abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110853164
Twinkle, jouw reisschema klinkt ook pittig, hier ging het ook goed hoor, maar sinds deze week ben ik er wel klaar mee. Maargoed nu 31,5 week, dus mag ook wel :).

Gerbera, nou dat wordt me niet echt in dank afgenomen, zitten al erg krap en daarbij komt er een reorganisatie aan, ik wil graag m'n baan houden :). Dus beter even op safe spelen en weinig eisen stellen. :).

Oh Speedy! Het is bijna zover, spannend *O*
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:28:11 #127
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110853191
Gaat zeker goed, en ja we hopen vanmiddag/vanavond ons kindje in de handen te hebben O+
En het heeft indd wel lang genoeg geduurd nu! Zo nog een echo om te kijken of het kindje goed ligt :)

Wel belachelijke prijzen trouwens voor internet.
4 euro voor 1 uurtje :{
24 uur = 15 euro.
168 uur = 20 euro.

Nou ja je weet maar nooit hoe lang je hier moet liggen dus gelijk maar 20 euri gedaan, toch maar snel kijken voor i-net mobiel abbo :)

Gelukkig kan ik foto's plaatsen, dus als het zover is verschijnt hier wel een foto ;)
pi_110853434
Zio da's aan de prijs Speedy!

Haha Katy .. ik vind dat altijd wel grappig. Als andere mensen vertellen over hun reistijd is meestal mijn eerste reactie: Woow, zoveel?!
Terwijl als ik dan naar mezelf kijk... 2,5 uur reistijd per dag .. Tja.

Vanochtend het plan + motivatie gemaild naar leidinggevende. Als dat zo overgenomen wordt zit ik wel gebakken voorlopig hoor. Ga in dat plan wel minder werken uiteraard (24 uur per 4 weken minder) en wat meer thuis werken. Dan hoeft boontje straks niet elke dag naar de gastouder, want daar voel ik me zelf niet zo lekker bij. Zeker niet wanneer ie nog zo klein en kwetsbaar is.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:41:36 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110853674
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gaat zeker goed, en ja we hopen vanmiddag/vanavond ons kindje in de handen te hebben O+
En het heeft indd wel lang genoeg geduurd nu! Zo nog een echo om te kijken of het kindje goed ligt :)

Wel belachelijke prijzen trouwens voor internet.
4 euro voor 1 uurtje :{
24 uur = 15 euro.
168 uur = 20 euro.

Nou ja je weet maar nooit hoe lang je hier moet liggen dus gelijk maar 20 euri gedaan, toch maar snel kijken voor i-net mobiel abbo :)

Gelukkig kan ik foto's plaatsen, dus als het zover is verschijnt hier wel een foto ;)
ja, ik heb internet op mn mobiel, maar moest 4 e per dag voor de tv betalen :D
pi_110853882
Ja en je kunt wel zeggen ik doe het niet.. maar lig je daar ook maar te drentelen en te draaien in je bed .. Duurt de dag ook lang lijkt me.

Duurt ie vandaag sowieso :') .. echt een concentratie van 0,0 niks.
pi_110853908
Goedemorgen!

Speedy spannend!
Babykloon ben beniwud hoe je kinderen erop gaan reageren het zal een grote verrandering zijn.

Vandaag 37.1 :D vannacht flinke krampen gehad naar een hete douche maar helaas hebben die neit doorgezet. Vannacht de kleine heel eventjes gevoeld toen ik goed ging liggen na van de wc af te komen en sindsdien is het weer geheel stil. Vanmiddag dus weer even afwachten wat ze op de poli doen. Eigenlijk hoop ik wel dat ze de inleiding gaan vervroegen ze ligt er immers klaar voor en is ook goed op groei.

Hier gelukkig internet op mn mobiel en mag eventueel van mijn ouders hun ah internet usb stick gebruiken voor de laptop.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110854055
Speedy en vrouw heel erg veel succes vandaag :*

Thistleweed *O* wat heerlijk, geniet er van!

En Gerbera wat fijn! Hopelijk blijft het de komende tijd zo goed gaan :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:03:06 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110854461
Succes Speedy!

Ik vind het trouwens wel erg prijzig hoor. Bij ons hadden we gratis wifi en tv. (en gratis internet computers in de hal).
pi_110854473
In het ziekenhuis waar ik wil bevallen is het ook (nog) gratis allemaal.
pi_110855403
Wow, internet is duur! Je zou zeggen dat ze dat als ziekenhuizen inderdaad gratis aanbieden als service!
Maar ben benieuwd naar de foto speedy, als het zover is!

Nu eindelijk: foooood! :) En vanmiddag op zoek naar een vaatwasser O+
pi_110856005
Hoi plofkipjes!

Was weer om half vijf wakker vanmorgen. Ik hoop dat dat niet mijn nieuwe hobby wordt. Moe nu! Ik ga zo, als Isabeau slaapt ook maar even lekker op de bank liggen. 24 Kitchen opzetten, dan val ik zo in slaap.

En dan vanmiddag een echo! Als het goed is weten we vanmiddag of ik een jongentje of een meisje in mijn buik heb!
pi_110856112
Smakelijk SE! c_/

Duur internet inderdaad! Ik doe 't ook mobiel :Y.
Hopelijk zijn 't nu de laatste uurtjes voor jou en je vriendin speedy!

Die reistijden hier, pfieuw, hoe doen jullie dat :o. En dat vroeg opstaan :O.
Al moet ik niet spreken, toen ik nog kindloos was, deed ik dat ook zonder problemen. Maar sinds de kleine er is, ik zou 't echt niet meer trekken.

Vanavond feestje voor mijn verjaardag. Nou ja, feestje, etentje :Y). Gisteren mijn ananasijs al voorbereid :9. Net nog een jurkje gescoord. Zo eentje die nu nog mijn buikje verdoezelt, maar dat genoeg rekt om tot een maand of 4-5 (schat ik :D) mee te gaan. Voorbeeldig, toch :D.
pi_110856234
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi plofkipjes!

Was weer om half vijf wakker vanmorgen. Ik hoop dat dat niet mijn nieuwe hobby wordt. Moe nu! Ik ga zo, als Isabeau slaapt ook maar even lekker op de bank liggen. 24 Kitchen opzetten, dan val ik zo in slaap.

En dan vanmiddag een echo! Als het goed is weten we vanmiddag of ik een jongentje of een meisje in mijn buik heb!
Waaaaah, spannend! Daar zo ik ook vroeg van wakker worden ;). En al zeker niet meer kunnen slapen overdag! Ik wil het ook zo graag weten! Vanaf hoeveel weken zien ze dat nu weer?
Ik denk dat ik echo heb op 12 - 16 en 20 weken, maar kunnen ze 't met 16 weken al zien?
pi_110856241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi plofkipjes!

Spannend!! Ben erg benieuwd of het een jongetje of meisje is! Ik zet in op een meisje!
En daar moet je geen gewoonte van gaan maken zeg, dat vroege wakker worden!

Smakelijk SupremeEvil! Geniet maar lekker van je broodje!

Speedy en vrouw succes, hopelijk is de kleine er nu snel!

Uhm er waren wat mijlpalen, maar ben ff vergeten van wie :@ , maar iig *O* voor de mijlpalen, waaronder mijn eigen van 7 weken!!

En verder ben ik het ff kwijt.....
vragen mag!
pi_110856308
Spannend Sorbo! Wil je hier ook melden of houd je het liever voor jezelf? En willen de aanstaande ouders het ook weten? Of is het alleen maar voor jou en je partner dat jullie het eten?

Mwah ik ben een ochtendmens dat scheelt.. manlief echt een avondmens. Dus we waren het er al over eens dat ik de ochtendfles doen en hij er 's avonds de laatste fles in stopt :+
pi_110856329
Ik jompel ook nog even mee voor de mijlpalen *O*.
Sorry ben daar blijkbaar niet zo erg attent in :*
pi_110856382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Twinkle20 het volgende:

Mwah ik ben een ochtendmens dat scheelt.. manlief echt een avondmens. Dus we waren het er al over eens dat ik de ochtendfles doen en hij er 's avonds de laatste fles in stopt :+
En wie doet dan de flesjes midden in de nacht?! :P
vragen mag!
pi_110856420
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

Nog even niet aan denken ;)
pi_110856495
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

Gewoon in de kelder of de schuur leggen 's nachts :P dan hoor je ze niet en ben je zo van de nachtvoedingen af! ^O^
pi_110856532
Sorbootje! Spannend!!! Laat je het ons weten?

Liza, leuk zo'n etentje :) Zelf ananasijs gemaakt? Klinkt wel lekker!

Note to self, geen Grey's Anatomy kijken in zwangere toestand :'(
Oh enne, Reisrijden. Ik rij ook dik 2 uur op een dag (4 dagen) Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden, of hoe lang ik in m'n auto pas, haha
pi_110856536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Sorbo! Wil je hier ook melden of houd je het liever voor jezelf? En willen de aanstaande ouders het ook weten? Of is het alleen maar voor jou en je partner dat jullie het eten?

We gaan met z'n allen, dus zij weten het ook. Ze gaan er open over zijn, dus dat kan ik ook, maar ik wacht wel met vertellen tot zij het hun naasten hebben verteld.
pi_110856687
*O* Voor alle mijlpalen

En ik zag voorbij komen dat hier al iemand 24 uur lang ligt te bevallen? Pff, ik hoop echt voor jullie dat de kleine vandaag komt en je eindelijk kan kennis maken met de baby O+

Sommigen van jullie moeten echt ver reizen naar het werk :o Ik hoefde gelukkig alleen maar een klein kwartiertje te fietsen en soms bracht mijn man me naar het werk zodat we 5 minuten extra in bed konden liggen :@ (hij bood het aan elke keer :P)

Zoë vandaag naar de kapper, wat gaat het worden? Lekker kort rood pittig kapsel? hahaha ;)

Ik ga maar eens eten, hongerrrr
pi_110856712
En jij veel plezier bij de echo Sorbootje, spannend hoor :Y
pi_110857441
Sorbo, spannend! Veel plezier :)

Vulpenballetje, hurray voor de mijlpaal *O*

Ik heb vakantie! Een week. Yay! Ga er vandaag vroeg een einde aan breien en zo al richting huis O+
pi_110857591
Spannend hoor Sorbo, ben benieuwd wat het gaat worden.

vulpenballetje 7 weken *O*

En reistijden zijn stom. Normaal gesproken had ik met de trein ongeveer 3 uur op een dag, anderhalf heen en anderhalf terug, als de aansluiting goed is en er geen vertragingen zijn. In mijn zwangerschap heeft mijn man me heel vaak gebracht en gehaald, we werken redelijk dicht bij elkaar dus dat is goed te doen. Scheelde toch een stuk, nu was ik ongeveer 2 uur op een dag kwijt. Zou wel veel liever dichterbij werken maarja.. zit er niet in. Ook wel vervelend dat we door onze reistijd ook verlengde kinderopvang nodig gaan hebben, iets waar ik helemaal niet zo heel blij mee ben. Wel fijn dat het bestaat hoor, anders hadden we toch een probleem gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')