SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja echt jammer, vooral de games waren vaak goeie deals.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:07 schreef Klonk het volgende:
gameoffer en mediaoffer zijn al een paar weken uit de lucht, ze zeggen op de website dat ze terugkomen maar ik heb er een hard hoofd in.
Ze hadden daar eerst ook altijd zo'n systeem waar je wat reclame kon kijken voor extra korting. Add nog wat geloof ik. Was wel handig, omdat ze zo altijd heeel goedkoop werdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:07 schreef Klonk het volgende:
gameoffer en mediaoffer zijn al een paar weken uit de lucht, ze zeggen op de website dat ze terugkomen maar ik heb er een hard hoofd in.
Couldn't care less..quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:53 schreef Bierie het volgende:
Oh nee. Er is een rush aangekondigd![]()
Thema: Outdoor
Wat is een Rush?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:53 schreef Bierie het volgende:
Oh nee. Er is een rush aangekondigd![]()
Thema: Outdoor
quote:
quote:Dit weekend bij iBOOD: de Rush!
Hoi ,
Normaal hebben we bij iBOOD natuurlijk 1 onovertroffen aanbieding per dag en houden we regelmatig een hunt, maar dit weekend doen we iets nieuws, namelijk de iBOOD Rush!
O ja? wat is dat dan?
Rush staat voor "Ultra Short Radical Hunt". In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Dit keer is het thema Outdoor.
Hoe lang duurt zo'n Rush dan?
Een Rush duurt 1 uur tot anderhalf uur en zolang de voorraad strekt. Je snapt wel; vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk scherpe prijzen, geldt hierbij: OP = OP! En wanneer de Rush voorbij is, schakelen we automatisch over naar onze dagelijkse superaanbieding.
Hoe weet ik wanneer er een Rush is?
Niet. Tenminste, als je ons nog niet volgt op Facebook of Twitter. Een rush kan namelijk op elke moment van de dag vallen. Kort voordat het begint, kondigen we dit exclusief aan via Facebook en Twitter.
"Like" ons dus op Facebook of volg ons op Twitter
Aha, bij iBood dus. Kende alleen de Hunt, dus vandaarquote:
Of een paraplu.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:45 schreef oinkoink12 het volgende:
Outdoor is iig wel een keer wat anders dan de zoveelste mediaspeler met 15 euro korting. Hopelijk komt er een leuke duikset, festivalitems of een degelijke BBQ.
Nou de mediaspeler is er alsnogquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:45 schreef oinkoink12 het volgende:
Outdoor is iig wel een keer wat anders dan de zoveelste mediaspeler met 15 euro korting. Hopelijk komt er een leuke duikset, festivalitems of een degelijke BBQ.
Gaat dit net zo'n succes worden als de vorige keer?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:37 schreef delano.888 het volgende:
Bij iboot is alles wat geen normale dagaanbieding is ALTIJD een drama.
quote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:00 schreef RobertNL het volgende:
Tenten, zaklampen en meer...
Tent --- Check!
Zaklamp --
Horloge met hartslagmeter --
Iemand meer ideeën?
Het is een outdoor rush, dus komt vast allemaal van dat soort spul langsquote:
YES! Gefeliciteerd! je was net optijd?!quote:
Bezorgd voor de kerstquote:
Scheelde niksquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
YES! Gefeliciteerd! je was net optijd?!
Ach ik wil graag uit het huis. Ibood bied mij de mogelijkheidquote:
Ik dacht ook al wtfquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:
Plaatje stuk, zelfs dat kunnen ze niet.
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:11 schreef RobertNL het volgende:
Slaapzak! Voor de medemens van 2 meter 20 lang!
Alleen de links van Danny doen het nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:11 schreef bbfakir het volgende:
http://m.ibood.com/nl/nl/ doet het wel.
Ik heb hem!quote:
GEWELDIGquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb hem!!
Inhoud:
3 hartslag meters!
1 Slaapzak
40 busjes muggenspray!
Voor op de picknicktafelquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb hem!!
Inhoud:
3 hartslag meters!
1 Slaapzak
40 busjes muggenspray!
Wut indoor spellen voor een outdoor rush?
dus de 'oude' prijs in niet een 'hiervoor gaan ze normaal over de toonbank' maar een oude ibood prijs?quote:
Nee, gewoon de winkelprijsquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:44 schreef muzas het volgende:
[..]
dus de 'oude' prijs in niet een 'hiervoor gaan ze normaal over de toonbank' maar een oude ibood prijs?
Dan scheelde het dus maar 5 centquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee, gewoon de winkelprijs
vet handig, heb nu een klein mesje aan me sleutelhanger, en gebruik m bijna dagelijks. Als dit in een pasjesvakje past dan is dit veel handiger. Ik ga m dus kopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
[ afbeelding ]
![]()
![]()
.
op usb ook echtquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef Aneurism het volgende:
Bloeddruk opmeet dinges op ibood.. watdafuck?
Moederdag gaan ze inderdaad niet meer redden...quote:Op maandag 7 mei 2012 00:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sowieso ja. Dat is dan meteen de teleurstelling van de dag, wanneer je die openmaakt.
Jammer dat de HDD's nog so f*cking duur zijn, want anders had ik je:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef shiznuts het volgende:
Is die NAS wat? Of kun je beter een Netgear o.i.d. nemen?
quote:Vers van de pers: we zijn in blijde verwachting!
Beste Fyodor,
Vandaag is een bijzondere dag. Vandaag laten we namelijk aan de hele wereld weten dat we in blijde verwachting zijn, en nog wel van een tweeling! Bovendien duurt het niet lang meer voordat onze kroost het levenslicht zal zien, sterker nog, over iets meer dan een week zal het al zo ver zijn.
Gefeliciteerd! Maar waar gaat dit precies over?
iBOOD.nl krijgt twee zusjes: iBOOD Home & Living en iBOOD Health & Beauty! Op deze twee extra iBOOD sites zullen we je elke dag een knaller van een lifestyle aanbieding doen. Dit kan variëren van vitaminepillen en scheersets tot complete cosmeticapakketten, en van designlampen en retrokoelkasten tot complete hippe tuinsets.
Ho ho, en mijn oude vertrouwde iBOOD dan?
Die blijft gewoon bestaan. Op je oude vertrouwde iBOOD zul je nog steeds elke dag een spectaculaire aanbieding vinden zoals je dat al zes jaar van ons gewend bent, alleen komen er nu dus elke dag nóg twee knallers van aanbiedingen naast.
Komen er ook Hunts en Rushes op Home & Living en Health & Beauty?
Ja! Die komen er zeker!
Ik ben een man. Wat nu?
Geen punt, want iBOOD Health & Beauty en Home & Living zijn écht niet alleen voor de dames. Ook als man draag je graag een lekker luchtje, scheer je je graag glad en richt je je huis graag in met de mooiste spullen. En daarvoor wil je vooral niet teveel betalen. Toch?
Waar moet ik me inschrijven?
Dat hoeft niet. Als je deze mail leest ontvang je ook elke dag al de iBOOD van de dag. In die nachtelijke mail zul je binnenkort twee extra aanbiedingen zien verschijnen voor, je raadt het al, iBOOD Home & Living en iBOOD Health & Beauty. Je kunt dus gewoon je huidige account gebruiken om ook deze super lifestyle aanbiedingen binnen te halen
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws en winacties?
Volg ons dan nu op Facebook en Twitter.
Ja, nu hebben we elke dag 1 lamp, 1 geurtje en 1 mediaspelerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Beter toch, wordt het echte Ibood minder vervuild met parfum en kussentjes
Prima toch? Ik vraag me wel af of het een handige keuze is van iBood, tenzij alles dus op één pagina komt. Maar het zou fijn zijn als je bij de Hunt niet drie uur naar zo'n kinderdraagzak zit te staren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, nu hebben we elke dag 1 lamp, 1 geurtje en 1 mediaspeler
En de aanbiedingen lijken daardoor elke keer wel minder te wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:43 schreef TUFKAL het volgende:
Sinds de wildgroei aan dagsites is niets meer te gek zo lijkt....
aluminium?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:25 schreef xminator het volgende:
Mehh, laatst nog 4x 32gb usb sticks voor ¤8,- in totaal incl. verzendkosten gekocht via livingsocial.
daar staat 16e per stuk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is em:
http://www.livingsocial.c(...)-key-shape-usb-drive
Euhm, als je het livingsocial gebeuren had gevolgd had je geweten dat mensen enorm veel dealbucks hebben gekregen. Dealbucks = gratis besteltegoed. Uiteindelijk 0 euro betaald, enige wat ik heb betaald is verzendkosten bij de webshop.quote:
Heb ik niet gevolgd, sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm, als je het livingsocial gebeuren had gevolgd had je geweten dat mensen enorm veel dealbucks hebben gekregen. Dealbucks = gratis besteltegoed. Uiteindelijk 0 euro betaald, enige wat ik heb betaald is verzendkosten bij de webshop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:54 schreef Iemand91 het volgende:
Ibood kom maar met de dual-band router!
Voor de prijs van een single-band router...
Heb er een nodig vanaf dinsdagSingleband routers zijn niet altijd goedkoper. Maar waarom heb je überhaupt dual band nodig? Je moet je op het voordeel daar niet teveel op verkijken hoor. Tenzij je een specifiek gebruiksdoel voor ogen hebt, is een goede singleband beter dan een goedkope dual band. Hoe zag jouw oude avatar er eigenlijk uit (ik herken users meer aan de had van hun avatar dan de naam)? En inderdaad, en router bij iBood zal in de regel een paar weken wachten zijn. En dat voor een zeer klein verschil in prijs. Een Buffalo G300NH vernietigt bijv. een Sitecom WL-328 of een D-Link DIR-815.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kenju op 17-05-2012 17:37:47 ]WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Als er meisjes blijven slapen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:51 schreef delano.888 het volgende:
Dat gastnetwerk overigens is wel nuttig, gebruik ik regelmatig
nee, voornamelijk voor "gasten" die geen zin hebben mijn normale wachtwoord van 63 tekens in te typen.quote:
"hoezo ben ik gast214?"quote:
eh?quote:
Ik snap je wel, maar je krijgt geen inlognaam toegewezen ofzo, dus vraag me af waar je 214 vandaan haaltquote:
Oh, dat dacht ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar je krijgt geen inlognaam toegewezen ofzo, dus vraag me af waar je 214 vandaan haalt
Nee, je zet gewoon een 2e netwerk open met kort wachtwoord, die je dan dus verteldquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ikAls ik bij een klant ben dan krijgen we altijd een accountnaam + wachtwoord met gastxxxx of onze bedrijfsnaam
Maar waarom in vredesnaam 63 tekens?
Is al niet meer nodig; ik heb gisteren al een single-band router geínstalleerd achter het Ziggo modem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Singleband routers zijn niet altijd goedkoper. Maar waarom heb je überhaupt dual band nodig? Je moet je op het voordeel daar niet teveel op verkijken hoor. Tenzij je een specifiek gebruiksdoel voor ogen hebt, is een goede singleband beter dan een goedkope dual band. Hoe zag jouw oude avatar er eigenlijk uit (ik herken users meer aan de had van hun avatar dan de naam)? En inderdaad, en router bij iBood zal in de regel een paar weken wachten zijn. En dat voor een zeer klein verschil in prijs. Een Buffalo G300NH vernietigt bijv. een Sitecom WL-328 of een D-Link DIR-815.
Ik heb vrijwel dezelfde van de Aldiquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:05 schreef delano.888 het volgende:
Overigens wou ik dat iboot dekbed nog bestellen maar hij is uitverkocht verdomme
Van cinderella?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:05 schreef delano.888 het volgende:
Overigens wou ik dat iboot dekbed nog bestellen maar hij is uitverkocht verdomme
Ik denk dat ik het al weet. Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik wist aan je naam dat je een regelmatige poster bent. Maar in combinatie met de avatar verbind ik altijd bepaalde karaktereigenschappen aan users (gebaseerd op allerlei irrationele vooroordelen).quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
Ik had een Stratocaster als avatar ooit, hoezo?
Of je gaat naar de site, dan weet je tquote:
Dát. Waste of time.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Flikker toch op met die kuthunts, t stelt niks meer voor tegenwoordig..
Wat zou een hunt voor jullie dan interessant maken ?quote:
Vroeger waren de producten 10x boeiender en werkte alles gewoon veel beter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:40 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Wat zou een hunt voor jullie dan interessant maken ?
Échte aanbiedingen met échte kortingen en geen magazijndump van spullen die opmoeten voor dezelfde prijs waar ze een week of wat geleden op Ibood stonden...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:40 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dat de leuke dingen ook daadwerkelijk te koop zijn en niet binnen 2 seconden uitverkocht.En dat wat je gelukt is om te kopen, niet achteraf toch is uitverkocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:40 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dát inderdaad. Als er de afgelopen tijd iets bijzat om te kopen, dan had ik het toen wel voor die prijs gekocht. Dingen waarover je twijfelde zijn dan opeens wel interessant als ze nog een stuk goedkoper zijn, maar dat zijn ze dus niet (als je spullen wilt dumpen, doe het dan ook tegen dumpprijzen). De meeste waarde voor je geld krijg je als je een box in huis haalt, maar die is dan altijd weer binnen no-time weg en zit misschien spul in waaraan je niks hebt. Dus kortom: tijdverspilling om daarvoor 24 (of 48, laatste BE en DE/AT hunt waren twee dagen) uur voor op te blijven. Bovendien kan ibood die hele afhandeling vaak niet adequaat aan, dus loop je je daar ook nog eens aan te ergeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Échte aanbiedingen met échte kortingen en geen magazijndump van spullen die opmoeten voor dezelfde prijs waar ze een week of wat geleden op ibood stonden...
Hm jammer, net nu ik morgen om 4:45u op moetquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef donald_dick het volgende:
de partners hebben een email ontvangen dat het vannacht gaat beginnen
* Maraca verkoopt aandelen Redbull maar weerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik sla echt over, kuthunts tegenwoordig zijn echt de moeite niet meer waard..
Ja weet ik veel jonguhhh, iBood doet wel vaker rare dinguhhhquote:Op zondag 20 mei 2012 17:42 schreef shiznuts het volgende:
ANDERS HAT HET TOG EEN RUSH GEHTEETUH... jonguh.
Gewoon op marktplaats zetten wat je niet leuk vindt, geven ze echt onverkoopbare troep stuur de de box gewoon weer terugquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga niet meer meedoen, na die crap box van de vorige hunt.
Hey, psssst... je kunt ook een bericht editten i.p.v. er drie onder elkaar te mikken (noemt men floodposten).quote:Op zondag 20 mei 2012 21:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zie nergens staan dat vandaag de hunt is?
Secret story.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat zal je ook nergens vinden op dit moment.
Ik loop nog niet zo lang meequote:Op zondag 20 mei 2012 21:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hey, psssst... je kunt ook een bericht editten i.p.v. er drie onder elkaar te mikken (noemt men floodposten).
[..]
Secret story.
Kost me wel een nacht + onzekere kans op succes.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon op marktplaats zetten wat je niet leuk vindt, geven ze echt onverkoopbare troep stuur de de box gewoon weer terug
Houdt het leven een beetje spannendquote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kost me wel een nacht + onzekere kans op succes.
No worries.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zie nergens staan dat vandaag de hunt is?
quote:iBood Internet's Best offer
2 minuten geleden
Heeft iedereen een goed weekend gehad? Blijf wakker tot 0:00 en het kan nog veel beter worden!
Ik zou er ook geen tijd vrij voor maken maar als je verder niet veel belangrijks te doen hebt is het wel leukquote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kost me wel een nacht + onzekere kans op succes.
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
No worries.The more you know...
[..]
[..]
Ja, ik heb dinsdag een tentamen dus morgen moet ik fit zijn om de laatste dingen te bestuderenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Druk weekend gehad en morgen weer vroeg naar stage; wat een rottiming voor een hunt!
quote:
twitter:ibood twitterde op zondag 20-05-2012 om 22:05:41Blijf wakker tot 0:00 en bombardeer je weekend tot groot succes! #iboodhunt reageer retweet
dreigtweet!!!einz!!tweiquote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef donald_dick het volgende:
twitter:ibood twitterde op zondag 20-05-2012 om 22:05:41Blijf wakker tot 0:00 en bombardeer je weekend tot groot succes! #iboodhunt reageer retweet
zeggie zeggie schweinequote:
Ik heb meer dan 20k postsquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] JA HEY, DAN MOTTE GE DR WEL LEERING UIT TREKKEN HEA, jonguh!
Alles kanquote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef tralalala het volgende:
Zit te bedenken wat ik nodig heb...SSD schijf zal wel niet langs komen?
Oh, lol.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 20k posts
Ik heb gewoon een hekel aan multiquoten
Nee, of een hele brakke.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef tralalala het volgende:
Zit te bedenken wat ik nodig heb...SSD schijf zal wel niet langs komen?
Maar, ik wens jullie veel plezier en succes wanneer ik heerlijk lig te dromen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dát inderdaad. Als er de afgelopen tijd iets bijzat om te kopen, dan had ik het toen wel voor die prijs gekocht. Dingen waarover je twijfelde zijn dan opeens wel interessant als ze nog een stuk goedkoper zijn, maar dat zijn ze dus niet (als je spullen wilt dumpen, doe het dan ook tegen dumpprijzen). De meeste waarde voor je geld krijg je als je een box in huis haalt, maar die is dan altijd weer binnen no-time weg en zit misschien spul in waaraan je niks hebt. Dus kortom: tijdverspilling om daarvoor 24 (of 48, laatste BE en DE/AT hunt waren twee dagen) uur voor op te blijven. Bovendien kan ibood die hele afhandeling vaak niet adequaat aan, dus loop je je daar ook nog eens aan te ergeren.
Ze missen de laatste tijd het punt van waar het nu eigenlijk om draait: aanbiedingen neerzetten van spullen die interessant zijn voor een prijs die ze nog interessanter maakt. Vroeger kwam er eens per maand nog wel iets leuks voorbij, nu al maanden niet. Maar alles imho uiteraard.
Kloptquote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
Alles in de box zijn:
Retourgezonden producten of refurbished producten of producten die ze niet kwijt konden raken
Ja, ze zullen er geen iPad in stoppen omdat je daar zo blij van wordt. Het is een hype maken, zorgen dat iedereen zo'n box wil... de volgende keren steeds minder cool spul erin stoppen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef xminator het volgende:
Alles in de box zijn:
Retourgezonden producten of refurbished producten of producten die ze niet kwijt konden raken
Hoi Willem! Mag ik de groetjes aan mijn ouders doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Scorpie het volgende:
JAJAJAJA WEER EEN HUNT DE HUNT PAGINA STAAT HIER AL OPEN HOOR GR GR WILLEM VAN DE RADIO
Klopt, als je weet dat ze 3 maal de boxxen zullen aanbieden. Weet je namelijk voldoende.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ze zullen er geen iPad in stoppen omdat je daar zo blij van wordt. Het is een hype maken, zorgen dat iedereen zo'n box wil... de volgende keren steeds minder cool spul erin stoppen.
Wait.. what?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Civilian het volgende:
Ik hoop dat er deze keer weer een Dorahanddoek met speakers langskomt
Bij de vorige hunt kwam dat soort troep echt in overvloed voorbij. En ze kwamen er ook niet van afquote:
Of een mooie flashlightquote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Civilian het volgende:
Ik hoop dat er deze keer weer een Dorahanddoek met speakers langskomt
Nee, dat geloof ik. Eigenlijk zou er een dislike button moeten komen. Bij een x aantal hits een nieuw itemquote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bij de vorige hunt kwam dat soort troep echt in overvloed voorbij. En ze kwamen er ook niet van af
Ik kan het mij al voorstellen: elke 5 seconden een nieuw productquote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik. Eigenlijk zou er een dislike button moeten komen. Bij een x aantal hits een nieuw item
Dat is pas een huntquote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Ik kan het mij al voorstellen: elke 5 seconden een nieuw product
Ja alles wat ik wilde hebben kon ik gewoon bestellenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
Vorige hunt was op zich best redelijk toch?
Ja jij eh ookquote:Op zondag 20 mei 2012 22:39 schreef Maraca het volgende:
Idem hier. Mannen, veel succes en plezier vanavond/vannacht
Wat kreeg je toen?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef RobertNL het volgende:
Toch nog maar eens een poging doen, de 5 december box was toch lekker
Netgear evaquote:
Klopt. Poep (of ontlasting) is de naam voor de de onverteerbare resten (refurbished/geretourneerde producten) van het voedsel (de verkoop) die met geregelde tussenpozen als uitwerpselen via de anus (iBOOD website) naar de buitenwereld worden verwijderd.quote:
de boxquote:Op zondag 20 mei 2012 23:48 schreef tralalala het volgende:
Nou mensen, wat wordt de openingsaanbieding???
Ik denk een zout/peperset.
Ik blijf denk ik een uurtje en dan kijk ik morgenochtend wel weer verder. Moet veel te vroeg opquote:Op zondag 20 mei 2012 23:49 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Tsja, 'eigenlijk'. Leuk om je erbij te hebben
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik een paar uurtjes en dan kijk ik morgenochtend wel weer verder. Moet veel te vroeg op
Deze man snapt het. Als je iets koopt van ib00d, eet je in principe poep.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:49 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Klopt. Poep (of ontlasting) is de naam voor de de onverteerbare resten (refurbished/geretourneerde producten) van het voedsel (de verkoop) die met geregelde tussenpozen als uitwerpselen via de anus (iBOOD website) naar de buitenwereld worden verwijderd.
Hier wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef stoeltafel het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Werkt nu al niet meer
Bij mij doet ie het gewoon hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef stoeltafel het volgende:
Werkt nu al niet meer
Hier wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef stoeltafel het volgende:
Werkt nu al niet meer
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij bent hier om te vertellen wat je allemaal al hebt?
Nog duur ook.quote:
in de tarzan of waarin?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor een béétje power moet je ze er met z'n 24'en tegelijk instoppen. Dan dus.
En al weer wegquote:
Alsof dat niet expres is.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:20 schreef Fox. het volgende:
Ze hebben weer een lekkere datum gekozen om dit te gaan doen.
Loon komt pas aankomende week (bij mij).. studiefinanciering ook..quote:Op maandag 21 mei 2012 00:20 schreef Fox. het volgende:
Ze hebben weer een lekkere datum gekozen om dit te gaan doen.
Paypal + CC is #winningquote:Op maandag 21 mei 2012 00:21 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Loon komt pas aankomende week (bij mij).. studiefinanciering ook..
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 00:22 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Paypal + rekening met genoeg geld is #winning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |