Hopelijk wordt het dat huis waar we voor duimenquote:Op zondag 29 april 2012 22:45 schreef danic het volgende:
Das waar. En hoe langer het duurt, hoe ongemakkelijker het wordt lijkt me.
Dat is alvast positief nieuws...nu het huisje nogquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Update: De zaken zijn veranderd. Ik mag het gasfornuis en de wasmachine mee.
Morgen of overmorgen hoop ik een brief van actium te ontvangen of telefoon te krijgen! Duim duim!
Fijn om te horen Ingrid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Morgen of overmorgen hoop ik een brief van actium te ontvangen of telefoon te krijgen! Duim duim!
Zo is het ongeveer wel ja. Tis alleen maar omdat hij nu ineens een vriendin heeft waarmee hij gaat samenwonen dat ik het meekrijg zonder gezeur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef frederik het volgende:
Misschien is het je manier van schrijven, maar het viel me al vaker op dat je schijft alsof alles wat je meeneemt een gift is, en dat je daar dankbaar voor mag zijn.
Is er bij het einde van een huwelijk niet veel meer sprake van "we hebben een verdeling gemaakt waarbij ik dit en dat meeneem, en Djeez de andere dingen houdt", Gelijkwaardigheid dus, ook al verdelen jullie niet alles 50/50.
Wat huisje betreft, duim ik mee
Dat zijn mijn gedachten dus ook goed verwoord Inlognaamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Inlognaam het volgende:
Kreeg hetzelfde idee als Frederik. Wat een ongelooflijk ge-etter om een paar dingetjes. Die ook nog eens niet de hoofdprijs kosten als je ze gebruikt van marktplaats plukt.
Geen idee of het al kan, maar heb je al contact met bijv. de uitkeringsinstanties voor een uitkering, of kan dat pas als je je nieuwe huisje hebt en de scheiding er helemaal doorheen is gelijk inkomen hebt, of kan dat pas als de scheiding er defenitief doorheen is.
Eigenlijk zou meneer moeten verkassen, als ie nu alweer een vriendin heeft en daar mee wilt/gaat samenwonen. Nog niet gescheiden en meneer gaat alweer samenwonen...
He, he, die telefoon kreeg je al van mij!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb zo´n ontzettend tof huis gezien, waar ik al blind op had gereageerd.
Eengezinswoning. Bij de buren binnen gekeken en is helemaal tof!
Als iedereen nou heel hard gaat duimen lukt het vast wel! Positief blijven!
Veel succes Ingrid met de uitslag van de woning.quote:
Ingrid heeft 3 maanden urgentie dacht ik... Volgens mij heeft ze dan nu nog 2 maanden en een week over!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Veel succes Ingrid met de uitslag van de woning.
En stond er vandaag nog een leuk vier-kamerhuis op de site
of mag je nu niet meer reageren? En wanneer verloopt je urgentie?
vast al 1000x besproken, masar dat is toch normaal....?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan moet ik hier blijven en moet Djeez eruit en met zn vriendin een huisje huren via de particuliere sector.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |