SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah had ikkuh nog modrechten, sowwiequote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had een keiharde TT, kom jij met zo iets gaars.
Schandalig!
sinds wanneer niet meer ?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroegah had ikkuh nog modrechten, sowwie
O zamanlarda baya bi hiyardin, zo een 4-5 jaar terug, nu mag ik je welquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroegah had ikkuh nog modrechten, sowwie
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
O zamanlarda baya bi hiyardin, zo een 4-5 jaar terug, nu mag ik je wel
why?quote:
mooi zo!quote:
Zo iddquote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef yvonne het volgende:
Topic is ietwat ingekort.
Maak elkaar lekker via DM af wil je?
Of ook maar niet, gewoon peace
juistem!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef yvonne het volgende:
Topic is ietwat ingekort.
Maak elkaar lekker via DM af wil je?
Of ook maar niet, gewoon peace
ze zal wel een reden hebben gehadquote:
ow?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zou tof zijn als ik dat ook wist.
Trig was gewoon stomvervelend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef msnk het volgende:
Lan hiyar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Met allesquote:
Alhamdulillahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ik snap niet waarom dit een nieuwsbericht is. Daar trouwen ze regelmatig met meer dan twee vrouwen, en dit keer zijn het nichten. Nou en?quote:
+equote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Alhamdulillah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet ik nou ooit Turks leren? Nou nou nou?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Van mij welquote:
was, is en always will be stomvervelendquote:
Vrijwillig Turks lerenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef yvonne het volgende:
[..]Hoe moet ik nou ooit Turks leren? Nou nou nou?
Waarheid!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
was, is en always will be stomvervelend
Wat is daar mis mee?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Arcadia het volgende:
Wat is deze, andere topic was nog niet vol.
Jawel, daar zijn wat posts weg, poef, verdwenen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Arcadia het volgende:
Hij moet het ook nog steeds doen van zijn ouders, maar hij krijgt slaag met de slipper omdat het niet luktquote:
Askim.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij weet mij tenminste wel te waarderen, Landysh
Yvonnequote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Arcadia het volgende:
Waarom niet? Wat is er mis met Turks?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je nou serieus liever Turks dan Paaps in je sig?
Hoeveel staat Ajax - Utreg? Heb geen ELquote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moet het ook nog steeds doen van zijn ouders, maar hij krijgt slaag met de slipper omdat het niet lukt
Ken je geschiedenis, ga eerst maar zoeken waar dat vandaan kwamquote:Op donderdag 26 april 2012 20:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je nou serieus liever Turks dan Paaps in je sig?
Vertelquote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, ga eerst maar zoeken waar dat vandaan kwam
0-0quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeveel staat Ajax - Utreg? Heb geen EL
quote:
Van mijquote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze weet gewoon wie een echte man is, toch schatje?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
of all the people: Triggershot..![]()
Landysh met één pen
En in C&H ergens, maar ik ben te lui om te zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef Arcadia het volgende:
http://sargasso.nl/archief/2010/05/10/liever-turks-dan-paaps/
Zoiets?
Ik weet waar het vandaan komtquote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze weet gewoon wie een echte man is, toch schatje?
Landysh zal wel een onderontwikkelde burka-chick zijn..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze weet gewoon wie een echte man is, toch schatje?
wehe, heb laatst de extended edition op bluray gekeken van de reeks, blijft een briljante personage die gollemquote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
De vertalingquote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tulpen en tolerantie: de Nederlandse Republiek en het Ottomaanse Rijk
Waren alle burka-chicks dan maar zoquote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Landysh zal wel een onderontwikkelde burka-chick zijn..
Ja dat wel, oh Trig, je bent geweeeeeeeeeeeldig!quote:
Nog een xquote:Op donderdag 26 april 2012 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat wel, oh Trig, je bent geweeeeeeeeeeeldig!
Ik vond mezelf best wel witjesquote:
Wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo. Weer een ritje naar het ziekenhuis gehad
Wij zijn al jaren getrouwd, hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Landysh/Borte en Trigger? Samen?
Hebben we iets gemist?
Natuurlijk. Al die newbie stelletjes hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef Triggershot het volgende:
Borte, komen we er voor uit, publiekelijk?
En wat zeiden ze in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz is al de hele dag ziek, wit niet eten/drinken. Heeft 2x gedronken en binnen een half uur weer uitgespuugd.. Slaapt heel de dag en heeft 40.2 koorts, zelfs na een paracetamol ( waar hij normaal gesproken direct van opknapt)
Tijd voor het eerste Turken op FOK! kindje dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Natuurlijk. Al die newbie stelletjes hier.Wij zijn hét Turken op fok! stelletje.
![]()
Jaleesa,
Wat is er gebeurd?
Klinkt als verkouden, of is er iets ernstigers aan de hand, in de zin van hoe kwam je op ziekenhuis, vanwege de hoge koorts?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz is al de hele dag ziek, wit niet eten/drinken. Heeft 2x gedronken en binnen een half uur weer uitgespuugd.. Slaapt heel de dag en heeft 40.2 koorts, zelfs na een paracetamol ( waar hij normaal gesproken direct van opknapt)
Ons baby'tje.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijd voor het eerste Turken op FOK! kindje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |