Broscience.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef 16meter het volgende:
Afwisseling is the key. Steeds op een andere manier prikkelen en opnieuw laten schrikken, die spiertjes.
quote:The muscle confusion theory leads to a paradox: training that leads to no significant muscular adaption. The body can only adapt sufficiently to chronic stressors, which are stressors that are applied with enough intensity and regularity to cause a change in the physiology or architecture of the body necessary to the adaptation. If you frequently change the nature of these stressors, your physiology can only adapt to those aspects which are consistent between workouts. The cardiopulmonary system may respond and adapt to every circuit training session you conduct, but if the exercises are not consistent, your muscles will not adapt. There may be some latent, insignificant adaptation to the muscular stress applied to the lower body, but not to the level required for improvement. If, for example, you choose a different lower body exercise for each session, your body will only accommodate strength into those parameters which are consistent from workout to workout. To the untrained eye a variety of exercises may seem like a good idea, but in reality it limits strength because the bodys inherent motor learning capacity is attenuated. The bottom line is this: training the same exercises regularly allows the body to adapt and thus grow stronger, while training a large variety of exercises equates to doing the same workouts with little to no adaptation. This is the paradox of muscle confusion training.
Hoeveel nut heeft een shake vóór het trainen eigenlijk? Meen laatst gelezen te hebben dat je er eigenlijk vrij weinig aan hebt, maar was een artikel in het Spaans dus kon het niet helemaal volgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
SS sinds een maand weer, vind 't ook een fijne manier. Motiveert je om elke training weer meer te pakken, ik heb altijd zin om te gaan!
En de kwark gewoon in de blender met een banaan en half litertje melk. Zalige postworkout shake!
pas je niet beter in het fitness topic? ik lees alleen maar over te veel zuipen en te weinig etenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben echt een gekkie. Ik net naar de gym. Ben gewoon vergeten te vreten vandaagHad gegamed en toen zonder na te denken naar de fitness gelopen.
Gewichten die ik normaliter met lichte moeite omhoog kreeg, kreeg ik nu niet de lucht in
Ik ga eerst wel wachten en na het avondeten bezig
Noem eens een stof die niet chemisch is?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als noodverlichting? Ziet er erg chemisch uit.
Hoe denk je dat je whey zijn zoete smaakje krijgt..?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als noodverlichting? Ziet er erg chemisch uit.
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef McNulty het volgende:
Je moet precies 443 erwtjes voor je training eten en 112 erwtjes na je training eten.
"smaakaroma, sucralose, acesulfame-k" op mijn B&F pot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
ik kan er ook niets meeruit knijpen
. A
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
. A
. A
. A
. A
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Zith het volgende:
Zou die zichzelf ook telkens een klap in het gezicht geven als 'ie d'r in knijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de fuck...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
mensen ik eet geen brood met pindakaas meer of laat dan de korstjes liggen
van korstjes krijg je borstjes
Mijn gyno lijkt zichzelf te genezen trouwens, er is niet veel meer van over en ik kan er ook niets meeruit knijpen
. All will be good.
3 dagen achter elkaar fullbody ?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen, zaterdag en zondag even fullbody en dan maandag nieuw schemaatje, heb er zin in!
Wtf is ditquote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
mensen ik eet geen brood met pindakaas meer of laat dan de korstjes liggen
van korstjes krijg je borstjes
Mijn gyno lijkt zichzelf te genezen trouwens, er is niet veel meer van over en ik kan er ook niets meeruit knijpen
. All will be good.
Ligt aan je beweging? Hardlopen vereist een techniek, hoe je de hiel van je voet neerzet en vervolgens afzet. Bij het fietsen wordt je automatisch 'gecorrigeerd' door je zadel en frame. Daardoor zul je bij fietsen niet gauw een verkeerde beweging doen, bij hardlopen wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Na kracht wilde ik nog ff gaan cardioén op de loop band.. binnen 5min voelde ik mijn kuit alweer kramp krijgen en moest ik stoppen..
Altijd bij het (hard)lopen krijg ik super snel kramp wat ik niet bij het fietsen heb.. geen idee waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |