Oeh!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Ik heb nieuwe kleding.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, je mag altijd iets sturenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:07 schreef Miniem het volgende:
Pi, ik denk dat ik je straks ff een PM stuur.
Of komt dat niet gelegen?
Ik ook net jaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef Pagan het volgende:
Godsammeklere nog aan toe. Zit ff te zappen, kijk iemand op 4 recht in zijn eikel. Voorbeschouwing op iets medisch zo direct.
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 21:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx bos! Heb je gezien dat de schedel uit vlinders bestaat?
ik zag in 1e instantie niet dat t een schedel was tbhquote:Op woensdag 25 april 2012 21:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx bos! Heb je gezien dat de schedel uit vlinders bestaat?
Het is echt een familiefilm. Niet echt spannend, enkele verrassende plotwendingen en de bodycount is <30.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik wist niet eens dat er een Hostel 3 was
Je hebt toch niet gekeken he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:21 schreef Pagan het volgende:
Je hebt toch niet gekeken he?Nee ik heb niks met dat soort programma's, dus ik heb een zapronde gedaan. Of nee, ik ging daarna naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Echt, alsof die spier elk moment kan knappen. Scherpe pijn tot achter mijn oren. En dan nog overwerk, want iemand verzet een meeting tot ergens in de avond. Die ga ik als hij er straks is even vragen of het nog ietsie later kanquote:
Tofquote:Op donderdag 26 april 2012 07:47 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
k heb mezelf op de achtergrond van RTL Boulevard en Shownieuws gespot gister
nu vooral keelpijn en lkkkkoud
is niet goed hequote:Op donderdag 26 april 2012 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, alsof die spier elk moment kan knappen. Scherpe pijn tot achter mijn oren.
handigquote:En dan nog overwerk, want iemand verzet een meeting tot ergens in de avond. Die ga ik als hij er straks is even vragen of het nog ietsie later kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |