Hoe kom je aan verneukte buikspieren?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn telefoon zit, maar ten eerste leer eens lezen en ten tweede, kijk voor de grap eens in een eerder topic van me over zenuwen, daar staat een foto van mijn lichaam, ik had en heb geen pens, had alleen verneukte buikspieren.
Had ik nog nooit van gehoord, weer iets geleerdquote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Komt vrij veel voor na een zwangerschap, wordt ook wel een diastase genoemd alleen meestal zijn ze niet zo groot en gaan ze vanzelf weer weg.
Alleen heb ik het zonder dat ik het wist erger gemaakt door vrij snel na de bevalling weer intensief te gaan sporten waardoor de uiteindes van de buikspieren zijn gaan krullen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Mijn opa had dat ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!!
Heaven is a place on earth with you
ja jij bent altijd zieliger, dat weten we.quote:
Idd, we voelen ons beide klote, wie zich zieker voelt doet er toch niet toe? En dank je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:48 schreef jcdragon het volgende:
Beterschap! En ziekte is subjectief. Hij voelt zicht beroerd en jij waarschijnlijk ook.
Inderdaad. Ik zou beide aandoeningen niet willen hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Idd, we voelen ons beide klote, wie zich zieker voelt doet er toch niet toe? En dank je.
Ja ik wilde eigenlijk zeggen je bent een vieze vuile hoeren hypocriet in dezenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Idd, we voelen ons beide klote, wie zich zieker voelt doet er toch niet toe? En dank je.
pardon? Waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk zeggen je bent een vieze vuile hoeren hypocriet in dezen
Waarom mag een man niet klagen als hij pijn heeft en een vrouw wel ?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff dit.
Wees een man denk ik dan altijd.
Waar heb ik gezegd dat een vrouw wel mag klagen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom mag een man niet klagen als hij pijn heeft en een vrouw wel ?
rare redenatie misschien verrekt die vent wel van de pijn, maar klagen mag niet?
snap ik niet maar zal wel weer aan mij liggen
oei...quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat een vrouw wel mag klagen?
Ik kan alleen voor mezelf spreken uiteraard maar ik heb 2 x echt griep gehad waarvan een Keer de Mexicaanse griep en als ik moet kiezen dan liever de griep, maar nogmaals, dat is mijn ervaring. Bevallen was weer pijnlijker dan dit. Ik vind het alleen erg vreemd dat mensen de behoefte hebben om pijn te vergelijken met de pijn van een ander, aangezien je nooit kan weten hoe de ander zich voelt .quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
griep is kutter hoor. een wond heb je en voel je wel, maar doet niet persé pijn (behalve als je beweegt, er gewicht op zet)
Maar met griep heb je pijn in je kop, dat is het meest tergende wat er bestaat.
Ahhh, beterschap!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:19 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb net een papercut opgelopen
heb me voor de rest van de dag ziek gemeld
Dankje, baas regelt een taxi voor me en iemand om mijn auto thuis af te zettenquote:
Ik wacht wel tot ze beter isquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:25 schreef kingtoppie het volgende:
*Biedt zich aan als snakelady's huisslaaf*
Alsof je zoiets hebt als zware griepquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sowieso, kunnen MSN'en wanneer je griep hebt, dan heb je dus echt geen zware griep.
ts is een vetzakquote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Shreever het volgende:
Je hebt dus gewoon een buikwandcorrectie laten doen...
Er sterven jaarlijks nog steeds duizenden mensen aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Alsof je zoiets hebt als zware griep
Wereldwijd neem ik aan? Dus klein deel in NL. Sommige mensen die een snotneus hebben zeggen dat ze griep hebben. Terwijl ik nog nooit griep heb gehad en vaak zat verkouden ben geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er sterven jaarlijks nog steeds duizenden mensen aan.
Zowat alle mensen die verkouden zijn zeggen dat ze een 'griepje' hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wereldwijd neem ik aan? Dus klein deel in NL. Sommige mensen die een snotneus hebben zeggen dat ze griep hebben. Terwijl ik nog nooit griep heb gehad en vaak zat verkouden ben geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |