Deden ze vroeger in de Romeinse tijd allemaal hoor, niets vreemds aan, in het begin misschien een beetje awkward.quote:
lekker op schoot zitten. zachtjes schuren.quote:
waarom ga je niet naar afrika er zit zoveel in je anus daar kun je het wereld voedselprobleem mee oplossen!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik groet mijn mede harde jongens qua woorden nap4 en spouwerranger
de rest kan een lepel krijgen en mijn anus leeg eten
vroeger sliepen broers en zussen ook met elkaarquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deden ze vroeger in de Romeinse tijd allemaal hoor, niets vreemds aan, in het begin misschien een beetje awkward.
geen geld voor vliegticket manquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom ga je niet naar afrika er zit zoveel in je anus daar kun je het wereld voedselprobleem mee oplossen!
in sommige dorpjes is dat nog steeds hipquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vroeger sliepen broers en zussen ook met elkaar
veel vrije tijd? overweeg een fietstochtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen geld voor vliegticket man
Geen fiets meerquote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
veel vrije tijd? overweeg een fietstocht
nog bedankt daarvoorquote:
kutjunkquote:
Nee, dat is smerig.quote:
Maar de Romeinen waren altijd geil, want de legioenen gingen steden veroveren en alle vrouwen verkrachten enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deden ze vroeger in de Romeinse tijd allemaal hoor, niets vreemds aan, in het begin misschien een beetje awkward.
Ja klopt, maar daar heb ik ook geen geld voorquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je in amsterdam woont moet dat toch zo te fixen zijn
waren het de romeinen niet die kleine jongetjes neukten enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar de Romeinen waren altijd geil, want de legioenen gingen steden veroveren en alle vrouwen verkrachten enzo
Dat maakt het zo geil voor hemquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waren het de romeinen niet die kleine jongetjes neukten enzo
nobel van je. respect!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar heb ik ook geen geld voor
En zelf stelen doe ik niet aan
aww yeahquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar de Romeinen waren altijd geil, want de legioenen gingen steden veroveren en alle vrouwen verkrachten enzo
Ja, want hun hadden een paus toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Ouwe mannen die kleine jongetjes hadden als neukspeeltje, dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Seks.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voor monks.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksualiteit_in_de_oudheid
neequote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, want hun hadden een paus toch?
ik geloof niet dat katholieke random fag troep erg hoog was tentijde van het romeinse rijk.quote:
pluto is van disneyquote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef monkyyy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Romeinse_goden
Wie waren die Romeinse goden dan?
ga haten het is zo.quote:
Standbeelden met kleine piemelsquote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef monkyyy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Romeinse_goden
Wie waren die Romeinse goden dan?
Ja, wel tijdens jaquote:Op donderdag 26 april 2012 19:55 schreef Beach het volgende:
Simon Petrus was de eerste paus hoor, en dat was duidelijk ten tijde van de Romeinen
Dientje heeft gewoon gelijk.
Romeinen waren christelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, wel tijdens ja. Die pausen zijn er al vanaf jaar 0 ofzo, maar Romeinen hadden ook een heel ander geloof dan Christenen.
Christenen konden ook Romein zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, wel tijdens ja. Die pausen zijn er al vanaf jaar 0 ofzo, maar Romeinen hadden ook een heel ander geloof dan Christenen.
smoof, leer deze kinderen geschiedenis.quote:
Ook in 750 voor christus?quote:
Ik interesseer me gewoon erg in geschiedenisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |