Waarom mag een man niet klagen als hij pijn heeft en een vrouw wel ?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff dit.
Wees een man denk ik dan altijd.
Waar heb ik gezegd dat een vrouw wel mag klagen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom mag een man niet klagen als hij pijn heeft en een vrouw wel ?
rare redenatie misschien verrekt die vent wel van de pijn, maar klagen mag niet?
snap ik niet maar zal wel weer aan mij liggen
oei...quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat een vrouw wel mag klagen?
Ik kan alleen voor mezelf spreken uiteraard maar ik heb 2 x echt griep gehad waarvan een Keer de Mexicaanse griep en als ik moet kiezen dan liever de griep, maar nogmaals, dat is mijn ervaring. Bevallen was weer pijnlijker dan dit. Ik vind het alleen erg vreemd dat mensen de behoefte hebben om pijn te vergelijken met de pijn van een ander, aangezien je nooit kan weten hoe de ander zich voelt .quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
griep is kutter hoor. een wond heb je en voel je wel, maar doet niet persé pijn (behalve als je beweegt, er gewicht op zet)
Maar met griep heb je pijn in je kop, dat is het meest tergende wat er bestaat.
Ahhh, beterschap!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:19 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb net een papercut opgelopen
heb me voor de rest van de dag ziek gemeld
Dankje, baas regelt een taxi voor me en iemand om mijn auto thuis af te zettenquote:
Ik wacht wel tot ze beter isquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:25 schreef kingtoppie het volgende:
*Biedt zich aan als snakelady's huisslaaf*
Alsof je zoiets hebt als zware griepquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sowieso, kunnen MSN'en wanneer je griep hebt, dan heb je dus echt geen zware griep.
ts is een vetzakquote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Shreever het volgende:
Je hebt dus gewoon een buikwandcorrectie laten doen...
Er sterven jaarlijks nog steeds duizenden mensen aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Alsof je zoiets hebt als zware griep
Wereldwijd neem ik aan? Dus klein deel in NL. Sommige mensen die een snotneus hebben zeggen dat ze griep hebben. Terwijl ik nog nooit griep heb gehad en vaak zat verkouden ben geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er sterven jaarlijks nog steeds duizenden mensen aan.
Zowat alle mensen die verkouden zijn zeggen dat ze een 'griepje' hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wereldwijd neem ik aan? Dus klein deel in NL. Sommige mensen die een snotneus hebben zeggen dat ze griep hebben. Terwijl ik nog nooit griep heb gehad en vaak zat verkouden ben geweest.
Sowieso vind ik griep lomp klinken. Hier wordt dat ook nooit zo genoemd. Altijd verkoudheid. Mensen die zeggen dat ze 'griep' hebben en alleen maar lopen te snotteren zijn gewoon aanstellers. Behalve als 't kleine kinderen zijn etc.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zowat alle mensen die verkouden zijn zeggen dat ze een 'griepje' hebben.
Volgens meerdere onderzoeken is de tolorantie van vrouwen voor een klagende man 5 seconden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom mag een man niet klagen als hij pijn heeft en een vrouw wel ?
rare redenatie misschien verrekt die vent wel van de pijn, maar klagen mag niet?
snap ik niet maar zal wel weer aan mij liggen
100 jaar geleden 20 miljoen doden, maar dat was blijkbaar mild griepjequote:Op vrijdag 27 april 2012 08:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er sterven jaarlijks nog steeds duizenden mensen aan.
En tevens Spaans.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
100 jaar geleden 20 miljoen doden, maar dat was blijkbaar mild griepje
En jij kan niet lezen....quote:
in NL lijktme. Griep is echt heel gevaarlijk voor kinderen en oude mensenquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wereldwijd neem ik aan? Dus klein deel in NL. Sommige mensen die een snotneus hebben zeggen dat ze griep hebben. Terwijl ik nog nooit griep heb gehad en vaak zat verkouden ben geweest.
Dank je wel, ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:10 schreef CesarMilan het volgende:
Zulke mensen zijn ook zielig!
Maarja op een andere manier..
Sterkte TS!
Hopelijk straks weer beter als het mooier weer is!
nee?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef snakelady het volgende:
Maar nu wordt ik op msn aangesproken
Nogmaals , ik zit op mijn telefoon en die heeft auto correctie en die heeft dat veranderd , maar het ging me meer om het andere, ik ben niet dik, ik was ook niet dik, en als je had gelezen had je dat kunnen weten, wat je dus overduidelijk niet hebt gedaan.quote:
Hahahaha dank je!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:20 schreef HSG het volgende:
Kijk TS... om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
De ekte bazen.![]()
door je wanhopige reactie over het dik zijn weet ik nu dus zeker dat je DIK bentquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals , ik zit op mijn telefoon en die heeft auto correctie en die heeft dat veranderd , maar het ging me meer om het andere, ik ben niet dik, ik was ook niet dik, en als je had gelezen had je dat kunnen weten, wat je dus overduidelijk niet hebt gedaan.
Gaat wel, de drains zijn er vandaag uit gegaan, dat voelt prettiger.quote:
nou zeg hé, dat doe je toch nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Robophatt het volgende:
Dat soort mensen inderdaad
Een vriendin van me heeft daar ook een handje van. Ik vertelde haar dat mijn kat dood was (![]()
![]()
![]()
) en het enige wat ik terug kreeg was "oh neee mag niet!!! [...] mijn nagel is gebroken omg [heel verhaal over nagels]"
Was een greep uit mijn talloze voorbeeldenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Internepper het volgende:
[..]
nou zeg hé, dat doe je toch niet
Arme poes..quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was een greep uit mijn talloze voorbeelden
Iedereen weet dat het afschuwelijk is als je kat doodgaat en je dan echt even veel medelijden nodig hebt.
Heb een nieuwe.quote:
ARME POESquote:
Waar staat dat ik niet dankbaar ben voor de operatie?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kan ook gewoon dankbaar zijn dat je hier wordt geholpen ts, in Nederland hebben we tenminste (nog) redelijke gezondheidszorg. In gebieden als Afrika, daar hebben mensen het zwaar.
Dat mensen over hun eigen problemen gaan praten getuigd van weinig empathie of ze vinden jouw verhaal gewoon saai.
Ah sneu inderdaad, een huisdier verliezen is altijd moeilijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was een greep uit mijn talloze voorbeelden
Iedereen weet dat het afschuwelijk is als je kat doodgaat en je dan echt even veel medelijden nodig hebt.
Vanwaar eigenlijk jouw UI?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ARME POES
Wel leuk dat je nieuwe hebtIk hou van poezen....
Maar ik merk dit soort dingen eigenlijk heel weinig gelukkig
Misschien omdat ik nooit zwakte toon? / open ben.
Zo vatte ik het een beetje op toen ik dit topic doorlas. Zal wel aan mij liggen dan.-quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar staat dat ik niet dankbaar ben voor de operatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |