Probeer eens een jaar geen orgasme te hebben. Je eerste orgasme daarna zal geweldig zijn!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:49 schreef turnazz het volgende:
Ik heb zo een beetje alles gedaan op het gebied van sex, het zij met mijn huidige vriendin, het zij met al mijn exen, hetzij met onenightstands en MILFS.. alle standjes, BDSM, SM, poep en plassex, slikken, snowballen, teenage mutant ninja turtles, standje 69, threesome, foursome, fivesome, gangbang, parenclub, swingen, etc etc.. kan het zo gek nog niet bedenken, ik heb het gedaan..
kunnen jullie uberhaupt nog iets bedenken wat ik nog niet zou hebben gedaan..
btw homo dingen doe ik niet aan
snowballen met je vriendin wat is daar homo aan?quote:
Vind het nou niet echt opwindend. Laat staan P/P-sex..quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef turnazz het volgende:
[..]
snowballen met je vriendin wat is daar homo aan?
hmmmm, leg uit.. was da?quote:
Wil ik weten wat dit inhoudt?quote:teenage mutant ninja turtles
Nee, bah, da's vies.quote:
soundingquote:
Of de ondergeschetene zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, bah, da's vies.
Veel plezier verder met mensen onderschijten voor je seksuele opwinding.
waterbondagequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:49 schreef turnazz het volgende:
quote:
Ik wil denk ik niet weten hoe het komt dat jij dat begrip kent, is het wel?quote:
op een na, wel..quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:58 schreef herzberg het volgende:
[..]
waterbondage
electro sm
puke sex
deep throat urinating
anal fisting + prolapsing
allemaal al gehad?
Neuk de vrouw van je buurman eens en vertel het hem daarna. Opwinding gegarandeerd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:49 schreef turnazz het volgende:
Ik heb zo een beetje alles gedaan op het gebied van sex, het zij met mijn huidige vriendin, het zij met al mijn exen, hetzij met onenightstands en MILFS.. alle standjes, BDSM, SM, poep en plassex, slikken, snowballen, teenage mutant ninja turtles, standje 69, threesome, foursome, fivesome, gangbang, parenclub, swingen, etc etc.. kan het zo gek nog niet bedenken, ik heb het gedaan..
btw homo dingen doe ik niet aan
EDIT: gegoogled op prolapsingquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef turnazz het volgende:
[..]
op een na, wel..
prolapsing nog niet..
wel nee. sinds freud is seks kenmerkend voor een gezonde ziel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:55 schreef Strani het volgende:
De volgende stap lijkt me een tripje naar de psycholoog... Je lijkt nogal seksverslaafd.
Ik kan niks vinden behalve de tekenfilm.quote:
ok. we zijn bij de snuff sectie aanbeland.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef turnazz het volgende:
[..]
op een na, wel..
prolapsing nog niet..
dat deed ik al tijdens 1 van mijn eerste keren sex, eerst volblaffen en vervolgens alles tot de laatste druppel eruit zuigen.. en vervolgens ook nog snowballen..quote:
niet lachen, maar allebei nog niet..quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:12 schreef Opperkwal het volgende:
Red sock of steamy dragon al gedaan?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef turnazz het volgende:
Hoe kan iemand qua uiterlijk op een pedofiel lijken?? en dan zeggen ze dat ik op een pedofiel lijk, wat een bullshit..![]()
ik lijk meer op een Italiaanse voetballer, vind ik zelf.
Ten eerste ben ik nog maagd.
Ten tweede heb ik nog nooit geneukt.
Nee, ik ga geen pics van mijzelf posten.
quote:
Friggin brilliant.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:19 schreef herzberg het volgende:
i'm impressed!
turnazz heeft al het bovenstaande gedurende een week weten te volbrengen!
[..]
wat wil je daarmee zeggen, de bovenstaande heb ik een week geleden gepost.. in een week kan heel veel gebeuren..quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:19 schreef herzberg het volgende:
i'm impressed!
turnazz heeft al het bovenstaande gedurende een week weten te volbrengen!
[..]
misschien moet je safe search uitzetten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden behalve de tekenfilm.
toch maar sounding dan he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen, de bovenstaande heb ik een week geleden gepost.. in een week kan heel veel gebeuren..
goede topicwending!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef L.no het volgende:
teenage mutant ninja turtles? Wut?
Cosplay ofzo?
quote:When you are giving it to a chick from behind, you yell out "Who's the boss?" She'll get confused, turn her head around, at this moment, you donkey punch her in the face and then scream TONY DANZA!!!
Ow die verhalen heb ik laatst ook gehoord, ook iets met een piraat maar kan er niet meer opkomen nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |