SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah had ikkuh nog modrechten, sowwiequote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had een keiharde TT, kom jij met zo iets gaars.
Schandalig!
sinds wanneer niet meer ?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroegah had ikkuh nog modrechten, sowwie
O zamanlarda baya bi hiyardin, zo een 4-5 jaar terug, nu mag ik je welquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroegah had ikkuh nog modrechten, sowwie
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
O zamanlarda baya bi hiyardin, zo een 4-5 jaar terug, nu mag ik je wel
why?quote:
mooi zo!quote:
Zo iddquote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef yvonne het volgende:
Topic is ietwat ingekort.
Maak elkaar lekker via DM af wil je?
Of ook maar niet, gewoon peace
juistem!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef yvonne het volgende:
Topic is ietwat ingekort.
Maak elkaar lekker via DM af wil je?
Of ook maar niet, gewoon peace
ze zal wel een reden hebben gehadquote:
ow?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zou tof zijn als ik dat ook wist.
Trig was gewoon stomvervelend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef msnk het volgende:
Lan hiyar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Met allesquote:
Alhamdulillahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ik snap niet waarom dit een nieuwsbericht is. Daar trouwen ze regelmatig met meer dan twee vrouwen, en dit keer zijn het nichten. Nou en?quote:
+equote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Alhamdulillah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet ik nou ooit Turks leren? Nou nou nou?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Van mij welquote:
was, is en always will be stomvervelendquote:
Vrijwillig Turks lerenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef yvonne het volgende:
[..]Hoe moet ik nou ooit Turks leren? Nou nou nou?
Waarheid!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
was, is en always will be stomvervelend
Wat is daar mis mee?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Arcadia het volgende:
Wat is deze, andere topic was nog niet vol.
Jawel, daar zijn wat posts weg, poef, verdwenen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Arcadia het volgende:
Hij moet het ook nog steeds doen van zijn ouders, maar hij krijgt slaag met de slipper omdat het niet luktquote:
Askim.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij weet mij tenminste wel te waarderen, Landysh
Yvonnequote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Arcadia het volgende:
Waarom niet? Wat is er mis met Turks?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je nou serieus liever Turks dan Paaps in je sig?
Hoeveel staat Ajax - Utreg? Heb geen ELquote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moet het ook nog steeds doen van zijn ouders, maar hij krijgt slaag met de slipper omdat het niet lukt
Ken je geschiedenis, ga eerst maar zoeken waar dat vandaan kwamquote:Op donderdag 26 april 2012 20:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je nou serieus liever Turks dan Paaps in je sig?
Vertelquote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, ga eerst maar zoeken waar dat vandaan kwam
0-0quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeveel staat Ajax - Utreg? Heb geen EL
quote:
Van mijquote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze weet gewoon wie een echte man is, toch schatje?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
of all the people: Triggershot..![]()
Landysh met één pen
En in C&H ergens, maar ik ben te lui om te zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef Arcadia het volgende:
http://sargasso.nl/archief/2010/05/10/liever-turks-dan-paaps/
Zoiets?
Ik weet waar het vandaan komtquote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze weet gewoon wie een echte man is, toch schatje?
Landysh zal wel een onderontwikkelde burka-chick zijn..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze weet gewoon wie een echte man is, toch schatje?
wehe, heb laatst de extended edition op bluray gekeken van de reeks, blijft een briljante personage die gollemquote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
De vertalingquote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tulpen en tolerantie: de Nederlandse Republiek en het Ottomaanse Rijk
Waren alle burka-chicks dan maar zoquote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Landysh zal wel een onderontwikkelde burka-chick zijn..
Ja dat wel, oh Trig, je bent geweeeeeeeeeeeldig!quote:
Nog een xquote:Op donderdag 26 april 2012 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat wel, oh Trig, je bent geweeeeeeeeeeeldig!
Ik vond mezelf best wel witjesquote:
Wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo. Weer een ritje naar het ziekenhuis gehad
Wij zijn al jaren getrouwd, hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Landysh/Borte en Trigger? Samen?
Hebben we iets gemist?
Natuurlijk. Al die newbie stelletjes hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef Triggershot het volgende:
Borte, komen we er voor uit, publiekelijk?
En wat zeiden ze in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz is al de hele dag ziek, wit niet eten/drinken. Heeft 2x gedronken en binnen een half uur weer uitgespuugd.. Slaapt heel de dag en heeft 40.2 koorts, zelfs na een paracetamol ( waar hij normaal gesproken direct van opknapt)
Tijd voor het eerste Turken op FOK! kindje dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Natuurlijk. Al die newbie stelletjes hier.Wij zijn hét Turken op fok! stelletje.
![]()
Jaleesa,
Wat is er gebeurd?
Klinkt als verkouden, of is er iets ernstigers aan de hand, in de zin van hoe kwam je op ziekenhuis, vanwege de hoge koorts?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz is al de hele dag ziek, wit niet eten/drinken. Heeft 2x gedronken en binnen een half uur weer uitgespuugd.. Slaapt heel de dag en heeft 40.2 koorts, zelfs na een paracetamol ( waar hij normaal gesproken direct van opknapt)
Ons baby'tje.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijd voor het eerste Turken op FOK! kindje dan.
Kardes, wordt een beetje ayip enzo..?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Demek benimle sadece gönül eylendiriyordun?! Bütün hayallerimi suya döktün.
Omdat hij de hele dag nog geen vocht binnen heeft gekregen, of direct weer uitgespuugd heeft, was ik bang voor uitdroging.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klinkt als verkouden, of is er iets ernstigers aan de hand, in de zin van hoe kwam je op ziekenhuis, vanwege de hoge koorts?
Sterkte
Virus, hij moet tot maandag binnen blijven en een hogere dosis paracetamol krijgenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
En wat zeiden ze in het ziekenhuis?
Sterkte trouwens.
Sen sus, kara kedi!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kardes, wordt een beetje ayip enzo..?
Ik snap het, hoop dat het nu enigszins onder controle is?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omdat hij de hele dag nog geen vocht binnen heeft gekregen, of direct weer uitgespuugd heeft, was ik bang voor uitdroging.
Hij is ook onwijs suf, ben ik niet van hem gewend en baarde me zorgen
Beviel het toch maar niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
iemand heeft zin in yarrak zo te zien![]()
and it ain't me
Oha, zo patavatsiz als jij heb ik ze nog niet meegemaakt. Bu kadar da hanzo olunmaz.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
iemand heeft zin in yarrak zo te zien![]()
and it ain't me
heb je die foto niet gezienquote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oha, zo patavatsiz als jij heb ik ze nog niet meegemaakt. Bu kadar da hanzo olunmaz.
Hij heeft nog steeds hoge koorts, maar inmiddels is hij wel aan het drinken!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik snap het, hoop dat het nu enigszins onder controle is?
Insha'allah.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds hoge koorts, maar inmiddels is hij wel aan het drinken!
Nu maar hopen dat hij het nu wel binnen houd
Wallah, dacht precies hetzelfde, maar goed, idioten aandacht geven zo mijn liefje ook niet doenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oha, zo patavatsiz als jij heb ik ze nog niet meegemaakt. Bu kadar da hanzo olunmaz.
Ja, met Landysh.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef EL_Presidente het volgende:
Trigger jij was toch al getrouwd? op je 18e.. of beter gezegd uitgehuwelijkt..
Kardes, is alles goed met jou?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:27 schreef EL_Presidente het volgende:
hadi ordan..jij was getrouwd met ene Mukaddes ofzo
je was met haar op huwelijksreis naar Dubai.. die 6 sterren Burj al Arab.. kimi kandiriyon ulan..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kardes, is alles goed met jou?
Mukaddes, wtf, hoe kom je erbij?
Linkje?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je was met haar op huwelijksreis naar Dubai.. die 6 sterren Burj al Arab.. kimi kandiriyon ulan..
waar woon jij dan sümüklü?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef msnk het volgende:
Waarom ge-edit?
Nou ja, ik zou me ook schamen om daar te wonen hoor maar toch.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
The f..
Mijn email account is geblokkeerd. Kan het zijn dat ik ben gehackt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef msnk het volgende:
turnazz, waar in Amsterdam woon jij eigenlijk?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:49 schreef turnazz het volgende:
Ik heb zo een beetje alles gedaan op het gebied van sex, het zij met mijn huidige vriendin, het zij met al mijn exen, hetzij met onenightstands en MILFS.. alle standjes, BDSM, SM, poep en plassex, slikken, snowballen, teenage mutant ninja turtles, standje 69, threesome, foursome, fivesome, gangbang, parenclub, swingen, etc etc.. kan het zo gek nog niet bedenken, ik heb het gedaan..
kunnen jullie uberhaupt nog iets bedenken wat ik nog niet zou hebben gedaan..
btw homo dingen doe ik niet aan
Goeie.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
die heb jij weggemod waarschijnlijk..
spam verstuurd vanaf jouw adres, of teveel foute inlogs door een ander?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
The f..
Mijn email account is geblokkeerd. Kan het zijn dat ik ben gehackt?
Waarschijnlijk verstuur je onbewust spam en ben je idd gehackt. Had ik een tijdje geleden ook bij mijn eeuwenoude hotmail-account.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://farm6.staticflickr.com/5197/6970445460_a1195bbbb7_b.jpg
Het zit diep hé?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Deniz Feneri dosyasi silindigi gibi
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
spam verstuurd vanaf jouw adres, of teveel foute inlogs door een ander?
Klote. Ik voer mijn tel nr in om weer toegang te krijgen tot mijn account, zegt hotmail dat mijn nummer niet geldig is?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verstuur je onbewust spam en ben je idd gehackt. Had ik een tijdje geleden ook bij mijn eeuwenoude hotmail-account.
belki de Landysh girmistir..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Klote. Ik voer mijn tel nr in om weer toegang te krijgen tot mijn account, zegt hotmail dat mijn nummer niet geldig is?
Je gaf anders netjes antwoord op de vraag van msnk. Blijkbaar voelde je je aangesproken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]oha wil jij beweren dat ik die gast ben.. no fucking way..
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef msnk het volgende:
turnazz, waar in Amsterdam woon jij eigenlijk?
gaf ik antwoord?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je gaf anders netjes antwoord op de vraag van msnk.
[..]
Even mailen met abuse? Met ander adres natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Klote. Ik voer mijn tel nr in om weer toegang te krijgen tot mijn account, zegt hotmail dat mijn nummer niet geldig is?
heb je tegen mij?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef msnk het volgende:
Je zou maar in Osdorp wonen zeg.
Osdorp, yani.
Toch niet de Aker hoop ik?
Osdorpci.
Demi.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je tegen mij?
ik woon in Rotterdam nerd..
Hoi, posts in het Nederlands graag.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Demek benimle sadece gönül eylendiriyordun?! Bütün hayallerimi suya düsürdün.!
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, met Öküzköy. Seni gidi ninja.
Ik weet het antwoord op mijn geheime vraag enzo niet meer. En dat is nodig.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even mailen met abuse? Met ander adres natuurlijk
Rotterdamquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je tegen mij?
ik woon in Rotterdam nerd..
Niet met een oud telefoonnummer geregistreerd indertijd? Kun je niet een andere 'recovey'-methode kiezen?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op mijn geheime vraag enzo niet meer. En dat is nodig.
Weetje nog wel je (oude)wachtwoorden, daar letten ze meer op, tevens checken ze ook je IP, dus komt goedquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op mijn geheime vraag enzo niet meer. En dat is nodig.
Mijn ervaring is dat ze heel zorgvuldig en behulpzaam hierin zijn, idd je moet eerst een heel lijst invullen, maar daarna krijg je speciaal aan jou gerichtte mails waarin ze het een en ander vragen wat jij alleen kunt beantwoordequote:Op donderdag 26 april 2012 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet mijn wachtwoord nog wel ja. Maar je moet eerst zo'n hele (automatische lijst) invullen. Daarom.
Mijn 23andme account zat ook vast aan dat email. Snel veranderd.
Zelfde wachtwoorden voor je mail en die site?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm ik kijk wel. Trouwens, ik gebruikte die mail vooral voor aanmeldingen op sites enzo. Gisteren was een site waar ik best wel actief ben gehackt. Ik denk dat het daardoor komt.
Ik herhaal mijn bovenstaande vraag evenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik gebruik ook over hetzelfde wachtwoord. Ook niet echt slim eigenlijk.
ikbenvanelpresidente726quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu het toch al is gehacked, wat is het?
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Triggershot het volgende:
zeg Borte, je liefdesverklaring kwam wel van jou en niet door een hacker ofzo he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Triggershot het volgende:
zeg Borte, je liefdesverklaring kwam wel van jou en niet door een hacker ofzo he.
Meer wilde ik niet weten askimquote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over.
Idd, schijnt veel mensen te verwarren heb ik gehoord, heb het zelf nog niet in handen gehad, jij wel?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het Turkse Lira teken? Ik vind het net een kopie van de Euro teken lijken.
Nee, enkel van TV.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, schijnt veel mensen te verwarren heb ik gehoord, heb het zelf nog niet in handen gehad, jij wel?
Hoi, Ayça! Nichtje van zG heet Ebru trouwensquote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Ayca het volgende:
Jij spreekt Tataars?
En hoi nichtje van zG!
Gespiegelde Armeense dram.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef xaban06 het volgende:
http://medya.todayszaman.(...)03/01/tl-erdogan.jpg
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Hoi, Ayça! Nichtje van zG heet Ebru trouwens.
?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef xaban06 het volgende:
Mensen tv aanzetten, siyaset meydani is begonnen.
Lijk jij ook op een Chinees?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Jawel. Moet je eenmalig een application-specific password aanmaken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Werkt gmail notifier niet meer
Wat doet Ebru op dit moment? 2 jaar geleden had je het gymnasium afgerond tochquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Omdat je op een Aziaat lijkt maar niet helemaal. En je hebt een ronder gezicht.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent de derde persoon die dat zegt..
Waardoor denk je dat?
Benziyosun la istequote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waardoor denk je dat?
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waardoor denk je dat?
Ik heb Athlétic Club de Bilbao - Sporting Clube de Portugal opstaan, lijkt af te stevenen op een verlenging. Ook een zeer goed programmaquote:
Hmm, nee. Geen zin in Ali Kirca.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef xaban06 het volgende:
Mensen tv aanzetten, siyaset meydani is begonnen.
Niet echt, neequote:Op donderdag 26 april 2012 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijk jij ook op een Chinees?
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat Julis het meest op een 'Typische Turk' lijkt. Als ik haar op straat zou tegenkomen zou ik meteen denken dat ze Turks is.
Hmm in het begin kon dat niet, nu blijkbaar wel. Nicequote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel. Moet je eenmalig een application-specific password aanmaken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Hmm, nee. Geen zin in Ali Kirca.
[..]
Niet echt, nee.
Ja, klopt! Momenteel tweedejaars student psychologiequote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat doet Ebru op dit moment? 2 jaar geleden had je het gymnasium afgerond toch
Goede vraag... Ik heb mijn loon binnenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer gaat Julis een 23andme aanschaffen?
Als je het doet, wel je broertje laten spugen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Goede vraag... Ik heb mijn loon binnen, dus ik kan het eigenlijk wel wagen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je het doet, wel je broertje laten spugen.
Waarom niet iemand uit Oezbekistan, Kirgizië of Turkmenistan?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je op een Aziaat lijkt maar niet helemaal. En je hebt een ronder gezicht.
Waar het om gaat is dat ze het duidelijk benoemt. Ik wilde weten waarom zo duidelijk. Net zoals dat je Duitsers en Nederlanders op zich moeilijk uit elkaar kunt halen.quote:
Hoeveel ?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Goede vraag... Ik heb mijn loon binnen,
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat Julis het meest op een 'Typische Turk' lijkt. Als ik haar op straat zou tegenkomen zou ik meteen denken dat ze Turks is.
Turkse, hm?quote:
Jammer dat het zo lang duurt voordat je de uitslagen binnen hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer gaat Julis een 23andme aanschaffen?
Kirgiziers zien er vaak 100% Aziatisch uit. Oezbeken zijn meer gemixt (50-50) en de Turkmenen verschillen niet zo heel veel van ons. Ze zien er iig het minst Aziatisch uit van alle Centraal Aziaten. Oezbeken, Turkmenen en Oeigoeren hebben vaak ook iets Midden Oosters vind ik. Kazachen hebben dat minder. Vandaar dat ik je op een Kazakh vind lijken. Maar je had natuurlijk ook net zo goed een Oezbeek of Turkmeen kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet iemand uit Oezbekistan, Kirgizië of Turkmenistan?
Beter dan op een Indo lijkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
Yes, en ik zat net ook naar je twitter foto's te kijken en het viel mij op dat je zo'n 'Turks' uiterlijk hebt als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Dat was alleen bij ons zo. De meeste mensen krijgen hun uitslag binnen 2-4 weken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat het zo lang duurt voordat je de uitslagen binnen hebt..
TS zei dat ik op er arabisch uitzag.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes, en ik zat net ook naar je twitter foto's te kijken en het viel mij op dat je zo'n 'Turks' uiterlijk hebt als je begrijpt wat ik bedoel.TheMagnificent heeft dat ook trouwens. Ik, Ayca en zarGon daarentegen zien er niet typisch uit.
Je straalt niks Europees uit. Ben het totaal niet eens met Trigger. Open een classificatie topic in een van die anthro forums, vertel ze niks over je afkomst (kies ook geen opvallende Turkse naam ofzo) en de meeste mensen zullen denken dat je Turks, Armeens of Azeri ofzo bent. Mark my words.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, hmm. Ik ben echt Turks. Althans, dat zeggen mijn ouders.
Ik geloof je ook meteen op je mooie Europese uitstraling hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, hmm. Ik ben echt Turks. Althans, dat zeggen mijn ouders.
Ik had het over uitstralingquote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je straalt niks Europees uit. Ben het totaal niet eens met Trigger. Open een classificatie topic in een van die anthro forums, vertel ze niks over je afkomst (kies ook geen opvallende Turkse naam ofzo) en de meeste mensen zullen denken dat je Turks, Armeens of Azeri ofzo bent. Mark my words.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geloof je ook meteen op je mooie Europese uitstraling hoor.
Ik ben het eens met jou, Zelihaquote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je straalt niks Europees uit. Ben het totaal niet eens met Trigger. Open een classificatie topic in een van die anthro forums, vertel ze niks over je afkomst (kies ook geen opvallende Turkse naam ofzo) en de meeste mensen zullen denken dat je Turks, Armeens of Azeri ofzo bent. Mark my words.
Ja, met mijn laz-neusquote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef Ayca het volgende:
Ik vind Julis er wel typisch Noord-Turks uitzien ja
Hmm, ik heet geen Zeliha...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het eens met jou, Zeliha.
[..]
Ja, met mijn laz-neus.
Ah leukquote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ja, klopt! Momenteel tweedejaars student psychologie.
Ja, wallah weet niet, kan mijn vinger er niet op leggenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uitstraling? Doet mij denken aan WammesWaggel met zijn 'aura'.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo'n jonge van een ander forum.
Hij beweerde dat Gokhan Saki een Armeens is omdat zijn aura 'Armeens' was.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, wallah weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen, maar wat zei WW dan?
Serieus? Lijk je op een Indo?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kardesim spreidt de leugens niet.
Lol, nee dat gaat me te ver, op grond van 'iets' een specifiek afkomst vast te stellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij beweerde dat Gokhan Saki een Armeens is omdat zijn aura 'Armeens' was.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]. Klopt. Jij bent ook wel typisch Turks
, vind ik.
Uitgeloot voor geneeskunde en psychologie leek me nog enigszins interessant. Gezondheid en mensen enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah leukwaarom heb je voor psychologie gekozen?
Ik snap die gast nooit. Hij klaagt om de minuut over de o zo nationalistische Turken en blabla maar gaat wel overal roepen dat bepaalde Turken geen Turken zijn. Bijvoorbeeld, wanneer er een topic over Dr.Oz wordt geopend moet hij altijd roepen dat Dr.Oz geen Turk maar een Circassier is. Echt, ik heb hem dat al zeker drie keer zien doen en al die keren heb ik zijn leugens ontkracht. Maar toch gaat hij door. Vaag mens.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol, nee dat gaat me te ver, op grond van 'iets' een specifiek afkomst vast te stellen.
Wat is hij zelf dan, Grieks, Kaas?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap die gast nooit. Hij klaagt om de minuut over de o zo nationalistische Turken en blabla maar gaat wel overal roepen dat bepaalde Turken geen Turken zijn. Bijvoorbeeld, wanneer er een topic over Dr.Oz wordt geopend moet hij altijd roepen dat Dr.Oz geen Turk maar een Circassier is. Echt, ik heb hem dat al zeker drie keer zien doen en al die keren heb ik zijn leugens ontkracht. Maar toch gaat hij door. Vaag mens.
Çerkez uit Izmir, volgens mij. Hij heeft het wel steeds over Izmir.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is hij zelf dan, Grieks, Kaas?
Misschien vandaar de behoefte dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Gemixt volgens mij. Circassisch/Armeens en nog wat.
Hm het is wel interessant jaquote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef anisoptera het volgende:
[..]Yes! Begrijpelijk.
[..]
Uitgeloot voor geneeskunde en psychologie leek me nog enigszins interessant. Gezondheid en mensen enzo.
Cerkez vertaal je als Circassisch?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Çerkez uit Izmir, volgens mij. Hij heeft het wel steeds over Izmir.
Ja, is hetzelfde.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cerkez vertaal je als Circassisch?
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm het is wel interessant jaga je nogmaals meedoen aan de loting voor geneeskunde of blijf je bij psycologie?
Volgens Wikipedia ook als Zaza.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe staan de Zaza's eik bekend in het Nederlands?
Niks mis mee, absoluut niet, maar, maar, maar... dus!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Ayca het volgende:
Wat is er mis met indo's trouwens? Sommige zijn best leuk
Ah thnxquote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia ook als Zaza.
Zijn familie komt uit Jordanie en is naar Izmir verhuist. Hij zei ook dat hij Armeens bloed had. Maar wat hij ook is, hij irriteert mij mateloos met dit soort comments.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Çerkez uit Izmir, volgens mij. Hij heeft het wel steeds over Izmir.
Hij is gewoon een grote troll.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn familie komt uit Jordanie en is naar Izmir verhuist. Hij zei ook dat hij Armeens bloed had. Maar wat hij ook is, hij irriteert mij mateloos met dit soort comments.
Dr. Mehmet Oz
Heeft hij al gedaan. Via 23andme zelfs.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:30 schreef xminator het volgende:
Laten we een dna-kit voor mehmet oz bestellen
Dat zou ik sowieso niet doen, geldverspillingquote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
En nu hoef je geen kit meer te bestellen voor hem.
Koop anders een tablet die je toch nauwelijks gaat gebruikenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso niet doen, geldverspilling.
Zegt de Armeen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
En nu hoef je geen kit meer te bestellen voor hem.
Kan ik tenminste dagelijks gebruiken en of doorverkopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Koop anders een tablet die je toch nauwelijks gaat gebruiken.
Ik ook dan maarquote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog 2 weken en dan ga ik ook zo'n DNA kit bestellen.
Heb het nog niet kunnen bekijken, wilde het in de trein bekijken maar het was nog niet klaar met downloaden (slecht bereik in m'n kamer). Oh Incendies trouwens.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, hoe waren de films? Welke heb je gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |