abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110814731
mooie foto wel
know'm sayin?
word? word.
pi_110814738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Samsom moet op de gang wachten en mag niet naar binnen _O-
Hopelijk blijven we dit beeld ook de komende jaren zien :D
pi_110814745
Jammer dat de PvdA er niet bij zit, vind ik toch wel stom van ze eerlijk gezegd.

Wel typisch dat waarschijnlijk in een paar dagen meer bereikt gaat worden dan wat in zeven weken geprobeerd is. Hoe kan je daar nu zeven weken over blijven praten? :')
  donderdag 26 april 2012 @ 14:36:19 #54
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_110814770
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:35 schreef alors het volgende:
mooie foto wel
Als uit een film!

Debat begint nu om 18:00 trouwens, was volgens mij nog niet genoemd of ik heb er overheen gelezen.
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_110814787
quote:
99s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:36 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

Als uit een film!

Debat begint nu om 18:00 trouwens, was volgens mij nog niet genoemd of ik heb er overheen gelezen.
Ik las het net ja, was nog niet gemeld nee...
know'm sayin?
word? word.
pi_110814863
PvdA bezuinigt wel meer dan GL..

http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
know'm sayin?
word? word.
pi_110815070
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef alors het volgende:
PvdA bezuinigt wel meer dan GL..

http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
Sap zal voor haar achterban toch iets van belang binnen moeten slepen lijkt me, anders is het gedaan met GL bij de volgende verkiezingen.
pi_110815466
quote:
14.48 uur Fractievoorzitter Kees van der Staaij is niet uitgenodigd bij de gesprekken over nieuwe bezuinigingen die vanmiddag gaande zijn tussen VVD, CDA, GroenLinks, D66 en ChristenUnie. Hij is daar niet teleurgesteld over.

In het Radio 1-programma Dit is de Dag zei Van der Staaij het proces van gisteren en vandaag, waarin minister De Jager van Financiën bij verschillende partijen op bezoek is om steun te proberen te krijgen, 'rommelig' te vinden. De SGP-voorman zei dat de manier waarop het kabinet probeert een akkoord te bereiken niet erg transparant is.
Keesje toch, toen jij op de achterbank mocht komen bij Mark, dat was natuurlijk wel volledig transparant :')
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 14:55:26 #59
230491 Zith
pls tip
pi_110815580
quote:
De SGP-voorman zei dat de manier waarop het kabinet probeert een akkoord te bereiken niet erg transparant is.
quote:
De SGP-voorman zei dat de manier waarop het kabinet probeert een akkoord te bereiken niet erg transparant is.
quote:
quote:
quote:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_110815592
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:52 schreef alors het volgende:

[..]

Keesje toch, toen jij op de achterbank mocht komen bij Mark, dat was natuurlijk wel volledig transparant :')
net als het catshuis. vervelend als je aan de zijlijn staat, naief van de kiezers aangezien er nog steeds niks veranderd is in den haag, ondanks de herhaaldelijke roep om verandering, ook in den haag.
pi_110815661
Ja, Mark en Maxime hebben Keesje nu niet meer nodig dus Keesje mag opkrassen wat hun betreft.
pi_110815777
Ik heb juist het vreemde gevoel dat het op het ogenblik zelfs minder in de achterkamertjes gebeurt dan gebruikelijk. Iedereen zit toch vrij kort op wie wel en wie niet meedoet.
pi_110815846
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:55 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

_O-

Als hij straks bij het debat met dat argument komt wordt hij finaal afgemaakt lijkt me toch.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 april 2012 @ 15:42:08 #64
862 Arcee
Look closer
pi_110817663
quote:
De Jager: akkoord met 5 fracties is mogelijk

DEN HAAG - Een akkoord tussen het kabinet en de fracties van VVD, CDA, GroenLinks, ChristenUnie en D66 is mogelijk, waardoor Nederland zich aan de Europese afspraken kan houden.

Dat zei minister Jan Kees de Jager van Financiën donderdag na afloop van overleg met de fractievoorzitters van de vijf fracties. Hij noemde het overleg constructief en de Europese begrotingsnorm van 3 procent is volgens hem ,,in zicht''.
^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_110818253
quote:
'Haags akkoord over begroting’

BINNENLAND VVD, CDA, D66, GroenLinks en ChristenUnie zijn met het kabinet een akkoord overeengekomen over de begroting van volgend jaar. Dat hebben de fractievoorzitters Pechtold (D66) en Sap (GroenLinks) vanmiddag gezegd in de Tweede Kamer.
De verschillende partijen waren sinds vanochtend weer met minister De Jager van Financiën in gesprek over een bezuinigingspakket. De minister zei rond half vier dat er uitzicht was op een “akkoord op hoofdlijnen”. Hij was op dat moment op weg naar PvdA-fractievoorzitter Diederik Samsom om te polsen of de sociaal-democraten ook bereid zijn het onderhandelingsresultaat te steunen.

De fractievoorzitters die met het kabinet onderhandelden gaan het akkoord nu aan hun fracties voorleggen. Om half acht begint in de Kamer het uitgestelde debat over de begroting van volgend jaar.

Snel meer.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)roting-volgend-jaar/

Wow, het lijkt serieus in twee dagen te lukken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_110818270
Sap, Pechtold en Slob verdienen een grote pluim!
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 april 2012 @ 15:56:04 #67
862 Arcee
Look closer
pi_110818306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef Quarant het volgende:
Sap, Pechtold en Slob verdienen een grote pluim!
:Y
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_110818308
quote:
'Akkoord over noodpakket'

DEN HAAG - De onderhandelaars van VVD, CDA, D66, GroenLinks en ChristenUnie hebben een akkoord over een noodpakket.

Dat zeggen fractieleiders Jolande Sap (GroenLinks), Arie Slob (ChristenUnie) en Alexander Pechtold (D66).

Dat zeiden ze na een urenlang overleg tussen minister Jan Kees de Jager (Financiën) met de betrokken partijen op de fractiekamer van D66. Om kwart voor zes komen de onderhandelaars weer bij elkaar.

Tot die tijd hebben de fractieleiders tijd om met hun fracties te overleggen over wat er op tafel ligt. Donderdagavond debatteert de Tweede Kamer daarover vanaf 19.30.

De Jager wilde na het overleg alleen kwijt hoopvol te zijn dat er een akkoord op hoofdlijnen mogelijk is. Hij overlegt nu met PvdA-leider Diederik Samsom.

Samsom
Samsom liet eerder op de dag weten het het merkwaardig te vinden dat hij niet was uitgenodigd voor dit gesprek. Hij zegt dat hij bereid was zonder taboes te praten.

Ook het terugdringen van het begrotingstekort naar 3 procent in 2013 is voor hem geen taboe. ''Ook de 3 procent mag in zicht komen. Dat zou genoeg basis moeten zijn om verder te praten.''

Eerder zei Samsom nog dat hij het niet nodig vond het tekort al in 2013 naar 3 procent terug te schroeven.

De PvdA-leider vreest dat de partijen plannen op tafel hebben liggen waarin de pijn van de bezuinigingen niet eerlijk wordt verdeeld. Hij wil donderdag nog een gesprek met de minister.

PvdA
Donderdagochtend spraken de fractievoorzitters van GroenLinks, D66, de ChristenUnie wel met Samsom om hem over te halen om mee te doen met mogelijke bezuinigingen. De PvdA-leider zei na afloop een koopkrachtverlies van 4 procent voor mensen met een kleine AOW niet te zien zitten.

Vrijwel tegelijkertijd was er op het departement van Financiën overleg tussen de fractievoorzitters van VVD en CDA en De Jager, premier Mark Rutte en vicepremier Maxime Verhagen.

Rutte zei daarna: ''We werken er allemaal verschrikkelijk hard aan. Ik durf geen voorspelling te doen. We willen zover mogelijk te komen.''

Woensdag was er tot diep in de nacht al veelvuldig overleg tussen verschillende partijen onderling en met de minister.

30 april
Nadat de onderhandelingen tussen VVD, CDA en PVV zaterdag klapten, ontstond de vraag hoe alsnog voor de deadline van 30 april een pakket maatregelen naar Brussel kan worden gestuurd die aan de Europese begrotingseisen tegemoet komt.

Brussel eist dat Nederland in 2013 uitkomt op een begrotingstekort van ten hoogste drie procent. Lukt dat niet, dan kan Brussel Nederland een boete geven van 1,2 miljard euro.
pi_110818411
Die Samsom, wat een sukkel. Eerst wil hij niet, maar als blijkt dat hij buiten wordt gesloten wil hij ineens wel. Net een klein kind. Treurig hoor.
pi_110818460
Nou hoop ik alleen niet dat CDA en VVD na de verkiezingen weer vrolijk verder gaan regeren met de PVV.
  donderdag 26 april 2012 @ 16:00:14 #71
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_110818512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Die Samsom, wat een sukkel. Eerst wil hij niet, maar als blijkt dat hij buiten wordt gesloten wil hij ineens wel. Net een klein kind. Treurig hoor.
Is toch geen verrassing... Samsom is niet anders dan een andere aanhanger van die partij, alles voor het pluche.
pi_110818845
Een akkoord is dubbel winst voor GroenLinks, electoraal te verdedigen en plannen die ze met Paars plus hadden willen invoeren, krijgen ze er nu alsnog door.
88.888.888
pi_110818914
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:07 schreef Quarant het volgende:
Een akkoord is dubbel winst voor GroenLinks, electoraal te verdedigen en plannen die ze met Paars plus hadden willen invoeren, krijgen ze er nu alsnog door.
Jij weet al wat er in staat?
pi_110819022
Hoewel we altijd zeiken op politici vind ik dit wel een compliment waard: Binnen een paar dagen een bezuinigingspakket samenstellen dat dicht bij de 3% norm terecht komt.
pi_110819040
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jij weet al wat er in staat?
Vergroening van de economie, terugdraaien bepaalde bezuinigen, pgb etc.
88.888.888
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')