SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Wanneer gaan jullie dan?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie dan?
En straks gaan jullie vieze dingen doen![]()
ik maak maar een grapje tochquote:Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef HappyBob het volgende:
Dat is iemand niet lelijk vind wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat ik me aangetrokken voel tot die persoon
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Er staan 2 giraffen op dit plaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]Probeer je mij nu te pesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
In dat geval wil ik wel meekomen, maar misschien dat ik dan bezig ben!quote:
Niks mis mee, veel schoner zo.quote:
omgquote:
Geen ervaring mee daar scheren @quote:
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet? ,') je had nieuw kapsel
ik heb het een keer geprobeerd maar toen maakte ik een klein sneetje in mijn kringspier en ben ik maar uitgescheidtquote:
ik heb je nieuwe kapsel niet gezien hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja.
En ik was vooral cosmo aan het plagen
Wat.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb het een keer geprobeerd maar toen maakte ik een klein sneetje in mijn kringspier en ben ik maar uitgescheidt
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb het een keer geprobeerd maar toen maakte ik een klein sneetje in mijn kringspier en ben ik maar uitgescheidt
Ik dacht van welquote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb je nieuwe kapsel niet gezien hoor
Kusquote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, ik weet het, ik ben niet grappig
Pics gaarnequote:Op donderdag 26 april 2012 19:22 schreef JanPiraat het volgende:
Het zag er verdomde hip uit dat kapsel/nobi
Ik zag het een keer op tinychatquote:
Ik denk dat hij erop doelt dat zijn usernaam verkeerd is geschrevenquote:
Heb jij dat in de sneeuw geschreven?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erop doelt dat zijn usernaam verkeerd is geschreven. Maar dat deed ik expres ok toi toi gr
.
Oh hahaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erop doelt dat zijn usernaam verkeerd is geschreven. Maar dat deed ik expres ok toi toi gr
.
Ik ben een slechte mikker maar ik zal proberen ok?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh haha
Volgend keer mijn naam plassen oke?
Haha, anders doe je alleen AJquote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Trollscience het volgende:
Appelmeisje prr.
[..]
Ik ben een slechte mikker maar ik zal proberen ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henkie en Trolliefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niks, sorry.
Hoi Trollie en Henkkkk.
en dan kunnen we de urine als glijmiddel gebruikenquote:
Doe ik genoeg hoor, maar ik was toevallig in de sneeuw en ik dacht; laat ik wat namen uittekenenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef HappyBob het volgende:
Waarom niet leuke dingen doen daar, Troll?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
WTF man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henkie en Trollie.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
Heet mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henkie en Trollie
Doe je ook skiën/snowboard?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik genoeg hoor, maar ik was toevallig in de sneeuw en ik dacht; laat ik wat namen uittekenen.
Dat gecombineerd kan nog leuk wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Trollscience het volgende:
Dat is half ijsEn ik kan het gewoon niet.
.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat gecombineerd kan nog leuk wordenMaar wat voor vakantie is het dan?
Nou boehoe zeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Henkie94 het volgende:
Die Nederlandse vertalingen voor Facebook.
Gewoon, we zitten in een B&B in Oostenrijk, een beetje bezichtigen, wandelen en allesquote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat gecombineerd kan nog leuk wordenMaar wat voor vakantie is het dan?
Daarom FB in het Engels.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Henkie94 het volgende:
14.gifquote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon, we zitten in een B&B in Oostenrijk, een beetje bezichtigen, wandelen en alles.
[..]
Daarom FB in het Engels.
Prikbord, omslagfoto, neger alsjeblieft.quote:
Die kan geen gifjesquote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk als omslagfoto @ facebook.
Lekker boeiend?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Prikbord, omslagfoto, neger alsjeblieft.
Als ze niet bewegen zijn ze ook pittig.quote:
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker boeiend?Stoort het je zo erg Henki?
[..]
Als ze niet bewegen zijn ze ook pittig.
Oh myquote:
Ditquote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Henkie94 het volgende:
Klinkt wel relaxtquote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon, we zitten in een B&B in Oostenrijk, een beetje bezichtigen, wandelen en alles.
Vind ik leuk, delen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Prikbord, omslagfoto, neger alsjeblieft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik was langs zo'n kunstgallerij gelopen met échte tekeningen van picasso. Stond echt een prachtige voor 1500,-quote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef HappyBob het volgende:
Klinkt wel relaxtWandelen daar in de bergen is altijd mooi. En beetje cultuur snuiven
Lekker snuiven met Bobo.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myWaarom zit ik nu in Nederland dan
[..]
DitDaarom gewoon Engels
[..]
Klinkt wel relaxtWandelen daar in de bergen is altijd mooi. En beetje cultuur snuiven
[..]
Vind ik leuk, delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.linkje voor Trolliefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Kopen, kopen, kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, ik was langs zo'n kunstgallerij gelopen met échte tekeningen van picasso. Stond echt een prachtige voor 1500,-
Hele wereld moet gewoon Engels spreken, zou een stuk makkelijker zijn op vakantiesquote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Lekker snuiven met Bobo.
En ik heb vrijwel alles in het Engels.Engels.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.linkje voor Trollie!_!__!_!___!__!_!__!___!__!_!__!!!
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus als je niet alles in het Engels hebt ben je minder? Ok.
Ja, beetje eenzaam momenteel, maar zometeen slapen en morgen weer knuffelen met Furdi.quote:
Voor mij niet hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus als je niet alles in het Engels hebt ben je minder? Ok.
Jij bedoelt gewoon de liefde bedrijvenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, beetje eenzaam momenteel, maar zometeen slapen en morgen weer knuffelen met Furdi.
Ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Voor de rest wel hier blijkbaar, zelfs Jan vindt me zo zo.
pardon ?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Voor de rest wel hier blijkbaar, zelfs Jan vindt me zo zo.
Ouders en neefje.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Maar wij zijn gelijken.
Met wie ben je op verkansie?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.linkje voor TrollieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkje voor jouVooral die kutfransen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kopen, kopen, kopenZo'n ding verliest z'n waarde toch niet als je het goed bewaard
[..]
Hele wereld moet gewoon Engels spreken, zou een stuk makkelijker zijn op vakanties![]()
Dat bedoelde ik niettt.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bedoelt gewoon de liefde bedrijven
Meest nare mensen op deze planeetquote:
Ik ben vroeger ook puber geweest, ik weet precies wat jullie bedoelen.quote:
Zij zijn die puberale fase allang voorbijquote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom gaat het op de één of andere manier toch altijd over Furdi en ik en seks als ik hier post?
Als jij post dat je met Jan gaat knuffelen, zeg ik toch ook niet meteen dat je gaat seksen of weet ik veel, Klinker?
gatverrr kan je voor een keer eens niet over seks praten ?!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom gaat het op de één of andere manier toch altijd over Furdi en ik en seks als ik hier post?
Als jij post dat je met Jan gaat knuffelen, zeg ik toch ook niet meteen dat je gaat seksen of weet ik veel, Klinker?
Ik knuffel Jan nooit, want ik zie hem nooit?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
Ze kunnen het wel, ze zijn alleen te lam om het te spreken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meest nare mensen op deze planeetLEER EENS ENGELS!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ze zijn er te achterlijk voorquote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel, ze zijn alleen te lam om het te spreken.Ik kots op de vieze mensen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Dat heb ik ook altijd in ABO SC met Rez en ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
Maar jullie seksen dan ook alleen maar, jij en Rez.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd in ABO SC met Rez en ik..
Naar is dat.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd in ABO SC met Rez en ik..
Keertje vind ik heus niet erg, maar toch niet elke keer eigenlijk, sorry.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar jullie seksen dan ook alleen maar, jij en Rez.
Waarom dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Keertje vind ik heus niet erg, maar toch niet elke keer eigenlijk, sorry.
Jij viespeuk, jij.quote:
Hetzelfde als tussen jij en Furdi, Jan en KB, Bloem en Klip etcquote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef Omdatappel het volgende:
En toch wil ik nog steeds weten wat er is tussen Cosmo en Rez, potjandikkie.
Oh no you didn'tquote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet het enige wat julie doen.Zoenen ook toch?
Okokikhoualop.
goed bezigquote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hetzelfde als tussen jij en Furdi, Jan en KB, Bloem en Klip etc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
So cutequote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je had me vandaag ook al te pakken met zo'n plaatje ja
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet het enige wat julie doen.Zoenen ook toch?
Okokikhoualop.
Awe-some.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be a drag, just be a queen!
Jawelquote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks vieszs aan, iesj natoer.
Jaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisjes met voorbinddildo ook?
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Meisjes met voorbinddildo ook?
Eigenlijk ben ik ook gewoon opzoek naar liefdequote:
Maar liefde komt met een lichaam toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook gewoon opzoek naar liefdeWAT IS ER MIS MET MIJ?!
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op Tyra vanaf nu..
Neequote:
Goede timingquote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef Beach het volgende:
Tijd voor een kap eens met die gifjes post van mij
Liefdequote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook gewoon opzoek naar liefdeWAT IS ER MIS MET MIJ?!
Niet met mij,quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omfg, bazenfilm. Nostalgieeee.
Deze wil ik met Furdi kijken.
Mag er stiekem ook wel bij hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar liefde komt met een lichaam toch.
Been there, done that. Ik wil nu weer even echte liefde ervaren, het is al zo lang geledenquote:
Jij bent raar, maar dat dachten we al voordat je zulke ridicule uitspraken deed.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind Tyra best eng. Ben ik raar?
Yayy.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent raar, maar dat dachten we al voordat je zulke ridicule uitspraken deed.
Oh, oké!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent raar, maar dat dachten we al voordat je zulke ridicule uitspraken deed.
JanPiraat gespot, topic vereeuwigd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
Ff 'stop volgen' en dan opnieuw volgen omdat dit zo'n geniaal topic is
In 2093 is iedereen me alweer vergeten hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
JanPiraat gespot, topic vereeuwigd.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
Ff 'stop volgen' en dan opnieuw volgen omdat dit zo'n geniaal topic is
Dan hoop ik wel dood te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In 2093 is iedereen me alweer vergeten hoor
Lucky youquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb voor de grap Brazzers gepaint onder iemands foto op Facebook en nu denkt hij dat ik hem serieus op de website van Brazzers heb gezet!_!__!_!___!__!_!__!___!__!_!__!!! Domme mensen zijn erger dan Hitler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb voor de grap Brazzers gepaint onder iemands foto op Facebook en nu denkt hij dat ik hem serieus op de website van Brazzers heb gezet!_!__!_!___!__!_!__!___!__!_!__!!! Domme mensen zijn erger dan Hitler.
jaloers welquote:
daquote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarschijnlijk mis ik iets groots
Trolliequote:
Nicequote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef dralion13 het volgende:
al 5 weken lang ofzo
Onze C1000 heeft veel externe leveranciers (de cola wordt ook uit duitsland gehaald omdat ze het daar goedkoper kunnen kopen) waardoor ze altijd wel mooie acties hebben
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef 2Happy4U het volgende:
geef mij maar euroshopper bier lekker veel inslaan
Mensen die dit niet hebben gebookmarkedquote:Op donderdag 26 april 2012 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vast in de Kast - R. Kelly
Dit mensen, dit.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die dit niet hebben gebookmarked
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die dit niet hebben gebookmarked
Leuk tochquote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga slapen popjes, kneitermoe en moet morgen vroeg uit m'n nest voor die pleurispostboje omdat aangetekend pakketjen. Kusjekroeldagdoei:3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |