komt een bundel met de 3 ps3 delenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:05 schreef CamelNLD het volgende:
Hmmm ik moet het nog zien, ik heb de ps3 / pc versies ook nooit gespeeld
Ik check vanavond de 2e hands bak wel even. Mischien heb ik geluk.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt een bundel met de 3 ps3 delen
als de prijs redelijk is dan is het een musthave imo puur voor de single player
Resistance is awesome. Oldschool. Geweldige serie. Sfeer. Gunsquote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resistance is futile. Serieus. Onnodige game. Saai. Eentonig.
ah oke:) maar alle spellen kosten dan gewoon echt geld zeg maar. Weet namelijk dat ze hier een ds hebben en daar met geheugenkaartje op spelen met spellen die ze downloadenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:51 schreef sp3c het volgende:
het aanbod is vrij gevarieerd hoor, heb zelfs nog geen vechtspel maar Mortal Kombat wil ik wel kopen
ik koop soms via de store (Escape Plan bv) en soms in de winkel (Uncharted bv)
ja het kost echt geldquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ah oke:) maar alle spellen kosten dan gewoon echt geld zeg maar. Weet namelijk dat ze hier een ds hebben en daar met geheugenkaartje op spelen met spellen die ze downloaden
ahh jammer, dan denk ik niet echt dat het de moeite zal zijn voor mij , al vind ik het een erg gaaf dingquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:20 schreef sp3c het volgende:
PS3 is al een paar jaar op de markt he, die prijzen veranderden binnen het eerste half jaar ook niet echt radicaal
[..]
ja het kost echt geld
creditcard of prepaid vouchers (20 of 50 euro)
owquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:30 schreef sp3c het volgende:
wat ze met dat geheugenkaartje en die DS doen is volgens mij niet helemaal legaal ... die spellen kosten eigenlijk ook echt geld
PSVita is gelukkig nog niet gekraakt
ja ik snap het maar toch. Maar goed als je toch een aantal spellen wil hebben ben je toch al gauw erg veel kwijt, lijkt mequote:Op zaterdag 28 april 2012 15:34 schreef sp3c het volgende:
het kost gewoon heel veel geld om een spelletje te ontwikkelen
al heb je op PSVita ook goedkopere spellen, Motorstorm RC is geloof ik 5 euro?
en dat is echt wel leuk
Onzin. Het is een taktiek van Sony om de prijzen voor Vita games hoog te houden omdat de Vita verkoop zelf tegenvalt. Bij de PS3 games zie je bijvoorbeeld wel dat de prijzen voor games snel dalen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:34 schreef sp3c het volgende:
het kost gewoon heel veel geld om een spelletje te ontwikkelen
al heb je op PSVita ook goedkopere spellen, Motorstorm RC is geloof ik 5 euro?
en dat is echt wel leuk
ik zou een 3DS kopen denk ik?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:41 schreef kruidkoekje het volgende:
oke ben weer bij het begin, wat zal ik doen? op zichb en ik wel verslaafd aan wii mario party gytar heromaar op deze wii gaaat dat niet meer want die kaartlezer is kapot
De implicatie dat de prijzen voor Vita games zo hoog zijn omdat het veel zou kosten om te ontwikkelen.quote:
maar de ds vond ik weer niets met dat pennetje en vage touch pad gebeurenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou een 3DS kopen denk ik?
klinkt meer als je dingetje en het is stukken goedkoper
PS3 games zijn duurder dan PSVita gamesquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De implicatie dat de prijzen voor Vita games zo hoog zijn omdat het veel zou kosten om te ontwikkelen.
Dan zou je dezelfde trend moeten zien bij PS3 games die net zo veel zoniet meer kosten om te ontwikkelen.
ja ik ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
maar de ds vond ik weer niets met dat pennetje en vage touch pad gebeuren
Dus ja van daarquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik ook niet eigenlijk
maar dat 'vrolijke' van Mario Party enzo is niet iets wat je snel terug gaat vinden op Sony systemen
Vergelijk eens de trendlijn van de prijsontwikkelingen, bij Vita blijft de prijs voor games constant terwijl bij PS3 er al na 2 weken een daling ingezet wordt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
PS3 games zijn duurder dan PSVita games
ja nogmaals, dat was het eerste half jaar dat ps3 op de markt was ook niet het gevalquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vergelijk eens de trendlijn van de prijsontwikkelingen, bij Vita blijft de prijs constant terwijl bij PS3 er al na 2 weken een daling ingezet wordt.
ah oke. voor de vita zijn in de winkel ook niet veel spellen te verkrijgen..quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:52 schreef sp3c het volgende:
ja een touchscreen voorop en een touchpad achterop maar die laatste word nu al nauwelijks gebruikt
Mortal Kombat heb ik binnen van de uitgever, (zo ook UMvsC) en die zijn wel zeker tof. Geen idee wanneer er prijsverlagingen komen, niet snel denk ik. Met de PS3 zijn het vaak de UK-versies die dan ingekocht zijn, die zijn goedkoper. Of dat ook geldt voor Vita: geen idee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zag Mortal Kombat voor de Vita al in grote getallen liggen bij de MediaMarkt Eindhoven. Ik heb het niet gehaald vanwege de hoge prijs van 40 euro. Ik zag dat ze daar ook Blazblue en Ultimate Marvel hebben.
Ik vind de prijzen voor Vita spellen nog steeds belachelijk duur, hoe lang moeten we wachten tot de launch titels (Blazblue, Ultimate Marvel, FIFA) gaan dalen tot tussen 20-30 euro?
Sonyquote:Your permissions do not allow you access to this section.
Wat had je verwacht, een Vita launch-titel die helemaal niets met de touchscreen capabilities doet? Daarnaast is het mogelijk om heel veel van het spel gewoon met de traditional controls te doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:23 schreef igottagun het volgende:
vind na een dag uncharted wel een teleurstelling, tevel popups, touchscreen gimmick gameplay en andere onzin. Morgen terugbrengen voor unit13, die demo alleen al was major dope
Ik zou dit even laten nakijken, volgens mij heb je gewoon een productie fout.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Azreal het volgende:
De touchscreen reageert slecht en loopt vast, wifi gooit het hele draadloze netwerk eruit als je disconnect,
Ik heb ook vaak dat ik per ongeluk de analoog stick raak als ik combo's maak met Mortal Kombat of Marvel vs Capcom. Ook erg vervelend.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef igottagun het volgende:
Overigens nog een puntje, m'n duimen komen over de speakers heen
Hij is nog steeds niet uit hierquote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef Pheno het volgende:
Dat komt omdat het Gravity Rush in Europa heet
Ik heb geen slechtreagerend touchscreen, wifi loopt als een zonnetje.
Qua hardware doet het het wel, maar ja, die software loopt gigantisch achter. AL vermaak ik me prima met Mortal Kombat en MvsC 3. En vreemd genoeg Everybody's Golf
Kan zijn, maar dan moet je dat eerst hard kunnen maken. Voor hetzelfde geld ging er iets mis in Uncharted of was het oververhitting. Ik betwijfel dat je een nieuwe krijgt als het met een reboot te fixen is, maar dat neemt niet weg dat het uberhaupt niet zou mogen gebeuren.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:31 schreef igottagun het volgende:
Ik zou dit even laten nakijken, volgens mij heb je gewoon een productie fout.
Ik vind het ook allemaal erg karig. Vrees toch dat het een PSP-2 gaat worden, geweldige machine, geen game voor te krijgen....quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:16 schreef Klonk het volgende:
Ik liep net ff in de stad door wat gameshops en vroeg me af of Sony nog weet dat ze de Vita hebben, er komt zo weinig voor uit dat ik bijna spijt aan het krijgen ben van de aanschaf...
Ja, dat hoop ik ook. Er moeten gewoon een paar hele goeie FPSérs en echte RPG's komen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop, nee bid dat Sony op de E3 gaat knallen met de Vita...
ja, dat ziet er goed uit op de iPad iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Vita heeft toch bijna dezelfde GPU als de nieuwe iPad? Dan moet NOVA 3 wel mogelijk zijn. Die zou echt geweldig zijn op de Vita!
Ik was, voor ik de iPad had, nooit een echte fan van shooters. Ik ben meer van de platformers ą la Rayman en de action/adventure games. Maar ze hebben we een punt dat het vreemd is dat er vrijwel geen shooters zijn voor de Vita. Als er een genre is dat juist zou moeten leven op de Vita, is het wel FPS.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, de shooterbrigade is er weer. Allemaal Unit 13 al uitgespeeld? If not, dan niet zeuren en die gaan spelen!
Tijd voor wat serieuze knallers om de verkoop te boosten... de 3DS werd ook pas populairder na de release van Mario Land 3D en Mario Kart 7.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:36 schreef Noppie2000 het volgende:
6000 vitas verkocht in japan deze week....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |