Nee, dat geloof ik. Eigenlijk zou er een dislike button moeten komen. Bij een x aantal hits een nieuw itemquote:Op zondag 20 mei 2012 22:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bij de vorige hunt kwam dat soort troep echt in overvloed voorbij. En ze kwamen er ook niet van af
Ik kan het mij al voorstellen: elke 5 seconden een nieuw productquote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik. Eigenlijk zou er een dislike button moeten komen. Bij een x aantal hits een nieuw item
Dat is pas een huntquote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Ik kan het mij al voorstellen: elke 5 seconden een nieuw product
Ja alles wat ik wilde hebben kon ik gewoon bestellenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
Vorige hunt was op zich best redelijk toch?
Ja jij eh ookquote:Op zondag 20 mei 2012 22:39 schreef Maraca het volgende:
Idem hier. Mannen, veel succes en plezier vanavond/vannacht
Wat kreeg je toen?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef RobertNL het volgende:
Toch nog maar eens een poging doen, de 5 december box was toch lekker
Netgear evaquote:
Klopt. Poep (of ontlasting) is de naam voor de de onverteerbare resten (refurbished/geretourneerde producten) van het voedsel (de verkoop) die met geregelde tussenpozen als uitwerpselen via de anus (iBOOD website) naar de buitenwereld worden verwijderd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |