Is Constantijn geen engelenaam?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef Smoofie het volgende:
De romeinen werden pas "echt" christelijk toen het rijk zich splitste en het steeds slechter ging. Dit was onder de christelijke (oost)romeinse keizer Constantine
Constantinius is de romeinse benaming ja .quote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is Constantijn geen engelenaam?
als we het verwoorden als je doucheslang gebruiken om jezelf te kietelen is het voor jou al een stuk acceptabeler misschienquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik interesseer me gewoon erg in geschiedenisik wil niet betweterig overkomen.
Waarom meteen zo neerbuigend?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Ga eens lezen dan. Ik kreeg dit namelijk in groep 7.
Kost alleen maar energie.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als we het verwoorden als je doucheslang gebruiken om jezelf te kietelen is het voor jou al een stuk acceptabeler misschien
Sacred Band infantryquote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Rome: Total war
Was bazenspel, en dan als carthago spelen met Hannibal en zijn olifantjes om de romeinse legionaires kapot te walsen
Was alleen super vet met mods als Roma Surrectum of Rome total realismquote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
Rome: Total war
Was bazenspel, en dan als carthago spelen met Hannibal en zijn olifantjes om de romeinse legionaires kapot te walsen
Volgens mij had ik rome total realism ook geinstaleerd, ik weet het niet zeker meer, maar daarna kwam nog Alexander: Total war en toen medieval 2quote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was alleen super vet met mods als Roma Surrectum of Rome total realism
quote:
Weet niet, vraag aan je mama.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als je vegetarisch bent slik je dan wel sperma? vraag is voor aapje.
Ja, nu is shogun 2 total war een van de laatsten die heb ik ook maar vind ik wat minderquote:
nee. wel vegan namaak spermaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vegetariërs eten toch ook kippeneieren?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |