Doe dan 'wedstrijdje' in andere dingenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
Dat het zo'n 'wedstrijdje' gaat worden. Triest.
Deed ik altijd in groep 8quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
Dat het zo'n 'wedstrijdje' gaat worden. Triest.
Hierna ben ik gestopt met lezen en dan vergeef ik je de fout die daarvoor nog stond....quote:Maar nu wordt ik
ik heb ook griep gehad en dat is klote idd, maar kan nu niet zeggen dag het erger is dan wat ik nu heb, het is beide gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef BlueMage het volgende:
Griep is wel heel ergerlijk hoor.Maar idd wedstrijdje wie er het ziekst is.
Beterschap trouwens!
Beetje de baas uithangen en zo.quote:
Of men gedraagt zich een keer niet als aandachtshoer.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Doe dan 'wedstrijdje' in andere dingen
Mijn oud-oom is overleden aan de griep. Spotten met een dodelijke ziekte.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef snakelady het volgende:
Overigens voel ik me niet zielig , maar ben 2 dagen geleden geopereerd aan een gat tussen mijn buik spieren van ongeveer 10 x6 cm, heb nu een wond van 30cm op mijn buik, mag 2 weken niet uit bed, best klote dus. Maar nu wordt ik op msn aangesproken door iemand die de griep heeft, dat is ook best vervelend maar hij typt ook dingen als ' je hebt geen idee hoe slecht ik me nu voel en ik hoop dat je dat nooit komt te weten' dus ik zeg dat ik me ook niet zo geweldig voel op het moment maar heel dankbaar ben voor de morfine. Reageert hij " geloof me, ik voel me beroerder dan jij" WTH , dat kan hij toch niet weten? Het is verdomme geen wedstrijd. Ik snap dat soort mensen echt niet.
Ik typ met mijn telefoon , geloof het of niet maar dat heeft de spellingscontrole gedaan. En in mijn fobo staat een plaatje voor je...quote:Op donderdag 26 april 2012 17:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hierna ben ik gestopt met lezen en dan vergeef ik je de fout die daarvoor nog stond....
Hernia.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:31 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
gat tussen buikspieren van 10 bij 6 cm!? wond van 30 cm!? hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Niets mee te maken. Dit soort fouten mag je gewoon niet maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik typ met mijn telefoon , geloof het of niet maar dat heeft de spellingscontrole gedaan. En in mijn fobo staat een plaatje voor je...
Gestopt met lezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef snakelady het volgende:
Overigens voel ik me niet zielig , maar ben 2 dagen geleden geopereerd aan een gat tussen mijn buik spieren van ongeveer 10 x6 cm, heb nu een wond van 30cm op mijn buik, mag 2 weken niet uit bed, best klote dus. Maar nu wordt ik op msn
Het gat heet een diastase/buikhernia, wat eigenlijk wil zeggen dat mijn buikspieren uit elkaar wijken, in de lengte 10 cm en het breedste stuk was 6 cm. Omdat er sowieso een groot litteken komt hebben ze gekozen voor een litteken op mijn bikini lijn, die zal in de toekomst minder opvallen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:31 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
gat tussen buikspieren van 10 bij 6 cm!? wond van 30 cm!? hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Idd, een buikherniaquote:
Aha, de rectus diastase.quote:
Vergoed, aangezien ik er rugproblemen door kreeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, de rectus diastase.
Vergoed of niet vergoed?
ja en nee, dit was geen cosmetische operatie, maar wel een correctie van de buikwand/buikspierenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Shreever het volgende:
Je hebt dus gewoon een buikwandcorrectie laten doen...
Scherp +1quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Shreever het volgende:
Je hebt dus gewoon een buikwandcorrectie laten doen...
Gelukkig is het wel altijd prettig als vrouwen daarover klagen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:29 schreef HiddenResponse het volgende:
Gadver een man die klaagt over hoe ziek hij wil niet is. Echt een hekel aan.
Wat is daar scherp aan? Overigens heb ik niks tegen cosmetische buikwandcorrecties daar niet van,alleen was de mijne medisch.quote:
Mijn arts heeft een aanvraag ingestuurd en zo is het wel vergoed.Zit bij menzis overigens.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je even vermeld hoe je het dan alsnog vergoed hebt gekregen. Wie weet leest iemand dit wel die er ook last van heeft gehad.
Zet dat dan neer in dat andere draadje.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn arts heeft een aanvraag ingestuurd en zo is het wel vergoed.Zit bij menzis overigens.
Heb ik nu gedaanquote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zet dat dan neer in dat andere draadje.![]()
Die vindt men zo op Google.
Ja helaas wel, en op bed liggen is vrij saai.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beterschap! Gaat wel even duren voordat je weer rechtop kan staan
Moet ik zeuren? :pquote:Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik stootte zojuist mijn kleine teen ts en je hebt geen idee hoeveel pijn ik nu heb. Je moet zeuren want jij hebt tenminste nog morfine, ik moet door de pijn heen bijten.
quote:I took a renewed interest in Donnie Darko last November. The movie meant something to me for some reason, especially the song Mad World. On December 3rd, my 20 year old son in San Francisco had a tragic accident and died on the 18th. Throughout my time at San Francisco General Hospital ICU the movie and songs constantly went through my head. I knew I was, and am, playing the role of the mother holding a cigarette. It is a Mad World.
Even een edit.quote:
ik gebruik het nog dagelijks :Squote:Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Internepper het volgende:
MSNdaar begon de echte klacht al.
ooh, jij bent er weer...quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:05 schreef Meloewa het volgende:
Ja maar ik heb dit en jij niet jij kunt tenminstens liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |