Je bedoelt in slappe toestand ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef BlackDragon6 het volgende:
Ze moeten dit onderzoek doen op fok, wedden dat de gemiddelde lengte 30 cm is.
Hoeft niet, ik heb een cup DD maar kledingmaat 38. Met mijn 12de had ik al een cup Bquote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef blek het volgende:
[..]
Dat dus.
De borsten in NL worden ook groter maar dat komt omdat de vrouwen steeds dikker worden. Niet echt de goede ontwikkeling die het op het eerste gezicht lijkt dus.
Jij moest al vroeg een grote meid geweest zijn danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb een cup DD maar kledingmaat 38. Met mijn 12de had ik al een cup B
alleen mijn borsten , lolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij moest al vroeg een grote meid geweest zijn dan
Ik durf te wedden dat dit onderzoek net zo min peer-reviewed gepubliceerd is. Er staat sowieso geen bron bij. Alleen daarom geloof ik er al geen snars van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef stbabylon het volgende:
Ja, nou weten we wel dat de meeste users hier een veel beter en gedegen onderzoek hebben uitgevoerd, dat peer-reviewed gepubliceerd is en dat compleet andere resultaten geeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |