Jij komt uit Zuid-Korea?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:17 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb maar een miezerige gemiddelde!
ja, dat denk ik dus ook, als er dus mensen zijn met cup A moet het gecompenseerd worden door Cup ..(vul maar in)quote:Op donderdag 26 april 2012 00:37 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Gemiddeld groter dan Dgeloof je het zelf
Sorry, ik ben nogal visueel ingesteld, maar moest toch behoorlijk lachen van het repetitieve beeld van een ingetrapt borstbeen waar de penis over getrokken werdquote:Op donderdag 26 april 2012 01:19 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb één keer een vriendin gehad waarvan je de borstkas moest intrappen als je die tussen d'r tieten wilde neuken, maar voor de rest idd C en groter
Dat dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Freddeh het volgende:
Vrouwen in Engeland hebben misschien gemiddeld wel de grootste, maar stel dat die allemaal wat kilootjes kwijt zouden raken zou het wel weer kloppen op deze kaart
Daar is heel veel Tsjernobyl-rommel terechtgekomen.....quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Freddeh het volgende:
Wel erg opvallend dat opeens Wit Rusland er tussenin ligt met een A'tje.
Gemiddelde van Nederland. Zo kan ik de baarmoeder toch niet prikkelen?quote:
Uiersquote:Op donderdag 26 april 2012 18:34 schreef Henno het volgende:
Een C cup is perfect, ik snap niet dat sommige mensen die grote uiers mooi vinden
En met een extreem lange pik kan je niet lekker hard doorstoten zonder je meisje pijn te doen, dus dat hoeft ook niet zo nodig
Als alle blanke vrouwen voor een Congolees gaan, maken wij altijd nog kans bij de Aziatische vrouwen. De Aziatische mannen gaan dan naar Congo voor de dames, en worden uitgelachen... Eigenlijk best hard ditquote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Wat voor kans maak je als gezonde Hollandse jongen nog tegen een Congoleezzzz
Ik begluur je al 3 maanden. Heeft me 700 euro en een stijfje opgeleverdquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef Maxellera het volgende:
1. Ik heb nog nooit ergens mijn cupmaat doorgegeven, dus ik ben benieuwd waar ze zo'n onderzoeken doen
En je vriendin Aziatisch naar ik aanneem?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
mijn nieuwe buurvrouw is rus en haar man Congolees!
Haha, met zo'n username kan dat niet andersquote:Op donderdag 26 april 2012 19:29 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En je vriendin Aziatisch naar ik aanneem?
M'n ex zit ver boven het gemiddelde dus deze feiten zijn een beetje bullshitquote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Wat voor kans maak je als gezonde Hollandse jongen nog tegen een Congoleezzzz
Ik vraag me dan ook af hoe ze deze '' onderzoekjes doen'' , heel vreemd. ..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
M'n ex zit ver boven het gemiddelde dus deze feiten zijn een beetje bullshit.
Zoals elk onderzoek, ze vragen niet iedereen, maar een groot genoegen groep om een 99% zeker beeld te krijgen. En ja, dan zul je altijd uitzonderingen houden. Naast natuurlijk dat dit gemiddelden zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af hoe ze deze '' onderzoekjes doen'' , heel vreemd. ..
ik ook, en nadat ik klaar was moest ik haar heel duidelijk vertellen dat het ons geheimpje was en dat ze niets aan haar pappa en mamma mocht vertellenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:19 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb één keer een vriendin gehad waarvan je de borstkas moest intrappen als je die tussen d'r tieten wilde neuken, maar voor de rest idd C en groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
je hebt 2 peners en je komt alsnog niet boven de norm uit?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Ja dag, dat zou betekenen dat ik maar 2 cm groter ben dan de gemiddelde Nederlandse man, dat weiger ik te geloven
Mis je dat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
M'n ex zit ver boven het gemiddelde dus deze feiten zijn een beetje bullshit.
Tja het zal ergen wel een beetje kloppen maar dat betekent dat afrikanen dun zijn (hoe dunner hoe minder Cup) en dat is wat niet klopt, juist veel afrikanen zijn dikker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals elk onderzoek, ze vragen niet iedereen, maar een groot genoegen groep om een 99% zeker beeld te krijgen. En ja, dan zul je altijd uitzonderingen houden. Naast natuurlijk dat dit gemiddelden zijn.
Je kunt prima dik zijn met een kleine cup, en wat ik zie op het nieuws zijn de Afrikanen in Afrika helemaal niet zo dik...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:30 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Tja het zal ergen wel een beetje kloppen maar dat betekent dat afrikanen dun zijn (hoe dunner hoe minder Cup) en dat is wat niet klopt, juist veel afrikanen zijn dikker.
Oost afrikanen ja, waar ze in grote getallen verhongeren. Maar west/noord en zuidelijk Afrika is de cupmaat echt geen gemiddelde A of B ....quote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt prima dik zijn met een kleine cup, en wat ik zie op het nieuws zijn de Afrikanen in Afrika helemaal niet zo dik...
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:23 schreef TBakkert het volgende:
dang, ik zit boven le gemiddelde
EDIT: boven het gemiddelde in Congo
daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tuurlijk.Hangt er vanaf wat je ermee doet op het belangrijkste moment Jonas.
Je bedoelt in slappe toestand ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef BlackDragon6 het volgende:
Ze moeten dit onderzoek doen op fok, wedden dat de gemiddelde lengte 30 cm is.
Hoeft niet, ik heb een cup DD maar kledingmaat 38. Met mijn 12de had ik al een cup Bquote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef blek het volgende:
[..]
Dat dus.
De borsten in NL worden ook groter maar dat komt omdat de vrouwen steeds dikker worden. Niet echt de goede ontwikkeling die het op het eerste gezicht lijkt dus.
Jij moest al vroeg een grote meid geweest zijn danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb een cup DD maar kledingmaat 38. Met mijn 12de had ik al een cup B
alleen mijn borsten , lolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij moest al vroeg een grote meid geweest zijn dan
Ik durf te wedden dat dit onderzoek net zo min peer-reviewed gepubliceerd is. Er staat sowieso geen bron bij. Alleen daarom geloof ik er al geen snars van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef stbabylon het volgende:
Ja, nou weten we wel dat de meeste users hier een veel beter en gedegen onderzoek hebben uitgevoerd, dat peer-reviewed gepubliceerd is en dat compleet andere resultaten geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |