SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
dealextreme en consorten?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:02 schreef Henkie94 het volgende:
Waar kan ik een goedkope pocket scale vinden die tot op 0,01 gram nauwkeurig is?
Omdat jij mij trollde en irritant deedquote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weet niet, een paar weken/maanden geleden was je erg hatelijk tegen me.
Goed idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat jij mij trollde en irritant deed
Maar hey, we hadden ooit een FOK! relatie, dus tsjah, nu maar vrienden?
P_z was eerst echt een kutventje inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Beach het volgende:
P_z vond ik eerst ook ontzettend irritant, maar laatste tijd post hij veel normaler hoor. Dus niet meteen haten aub
Nog steeds.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
P_z was eerst echt een kutventje inderdaad
lobiquote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Beach het volgende:
P_z vond ik eerst ook ontzettend irritant, maar laatste tijd post hij veel normaler hoor. Dus niet meteen haten aub
Ja merk ik ook hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:07 schreef Trollscience het volgende:
P_z is een grafmongool maar met vlagen kan hij zijn autisme verdrukken en normaal meeposten zonder de hele tijd met zijn abs te shinen.
al tiiiijdenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Nu zijn we zelfs hele goede FOK! vrienden.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Beach het volgende:
Zie TTquote:Op woensdag 25 april 2012 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu zijn we zelfs hele goede FOK! vrienden.
twitter:Niels___B twitterde op woensdag 25-04-2012 om 23:23:59De penalty van Ramos is ondertussen geland #reabay reageer retweet
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:29 schreef Zeroku het volgende:
twitter:Niels___B twitterde op woensdag 25-04-2012 om 23:23:59De penalty van Ramos is ondertussen geland #reabay reageer retweet
Gay!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeffrey. zegt (23:20):quote:
Koning zijn heb ik als bijbaantje.quote:
Dankjequote:
#GoTquote:
Wut?!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat nieuwe tijdslot van de overheid op uitzendinggemist.
Zou jij het leuk vinden als je broertje naar Spuiten en Slikken ging kijken?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bepaalde programma's kan je niet meer zomaar kijken voor 22:00.
Want ouders kunnen dat zelf niet tegenhouden?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je broertje naar Spuiten en Slikken ging kijken?
Internet zit vol met walgelijke dingen man.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je broertje naar Spuiten en Slikken ging kijken?
En dat ook ja. Uitzending Gemist is wel het laatste waar je gaat kijken als je daar naar op zoek bentquote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Internet zit vol met walgelijke dingen man.
Echt he.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat ook ja. Uitzending Gemist is wel het laatste waar je gaat kijken als je daar naar op zoek bent.
Daarom.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Internet zit vol met walgelijke dingen man.
ik laat hem gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit is het al zo laat, ik moet naar mn werk.
Neequote:
dit gaat je de pet te boven steuven, dit is al een jaar onderlinge strijd en dramaquote:
Ik heb je rug leeellquote:Op donderdag 26 april 2012 00:23 schreef leeell het volgende:
[..]
dit gaat je de pet te boven steuven, dit is al een jaar onderlinge strijd en drama
o leuk vertel hem meer eroverquote:Op donderdag 26 april 2012 00:23 schreef leeell het volgende:
[..]
dit gaat je de pet te boven steuven, dit is al een jaar onderlinge strijd en drama
nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o leuk vertel hem meer erover
moet ik hem over jouw situatie vertellen of wat.quote:
qftquote:
qftquote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dat dan een josti zijn
wat neerbuigend en denigrerend jegens een doelgroep.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dat dan een josti zijn
ik doelde niet op mensen met down, maar mensen die zich gedragen alsof ze down hebben, sorry.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
wat neerbuigend en denigrerend jegens een doelgroep.
2de helt was tranen met tuitenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef JanPiraat het volgende:
Goedenavond en welterustenbayernnn jawholl
ripquote:Op donderdag 26 april 2012 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:query::mysql_busy)
ik ben luiquote:
het is 1.10quote:Op donderdag 26 april 2012 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus iedereen gaat slapen.Slaap lekker allemaal he.
Hij en ik zijn matties jwzquote:Op donderdag 26 april 2012 01:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom praat KB rechtstreeks tot Jezus?
Judas was een neger, neger =/= homo.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus ook niet, viezerik. Judas wel.
wat is dan wel = homo ?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Judas was een neger, neger =/= homo.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Judas was een neger, neger =/= homo.
quote:
je moeder was aan het vliegen eropquote:Op donderdag 26 april 2012 01:22 schreef leeell het volgende:
ik was vanmiddag mn bezem kwijt, no joke
houdt die bezem niet met die bolle eropquote:Op donderdag 26 april 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moeder was aan het vliegen erop
ik zag het
extra dikke stang nu te koop bij de aldiquote:Op donderdag 26 april 2012 01:24 schreef leeell het volgende:
[..]
houdt die bezem niet met die bolle erop
ja maar die bolle welquote:Op donderdag 26 april 2012 01:25 schreef leeell het volgende:
in dat soort proletenketens vertoon ik mij niet
quote:
garpje srry srry doe me niks aan korfbalhooliequote:
zaterdag fakkel in je reetquote:Op donderdag 26 april 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
garpje srry srry doe me niks aan korfbalhoolie
We mogen geen vuurwerk meenemenquote:
Ja maar straks gaat ie echt huilenquote:
verveling, hij is zwaar aanwezigquote:Op donderdag 26 april 2012 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Steven post je tegenwoordig in alle slowchats?
welnee, hij gaat ons dankbaar zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar straks gaat ie echt huilen
Hij zat nu al half te jankenquote:
Sinds ik ontslagen ben van de sociale werkplaats gaat het bergafwaarts met mijquote:
valt inderdaad erg opquote:Op donderdag 26 april 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
verveling, hij is zwaar aanwezig
ze zoeken hier nog mensen om de hele dag een pontje heen en weer te varen over het kanaal, ook vanuit de sociale werkplaats, wel wat voor jouquote:Op donderdag 26 april 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds ik ontslagen ben van de sociale werkplaats gaat het bergafwaarts met mij
dat is naarquote:Op donderdag 26 april 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds ik ontslagen ben van de sociale werkplaats gaat het bergafwaarts met mij
Ja maar wanneer je thuis zit, geen salaris krijgt, officieel niet ontslagen bent, geen uitkering kan aanvragen dan kan je weinig anders doenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
valt inderdaad erg opzoek een hobby naast Fok
Pontje varenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:31 schreef leeell het volgende:
[..]
ze zoeken hier nog mensen om de hele dag een pontje heen en weer te varen over het kanaal, ook vanuit de sociale werkplaats, wel wat voor jou
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:31 schreef leeell het volgende:
[..]
ze zoeken hier nog mensen om de hele dag een pontje heen en weer te varen over het kanaal, ook vanuit de sociale werkplaats, wel wat voor jou
doen die lui hier ook al, dat ding zit onder deuken, kankermongolen kunnen voor geen cent varen.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pontje varen
Ik denk al snel dat ik ga lopen gallen
Het is echt wat voor mijquote:Op donderdag 26 april 2012 01:32 schreef leeell het volgende:
[..]
doen die lui hier ook al, dat ding zit onder deuken, kankermongolen kunnen voor geen cent varen.
boeit ze niks.
uit werk vandaan gaan we met zn 3e met die pontje, geef je 3x 50 cent, stop die een euro in zn zak en 50 cent in de kassaquote:
wat stalk je mij trouwensquote:
Ik mag niet met kassa's werkenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:33 schreef leeell het volgende:
[..]
uit werk vandaan gaan we met zn 3e met die pontje, geef je 3x 50 cent, stop die een euro in zn zak en 50 cent in de kassa
zo slim zijn ze nog net wel
Nietquote:Op donderdag 26 april 2012 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik postte in deze reeks al eerder dan jou. dus jij stalkt mij.
Ja maar leeell is ahhh koesie koesiequote:Op donderdag 26 april 2012 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en jij leeell dus geen recht van spreken
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar leeell is ahhh koesie koesie
flippiesels niet
ja maar dat is oneerlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar leeell is ahhh koesie koesie
flippiesels niet
Jij hebt niet van die lieve krulletjes en knijpwangetjesquote:
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 26 april 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt niet van die lieve krulletjes en knijpwangetjes
wel knijpborstjes en billetjes of niet danquote:Op donderdag 26 april 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt niet van die lieve krulletjes en knijpwangetjes
(A)quote:Op donderdag 26 april 2012 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig niet neeLeeel geval wel
mwah, 6/10quote:Op donderdag 26 april 2012 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel knijpborstjes en billetjes of niet dan
Nee, maar dat is wel eens voorbijgekomen in een adviesrapport, maar niet mijn hoofdstuk.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:37 schreef Flippiee het volgende:
Tevens Cosmo heb jij niet ooit een paper moeten schrijven over media en kleurgebruik?:
Flipsels is wel een fijne dame om naar te kijken jaquote:Op donderdag 26 april 2012 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja Klinker toch!quote:Op donderdag 26 april 2012 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jmmrquote:
True thatquote:Op donderdag 26 april 2012 01:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet hier zomaar alles neerzetten.
Jammerquote:Op donderdag 26 april 2012 01:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel eens voorbijgekomen in een adviesrapport, maar niet mijn hoofdstuk.
Morgen paper inleveren over media en kleurgebruik. Vraag mij niet waarom.quote:
Waarom en wat moet je weten?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja Klinker toch!
[..]
jmmr
[..]
True that
[..]
Jammer
[..]
Morgen paper inleveren over media en kleurgebruik. Vraag mij niet waarom.
nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Leeell, kom je op de tomos zaterdag?
ah jmmr jmmrquote:
ahjoh, nee manquote:Op donderdag 26 april 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ah jmmr jmmr
Ik kom met de auto denk ik, kan alleen niet drinken dan
ja maar met de trein dan moet ik echt moeilijk vroeg opquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:39 schreef leeell het volgende:
mwah, volgende keer druk ik flip wel even onder de tafel bij me, wellicht kan dat de score nog wat bijstellen
Ja geen idee ik moet een paper over kleurgebruik illustreren met behulp van eigen gevonden bronnen. Nu leek mij Israel/Palestijnen gedoe wel interessant. MAar ik snap er eigenlijk geen flikker van.quote:
nakkie en knallequote:Op donderdag 26 april 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar met de trein dan moet ik echt moeilijk vroeg op
geen geld voor een nakkiequote:
Doe je stoer dan?quote:
Waterpokken.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:38 schreef Trollscience het volgende:
Fuck, net uit bad en ik heb ineens overal uitslag.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
is een typische uiting van autisme binnen FOK!.
Tell me something new.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:10 schreef Trollscience het volgende:
Je gebruikt de "" om aan te tonen dat je een ASS hebt.
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef Trollscience het volgende:
Dat je zomaar iedereen schattig gaat noemen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:22 schreef Henkie94 het volgende:
Trollie is nog jong, liev en onschuldig.
Smoesjes!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef JanPiraat het volgende:
Ja ik heb het druk opeens de laatste tijdben ik niet meer gewend
Slechtquote:
Wat is dit Jan?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan werkt op ons 3 mei jubileum.![]()
Het is belangrijk, ze begrijpen het vast welquote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zn derde werkdag dan, om dan vrij te vragen..
quote:
eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had me ziekgemeld op mijn 2e werkdag, uiteindelijk nog 2 jaar gebleven.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waddanquote:
beter dan je velletje in je ritsquote:
ja maar wat doet iequote:
PR gemaakt,quote:
PR gema....quote:
Sorry bebequote:Op donderdag 26 april 2012 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan werkt op ons 3 mei jubileum.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe min mogelijk je over mn privéleven weet hoe beter heb ik wel gemerkt
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:57 schreef HappyBob het volgende:
Had ik me vandaag lekker zomers gekleed, ga ik boodschappen doen.. regen
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe min mogelijk je over mn privéleven weet hoe beter heb ik wel gemerkt
Bohquote:
Vandaag?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Trollscience het volgende:
ik zit in Oostenrijk.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ga met Rez en mij mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja
Ik ga denk wel een keer naar Noorwegen.
Homoquote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag een foto van Rez, is helemaal geen lelijke jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |