SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
ik denk boeren en scheten laten op de bank ?quote:
Point provenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef Joene het volgende:
Valt er hier nog wat te kutten ofzo ? Want waar ik post , post tico en wij kunnen alleen maar zeiken , aldus de fok!baas Yvonne
Volg je me ofzo ?quote:
of scan je op Yvonne ?quote:
dat en koffiekoekjes... nu zin in chipsquote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
Paaseitjes. weakness En nu misselijk!![]()
Serves me right!
positieve hier is dat de paaseitjes en koekjes op zijn (9 paaseitjes en 9 koekjes waren het nog) er is nu dus echt gewoon helemaal niks te snaaien meer op kantoor. En dat vind ik niet erg... ik ren vanavond wel een rondje meer tijdens training.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het enige positieve eraan is dat ik uberhaupt misselijk word van snoepen... dat was echt al heel lang geleden.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
zin in bier en bankhangen.en een sigaret.
Zo doe ik al een week met een zak chips, 2 happen en ben misselijk en zit vol. En toch weer iedere keer proberenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het enige positieve eraan is dat ik uberhaupt misselijk word van snoepen... dat was echt al heel lang geleden.
Er lagen 2 rollen chocolate chip en can de gesuikerde biscuitjes en nog een berg paaseitjes, maar ben maar gestopt.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
positieve hier is dat de paaseitjes en koekjes op zijn (9 paaseitjes en 9 koekjes waren het nog) er is nu dus echt gewoon helemaal niks te snaaien meer op kantoor. En dat vind ik niet erg... ik ren vanavond wel een rondje meer tijdens training.
Uhm.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind je superstoer dat je niet rookt trouwens!
meer nog... Vicky, knap hoor!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:47 schreef Fuente het volgende:
Geen geheimBewuster eten en sporten! Veel drinken en af en toe een keer flink uit de band durven springen (ik eet rustig een stukje taart en soms hou ik gewoon een snaaidag).
Je bevestigt mijn theorie... het is echt een kwestie van doen, doen, doen. Verstand op 0, blik op oneindig en focus op een jaar of langer leggen. En het dan ook echt doen ook! Behoorlijke ruggegraat heb je dan als je in 7 maanden 35 kilo kunt afvallen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:47 schreef Fuente het volgende:
Geen geheimBewuster eten en sporten! Veel drinken en af en toe een keer flink uit de band durven springen (ik eet rustig een stukje taart en soms hou ik gewoon een snaaidag).
Jaaaaa! Hear hear! Dit is gewoon dé manier hoor, tenminste voor mij. Jezelf regelmatig (lees: 1x per week) iets ''fouts'' gunnen en voor de rest een strak schema hanteren. ~30 kilo in een jaar eraf en nu al zo'n 4 maanden op een vast gewicht van 75 kilo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:47 schreef Fuente het volgende:
Maar dat is het ook echt! Je moet die knop gewoon echt om zetten. En dat kon ik nooit, ik weet hoe moeilijk het is. Maar gek genoeg heeft dit me gevoelsmatig geen moeite gekost, het is gewoon goed zo, ik was er klaar mee. Als ik nu achteraf terugdenk snap ik echt niet dat ik het ooit zover heb laten komen. Ik hoop ook echt dat mijn knop nooit meer uitgaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn theorie... het is echt een kwestie van doen, doen, doen. Verstand op 0, blik op oneindig en focus op een jaar of langer leggen. En het dan ook echt doen ook! Behoorlijke ruggegraat heb je dan als je in 7 maanden 35 kilo kunt afvallen!
Super!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jaaaaa! Hear hear! Dit is gewoon dé manier hoor, tenminste voor mij. Jezelf regelmatig (lees: 1x per week) iets ''fouts'' gunnen en voor de rest een strak schema hanteren. ~30 kilo in een jaar eraf en nu al zo'n 4 maanden op een vast gewicht van 75 kilo.
P'cies! Ik vind die diëten die je bepaalde dingen verbieden ook echt verschrikkelijk, ik moet gewoon eens in de zoveel tijd een chipje, een chocolaatje of een patatje kunnen eten. Maar het is inderdaad een kwestie van de knop omzetten, alle discipline valt of staat daarmee. Dan realiseer je je ook hoe dom je bezig bent geweest door het zover te laten komen, en zal je minder snel in herhaling vallen. Plus als je dan iets vets eet, dan smaakt het gelijk veel lekkerder dan als je het iedere dag zou doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Fuente het volgende:
[..]
Super!
En dat is inderdaad de manier! Ik zou ook gewoon niet zonder af en toe een patatje of chips kunnen. Hoeft ook niet, als je het maar niet dagelijks doet
Dat kost altijd de meeste moeitequote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat mijn knop nooit meer uitgaat
Het is nu gewoon je nieuwe manier van leven en als hij bevalt waarom zou je hem wijzigen ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Fuente het volgende:
[..]
Maar dat is het ook echt! Je moet die knop gewoon echt om zetten. En dat kon ik nooit, ik weet hoe moeilijk het is. Maar gek genoeg heeft dit me gevoelsmatig geen moeite gekost, het is gewoon goed zo, ik was er klaar mee. Als ik nu achteraf terugdenk snap ik echt niet dat ik het ooit zover heb laten komen. Ik hoop ook echt dat mijn knop nooit meer uitgaat
Jaquote:
jij in het licht kijken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Pijnstillers doen niks.
Gisteren ging het best goed, totdat ik een niesaanval kreeg.
Bahquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Pijnstillers doen niks.
Gisteren ging het best goed, totdat ik een niesaanval kreeg.
Dank.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:21 schreef Fuente het volgende:
[..]
BahIk hoop dat je je snel beter voelt!
Ik heb nog een heleboel rooie die je mag hebben, die vind ik niet lekker.quote:
Er is zoveel mis met dit lijstjequote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef Lonaa het volgende:
KNOpoli gebeld. Er komen nieuwe, dan wel meer, medicijnen. Zit te wachten op een belletje zodat ik ze op kan halen.
Mijn lijstje voor vandaag
O: Groene dubbellikker
T: Oranje dubbellikker
L: Gele dubbellikker
T: Raketje
D: Klein bakje appelmoes
T: Perenijsje
Oh, en natuurlijk de hele dag ijswater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Waarom geen perenijsjes?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef Lonaa het volgende:
KNOpoli gebeld. Er komen nieuwe, dan wel meer, medicijnen. Zit te wachten op een belletje zodat ik ze op kan halen.
Mijn lijstje voor vandaag
O: Groene dubbellikker
L: Gele dubbellikker
T: Raketje
D: Klein bakje appelmoes
T: Perenijsje
Oh, en natuurlijk de hele dag ijswater.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is zoveel mis met dit lijstjeWat een absurd dubbellikker dieet!
Sterkte :S *knuffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je die weg o.Oquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:53 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb nu 4 verschillende zakjes met verschillende soorten verse thee![]()
Nieuwste aanwinst is vanille room rooibos.
Die rook zo lekker
'k Woon te lang in het noorden, ik bedoel: waar heb je die vandaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die weg?
Gekocht in apeldoorn, bij de notenbar als je bedoeld waar ik die gekocht had
quote:
nee nee... een strikt dubbellikkerdieet verknoei je volledig door perenijsjes tussen door te gaan gooien, tssskkquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Pfff.
Ziek is ziek.
Een perenijsje mag dan toch wel
Nouquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee nee... een strikt dubbellikkerdieet verknoei je volledig door perenijsjes tussen door te gaan gooien, tssskk
Ach, het is niet vies. Plus het past in de opvoedkundige taak om te laten zien dat er ook nog iets anders bestaat dan pasta, rijst en gebakken aardappelsquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, het is niet vies. Plus het past in de opvoedkundige taak om te laten zien dat er ook nog iets anders bestaat dan pasta, rijst en gebakken aardappels.
Wow, een student die 3/4 dagen aardappels eet? Ik heb in mijn hele studententijd (5 jaar bij elkaar, ben aan de laatste loodjes bezig) misschien 2 of 3 keer in totaal gekookte aardappels gegeten... Was bij ons thuis vroeger ook wel normaal hoor, maar meestal wisselden we af. 1 dag aardappels, 1 dag iets anders, enz.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Wouw... ik ben opgevoed met het idee elke dag gekookte aardappelen en eens per week iets als rijst/pasta/couscous/patat enz. Nu ik op mezelf woon is het ongeveer 3/4 dagen aardappels en anders 3/4 rijst/couscous/pasta enz.
De 300gr groente krijg ik er ook niet uitevenals het fruit eten enzo. Ik ben maar een brave student
Per portie/per 100gram?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef Vanyel het volgende:
Turkse yoghurt van de turk bevat 62 kcal. Die van Albert Heijn 125... En daar zit dan ook nog eens allerlei onzin (melkpoeder e.d.) in.
Hoeveel was het eerst?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:31 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, de weegschaal zei 91,2 kilo vanochtend... Jeetje, wat ben ik daar van geschrokken. Morgen nog een keer wegen in de hoop dat dit een piekje is.
Xx
Iets kleiner (168)quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe lang ben jij dan Sarabi? Op de buikdansfoto's heb ik altijd het idee dat wij ongeveer even lang (173/4) zijn, maar dat klopt niet met de BMI's...
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op zoek naar iets heeeeeeeeeeel anders vond ik dit
[ afbeelding ]
Ja, nou ja, meer krijg ik niet weg. Echt te veel pijn.quote:
De pijnstillers zijn beter geworden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:52 schreef Jarno het volgende:
Geen idee maar misschien duurt het ff voordat je lichaam je vetreserves of spieren zelfs gaat aanspreken?
Wordt het qua pijn al iets beter?
Dat werkt niet bij iedereen zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Maar ik nam toch aan dat als je bijna niks eet, je toch afvalt?
Ik train 2 keer per week, MMA en cardio, zaterdags ga ik hardlopen.quote:
Porties avondeten zijn gewoon een bord vol, bij de eerste avond van pasta was het iets meer omdat mijn vriendin het verkeerd ingeschat had. Tussendoortjes was ik gewoonweg vergeten mee te nemen naar werk, ben het totaal niet gewendquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef Lonaa het volgende:
En hoe groot zijn je porties avondeten? En waarom geen tussendoortjes?
Hoeveelheid popcorn viel nog wel mee, maar het is idd een dag waarmee we wat 'casual' zijn op een vrijdag. Normaal zit die cupcake er ook niet bijquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:08 schreef Sarabi het volgende:
Subway + cupcake + popcorn + biertjes vind ik trouwens wel een beetje erg veel cheat als je niet afvalt.
Maar goed dat heeft er niets mee te maken dat je tot dan niets was afgevallen.....misschien eet je te weinig? Je bent een man dus je mag best wel wat binnenkrijgen op een dag.
Ik neem meestal iets meer dan dat, anders heb ik 2 uur later weer flink hongerquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Er is op zich niks mis met 0,5kg in een week, het is er ten slotte ook niet met 2kg per week aangekomen.
Hoeveel is een half schaaltje Brinta?
250cc melk met 25-30 gr Brinta zou voldoende moeten zijn als ontbijt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hoeveelheid popcorn viel nog wel mee, maar het is idd een dag waarmee we wat 'casual' zijn op een vrijdag. Normaal zit die cupcake er ook niet bij
en daar is dat tussendoortje dan weer voorquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik neem meestal iets meer dan dat, anders heb ik 2 uur later weer flink honger
daar is dat tussendoortje voor..quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik neem meestal iets meer dan dat, anders heb ik 2 uur later weer flink honger
In de zin van, we kwamen ze tegen en hadden zoiets van, dat is wel leuk voor een keer. Normaal is het met name een half subway broodje + een biertjequote:
Een cheapass zak die je in de winkel kan vinden, zit normaal 100g in, heb misschien 25g ervan gehad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Zelfgemaakte popcorn of uit de bioscoop oid? Daar zit namelijk héél veel verschil in qua kcal.
Zo'n dag moet ook kunnenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hoeveelheid popcorn viel nog wel mee, maar het is idd een dag waarmee we wat 'casual' zijn op een vrijdag. Normaal zit die cupcake er ook niet bij
Misschien wel een goed idee, ja, want het is echt dramatisch zoquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou als ik jou was toch eens bij een dietiste langs gaan, die kan veel beter een inschatting maken van wat je zou moeten eten op een dag etc. dan dat wij dat kunnen.
Welnee, misschien is er volgende week een kilo af tov deze week. Ik zou iets niet dramatisch willen noemen als je een pond in 5 dagen bent afgevallen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef DjNivek het volgende:
Misschien wel een goed idee, ja, want het is echt dramatisch zo
Ik vind 4 boterhammen als lunch dan weer heel veel (ook als man), erg veel variatie ontdek ik ook niet in zijn eetpatroon. Standaard 4 boterhammen als lunch. Ik zou het combineren en meer verdelenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
hier ook terug van vakantie..
de weegschaal was lief.. er is 3 ons af in een week
en DJ Nivek.. ik vind het allemaal wat weinig
3 kopjes thee max, de rest waterquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef Barretje80 het volgende:
en djnivek.. wat drink je er bij op een dag??
of heb ik daar overheen gelezen??
Ik zal eens kijken wat ik in daaraan kan doen, sowieso heb ik er wel wat ideetjes voor. Maar het is echt wennen om tussendoortjes mee te gaan nemen :pquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind 4 boterhammen als lunch dan weer heel veel (ook als man), erg veel variatie ontdek ik ook niet in zijn eetpatroon. Standaard 4 boterhammen als lunch. Ik zou het combineren en meer verdelen.
vrijdag was toch al de zondig-dag??quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef DjNivek het volgende:
Maar goed, nu weer leuk naar een feestje, gelukkig last van m'n keel dus zo min mogelijk bier. Bedankt in ieder geval, ik kan alvast een indeling gaan maken voor aankomende week dan
als je 's ochtends je brood maakt, meteen de tussendoortjes klaarleggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:15 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik in daaraan kan doen, sowieso heb ik er wel wat ideetjes voor. Maar het is echt wennen om tussendoortjes mee te gaan nemen :p
maandag t/m donderdagquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef Barretje80 het volgende:
vrijdag was toch al de zondig-dag??
of dieet je alleen door de weeks??
4 boterhammen, bedoel je dan 4 sneden brood of 8? Een boterham is bij mij 2 sneden brood met beleg ertussen en daarvan eet ik er door de week twee als lunch.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind 4 boterhammen als lunch dan weer heel veel (ook als man), erg veel variatie ontdek ik ook niet in zijn eetpatroon. Standaard 4 boterhammen als lunch. Ik zou het combineren en meer verdelen. Maar dat werkt dan weer fijn voor mij, misschien wel een idee om je te laten adviseren door een diëtiste.
Nom!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef Sjeen het volgende:
4 boterhammen, bedoel je dan 4 sneden brood of 8? Een boterham is bij mij 2 sneden brood met beleg ertussen en daarvan eet ik er door de week twee als lunch.
Mijn lijstje voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie verkeerd
T - 2 bastogne, koffie verkeerd
L - baguette, brie, tomaat, 2 slokken icetea
D - kom verse groentesoep, stukje pizza, empenada met gerookte kip, avocado, tomaat en kaas, witte wijn
T - zelfgemaakte chocolademousse, beetje slagroom, koffie verkeerd
Het ziet er alleen een beetje ranzig uitquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
4 boterhammen, bedoel je dan 4 sneden brood of 8? Een boterham is bij mij 2 sneden brood met beleg ertussen en daarvan eet ik er door de week twee als lunch.
Maar het smaakt net als anders?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef Sjeen het volgende:
Het ziet er alleen een beetje ranzig uitik had de chocolade niet genoeg laten afkoelen, dus het is een beetje geschift... Maar mijn Kenwood is een held in eiwitten stijfkloppen
Okquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:25 schreef Skaai het volgende:
[..]Bij mij is een boterham 1 snee brood
. Ik vind het veel in elk geval, maar dat is dus maar net wat je lekker vind, kunt hebben of whatever
Ik ook maar ik noem t wel twee boterhammen. Nooit geweten dat dat voor sommige mensen als een boterham telt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik beleg ook 1 boterham en doe de 2e er dan bovenop
ik ook hoor...quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb het ook meestal over het aantal sneetjes
1 boterham = 1 sneetje
Ik kan echt niet zonder tussendoortjes. Ik heb er vandaag alweer 4 jankaanvallen opzitten omdat het allemaal misliep dus ik moet wel vaak eten wil ik nog een beetje handelbaar zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maandag t/m donderdag
En ik heb mezelf ook heel erg moeten aanwennen om tussendoortjes mee te nemen. Dat deed ik ook nooit. Nu is het er eindelijk wel ingesleten.
Ik wilde iets slims zeggen maar ik heb mezelf in de knoop gerekend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
gihgihgih ik bedenk me nu ineens dat we hier mogelijk allerlei mensen hebben zitten aansporen tot het eten van 3 broden per dag op basis van dit misverstand
Dat sowieso nietquote:
Niet!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij verzin je nou dingen Sjeen
Ja, jij snapt hemquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef LieLie het volgende:
Omdat er boter op moet en ham, anders is het niet lekker
Precies. Of als een boterham twee sneetjes zou zijn zou je over 4 sneetjes praten bij het meervoud van boterham. Zo zit je al snel aan 3 broden per dagquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dat impliceert dan toch automatisch dat een "boterham" er gewoon 1 is?
Ja, maar een snee brood is nog geen boterham...quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dat impliceert dan toch automatisch dat een "boterham" er gewoon 1 is?
Patat. En klote voor je. En ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil overigens nog steeds friet.
1 + 1 = kapsalonquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Patat. En klote voor je. En ik niet.
Ik wil shoarma.
Dat heb ik dus nog nooit gehad he? Lijkt me zo'n smerige kleffe bende.quote:
I knoooooooooooooooooooooooow, rightquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gehad he? Lijkt me zo'n smerige kleffe bende.
Muntthee hier.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit aan de (serieusik voel me echt ziek) kruidenthee.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Anders lekker. Het lekkerste aan aardappelkroketjes is de vulling eruit eten en dan het omhulsel vullen met mayo en curry. Das zeg maar niet geheel dieetverantwoord.
SHOARMA!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]jij
Ik denk overigens dat vullen met friet, doner, kaas- en knoflooksaus ook niet verkeerd is...
True. Ik merk nu al dat ik beter kan ademen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:57 schreef Sjeen het volgende:
Lonaa, lieve schat, je keelpijn is tijdelijk, heel erg vervelend, maar echt tijdelijk. En als het goed is, is het straks sowieso een hele verbetering
Tomaten vind ik heeeeeeeeel vies.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:58 schreef summer2bird het volgende:
Het stormt in mijn onderbuik.
Al de hele week.
Steken in mijn buik
En ruften
Is dat mijn stoelgang vandaag weer op gang is.
Zuigen jullie tomaten ook altijd eerst uit?
Gatverdamme! Met een patatje de vulling uit een kaassouffle scheppen is dan wel weer geweldig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]jij
Ik denk overigens dat vullen met friet, doner, kaas- en knoflooksaus ook niet verkeerd is...
Liever shoarma ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]jij
Dan heb je een verkeerde shoarmaboer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel als het knarst tussen mijn tanden.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Nogmaals, normaal eten is ook plannen voor de dag, als je weet dat je geen tijd hebt dan moet je het maar voor de tijd maken
Nee nee, ik let er de hele week wel op, vandaag had ik alleen een verjaardagquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vrijdag was toch al de zondig-dag??
of dieet je alleen door de weeks??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of anders slagroomgebak
Eerst maar even naar bed want anders ga ik snaaien en morgen spijt krijgenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
De truc is dus om je vrijdag zondigdag over te slaan als je nog een andere zondigdag hebtquote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nee nee, ik let er de hele week wel op, vandaag had ik alleen een verjaardag
Dit dus...quote:Op zondag 29 april 2012 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De truc is dus om je vrijdag zondigdag over te slaan als je nog een andere zondigdag hebt1 dag zondigen is 1 dag zondigen toch?
Ik snap sowieso het principe zondigdagen niet zo goed. Maar ja, ik eet dan ook eigenlijk altijd lekker en smaakvol.
quote:Op zondag 29 april 2012 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar LS Tink dat WEET je dan toch. Dan ga je je door die 3 ons toch niet laten beinvloeden?
Skoezie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaag wat beter aan de slag hoop ik.. zo maar eens boodschappen doen.
planning:
O: ontbijtshake
t: niks ivm het late ontbijt
L: broodje en een smoothie bij de supermarkt om de hoek
t: niks
D: geen idee nog.. eens kijken wat we met vriendinnetjes gaan eten..
morgen wordt ook al weer waardeloos met " het grote Koninginnedag spektakel"![]()
dinsdag dan maar weer in een ritme
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
vanwege tijdgebrek en nog het luiergevoel wat het tijdsgebrek veroorzaaktquote:Op zondag 29 april 2012 11:37 schreef Sarabi het volgende:
Waarom de L? Beter is het om het zelf te maken.
Het is een beetje raar/rommelig lijstje voor als je beter aan de slag wilt vandaag.
Met dat soort broodjes en smoothies weet je nooit wat ze er allemaal bij/in doen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vanwege tijdgebrek en nog het luiergevoel wat het tijdsgebrek veroorzaakt
maar een bruin pistoletje met rosbief is zooooo slecht toch niet??en de smoothie met vers fruit is toch ook niet dramatisch?
och jah.. in de smoothie stoppen ze een banaan en aardbeien en yoghurt.. wordt vers gemaaktquote:Op zondag 29 april 2012 11:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met dat soort broodjes en smoothies weet je nooit wat ze er allemaal bij/in doen.
Kant en klare broodjes gezond zijn ook nooit zo gezond
Maar het is niet zo slecht, ik zou alleen het pistoletje en beleg lekker los kopen en zelf maken
De obesitasgrens!quote:Op zondag 29 april 2012 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, de weegschaal had gisteren dus echt gelijk. Ik heb weer een nieuw dieptepunt bereikt. Nog 2,2 kilo voor een bmi onder de 30.
Helemaal goedquote:Op zondag 29 april 2012 11:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
och jah.. in de smoothie stoppen ze een banaan en aardbeien en yoghurt.. wordt vers gemaakt
een broodje halen of zelf maken.. dat verschilt allee in de portemonee
wat een raar woord eigenlijk; anderhalfquote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef Sometimes het volgende:
Hier anderhalf uur gefietst (als in: buiten). Volledig doorweekt, maar niet van de regen![]()
Moest even wat (zeer) slecht gedrag van gisteren compenseren, al was de schaal vanochtend nog best vriendelijk.
yaaaaayquote:Op zondag 29 april 2012 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Oooh, helemaal vergeten dat ik iets voor mezelf mag uitzoeken omdat er (ruim) 5 kg af is!
Goed bezig!quote:Op zondag 29 april 2012 18:17 schreef Vicky het volgende:
Sporten, ik hou ervan... Squats ftw..
Net gefietst en er dan achter komen.dat het het fijnste is om in de zwaarste versnelling te fietsen..
En dat je dan.tijdens het fietsen naar je bovenbenen kijkt en.denkt: wow.wat zijn ze dun.geworden!
Lonaa gaat gestaag, maar het gaat. Langzaam meer bewegen, gezond eten maar ook ruimte voor uit de band springen. Voel me er wel goed bij.quote:Op zondag 29 april 2012 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
En Lonaa ook zo te lezen!
Dat is toch juist goedquote:Op zondag 29 april 2012 18:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa gaat gestaag, maar het gaat. Langzaam meer bewegen, gezond eten maar ook ruimte voor uit de band springen. Voel me er wel goed bij.
Juist. Maar voor mij is dit wel heel knap.quote:Op zondag 29 april 2012 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is toch juist goedBeter dan dat het er razendsnel afgaat vanwege een onnatuurlijk dieet of een eetpatroon wat totaal niet bij je past!
quote:
Oh hier ben jequote:Op maandag 30 april 2012 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Veel te veel gegeten. Veel te veel gedronken. Ik heb echter goede hoop dat ik zo moet nekken.
Cornetto ftw! Ik doe gewoon alsof ik mager ben vandaag.quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Het heeft gewerkt, net schreeuwde mijn lijf nog om een ijsje (Mac of Italiaan) maar ik vind het voor nu wel weer best. *pfew*
Ja dat hoeft van mij ook niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |