quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Dat heb ik wel eens gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]Dat ook inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Wat schattigquote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef Trollscience het volgende:
Ja doeg Boggle spelen met mijn neefje.
Baasquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb ragboer voor zaterdag gehosseld
Echtquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
NICEquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Zo lang mogelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja tot hoelaat blijven jullie daar nou dan
Half 2 ofzoquote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja tot hoelaat blijven jullie daar nou dan
Was maar een grapje eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooi. Dan zijn snuf en ik iig niet alleen
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was maar een grapje eigenlijk
Ja zeker, met jou?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles goed? Tijd niet meer gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |