En met 34 weken met verlof. Als donderdag alles gewoon goed is, weer gewoon bij de verloskundige op controle.

En nu ben ik kapot. :O
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110868688
Speedy, gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

En LeNeHe en Nijnepijn gefeliciteerd met de mooie echo's!

Oh en sorry dat ik zo vreselijk slecht me meld. Ik zit in een soort coconnetje en daar kom ik maar moeilijk uit. Ik herken het erg van de eerste maar ik zal mezelf een schop onder de kont geven en wat meer mee posten.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110868825
Gelukkig dat alles goed was marjolijntje. En ergens ook wel fijn dat je nu ook in het ziekenhuis te horen hebt gekregen dat je rustig aan moet doen, sta je toch weer sterker op je werk. Nu kun je dit gewoon allemaal aangeven en dan hopen dat ze minder zeuren.

Ach sproet, volgens mij snapt iedereen dat wel hier toch? Heerlijk lijkt me dat, zo'n coconnetje.
pi_110869259
Gefeliciteerd Speedy en vrouw! *O*

Wel schrikken marjolijntje, maar gelukkig is alles goed! Echt rustig aan gaan doen nu he? Beloof je t? :) ik had gepland om gewoon allebei fijn te bevallen met een week of 38/39 O+.
pi_110869559
Gelukkig is alles goed Marjolijntje, nu lekker op de bank en de beentjes omhoog!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110869610
Jeetje marjolijntje dat is schrikken, gelukkig is alles goed O+

Bijtje, het formulier voor het ouderlijk gezag krijgt mijn vriend mee bij de aangifte.
Dus dat kan ik nog niet kwijtraken of vergeten :7 :+

LLM'ers dat ik-wil-ook gevoel kan ik me best voorstellen hoor!
Nu hebben jullie vast alles al klaar en dan is het wachten geblazen. En het wordt er natuurlijk niet makkelijker op zo aan het einde. En dan ook nog lekker gemaakt worden met zo een lief baby foto'tje O+
pi_110869624
Joepie Speedy! Gefeliciteerd! *O*

Muwahha Covie heb je je voor niks zo druk zitten maken!

Marjolijntje, fijn dat alles toch goed is! Kan je gerust je weekend in .. En lekker rustig aan gaan doen enzo he!

Sproetje, goed dat je je meldt! We begonnen al te denken ;) ... Maar tis je goed recht om je lekker in je coconnetje terug te trekken hoor :)

Roosje komt allemaal goed .. kan nooit lang meer duren bij jou *O* .. En bij Zoe ook niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')