Wat tof! Zo'n grote, stoere kerel met een fluffy kat aan een riempjequote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunnen straks best keer wat afspreken, geen probleemwat anderen vinden, een kat heeft ook buitenlucht en beweging nodig, dus die neem ik aan een riempje mee lopen...
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat tof! Zo'n grote, stoere kerel met een fluffy kat aan een riempje![]()
Kan je je toekomstige noortje ook best aanleren denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef V1z0R het volgende:
Lie, Isa, Mantingerveld is mooi vind ik!
[..]
Isa, m'n vorige kat daar kon ik mee lopen zonder riem
Ken het jaquote:Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef V1z0R het volgende:
Lie, Isa, Mantingerveld is mooi vind ik!
[..]
Isa, m'n vorige kat daar kon ik mee lopen zonder riem
Haha, lekker gevoel toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
ik heb een goed zittende panty aan. Die vorige was echt veeeeeeeeel te groot. Ik moet echt afleren alles in XL te kopen.
Mehquote:Op woensdag 25 april 2012 19:43 schreef Sjaapje het volgende:
Zo zoals gedacht moet ik volgend jaar inderdaad naar de plaats waar ik niet naartoe wil... Nog 4 jaar...
vroeger had m'n buurmeisje konijnen, en daar hadden we ook tuigjes voor gemaakt. Gingen we met de konijnen door de buurt wandelen!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd met onze kat: aan een tuigje lopen. Maar die wilde echt niet de kant op waar ik heen wilde
Niet echt, misschien de Duutser wel?quote:
oh, XM. ik vind het zooooo weinig wat je eet. Wellicht va je niet af omdat je lichaam gewoon niet genoeg binnenkrijgt en alles opslaat?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 100 gr magere kwark (2,3)
T: 30 gr gerookte kip, gekookt eitje
L: salade met gerookte zalm, 4 cherrytomaatjes, gekookt eitje, dressing (3)
T: cabernossi en plak kaas (<1)
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree (5,5)
B: wii fit, grondoefeningen, in totaal klein uurtje.
Maar eerst koffie!
Jij bent echt goed bezig met sporten! Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Net Evy les 12, ging een beetje zwaar, ging misschien ook niet zo lekker door de tegenwind en de regen.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, XM. ik vind het zooooo weinig wat je eet. Wellicht va je niet af omdat je lichaam gewoon niet genoeg binnenkrijgt en alles opslaat?
Mooi lijstje!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: havermout met banaan, rabarber, aardbeien
B: 30 minuten wandelen
L: gegrilde groenten met 1 eetlepel bulghur, paar stukjes feta.
T: brownie
T: rabarber met 3 aardbeien
S: half uur hardlopen
D: gevulde salade (spekjes, appel, champignon, geitenkaas), met daarnaast plakje haloumni en zuurdezemstokbrood.
T: nog wat yoghurt ofzo.
We hebben het eten al op, en normaal gaan we tegen deze tijd pas eten. Vreemd! Nu is de avond nog heel erg lang!
Ga anders wat komkommersalade makenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zal het hem vragen.
* Jagärtrut roept naar de keuken: "So, you need some extra B?"
ja hoor, dat doe ik ook! En je er inderdaad later ongemakkelijk over voelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef creepycookie het volgende:
Kennen jullie dat, van die hele stomme dingen die je doet als je je een beetje awkward voelt. Ik was bij een diploma uitreiking vandaag, en ik heb een hele leuke schoonfamilie dus dat was gezellig. Maar:
-Ik kwam te laat binnen, haar overal, traan in m'n oog en een zweverige H&M tas.
-Ik vergat me voor te stellen aan een paar mensen die ik niet kende en ging verward maar ergens zitten.
-Gezellige lunch gehad-
-Afscheid van mensen is niet m'n sterkste kant, dus ik weet nooit of ik mensen 3 zoenen moet geven of gewoon 1. Dusz'n zus zei gedag en ik gaf haar heel awkward drie zoenen en vroeg toen of ze een leuke ochtend had gehad maar zij verstond me niet en zei: zullen we voortaan 1 zoen geven? En ik verstond wat anders dus ik zei: nu? En zei: eh, nee, gewoon als we elkaar weer zien. Oh
![]()
Dit klinkt echt super stom en onbelangrijk maar dat soort momenten komen dan altijd later op de dag terug als ik ergens mee bezig ben en waar ik ook ben, ik zeg dan ook echt hardop: D'oh.![]()
/dagboek
Oja! Ik kan me er later echt nog onzeker door voelen!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja hoor, dat doe ik ook! En je er inderdaad later ongemakkelijk over voelen.
Dat dusquote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja! Ik kan me er later echt nog onzeker door voelen!
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja hoor, dat doe ik ook! En je er inderdaad later ongemakkelijk over voelen.
Dat Duvel nog slechter eet, wil natuurlijk niet zeggen dat jij goed eet.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Durf wel te wedden dat ik meer heb gegeten dan Duuf vandaag. Eigenlijk.
Dat wil nog steeds niet zeggen dat het genoeg is!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Durf wel te wedden dat ik meer heb gegeten dan Duuf vandaag. Eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gewoon een verhuisdoos vol met kookboeken
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
Hahaha, eigenlijk word ik van alle trams ziek hoor. De tram 12 moet ik soms maar 3 haltes in zitten maar ik kom er standaard groen uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach CookieHerkenbaarheid pur sang idd
Of twee keer aan mensen vragen hoe het gaat, omdat je het tegelijk zegt en diegene dan antwoord en en meh
Ik heb een arsenaal aan voorbeelden maar zal het hierbij laten
![]()
Al zou ik ook licht verward zijn als iemand na 3x zoenen tegen me zou zeggen dat we voortaan 1 zoen zouden doen xD
Ritme = faal, trein reed niet en misselijk door de tram en toen misselijk over was honger, dus patatje gehaald @ Smullers als avondeten![]()
Heul raar trouwens, nooit problemen met trams, maar van tram 4 richting CS word ik altijd lichtelijk groen in da face? Als je dat ding aan ziet komen rijden word je ook al half zeeziek, hij zwabbert over de weg
</megaspannende post>
Heb je ook uit alle boeken al eens wat gemaakt?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
Hier in Den Haag rijdt een tram rond waarin je bijna uit je stoel stuitert door het hobbelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heul raar trouwens, nooit problemen met trams, maar van tram 4 richting CS word ik altijd lichtelijk groen in da face? Als je dat ding aan ziet komen rijden word je ook al half zeeziek, hij zwabbert over de weg
</megaspannende post>
Ik weet niet of ik ze in 1 doos zou krijgen, heb twee kastjes (bijna) volquote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. boterham appelstroop
l. Broccoli + braadworst + aardappelpuree + zaziki + pindakaasijsje
T. halve 81% reep van de lidl + minimuffin
b. 3 uur rondhobbelen op een beurs
d. Misosoep + schaaltje ingelegde komkommer + 10 sashimi + 4x californiarol + 5x gefrituurde groente + rettichreepjes
T. jaegermeister
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef MarMar het volgende:
Ik duw er nog yoghurt met muesli bij en dan zit ik op een amazing 760 kcal
Nog een week op de tanden bijten..
Eu eu Deh Hoâââg!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hier in Den Haag rijdt een tram rond waarin je bijna uit je stoel stuitert door het hobbelen.
Dat vind ik een vreemde redenatie. Er zijn legio mogelijkheden voor gezonde dingen die je mee kunt nemen en onderweg kunt eten. Je kunt ook gewoon wat broodjes klaarmaken voor onderweg. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Morgen moeten we onderweg eten dus zal wel Burger King of MacDonalds worden....
Zit er aan te denken om een stukje quiche mee te nemen die ik nog in de vriezer heb en die dan te eten.
Niet dat die quiche zoveel gezonder is maar dan weet ik tenminste wat ik eet.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eu eu Deh Hoâââg!![]()
Fijn dat ja! Ik ben nu aan het overwegen om ipv 3 min lopen naar tram 4 15-20 min lopen naar de metro te doen, waarna ik nog maar 2 of 3 haltes hoef ofzoPer saldo hoef ik dan geloof ik niet eens echt eerder weg
Ja, maar broodjes vind ik niet echt avondeten.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde redenatie. Er zijn legio mogelijkheden voor gezonde dingen die je mee kunt nemen en onderweg kunt eten. Je kunt ook gewoon wat broodjes klaarmaken voor onderweg. Om maar een voorbeeld te noemen.
Precies, maar gaat om wat je binnenkrijgt! En daarom BK en McD mijden...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar broodjes vind ik niet echt avondeten.
Avondeten hoeft sowieso niet altijd zo mager en kcalarm te zijn, maar fastfood is ook wel het tegenovergestelde.
Tijdelijke fiks, de zenuwen gaan even kapot, waardoor minder pijnsignaal, waardoor minder morfine nodig.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Ook echt uitzicht op verbetering daarna?
Vind je de Mac dan wel avondeten?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Avondeten hoeft sowieso niet altijd zo mager en kcalarm te zijn, maar fastfood is ook wel het tegenovergestelde.
* ElDinosaur begint alvast met duimenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tijdelijke fiks, de zenuwen gaan even kapot, waardoor minder pijnsignaal, waardoor minder morfine nodig.
Ze genezen weer na verloop van tijd (rond de 6 maanden ongeveer de laatste keren, maar resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst) en dan doen we het weer opnieuw als ik de moed verzameld heb. En ik moet dan mazzel hebben dat de rest van mijn lijf zich rustig genoeg houdt om van de morfine af te kunnen blijven.
Duim maar voor me dus.
Hoort bij mij wel onder het kopje avondetenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vind je de Mac dan wel avondeten?
^^quote:Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of Griekse salade en dan wat stokbrood mee?
Meisje meisje meisje, je hebt nog een hoop te leren.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoort bij mij wel onder het kopje avondeten
Ik duim mee!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
* ElDinosaur begint alvast met duimen
En de Smullers ook vermijden!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Precies, maar gaat om wat je binnenkrijgt! En daarom BK en McD mijden...
Serieus, een lokale snackbar is gezonder dan die ketens!
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Meisje meisje meisje, je hebt nog een hoop te leren.
Bowah koude quiche vind ik niet echt lekker meestalquote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef MarMar het volgende:
Of koude quiche met olijfjes en geitenkaas en zulks?
Tenminste iets!quote:
Mwah, ging me meer om de nog slechtere stoffen dan verkeerde vetten en foute KH's...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
En de Smullers ook vermijden!Ik ben nu ook al 2x eens bij Julia's geweest, best te eten, niet goedkoop alleen en ook vast niet erg gezond.
Gezonde warme happen vinden op stations blijft wel een soort uitdaging. Heb al een paar keer geprobeerd om pompoensoep van Shakie's te scoren maar iedere keer als ik kom is het op
V olgens mij begrijo je sarabi verkeerd. Ze heeft geen zin in McDrek en neemt dus een quiche mee. Gordel keuze lijkt mij. Nog wat rauwkost en klaar is ze.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah zo! Ja dan kan je nog beter eerlijk deegwaar met weinig veggies eten inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mwah, ging me meer om de nog slechtere stoffen dan verkeerde vetten en foute KH's...
Amerikaans fastfood = geheid dat je met kut transvetten te maken hebt.
Laat staan de andere foute toevoegingen, zag vandaag nog een plaatje van patat en een hamburger van grote Amerikaanse ketens, na 3jr nog geen schimmel erop...
Als schimmel het niet aanpakt kan het niet goed wezen
Ligt er voor mij heel erg aan wat er door zit. Brie en olijfjes doen het bijvoorbeeld goed bij me, veel groentes dan weer niet, maar dat kan je opvangen met een salade.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]ieks!
[..]
Bowah koude quiche vind ik niet echt lekker meestalIk denk dan bij iedere hap "Dit zou warm best te nassen zijn
"
Ik ben wel benieuwd, tijdens onze vakantie, wat we gaan eten. We moeten een maand lang 'uit eten' daar..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mwah, ging me meer om de nog slechtere stoffen dan verkeerde vetten en foute KH's...
Amerikaans fastfood = geheid dat je met kut transvetten te maken hebt.
Laat staan de andere foute toevoegingen, zag vandaag nog een plaatje van patat en een hamburger van grote Amerikaanse ketens, na 3jr nog geen schimmel erop...
Als schimmel het niet aanpakt kan het niet goed wezen
Klopt welquote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leuk!Volgens mij kan jij ook echt genieten van allerlei soorten eten (en dan niet door vol te stouwen), niet dan?
Dat klopt heul nietquote:Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef V1z0R het volgende:
M'n mental-image van Nallie is nog altijd dat zij een Goois meisje is
En als je nu eens 's ochtends gaat wegen?quote:
Sjaaltjes en poloshirtjes?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klopt welEten
[..]
Dat klopt heul nietnaja misschien een klein beetje dan. Mn zusje is stukken erger
Ik heb geen Vespa en ook geen rrrrr
McDrekquote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahaha, sorry.
Maar kom op zeg, de Mac is geen fatsoenlijk diner, er is echt wel iets beters te verzinnen. Desnoods duik je ergens een eetcafé in om snel een daghap te scoren.
Of je eet gewoon een keertje geen warm. Lekker boeiend.
Je maakt een keuze, of je neemt de tijd om te eten en probeert wat fatsoenlijks te eten, of je doet het niet en neemt genoegen met iets wat je meeneemt of McDrek.
V1z0r kwam daarmee! Maar het klopt wel!quote:
Een paar weken geleden. Twee kopjes thee gehadquote:Op woensdag 25 april 2012 21:08 schreef MarMar het volgende:
Ik ben al zeker zes jaar niet meer bij de mcdrek geweest *trots is*
Het gaat koude quiche met ui, kaas en beetje gehakt worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef MarMar het volgende:
Of koude quiche met olijfjes en geitenkaas en zulks?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat koude quiche met ui, kaas en beetje gehakt worden.
?Henk? Je reageert zo anders dan normaal. Ik vind het niet zo'n vreselijk rare keuze van sarabi. En daarnaast is het maar net hier je het leest: de mcdrek is eerder geschikt voor d dan als t. ik denk dat ze dat bedoelt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahaha, sorry.
Maar kom op zeg, de Mac is geen fatsoenlijk diner, er is echt wel iets beters te verzinnen. Desnoods duik je ergens een eetcafé in om snel een daghap te scoren.
Of je eet gewoon een keertje geen warm. Lekker boeiend.
Je maakt een keuze, of je neemt de tijd om te eten en probeert wat fatsoenlijks te eten, of je doet het niet en neemt genoegen met iets wat je meeneemt of McDrek.
Volgens mij begrijp je mij niet helemaalquote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ohja dat had ik de laatste keer dat ik bij de Mac was iddquote:Op woensdag 25 april 2012 21:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een paar weken geleden. Twee kopjes thee gehad
Vind Julia's aardig verantwoord voor stationsfood. Eet het redelijk "vaak" als ik nog moet eten en onderweg naar huis ben. Volkoren penne met bolognese en rucola. En de Shakies verkoopt ook verse salades, tenminste, op Amsterdam CS doen ze dat.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik duim mee!
[..]
En de Smullers ook vermijden!Ik ben nu ook al 2x eens bij Julia's geweest, best te eten, niet goedkoop alleen en ook vast niet erg gezond.
Gezonde warme happen vinden op stations blijft wel een soort uitdaging. Heb al een paar keer geprobeerd om pompoensoep van Shakie's te scoren maar iedere keer als ik kom is het op
Hm, het water zag er schoon uit en het theezakje leek ook origineel, denk dat het meevaltquote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja dat had ik de laatste keer dat ik bij de Mac was iddThee, zodat ik daar wireless kon interwebsen terwijl ik op een vriendinnetje wachtte
![]()
Zouden daar ook kwalijke transvetten in zitten?![]()
Uggs wel, maar das omdat ik een onwijze koukleum benquote:
Misschien heeft ze nog wat problemen met Miss_Squote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef V1z0R het volgende:
HPKW maakte een (voor haar) zeldzame begrijpend lezen fout, ik vergeef het haar!![]()
![]()
![]()
Zou me niks verbazen als er stiekem suiker in het water zit bij de mac.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja dat had ik de laatste keer dat ik bij de Mac was iddThee, zodat ik daar wireless kon interwebsen terwijl ik op een vriendinnetje wachtte
![]()
Zouden daar ook kwalijke transvetten in zitten?![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er stiekem suiker in het water zit bij de mac.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien heeft ze nog wat problemen met Miss_S
Le noes! *aluhoedje*quote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er stiekem suiker in het water zit bij de mac.
Ohja het is zeker beter dan veel andere opties en smaakt nog best goedquote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind Julia's aardig verantwoord voor stationsfood. Eet het redelijk "vaak" als ik nog moet eten en onderweg naar huis ben. Volkoren penne met bolognese en rucola. En de Shakies verkoopt ook verse salades, tenminste, op Amsterdam CS doen ze dat.
Volgens mij begrijp jij mij niet helemaal. Je doet namelijk net alsof McD of BK de enige opties zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal
Ha, ja hoor. Ik was laatst nog in gesprek met een gereformeerde client en toen zij een schokkend verhaal vertelde, zei ik ''Jeeee-zus, dat meeen je niet!?!"quote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef creepycookie het volgende:
Kennen jullie dat, van die hele stomme dingen die je doet als je je een beetje awkward voelt. Ik was bij een diploma uitreiking vandaag, en ik heb een hele leuke schoonfamilie dus dat was gezellig. Maar:
-Ik kwam te laat binnen, haar overal, traan in m'n oog en een zweverige H&M tas.
-Ik vergat me voor te stellen aan een paar mensen die ik niet kende en ging verward maar ergens zitten.
-Gezellige lunch gehad-
-Afscheid van mensen is niet m'n sterkste kant, dus ik weet nooit of ik mensen 3 zoenen moet geven of gewoon 1. Dusz'n zus zei gedag en ik gaf haar heel awkward drie zoenen en vroeg toen of ze een leuke ochtend had gehad maar zij verstond me niet en zei: zullen we voortaan 1 zoen geven? En ik verstond wat anders dus ik zei: nu? En zij: eh, nee, gewoon als we elkaar weer zien. Oh
![]()
Dit klinkt echt super stom en onbelangrijk maar dat soort momenten komen dan altijd later op de dag terug als ik ergens mee bezig ben en waar ik ook ben, ik zeg dan ook echt hardop: D'oh.![]()
/dagboek
Die vind ik ook te lekker...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef MarMar het volgende:
Wat ik wél heel lekker vind, zijn broodjes kip van de subway
Die ga ik aan Chris vragen als mijn eetlust het weer doet.
Envoor het duimen!
Als iemand daarvan meteen zo bitchy gaat doen zal je wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef V1z0R het volgende:
Dino, KH's die langzaam energie afgeven in plaats van snel...
[..]
Nah...
HPKW-screwups zijn gewoon erg zeldzaam...
Oh.. Oeps..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ha, ja hoor. Ik was laatst nog in gesprek met een gereformeerde client en toen zij een schokkend verhaal vertelde, zei ik ''Jeeee-zus, dat meeen je niet!?!"![]()
En toen ik me realiseerde wat ik net zei, sloeg ik mijn hand voor mijn mond en zei
oh kut!..![]()
XM: drink je wel genoeg nu, met andere woorden houd je niet gewoon vocht vast? Dat je broek strakker is gaan zitten, kan ik niet anders verklaren met deze lijstjes.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als iemand daarvan meteen zo bitchy gaat doen zal je wel gelijk hebben
You don't say!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef V1z0R het volgende:
Dino, KH's die langzaam energie afgeven in plaats van snel...
[..]
maar wel groene thee dan ook?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Xennia, ja hang aan een permanent thee-infuus zo'n beetje. Gok op 1-1,5 l per dag. Normaal dronk ik paar kopjes koffie en mn sapjes ().
Ik zag meteen deze knakker voor mequote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
You don't say!
Dat was zijn vraag toen ik daar over begon.
Ah zoquote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
You don't say!
Dat was zijn vraag toen ik daar over begon.
Jaaa, die wilde ik eigenlijk posten.. maar kon geen kleine versie vinden.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zag meteen deze knakker voor meKomt vast omdat je de me gusta-meme als icon hebt!
nounou, je hoeft je er ook weer niet in te wentelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als iemand daarvan meteen zo bitchy gaat doen zal je wel gelijk hebben
Volgens mij zei Co dat je echt rond de 3 liter binnen moet krijgen!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Xennia, ja hang aan een permanent thee-infuus zo'n beetje. Gok op 1-1,5 l per dag. Normaal dronk ik paar kopjes koffie en mn sapjes ().
Maak daar eens 1,5 tot 2 van tijdens het lowcarben.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe ik gelukkig nietquote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
nounou, je hoeft je er ook weer niet in te wentelen.
Spinaziesalade, spinazieomelet, spinaziesoep?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe ik gelukkig niet
Dus wat ga ik met mijn spinazie voor lunch doen morgen...
Oh, wat erg.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef MarMar het volgende:
lol creepie en Xennia, wat schattig akward![]()
Ach, wat dacht je van de arts die laatst toen ik met rolstoel binnenkwam zei "gaat u zitten"
een broodje met ham, kaas, komkommer, tomaat en een gekookt ei is toch hardstikke lekker? Of met roomkaas en gerookte zalm?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik een hele dag en dan geen vakantie maar een lang weekend, ook wel lekker. Maar de meneer heeft wel vakantiequote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:
Ik ben tevreden met mn lijstje, nog 40 min op de stepper gestaan, 4 dozen ingepakt.
Ik ga lekker mn serie kijken in bed denk ik![]()
Nog een half dagje werken en dan vakantie
Wat houd je tegen?quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die week niet zo hard gelachen heb als daar bij die artsquote:Op woensdag 25 april 2012 21:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, wat erg.
Van de week nog een collega die een andere collega feliciteerde met het overlijden van haar vader.
Die couscous is heerlijk, zit munt doorheen.. Of peterselie... beide?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Le noes! *aluhoedje*
[..]
Ohja het is zeker beter dan veel andere opties en smaakt nog best goedHeb de salades van shakies ook overwogen maar vind het stom dat ze er dan een 'basis' van rijst of pasta ofzo bij doen
Not in my salad, plx!
Ik houd ook wel van ironie, sarcasme en zelfspot als afweermechanisme.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die week niet zo hard gelachen heb als daar bij die artsHet was overigens een Haio en hij zag er uit als amper 20. Ik heb hem hikkend van de lach de tip gegeven om zich het zinnetje "neemt u plaats" eigen te maken whehehe
Stoer Maria!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh nog ter info voor de geïnteresseerde: de gympies en laarzen gaan allebei terug. Gympies passen niet goed en laarzen zijn niet tof genoeg voor de prijsWel meteen andere laarzen (niet XM-proof) besteld (nog maar 1 paar, en in - hopelijk - mijn maat, dus voor de verandering maar niet eerst een maand gedubd
).
OT: mijn groene smoothie van vandaag had spinazie, banaan, wortel, tomaat en komkommer
quote:
438 uur.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar je werkt beter met genoeg rust in de botten, he?!
Zegt diegene met 280 uur nog over
quote:
Ik spaar ze nog ff en neem ze volgend jaar allemaal op.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]idioot!
Opmaken!, hebt er recht op toch?!
Dus volgend jaar heb je er 700?!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik spaar ze nog ff en neem ze volgend jaar allemaal op.
3 maanden vrij vanaf 1 januari of 3 maanden uitbetaald krijgen in 1 keer.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dus volgend jaar heb je er 700?!
17 weken vrij, niet verkeerd
Nice!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
3 maanden vrij vanaf 1 januari of 3 maanden uitbetaald krijgen in 1 keer.
Omelet is wel een lekker ideequote:Op woensdag 25 april 2012 21:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Spinaziesalade, spinazieomelet, spinaziesoep?
Oja, die was leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb samen met sigme ook ge BK'd na de DH bier en vlammetjes meet trouwens
Ik heb toen de illustere Lau mogen ontmoeten, dus ja!quote:
Dat is toch ook water?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Xennia het volgende:
XM, als water en thee je de neus uit komen dan kun je misschien spa rood nemen met een beetje citroen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef anna82 het volgende:
Ik stel voor dat we XM een-verbod geven. Ik neem een exponentiële groei waar bij afname van carbs.
Graaf Grisenstijn!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:28 schreef Perruche het volgende:
XM'ert, je moet echt VEEL meer drinken liefie! Ik doe Niet aan low-carb en zit al op de -minstens- 1.5 per dag. Buiten koffie/sapjes om. Gewoon 3 flesjes sla blauw. En in de ochtend 3 bakken groene thee. Doe jij dat ook even vanaf morgen, alsjeblieft?
Gr gr.
wat/hoe veel drink je thuis, na je werk?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is toch ook water?.
Maar ik krijg met moeite 1 thermoskan thee weg overdag. Dat is al heel wat voor mijn doen. Meer gaat me echt niet lukken hoor.. ja dat gaat ten koste van eten, omdat ik propvol zit van al dat water.
Niet miepen, gewoon doen. Mijn tactiek:quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is toch ook water?.
Maar ik krijg met moeite 1 thermoskan thee weg overdag. Dat is al heel wat voor mijn doen. Meer gaat me echt niet lukken hoor.. ja dat gaat ten koste van eten, omdat ik propvol zit van al dat water.
Gewoon doen, dan maar niet compleet alles tip-top kunnen doen, eruit persen wat erin zit! Win je meer winst mee dan op zelfde gewicht blijven hangenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Perruche het volgende:
Julia's vind ik prima te eten, haal ik soms als we na het werk nog gaan borrelen ofzo.
Ik heb gepumped! Ik zit nu alleen tussen 2 gewichten in, voor biceps/triceps is 2.5 te licht, 3.5 te zwaar. Zelfde voor rug, 10 te licht, 12 te zwaar. En met 0.5 kg werken vergt zoveel rekenwerk
Ja, ik kon pas heel laat, dus heb jullie nog maar heel even gezien. En toen bleek ook nog dat de geplande stadswandeling vervangen was door bier en vlammetjesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb toen de illustere Lau mogen ontmoeten, dus ja!
Grootste gedeelte was voor mij trouwens het treinen met sigme en uniek, en dat was anders ook al haske leuk!
Ik had bijna je post gerapporteerd ipv gequotequote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan maar niet compleet alles tip-top kunnen doen, eruit persen wat erin zit! Win je meer winst mee dan op zelfde gewicht blijven hangen
Kop koffie en een groot glas thee meestal.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
wat/hoe veel drink je thuis, na je werk?
De Zevensprong! Maar daar ben jij toch veel te jong voor (als 82 inderdaad je geboortejaar is)?quote:
Knuf en duim!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tijdelijke fiks, de zenuwen gaan even kapot, waardoor minder pijnsignaal, waardoor minder morfine nodig.
Ze genezen weer na verloop van tijd (rond de 6 maanden ongeveer de laatste keren, maar resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst) en dan doen we het weer opnieuw als ik de moed verzameld heb. En ik moet dan mazzel hebben dat de rest van mijn lijf zich rustig genoeg houdt om van de morfine af te kunnen blijven.
Duim maar voor me dus.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had bijna je post gerapporteerd ipv gequote![]()
Had vandaag beetje last van m'n schouder dus 2,5 gedaan, zal volgende keer overal kilo'tje meer doen.
Het boek! De serie zag ik pas later. Gr. Gr. vond ik enorm eng en ik hield als kind ook niet van rossigquote:Op woensdag 25 april 2012 22:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
De Zevensprong! Maar daar ben jij toch veel te jong voor (als 82 inderdaad je geboortejaar is)?Of bedoel je het boek? Ik vond Gr. Gr. geweldig, op m'n 10e had ik echt een enorm zwak voor foute mannen.
Spread the love!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Wordt weer eens tijd voor zo'n meet!
Speciaal voor anna ga ik depromooten de komende dagen
Sterkte!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef MarMar het volgende:
Net in overleg met dokterswacht extra pillen gehad dus, ben nog nooit zo hoog geweest in mijn dosering
Nu hopen dat ik de nacht door kom en morgen eens huisarts bellen of we hier de komende week even wat anders voor moeten verzinnen nog.. Gelukkig is het nog maar een weekje.
Nou, er zijn grenzen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:48 schreef V1z0R het volgende:
Lau,Jij bent nog wel mee wezen karaoken?
[..]
Graaf Grisenstein is heul niet rossig! Dat was die sukkelige meester!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het boek! De serie zag ik pas later. Gr. Gr. vond ik enorm eng en ik hield als kind ook niet van rossigwel had ik de illusie dat ik Geert-Jan met mijn vriendschap had kunnen verwarmen
. En een diepe fascinatie voor de brozem natuurlijk. Misschien haal ik hem zo wel uit de boekenkast!
* phew *quote:
De morfine hoger?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef MarMar het volgende:
Net in overleg met dokterswacht extra pillen gehad dus, ben nog nooit zo hoog geweest in mijn dosering
Nu hopen dat ik de nacht door kom en morgen eens huisarts bellen of we hier de komende week even wat anders voor moeten verzinnen nog.. Gelukkig is het nog maar een weekje.
Ja, als jij van de lowcarb afbent en weer als een normaal mens Tripel Karmeliet met vlammetjes mag nuttigenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Wordt weer eens tijd voor zo'n meet!
Speciaal voor anna ga ik depromooten de komende dagen
Misschien moet je een soort speeddate-meet-opzet introducerenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit echt met XM gepraat, na twee meets zelfs nietEn Vik ook niet...
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:59 schreef Laureline het volgende:
Nu zoek ik nog drie zingende smailies met hoedjes en gitaartjes ter afsluiting van deze post![]()
Ze zijn cutequote:
Ooooohja, diequote:Op woensdag 25 april 2012 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nah, volgens mij heb ik met XM wel een goede verbintenis, we hebben niet veel met elkaar, ik wijs haar op het nodige, zij mij, we maken grapjes en zulks... Goed genoeg! /broodnodige (ja, een low-carb garpje)quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien moet je een soort speeddate-meet-opzet introduceren
Jaaaaa!! Ik heb hem twee jaar geleden gekregen met/van Sinterklaas en toen met kerst een Zeventhon gehouden.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groenhaar!
[ afbeelding ]
De dvd-serie is 9,99 op bol... zal ik?
Maar heb jij altijd in Emmen gewoond dan? /zijspoorquote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nah, volgens mij heb ik met XM wel een goede verbintenis, we hebben niet veel met elkaar, ik wijs haar op het nodige, zij mij, we maken grapjes en zulks... Goed genoeg! /broodnodige (ja, een low-carb garpje)
Had meer met een Aurum, Coco, uniek en zulks
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nah, volgens mij heb ik met XM wel een goed verbintenis, we hebben niet veel met elkaar, ik wijs haar op het nodige, zij mij, we maken grapjes en zulks... Goed genoeg! /broodnodige (ja, een low-carb garpje)
Jullie zijn een verbintenis aangegaanquote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nah, volgens mij heb ik met XM wel een goede verbintenis, we hebben niet veel met elkaar, ik wijs haar op het nodige, zij mij, we maken grapjes en zulks... Goed genoeg! /broodnodige (ja, een low-carb garpje)
Nee, altijd gemeente HGV, ben ook een van de weinige die simpatiseert met FC Emmen, rest hier zal eerder neigen naar WKE, maar ik geef gewoon toe dat ik een hekel heb aan kampers.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar heb jij altijd in Emmen gewoond dan?
Ze winnen wel vaker geloof ikquote:Op woensdag 25 april 2012 23:19 schreef V1z0R het volgende:
XM![]()
Vind je daarom echt niet minder tof! Tegenovergestelde juist, jij zegt wat je denkt en dat strookt niet altijd met hoe ik denk! Daarom stroken wij minder, des te meer vind ik je daarom tof!
[..]
Nee, altijd gemeente HGV, ben ook een van de weinige die simpatiseert met FC Emmen, rest hier zal eerder neigen naar WKE, maar ik geef gewoon toe dat ik een hekel heb aan kampers.
Goede tip, da's leuker dan met iemand discussieren of 'ie nu moet kopen of huren.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:20 schreef Laureline het volgende:
Ik kijk nog even de penalties afDat ik dat ooit nog zou zeggen
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Laureline het volgende:
Man man, dat doet de mini nog beter. Zijn dit nu die mannen van zestig miljoen?
Op de radio klonk het wel spannend. Als je voor Engels voetbal bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]triest niet?
Gisteren was ook al zo erg...
Als ze vaker wonnen, zaten zij wel in de eredivisiequote:Op woensdag 25 april 2012 23:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze winnen wel vaker geloof ikmaar dat kan ik me voorstellen ja..
Met 10 man en 1 doelpunt achterstand tegen de ploeg met de beste voetballer ter wereld. Die een penalty krijgt. Niet dat ik voetbal nog volg, maar ik zat op het puntje van m'n stoel.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:38 schreef V1z0R het volgende:
Maxime nog altijd liever dan een dozijn JPB's... Wat een schijtkerel vond ik dat zeg
[..]
Als ze vaker wonnen, zaten zij wel in de eredivisie
Li, op de radio klinkt elke wedstrijd spannender, is ook leuker! Zelfde als een boek, kun je je eigen voorstelling bij maken!
Was spannend, dat zeker, nu wel benieuwd wie jij de beste voetballer ter wereld vindt?!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Met 10 man en 1 doelpunt achterstand tegen de ploeg met de beste voetballer ter wereld. Die een penalty krijgt. Niet dat ik voetbal nog volg, maar ik zat op het puntje van m'n stoel.
Ik heb geen idee, maar een betrouwbare bron zei Messi.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was spannend, dat zeker, nu wel benieuwd wie jij de beste voetballer ter wereld vindt?!
Gniffel, valt mee. Ik was een tikkie overdonderd door de sjiekheid!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* phew *Scheelt me weer 7jr met 2jr voorwaardelijk
Heb al de hele tijd zo'n idee dat Ml echt wegsmelt bij die beestjes, Bo is tof! Jouw kattenbende is de overtredende trap^max zeg maar
[..]
De morfine hoger?Dat je niet zonder kunt is al zonde, dit is gewoon apenhuevos!
Vond je ze allen net zo leuk als ik?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Ml-etje het volgende:
Vaiz, heb net nog gekeken maar helaas meenemen is niet gelukt
Ze zijn schattigquote:Op woensdag 25 april 2012 23:59 schreef V1z0R het volgende:
Bo had direct door dat je heulde met de vijand?
[..]
Vond je ze allen net zo leuk als ik?
Ik teer de hele week al op het knuffelen van die beestjesUber!
Aww, Bo'tjequote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn schattigde tv kan het raam uit met van die hummeltjes
Bo en de Mr beiden, Bo was zo enthousiast dat ze op een gegeven moment een salto achteruit maakte en op de tegels klapte dus kusje erop en mandje in.
Ben trouwens wel van de meisjes, die zijn net wat eleganter dan stoer.
Al kon dat rode meneertje wel goed jungelen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Aww, Bo'tje
Ik ookMeisjes direct contact mee, Calvin beetje, Cheiron weinig, hou het erop dat ze geïntimideerd waren
Blijf een imposante man natuurlijk
Mooi, slaap lekker!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:11 schreef MarMar het volgende:
spul kikt in, tijd om te kijken of ik vriendjes kan worden met het bed.
Junk in mij is stiekem jaloersquote:Op donderdag 26 april 2012 00:11 schreef MarMar het volgende:
spul kikt in, tijd om te kijken of ik vriendjes kan worden met het bed.
Chloe? Niet die mooie kraag opgevallen?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kan het niet beoordelen
Al heb je wel het bijbehorende stemgeluid.
Bo mag morgen weer meetypen als ik zit te werken dan is het wel weer goed
Vind het erg mooie poezels, ben benieuwd hoe fraai jouw dametje wordt.
Ze heeft wat pantervlekjes overigens
*noteert. Weer een babysit erbijquote:Op donderdag 26 april 2012 00:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Junk in mij is stiekem jaloers
[..]
Chloe? Niet die mooie kraag opgevallen?
Zou ze stiekem alle 4 wel willen verzorgenBeestjes
Zooooooooooo een blijmakeretje!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*noteert. Weer een babysit erbijeuh hondensit dan voor zover Bo zich voordoet als hond dan
Wat dacht je van pluimpjes uit die ubersweet oortjes
Moet jij morgen trouwens niet werken? /mamsquote:Op donderdag 26 april 2012 00:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zooooooooooo een blijmakeretje!
Liep de trap op en Raki kwam even kijken, was verkochtSentimentele klootzak voor zo'n reus ben ik eigenlijk
Yup, maar slaap niet vaak voor 1u.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet jij morgen trouwens niet werken? /mams
En mannen die diertjes lief vinden zijn het zelf ook
Ik ga van mezelf uit denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 00:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, maar slaap niet vaak voor 1u.
(zit dichter bij m'n ma-werkelijkheid ook nog, die kwam ook nadat ik al jaren >23u op bed ging rond 22u aan van moet je niet naar bed?!)
Ik hou van dieren! Dus ook de creepy-crawlies... Heb als kleine V1z ooit een slakkenboerderij gehad he?
Je bent wel schattig! Voor een prinsesjequote:Op donderdag 26 april 2012 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ga van mezelf uit denk ikMOOORRRREE sleep!
Slakkenboerderij, ik dacht dat ik erg was als veldmuizen met pipetjes grootbrenger
En potlammetjes en wandelen met een bokje enzulks, kom van een boerderij valt niet op hé?
Maarehh voor mij is het wel bedtijd, moet morgen wel de deur om 9 uur open doen en ervoor zorgen dat mijn hulp zich niet het apenzuur schrikt van mijn verlepte aanblik
Sweet dreams, genoeg materie om er een paar van te maken
*Optie noteert*,quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 03:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, ik begrijp echt geen reet van bovenstaande conversatie..
Heb je dat nou IRL ook?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Aww, Bo'tje
Ik ookMeisjes direct contact mee, Calvin beetje, Cheiron weinig, hou het erop dat ze geïntimideerd waren
Blijf een imposante man natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning vandaag:
O: h.k. pannenkoek (2)
T: 100 gr magere kwark (2,5)
L: salade met gerookte kip, 4 cherrytomaatjes, dressing (3)
T: 2 plakken kaas
D: gehaktding op portobellomuffins (2), met Griekse salade (5)
B: 30 min wii fit (steps, hoelahoepen, boksen) en 30 minuten grondoefeningen met mn app)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 26 april 2012 08:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Laatste werkdag voor een lang weekend, lekker
Even zeuren:Probeer in elk geval veel te drinken vandaag XM, het kan zomaar een kilo vocht zijn wat er dan ineens af is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning vandaag:
B: 30 min wii fit (steps, hoelahoepen, boksen) en 30 minuten grondoefeningen met mn app)
Be someone that makes you happy
Even zeuren:mjaah, ik reageer wel op je gezeur maar ik vraag me oprecht af of het nut heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning vandaag:
Je eet imo te weinig, je moet rond de 20 kh zitten en dat doe je stelselmatig niet. Je zit meestal rond de 10, dus eigenlijk ben je op dieet terwijl je op dieet bent.
En je bent aan het sporten terwijl imo er gezegd is dat je de eerste 2 weken NIET moet sporten. En dan doe je het toch.
Dus mjaah, wat verwacht je dan
En wellicht dat Co ff een mail/PM/whatsapp stuurt, wellicht dat zij er nog wat over kan zeggen.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
dan ga je toch wandelen ofzoquote:Op donderdag 26 april 2012 08:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, de lijstjes zijn niet anders dan in week 1 en heb ze afgestemd met Co. Je mag niet boven de 20, maar alles onder de 20 is prima. Maar probeer haar nog wel ff te bereiken. En de B is geen S, zou het geen sport durven noemen.. 't is van een heel andere orde dan RPM. Anders doe ik echt níks en daar voel ik me niet goed bij.
Even zeuren:Misschien eet je toch te weinig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning vandaag:
Zo is mijn zus maanden aan het schommelen gebleven, ze is meer dan 17 kilo afgevallen en bleef structureel rond de 1500/1700 eten. Ze bleef elke keer 1 a 2 kilo aankomen om die vervolgens weer af te vallen door een week strict te zijn. Nu heb ik haar wijs gemaakt om eens 2000/2200 te gaan eten en ze is die 2 kilo afgevallen en het blijft eraf..
Dat is denk ik gewoon vocht, of je stoelgang heeft het niet kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet van eerdere experimenten bij diëtiste dat ik bij 2000 kcals per dag echt gewoon 2 kg aankom in een week. Dus dat durf ik écht niet aan.
I wish!quote:Op donderdag 26 april 2012 07:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je dat nou IRL ook?
Mogguh! Nog 2 dagen werken![]()
![]()
En vanaaf naar Cirque du Soleil en hij weet nog steeds van niks![]()
![]()
Dit soort foutjes maak ik regelmatig als ik weer eens in de kerk van mn ouders benquote:Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ha, ja hoor. Ik was laatst nog in gesprek met een gereformeerde client en toen zij een schokkend verhaal vertelde, zei ik ''Jeeee-zus, dat meeen je niet!?!"![]()
En toen ik me realiseerde wat ik net zei, sloeg ik mijn hand voor mijn mond en zei
oh kut!..![]()
^^ Het was leukquote:
ik zie dat hij ook een forum heeft:quote:Op donderdag 26 april 2012 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx. Ik ben gewoon een beetje moedeloos aan het worden.
Siral, dat werkt niet. XM zat jarenlang rond de 1000 kcals met allerlei andere funky dieten. Als je al omhoog gaat met kcals dan moet dat met kleine stapjes. Niet in een keer verdubbelenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:58 schreef Siral het volgende:
Vaak komt een laag metabolisme ook gewoon door een onevenwichtige voeding... belangrijk is dat je je lijf structuur geeft.. En dit heeft tijd nodig.
Toen ik in het begin slecht at viel ik razendsnel af op 1300. Op een gegeven moment viel ik nog maar amper af op 800. Toen ik weer begon met eten kwam ik binnen een no time aan op 1700, vervolgens bleef ik een tijd stabiel op 2700! Waardoor ik 3500 moest gaan eten om aan te komen.
Nu lijkt mijn metabolisme redelijk hersteld, maar heb wel moeite met op gewicht blijven. 2000 per dag lijkt het niet te doen voor mij Ga ff een week elke dag rond de 2200 zitten, want val heel traag af momenteel. (week 1: 49.3 kg - week 2: 49.1 kg - week 3: 48.9 kg - week 4: 48.7 kg)
Ik zeg toch ook niet dat ze meteen 1000 calorieen meer moet gaan eten? Ik heb het toch ook in stappen gedaan. En volgens mij ben ik gewoon volwassenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Siral, dat werkt niet. XM zat jarenlang rond de 1000 kcals met allerlei andere funky dieten. Als je al omhoog gaat met kcals dan moet dat met kleine stapjes. Niet in een keer verdubbelen![]()
Leuk dat je met je puberlijf capriolen uit kan halen, maar wat bij jou werkt hoeft niet bij iedereen te werken he.
Cute in de zin van het uiterlijk en de stemquote:Op donderdag 26 april 2012 07:47 schreef An24 het volgende:
CuteOf ik dat nou een toffe beschrijving vind
Maar ik hou zeker van gezelligheid ja. Dus dank
En mijn bezoek was ook leuk!
Moeite om op gang komen, maar moet om negen uur weer training geven. *Schop onder de kont.
quote:Op donderdag 26 april 2012 03:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, ik begrijp echt geen reet van bovenstaande conversatie..
Prinsesjequote:Op donderdag 26 april 2012 00:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je bent wel schattig! Voor een prinsesje![]()
Ik presteer onder druk!
Maar ga ook pittuh! Alsof ik straks niet weer wakker lig over de keuze die ik moet maken over welke verf ik neem
Enorm met Henk eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
XM, ik vind het echt zo ontzettend naar om te zien hoe ongelukkig jij bent met jezelf en hoezeer je je geluk laat afhangen van je gewicht.
Zou je niet eerst eens gewoon gelukkig met jezelf moeten worden? Gewicht is uiteindelijk alleen maar een getal en je spijkerbroek kun je ook in een maat groter kopen.
Ga je op vakantie?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
Planning is veel brood vandaag
O: croissant met jam en cappuccino en een appel
T: vliegtuigbroodje
L: een salade ergens hopelijk
T: cappuccino + hopelijk iets groens
D: vliegtuigbroodje
T: grapefruit
Oh, en is het er zonnig?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Perruche het volgende:
Siral nee moet een dagje weg voor werk![]()
.et het risoco te klinken als een oude vrouw: over die opmerking van je van 'ik Ben toch volwassen' geloof me dat het veel scheelt of je bijv begin of eind twintig bent.
Toen ik 20 was Kon ik Alles doen qua eten, maakte niet uit, altijd sexy. Nu niet Meer hoormoet er echt op letten! En dat word niet beter als je ouder wordt
![]()
voor mar! Sterkte...
Dan kom je online jonger over!quote:
Dat soort dingen mag je me weer over aanspreken als ik van de morfine af ben.quote:
Toen ik 15 was ging ik regelmatig in de schoolpauze naar de lidl en haalde daar een zak witte bolletjes en tonijn/eiersalade om die zo op te eten, daarnaast hing ik toch wel zo'n 3x per week minimaal rond in de stad met klasgenoten wat altijd eindigde op een etentje bij de mac. Kwam geen drol aan..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef MarMar het volgende:
Ik kon als tiener en 20er ook echt veel eten, maar toch wel overwegend gezond. Gewoon 2 of 3 borden warm eten, 10 boterhammen, dat werk
Ik deed dan ook veel, dat dan weer wel.
Erica Terpstraquote:Op donderdag 26 april 2012 09:21 schreef Siral het volgende: Maar ook zij heeft vroeger heel fanatiek gesport (paardrijden, fitness, judo, volleyball, tae bo, waterskieen etc) en ik denk dat je daar je levenlang profijt van hebt qua metabolisme.
Nee ik ga nu ff standaard elke dag op 200 meer aimen, voor een week. Kijken wat er gebeurd. Tis voor mij echt uitproberen de laatste tijd omdat ik eigenlijk de laatste 2 maanden pas echt structuur in mijn eetpatroon hebquote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef Perruche het volgende:
Haha, zonniger dan in NL denk ik maar ik Ben wel in Pak en op hakken en die shit![]()
Ik heb een heel goede horoscoop voor vandaag
Trouwens siral vind het niet vreemd dat jij afvalt, je eet nog steeds niet veel voor de hoeveelheid sport die je doet!
Heb je ooit wel eens niet op je eten gelet (en dan bedoel ik niet snaaien maar gewoon normaal eten, lekker bewegen zonder je druk te maken)?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was als baby al dik en als kind / tiener was het niet anders. Tot 1000 punten dieet met m'n moeder, toen tijdje slank geweest voor mijn doen, toen weer hele tijd dik, afgevallen met Sonja, weer aangekomen en nu ben ik eigenlijk al een jaar of 4-5 redelijk stabiel, tot ik weer begon te groeien door minder sport en gezondheidsgedoe.
Bah.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |