Misschien dat een ritje op de bagagedrager van Sap hem op andere ideeën brengt.quote:De SGP kan nog niet instemmen met het akkoord. De kleinste christelijke partij wil eerst de brief van De Jager en het debat afwachten. 'Ik moet nog zien wat er uitkomt', zei fractieleider Kees van der Staaij van de SGP.
Sap draagt geen rok tot over haar knieënquote:Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien dat een ritje op de bagagedrager van Sap hem op andere ideeën brengt.
Ik zie niet in hoe dat bij zo'n vrome man als van der Staaij dat een nadeel is.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sap draagt geen rok tot over haar knieën
dan is de vrouw zondig en onrein.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat bij zo'n vrome man als van der Staaij dat een nadeel is.
Ja en met wat mazzel gaat de Hedwigepolder toch helemaal onder water.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Kort samengevat, VVD/CDA/D66/GL/CU jassen er heel wat bezuinigingen doorheen?
Ja. Ze hebben gewoon het akkoord wat al bijna rond was gebruikt. Eitje dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Er is toch wel het één en ander aan veranderd zag ik net in 1vandaag. Bijvoorbeeld geen bezuiniging op ontwikkelingssamenwerkingquote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben gewoon het akkoord wat al bijna rond was gebruikt. Eitje dus.
En we gaan het allemaal merken. Goh, wat een verrassing .
Dit akkoord heeft toch wel een wat ander karakter. Inhoudelijk is dit wel slikken voor b.v. de VVD.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben gewoon het akkoord wat al bijna rond was gebruikt. Eitje dus.
En we gaan het allemaal merken. Goh, wat een verrassing .
Dat meen je toch niet? Waar is de trouw aan de partij?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:37 schreef remlof het volgende:
Ik ben toch een beetje teleurgesteld in de PvdA, maar ze zitten natuurlijk ook in een lastige positie.
Eerst maar eens het debat afwachten, ik kan altijd nog GroenLinks gaan stemmen
Wie zou dat laatste erdoor gedrukt hebben?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is toch wel het één en ander aan veranderd zag ik net in 1vandaag. Bijvoorbeeld geen bezuiniging op ontwikkelingssamenwerking
En wel uitgebreid morrelen aan de HRA en versoepeling van het ontslagrecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is toch wel het één en ander aan veranderd zag ik net in 1vandaag. Bijvoorbeeld geen bezuiniging op ontwikkelingssamenwerking
Yep. Samsom (PvdA) kiest de roeptoerroute.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Die is is er niet, ik stem op de partij waar ik het meest mee eens ben. Dat ik lid ben van de PvdA is vooral om het allemaal eens van wat dichterbij mee te maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Waar is de trouw aan de partij?
Van de betrokken partijen was dit alleen voor de VVD een speerpunt, de rest vind de huidige bezuinigingen wel voldoende.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou dat laatste erdoor gedrukt hebben?
Gewoon onder water zetten dat ding, dat scheelt weer 150 miljoen. En die snelweg bij Delft zouden ze ook gewoon moeten leggen over het bestaande snelwegbed, het is toch idioot dat een perfect goed snelwegbed wordt afgegraven omdat Truus haar hond niet meer kan uitlaten anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja en met wat mazzel gaat de Hedwigepolder toch helemaal onder water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |