quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die het ook kan vertalen? Sleepsub, waar ben je?
Ohayo!quote:
Het is een betere anime dan de topictitel doet vermoedenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Apollon is mijn God en Jazz mijn religie.
Jammer dat hij zowel in de anime als de manga de enige is die nimmer terug keert, afgezien van dat zowel de anime en de manga verzanden in terugblikken en fillers.(het was mssn ook het enige character in een van beide arcs die op een goede manier 'afgemaakt' werd)quote:
Ja er is bijna geen andere manier om van hem af te komen en toch weet ik niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om dat te doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jammer dat hij zowel in de anime als de manga de enige is die nimmer terug keert, afgezien van dat zowel de anime en de manga verzanden in terugblikken en fillers.(het was mssn ook het enige character in een van beide arcs die op een goede manier 'afgemaakt' werd)
SPOILER: Apollon van deze weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hidan kon niet afgemaakt worden, omdat hij onsterfelijk was, daarom was hij ook in een bos geflikkerd waar alleen de 'shikamaru' clan de weg uit wist te vinden.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ding is dat Hidan waarschijnlijk niet afgemaakt is. Het is goed mogenlijk dat hij nogsteeds langzaam aan het versterven is in dat hol. Helemaal verdiend overigens.
Reacties nu bij Youtube:quote:
Ik ga mer er ook niet meer mee bezig houden, dat hidan gedeelte was het beste gedeelte van shippuden en sindsdien slaat het hele verhaal nergens meer op.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze heten de Nara-clan en hij zit ook nog eens opgeborgen onder de grond.
is 'n betweter.
Tof om dit te zien op Youtube:quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bill Evans is cool. Ik kende hem al omdat een personage uit Soul Eater zijn achternaam deelt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef Qunix het volgende:
Nee heSPOILER: Apollon van deze weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga mer er ook niet meer mee bezig houden, dat hidan gedeelte was het beste gedeelte van shippuden en sindsdien slaat het hele verhaal nergens meer op.
Ik heb de serie nagenoeg opgegeven iig.
Dan nog liever Nagato of idd Hidan, Pain sloeg vrijwel nergens op, behalve dat hij de boel kapot maakte.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hij was de grootste baas![]()
Dat was hetzelfde met deidara en dan alles de tifus in blazenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan nog liever Nagato of idd Hidan, Pain sloeg vrijwel nergens op, behalve dat hij de boel kapot maakte.
True, maar ik noem Deidara ook niet, en er zijn veel toffere series dan Naruto om te volgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
Dat was hetzelfde met deidara en dan alles de tifus in blazen
Yepquote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar ik noem Deidara ook niet, en er zijn veel toffere series dan Naruto om te volgen.
Bill Evans Trio - Some Day My Prince Will Come - 19 Mar 65 (9 of 11)quote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht even.... Een week geleden? Welk filmpje? Zeker van vorige week een jazz nummer?
Van Shippuuden misschien maar het franchise bereikte zijn hoogtepunt bij de Zabuza arc. het idee dat er ergens nog 6 even kille personages rondliepen ketende me aan de serie. Nu duidelijk is dat Zabuza de koelste was en Kisame de sterkste is het makkelijker geworden om los te laten.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat hidan gedeelte was het beste gedeelte van shippuden en sindsdien slaat het hele verhaal nergens meer op.
Grappig... Hoe wist hij dat dit liedje in de anime kwamquote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bill Evans Trio - Some Day My Prince Will Come - 19 Mar 65 (9 of 11)
Leuke anime! Die ga ik ook volgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef Qunix het volgende:
Hyouka is een soort K-ON werd er gezegd... Maar dan met de boekenclub.
Wel erg goeie animaties. De OP mag er ook zijn.
Misschien is 'ie er gewoon terecht gekomen via related video's ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Grappig... Hoe wist hij dat dit liedje in de anime kwam
Als het aanvoelt als de eerste 4-5 seizoenen van GTST is er weinig mis mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
NANA begint een beetje als GTST aan te voelen
Deze heeft gezeik met die en een relatie met die maar prefereert de ander... En het schijnt dat het rond ep 31 nog erger wordt
Jammer. Ik wou er net aan beginnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
Deze heeft gezeik met die en een relatie met die maar prefereert de ander... En het schijnt dat het rond ep 31 nog erger wordt
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer. Ik wou er net aan beginnen.
Gr gr uit schiphol hotel
K-ON? Madoka? Ano Hana? Ano Natsu?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Easymodo het volgende:
Na Stein's;Gate en Angel Beats even een pauze inlassen. Doushio?
Neem wat warmte mee als je terug komtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gr gr uit schiphol hotel
K-On gedroppedquote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
K-ON? Madoka? Ano Hana? Ano Natsu?
Waar heb je lust naar? Mononoke is wel leuk. Another is grappig. Volg je Lupin III - "The Woman Called Fujiko Mine" al?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Easymodo het volgende:
Succes! Welke anime heb je meegenomen?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gr gr uit schiphol hotel
Jormungandquote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Easymodo het volgende:
Iets in de richting van 5 cm/s of honey and clover. Genoemde anime komen me wel bekend voor, maar ik volg geen van drie.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waar heb je lust naar? Mononoke is wel leuk. Another is grappig. Volg je Lupin III - "The Woman Called Fujiko Mine" al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat eigenlijk ook maar zitten. Voorlopig even geen anime meer :3.
[ Bericht 3% gewijzigd door Easymodo op 26-04-2012 21:56:16 ]
U lucky. T.Tquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
Morgen een uur naar school en dan vakantie!
Legend of the Galactic Heroes. Ben weer opnieuw gaan kijken omdat ik de draad weer een beetje kwijt was na het op on-hold gezet te hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef Easymodo het volgende:
[..]
K-On gedropped
Madoka en Ano Hana al gezien
Ano Natsu geen idee
Niet echt op zoek naar Highschool slice of life. :3
Ik moet het nog kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Legend of the Galactic Heroes. Ben er weer opnieuw gaan kijken omdat ik de draad weer een beetje kwijt was na het op on-hold gezet te hebben.
Werkelijk een prachtserie.
Fijne vakantie.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
Morgen een uur naar school en dan vakantie!
mits niet te extreem zou ik dat ook nog wel kunnen hendelen denk ik..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fijne vakantie.
Oh, en ik ben van alle genres thuis. Met uitzondering van de homo-erotische dan
Boku no Pico.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
mits niet te extreem zou ik dat ook nog wel kunnen hendelen denk ik..
Thanks.quote:
Een vriend van me heeft het gekeken. Ik denk dat ik het een keer ga kijken. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mag jij kijken, ik sla het wel over...
achja, als je daar zin in hebt..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het gekeken. Ik denk dat ik het een keer ga kijken. Gewoon, omdat het kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SW + K-On = ???
die heb ik getracht een aantal keren te kijken.. maar om de een of andere reden heb ik nooit gehad: die moet ik eff afkijken....quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
achja, als je daar zin in hebt..
Sora No Woto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
SW + K-On = ???
zo te zien wel inderdaad...quote:
Ik heb de eerste episode gekeken, maar het is niet mijn ding.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik getracht een aantal keren te kijken.. maar om de een of andere reden heb ik nooit gehad: die moet ik eff afkijken....
[..]
Jaa he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
SW + K-On = ???
Kijkt nu
[ Bericht 8% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-04-2012 23:31:30 ]
Streamen en dan downloaden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht, zoals vrijwel altijd, gewoon op een batch
dan zit ik met het probleem dat ik niet door kan kijken, want serie is niet uit...quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Streamen en dan downloaden!
Panty and Stocking..with Garterbelt was gewoon geweldig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zit ik met het probleem dat ik niet door kan kijken, want serie is niet uit...
zeker als ik de serie enig sinds intressant vind is dat bijzonder klote
nazo no kanojo X is zo'n voorbeeld.. eerste 2 eps gezien.. maar ik houd nu bewust de volgende eps weg omdat ik em in 1x wil kunnen zien...
dat kreeg ik teveel een powerpuff idee bij...quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Panty and Stocking with Garterbelt...gewoon geweldig.
Dat is juist een hommage,PSG werd niks voor niets Powerpuff girls on cracks genoemd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kreeg ik teveel een powerpuff idee bij...
wellicht toch een keer een poging wagen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat tweede plaatje vind ik niet zo schokkend eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
SW + K-On = ???Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Engrish''Sommudee mai prinsu will kommu''
was ook niet schokkend bedoeld?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat tweede plaatje vind ik niet zo schokkend eigenlijk.
S1 gezien, ik was wachtende op S2.. hmmm oke dat wordt kijken danquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moet je de nieuwe aflevering van KwZ of the Dead kijken!
Of volg je de serie niet?
Tot episode 4 is het niet echt spannend maar wel grappig. Wellicht wordt het de volgende aflevering spannender.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
S1 gezien, ik was wachtende op S2.. hmmm oke dat wordt kijken dan
Oh, nee, maar het ging me meer om de intentie van het plaatje zelf, niet waarom je het gepost had.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
was ook niet schokkend bedoeld?
meer zovan: ik weet niet welke serie ze bedoelen
als ik terug denk aan S1 vond ik em eigenlijk niet heel erg bijzonder...quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tot episode 4 is het niet echt spannend maar wel grappig. Wellicht wordt het de volgende aflevering spannender.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk aan het koken,als eerste natuurlijk lekker wokken.
Het is wel een leuke zonnige dag!!
Niet bijzonder maar ik vond hem wel geniaal grappig. Je kunt niet altijd naar blockbusters kijken he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik terug denk aan S1 vond ik em eigenlijk niet heel erg bijzonder...
nee dat klopt..quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet bijzonder maar ik vond hem wel geniaal grappig. Je kunt niet altijd naar blockbusters kijken he?
Via torrents gedaan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat klopt..
over blockbusters gesproken: ik moet Toystory 1,2 & 3 gaan kijken op BD
nope, originele BD's hiero (al heb ik 1 en 2 ook ergens in 1080p mkv liggen)quote:
quote:
Ik vond deze Apollonaflevering mwah, jammer dat het de voorspelbare kant opgaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Was wel een goeie aflevering ja! Gelukkig wordt het weer wat leuker, want die eerste twee afleveringen konden mij niet echt bekoren.
Goed, ik moet nog ff boodschappen doen en dan Apollon kijken en hopelijk vandaag nog af kunnen schrijven vóór half 7, anders ga ik weer hopeloos achterlopen, net als vorig weekend.
Challenge accepted.
Ik had het over Kore wa Zombie. Apollon moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik vond deze Apollonaflevering mwah, jammer dat het de voorspelbare kant opgaat.
Weet ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik had het over Kore wa Zombie. Apollon moet ik nog kijken.
Wat is een hoob boob? Of wacht, laat maar, misschien kom ik er achter als ik de meest recente aflevering kijk. Maar eerst de wapenhandelaar-serie van dit seizoen bekijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:24 schreef outcast_within het volgende:
Sanka rea heeft wel een hoob boob.
Een van de weinige animes met negers, op Bobobobo, Steins;Gate en Seto no Hanayome na.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is een hoob boob? Of wacht, laat maar, misschien kom ik er achter als ik de meest recente aflevering kijk. Maar eerst de wapenhandelaar-serie van dit seizoen bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |