Vers van de pers: we zijn in blijde verwachting! Beste Fyodor,
Vandaag is een bijzondere dag. Vandaag laten we namelijk aan de hele wereld weten dat we in blijde verwachting zijn, en nog wel van een tweeling! Bovendien duurt het niet lang meer voordat onze kroost het levenslicht zal zien, sterker nog, over iets meer dan een week zal het al zo ver zijn.
Gefeliciteerd! Maar waar gaat dit precies over?iBOOD.nl krijgt twee zusjes:
iBOOD Home & Living en
iBOOD Health & Beauty! Op deze twee extra
iBOOD sites zullen we je elke dag een knaller van een lifestyle aanbieding doen. Dit kan variëren van vitaminepillen en scheersets tot complete cosmeticapakketten, en van designlampen en retrokoelkasten tot complete hippe tuinsets.
Ho ho, en mijn oude vertrouwde iBOOD dan?Die blijft gewoon bestaan. Op je oude vertrouwde
iBOOD zul je nog steeds elke dag een spectaculaire aanbieding vinden zoals je dat al zes jaar van ons gewend bent, alleen komen er nu dus elke dag nóg twee knallers van aanbiedingen naast.
Komen er ook Hunts en Rushes op Home & Living en Health & Beauty?Ja! Die komen er zeker!
Ik ben een man. Wat nu?Geen punt, want
iBOOD Health & Beauty en Home & Living zijn écht niet alleen voor de dames. Ook als man draag je graag een lekker luchtje, scheer je je graag glad en richt je je huis graag in met de mooiste spullen. En daarvoor wil je vooral niet teveel betalen. Toch?
Waar moet ik me inschrijven?Dat hoeft niet. Als je deze mail leest ontvang je ook elke dag al de
iBOOD van de dag. In die nachtelijke mail zul je binnenkort twee extra aanbiedingen zien verschijnen voor, je raadt het al,
iBOOD Home & Living en
iBOOD Health & Beauty. Je kunt dus gewoon je huidige account gebruiken om ook deze super lifestyle aanbiedingen binnen te halen
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws en winacties?Volg ons dan nu op Facebook en Twitter.