Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gadver. Kun je net zo goed naar de plee gaan
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 26 april 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent altijd verdrietig.
Ik ookquote:
Doe je dan zo sexytimes met jezelfquote:Op donderdag 26 april 2012 19:24 schreef ChocolateJesus. het volgende:
ik ga soms wel met mezelf cammen
ik wil horen babbyquote:Op donderdag 26 april 2012 19:24 schreef Bizznitch het volgende:
Leuk als je vriendje de radio opname van je grootste blooper 2012 op facebook zet.
lekker mezelf overal verwennen terwijl ik ondeugend naar mezelf op het scherm kijk jaquote:Op donderdag 26 april 2012 19:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Doe je dan zo sexytimes met jezelf?
Ooeh, dat lijkt me ook fijn, misschien ergens een grot met een watervalletje en een meertje zoeken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar op je eiland kan je toch lekker in het doorzichtige water badderen
Je bedoelt zo'n poeltje met een warmwater waterval met een hollegrot in een kleine bergquote:Op donderdag 26 april 2012 19:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ooeh, dat lijkt me ook fijn, misschien ergens een grote met een watervalletje en een meertje zoeken.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n poeltje met een warmwater waterval met een hollegrot in een kleine berg
je hoeft je niet te schamen baby, je kan alles delen met mij. ik ben altijd lief en oordeel niet hoorquote:
ga slapen dan gquote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
morgen kan ik tot 11:00 slapen maar ik ben nu al moewat is deze
Wat is deze.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
aapje in een grot op een onbewoond eiland met een meertje en een waterval. met d'r laptopje pokerend naar haar naakte broertje kijken die dartelt in het water. ultiem.
monks is in love op haar broertjequote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
monks is in love op haar broertje
Unfquote:
Bizzquote:
doeiquote:
hij lijkt op cristian bale oid. zei ze.quote:
Dat maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij lijkt op cristian bale oid. zei ze.
naakt?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:44 schreef monkyyy het volgende:
Niet met je eigen broertje/zusje in de sauna willen.
Deden ze vroeger in de Romeinse tijd allemaal hoor, niets vreemds aan, in het begin misschien een beetje awkward.quote:
lekker op schoot zitten. zachtjes schuren.quote:
waarom ga je niet naar afrika er zit zoveel in je anus daar kun je het wereld voedselprobleem mee oplossen!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik groet mijn mede harde jongens qua woorden nap4 en spouwerranger
de rest kan een lepel krijgen en mijn anus leeg eten
vroeger sliepen broers en zussen ook met elkaarquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deden ze vroeger in de Romeinse tijd allemaal hoor, niets vreemds aan, in het begin misschien een beetje awkward.
geen geld voor vliegticket manquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom ga je niet naar afrika er zit zoveel in je anus daar kun je het wereld voedselprobleem mee oplossen!
in sommige dorpjes is dat nog steeds hipquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vroeger sliepen broers en zussen ook met elkaar
veel vrije tijd? overweeg een fietstochtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen geld voor vliegticket man
Geen fiets meerquote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
veel vrije tijd? overweeg een fietstocht
nog bedankt daarvoorquote:
kutjunkquote:
Nee, dat is smerig.quote:
Maar de Romeinen waren altijd geil, want de legioenen gingen steden veroveren en alle vrouwen verkrachten enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deden ze vroeger in de Romeinse tijd allemaal hoor, niets vreemds aan, in het begin misschien een beetje awkward.
Ja klopt, maar daar heb ik ook geen geld voorquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je in amsterdam woont moet dat toch zo te fixen zijn
waren het de romeinen niet die kleine jongetjes neukten enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar de Romeinen waren altijd geil, want de legioenen gingen steden veroveren en alle vrouwen verkrachten enzo
Dat maakt het zo geil voor hemquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waren het de romeinen niet die kleine jongetjes neukten enzo
nobel van je. respect!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar heb ik ook geen geld voor
En zelf stelen doe ik niet aan
aww yeahquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar de Romeinen waren altijd geil, want de legioenen gingen steden veroveren en alle vrouwen verkrachten enzo
Ja, want hun hadden een paus toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Ouwe mannen die kleine jongetjes hadden als neukspeeltje, dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Seks.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voor monks.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksualiteit_in_de_oudheid
neequote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, want hun hadden een paus toch?
ik geloof niet dat katholieke random fag troep erg hoog was tentijde van het romeinse rijk.quote:
pluto is van disneyquote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef monkyyy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Romeinse_goden
Wie waren die Romeinse goden dan?
ga haten het is zo.quote:
Standbeelden met kleine piemelsquote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef monkyyy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Romeinse_goden
Wie waren die Romeinse goden dan?
Ja, wel tijdens jaquote:Op donderdag 26 april 2012 19:55 schreef Beach het volgende:
Simon Petrus was de eerste paus hoor, en dat was duidelijk ten tijde van de Romeinen
Dientje heeft gewoon gelijk.
Romeinen waren christelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, wel tijdens ja. Die pausen zijn er al vanaf jaar 0 ofzo, maar Romeinen hadden ook een heel ander geloof dan Christenen.
Christenen konden ook Romein zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, wel tijdens ja. Die pausen zijn er al vanaf jaar 0 ofzo, maar Romeinen hadden ook een heel ander geloof dan Christenen.
smoof, leer deze kinderen geschiedenis.quote:
Ook in 750 voor christus?quote:
Ik interesseer me gewoon erg in geschiedenisquote:
Is Constantijn geen engelenaam?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef Smoofie het volgende:
De romeinen werden pas "echt" christelijk toen het rijk zich splitste en het steeds slechter ging. Dit was onder de christelijke (oost)romeinse keizer Constantine
Constantinius is de romeinse benaming ja .quote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is Constantijn geen engelenaam?
als we het verwoorden als je doucheslang gebruiken om jezelf te kietelen is het voor jou al een stuk acceptabeler misschienquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik interesseer me gewoon erg in geschiedenisik wil niet betweterig overkomen.
Waarom meteen zo neerbuigend?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Ga eens lezen dan. Ik kreeg dit namelijk in groep 7.
Kost alleen maar energie.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als we het verwoorden als je doucheslang gebruiken om jezelf te kietelen is het voor jou al een stuk acceptabeler misschien
Sacred Band infantryquote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Rome: Total war
Was bazenspel, en dan als carthago spelen met Hannibal en zijn olifantjes om de romeinse legionaires kapot te walsen
Was alleen super vet met mods als Roma Surrectum of Rome total realismquote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Rome: Total war
Was bazenspel, en dan als carthago spelen met Hannibal en zijn olifantjes om de romeinse legionaires kapot te walsen
Volgens mij had ik rome total realism ook geinstaleerd, ik weet het niet zeker meer, maar daarna kwam nog Alexander: Total war en toen medieval 2quote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was alleen super vet met mods als Roma Surrectum of Rome total realism
quote:
Weet niet, vraag aan je mama.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als je vegetarisch bent slik je dan wel sperma? vraag is voor aapje.
Ja, nu is shogun 2 total war een van de laatsten die heb ik ook maar vind ik wat minderquote:
nee. wel vegan namaak spermaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vegetariërs eten toch ook kippeneieren?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik slurp eieren altijd, ik tik ze kapot en dan slurp ik alles eruit, 1 keertje had ik het fout toen had ik een halve embryo in me mondquote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vegetariërs eten toch ook kippeneieren?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik slurp eieren altijd, ik tik ze kapot en dan slurp ik alles eruit, 1 keertje had ik het fout toen had ik een halve embryo in me mond![]()
quote:
Dude.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik slurp eieren altijd, ik tik ze kapot en dan slurp ik alles eruit, 1 keertje had ik het fout toen had ik een halve embryo in me mond![]()
Waar was je, ik heb je gemistquote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe ai se te eu pego.
Klinkt wel lekker.
Ik durf niet te klikken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe ai se te eu pego.
Klinkt wel lekker.
hoe ging je intakequote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nieuwe ai se te eu pego.
Klinkt wel lekker.
Mag ik bij je slapen ?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sliep. Ga zo weer verder slapen.
jij kent mijn smaak ja?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook niet doen. Is totaal niet jouw smaak.
feliquote:Op donderdag 26 april 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goed, ben door naar de 2e ronde
Nee want ik heb de boxen openstaan en dat komt zo gay over. Ik kijk hem later.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk het wel. Klik maar dan
FOK!TweakersGeenstijl2012quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
fktiw09s0-jas09j09asndoadsiasd2012
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar heb jij geen verstand van.
Vertel me alles.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:30 schreef Trollscience het volgende:
Hey loef heb je al gehoord van mijn date?
Laten we het verder bespreken op skype of msn, straks worden de mensen jellyquote:
Ja het is zo'n alternatieveling die ik via Twitter ken en we gaan samen naar een concert van die gitarist van Radiohead.quote:
Pics.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja het is zo'n alternatieveling die ik via Twitter ken en we gaan samen naar een concert van die gitarist van Radiohead.
Je bedoelt wasbak.quote:
Is ie een beetje neukbaar?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja het is zo'n alternatieveling die ik via Twitter ken en we gaan samen naar een concert van die gitarist van Radiohead.
Hij plast er ook in zei hij net.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik maar alvast aan de pil gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Dat heb ik wel eens gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]Dat ook inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Wat schattigquote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef Trollscience het volgende:
Ja doeg Boggle spelen met mijn neefje.
Baasquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb ragboer voor zaterdag gehosseld
Echtquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
NICEquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Zo lang mogelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja tot hoelaat blijven jullie daar nou dan
Half 2 ofzoquote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja tot hoelaat blijven jullie daar nou dan
Was maar een grapje eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooi. Dan zijn snuf en ik iig niet alleen
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was maar een grapje eigenlijk
Ja zeker, met jou?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles goed? Tijd niet meer gesproken.
quote:
wrrm niequote:Op donderdag 26 april 2012 21:00 schreef Beach het volgende:
Ragboer boeit me niet zo eerlijk gezegd meer
Die kkboeler dmt niet eens meer hij post niet meer smst niet meer en alleen op de cam zie ik hem nog.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga met unf naar de foute party
zoek hem op in hc danquote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Die kkboeler dmt niet eens meer hij post niet meer smst niet meer en alleen op de cam zie ik hem nog.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Plastic_zak het volgende:
uft, van ragboer moet ik zeggen dat je mooi bent
firstworldproblemsquote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eens gehad dat je nootjes in je hand hebt en je kiept ze zo in een keer in je muil dat er dan eentje rechtstreeks zo in je keel vliegt?
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Zeg maar: Uft mijn lekker surinaamse schone, xx ragboer.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Nu stop ik met boodschappen rondbrengen.
Ik ook.quote:
Coca Cola.quote:
Glazen flesje.quote:
Dit is lekkerder.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat was jij jawaarom geen normale flessen?
Een beetje, vooruit dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
ik trek er niet een open, maar ik hoor er toch nog wel bij toch?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Monks, mag ik een keertje cola bij je komen drinken in je geweldige tuin?
Minder kopen gewoon, goed voor de economie.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En de BTW gaat ook al omhoog
Gebruik wat Lactacyd, das goed voor je zuurgraadquote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef Bizznitch het volgende:
Oh gawd een zak hamka's wegmunchen in 20 minuten geeft je het zuur.
Sneller eten.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef Bizznitch het volgende:
Oh gawd een zak hamka's wegmunchen in 20 minuten geeft je het zuur.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Gebruik wat Lactacyd, das goed voor je zuurgraad
Ba dum tssquote:
Wie heeft haar nodig wanneer Bizz en Uft er zijnquote:
Vooral uftquote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie heeft haar nodig wanneer Bizz en Uft er zijn
quote:
Jaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Plastic_zak het volgende:
zullen we cj het volgende deel gunnen?
Er stond:quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Beach het volgende:
Ik ben nu benieuwd wat er stond voor de ninja.
Geen dank.quote:Voordat iemand anders het doet toch
Geef hem/haar een schop danquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef ChocolateJesus. het volgende:
mensen die naast ja gaan liggen snurken als je tv aan het kijken bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |