Ik sta zelf niet ingeschreven, het gaat hier niet om mij, het gaat om het onrecht van een instantie die gegevens op mag vragen waar ik dat niet vind horen. Ik ben mij niet bewust van andere instanties die dit mogen, maar als je een lijstje geeft wil ik zo een oordeel vellenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:29 schreef nikk het volgende:
Ik heb overigens net zo goed helemaal niets met het CDA. Ik vind jouw argumenten alleen curieus.
Gerechtsdeurwaarders bijvoorbeeld. Overigens zit het iets anders in elkaar dan ik dacht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:31 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik sta zelf niet ingeschreven, het gaat hier niet om mij, het gaat om het onrecht van een instantie die gegevens op mag vragen waar ik dat niet vind horen. Ik ben mij niet bewust van andere instanties die dit mogen, maar als je een lijstje geeft wil ik zo een oordeel vellen
Veel plezier aan de zijlijn en het theoretisch gewauwel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:16 schreef Bluesdude het volgende:
Met dit gedoogakkoord bevestigt GL het beeld dat haar fractie zich inlikt bij rechts om maar mee te kunnen doen aan "de macht" .
Een middenkabinet met CDA+VVD vormen kan wel, maar dan minstens met de PvdA of met de SP
Het is een akkoord tot aan de verkiezingen en als GL daarna in een rechts kabinet gaat zitten dan valt de helft van de harde achterbankern van hun stoel . Zij lopen over naar SP. De partij staat dan op splitsen.
Ik zal zeker niet stemmen op GL, vanwege het Kunduz-avontuur.
Xit jij er dan middenin?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Veel plezier aan de zijlijn en het theoretisch gewauwel.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef BasEnAad het volgende:
Als het zonder CDA VVD zou kunnen, dan is het prima.
Vind je het huidig akkoord een rechts akkoord? Zo ja, dan kan je inderdaad liever op een PvdA of SP stemmen. Of zelfs Wilders wat dat betreft.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Xit jij er dan middenin?
Nooit geweten dat jij in de kamer zit. ?
Maar je vind niet dat GL zelfmoord pleegt door bijwagen te spelen in een nieuw rechts kabinet ?
Het topic ging toch over een kabinet van de kunduzcoalitie ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Vind je het huidig akkoord een rechts akkoord? Zo ja, dan kan je inderdaad liever op een PvdA of SP stemmen. Of zelfs Wilders wat dat betreft.
Ik hoop dat Pechtold gelijk krijgt en dat eergisteren het herstel van het midden is begonnen. Een dergelijk kabinet zie ik niet als links of rechts maar als een hervormingskabinet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het topic ging toch over een kabinet van de kunduzcoalitie ?
Een dergelijk kabinet is natuurlijk een rechts kabinet, met 2 linkse bijwagentjes .
D'66 deed dat al vaker en soms werden ze dan afgestraft door de kiezer.
De instorting van GL zal nog erger zijn... vele partijleden die opzeggen enzo.
GL heeft dit akkoord behoorlijk kunnen vergroenen en verlinksen naar mijn ideequote:Op zaterdag 28 april 2012 15:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Xit jij er dan middenin?
Nooit geweten dat jij in de kamer zit. ?
Maar je vind niet dat GL zelfmoord pleegt door bijwagen te spelen in een nieuw rechts kabinet ?
Dat kunnen ze 12 september doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk zouden kiezers VVD en CDA moeten afstraffen voor de genomen risico's (samenwerken met de PVV) en de vele miljarden die dat kost.
Het heeft geleid tot hervormingen. Moet er niet aan denken dat de oude WAO en bijstand nog had bestaan. En dat de zorgkosten nog veel meer waren opgelopen door vast te houden aan het oude systeem. Om maar te zwijgen over al die prepensioen regelingen. Je mag het centrum rechts beleid noemen, maar dan wacht je waarschijnlijk nog op een revolutie die ooit komen zal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben tegen de Kunduz-coalitie, want dat draait uit op centrum-rechts beleid, zoals we dat ook hadden tussen 2003 en 2006, toen de economie van Nederland ook al kwakkelde. Eigenlijk zouden kiezers VVD en CDA moeten afstraffen voor de genomen risico's (samenwerken met de PVV) en de vele miljarden die dat kost.
Men heeft het over dit tijdelijk akkoord om de begroting op tijd klaar te hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:05 schreef Proloop het volgende:
Voor.
Over de 'zelfmoord' van GL:
"De GroenLinks-achterban is zeer positief over de beslissing van de partij om wel deel te nemen aan de onderhandelingen: 87 procent steunt Jolande Sap in die keuze." Blijkt uit opiniepeiling onder 14.000 mensen van EenVandaag.
Is het?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
GL heeft dit akkoord behoorlijk kunnen vergroenen en verlinksen naar mijn idee
Zal wel zoiets worden als een D66'er op financiën, een CDA'er op onderwijs, en een minister voor milieu uit de VVDquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:22 schreef kossikvassik2 het volgende:
Lijkt me heel mooi
De jager minister van financiën
Een minister van onderwijs uit de D66
Minister voor milieu etc uit Groenlinks
Economische zaken voor een VVD'er en t komt allemaal goed
Conservatief rechts (VVD, CDA, PVV) heb ik eigenlijk ook een broertje dood aan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:11 schreef SeLang het volgende:
Zolang conservatief links (PvdA, SP, PVV) maar buiten de deur wordt gehouden vind ik het prima.
ik denk dat dat heel erg voorbarig is om dat nu te stellen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:13 schreef SeLang het volgende:
Wel interessant trouwens hoe de PvdA zichzelf in een paar dagen tijd onverkiesbaar heeft gemaakt. Mensen die vroeger nog natte dromen kregen van een paars kabinet zien daar nu toch maar vanaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |